nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #26 Skrevet 9. oktober 2008 Japp det håper jeg også ) Digg å ha sommeren til å være nybakte foreldre ) Hvertfall når man studerer )
KarLuc +1? Skrevet 9. oktober 2008 #27 Skrevet 9. oktober 2008 ja, d skjønner eg fikk forige som sagt i august.... var kjempe greit, men gjør ikke noe å få litt mer sommer å nyte den første tiden før høsten slår til følte høsten kom med en gang ho var født,,, Men aj, så spennende alt er...
nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #28 Skrevet 9. oktober 2008 Da får både jeg og mannen tid med den nye babyen før han begynner å studere igjen. Jeg tenker å ta ett år av studiene egentlig.. studerer dere eller jobber dere?
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. oktober 2008 #29 Skrevet 9. oktober 2008 min er 23 blir 24 i des:)... håper vi får en etter sommer baby:)....blir spennende å se hvor lang tid de kommer til å ta:)
nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #30 Skrevet 9. oktober 2008 Min fyller 21 år på Lørdag så vi er begge 87 ) Vi får holde kontakt alle her inne og høre hvordan det går:o) Håper dere skriver her når det klaffer )
KarLuc +1? Skrevet 9. oktober 2008 #31 Skrevet 9. oktober 2008 ja, du må vel nesten ta ev ett år uanset hvis dere får baby Han er i militæret akkurat no, men d er så nærmt at han kommer hjem hver dag... og han har jobb å gå tilbake til.. jeg derimot.. hehe... Tenkte få meg en jobb no i desember da jenten vår begynner i barnehage da, så heller spare litt siden eg ikke har rett til permisjonspenger event... men seff, d kan ta så pass tid før vi blir gravid at eg kanskje får rett på likevel. men håper jo ikke d Hva du studerer da??
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. oktober 2008 #32 Skrevet 9. oktober 2008 ja blir gøy å se hvor fort dette går for alle sammen føler de er noen nye hver dag som sier de er gravide blir lettere deppa av sånt, men glad på alles veier:)
nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #33 Skrevet 9. oktober 2008 det skjønner jeg. Ble fryktelig lei meg da jeg fikk vite jeg ikke var gravid likevel (og trodde jeg mistet) og klarte ikke se babyer og store mager før vi bestemte oss for å prøve )
påtjukken Skrevet 9. oktober 2008 #34 Skrevet 9. oktober 2008 min "mann" er 28 (80 modell) ja eg og føler så mange blir gravide her og brøler ut om det.. er litt deprimerendes.. men gleder meg til eg kan "gjøre igjen" hehe.. en gang blir det min tur å rope ut om at eg er gravid!! håper iallefall det blir min tur.. hehe..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. oktober 2008 #35 Skrevet 9. oktober 2008 jeg gru gleder meg til ikm på søndag er litt usikker hva jeg skal tro ennå håper jo de er blitt spire hadde sex annenhver dag så muligheten bør være der...
påtjukken Skrevet 9. oktober 2008 #36 Skrevet 9. oktober 2008 oi så spennende da.. håper du er gravid da... har du noen symptomer? eg har el no så er 2 uker igjen å vente... tiden går så seint mellom el og ikm:( hehe
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. oktober 2008 #37 Skrevet 9. oktober 2008 bare sånne små ting litt vodt i ryggen, munnsår, kviser, litt ømme pupper... hatt noe som minner om el slim i går så er spent å se men gravi testen var negativ el testen var ikke direkte nagativ så får teste mandag eller noe sånn vist ikke tr er kommet....
påtjukken Skrevet 9. oktober 2008 #38 Skrevet 9. oktober 2008 hmm så spennende da:) må holde oss oppdatert da:) håper tr holder seg laaangt borte!!
nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #39 Skrevet 9. oktober 2008 Gleder meg til å høre hvordan det går med deg jeg:o) Håper sikkelig du er gravid:o) Fikk dere noe rare blikk dere som har verdt gravide før sånn fordi vi fortsatt er ganske unge? Noen ganger er jeg redd for at vi er litt for unge men føler meg egentlig klar for dette er jo nesten 22 når ungen kommer så fall )
påtjukken Skrevet 9. oktober 2008 #40 Skrevet 9. oktober 2008 nei fikk ikkje noe rare blikk:) fikk jo høre eg var ung osv., men sa bare at eg vet det, men plager ikkje meg... syns ikkje det er så ungt å vere 22 når ungen kommer.. eg fikk vanessa 1 mnd før eg fylte 19.. eg like mye førstegangsfødene da som en på 30 liksomt...
nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #41 Skrevet 9. oktober 2008 Det er sant ) Gleder meg hvertfall skikkelig hvis vi får det til ) Håper det )
KarLuc +1? Skrevet 9. oktober 2008 #42 Skrevet 9. oktober 2008 nei, jeg fikk ingen stygge blikk pga alderen. ingen som sa noe om d heller. ble 20 6 dager før jenta kom Spørs vel litt hvordan du oppfører deg når du er gravid, og kler deg. Hadde ei venninne som gikk rundt me stilett heler når hun var veldig gravid, hun fikk en del komentarer da... I å me at hun såg veldig ung ut, og i tillegg risikerer diverse med sånne sko ikke vet eg, klarte ikke få på meg mine egene sko eg etterhvert, så hadde ikke mulighet til å prøve.. men men... er så inviduelt hva folk sier om deg så. jaja. ble litt teit dette innlegget... hehe..
påtjukken Skrevet 9. oktober 2008 #43 Skrevet 9. oktober 2008 skjønner jo at ho fikk noen blikk og kommentarer da... eg kom meg kun oppi slipperser på slutten.. beina var sååå opphovnet.. eller hele meg var ganske så opphovnet!! det var drit da..
nygift87 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #44 Skrevet 10. oktober 2008 oi hehe stilettheler og stor mage tja ikke noe god kombinasjon egentlig hehe.. Vet at foreldrene mine komer til å støtte oss 100 % men svigers er vel litt mer tilbakeholdene tror jeg så blir litt skummelt å fortelle det hvis spiren sitter etterhvert hehe men det er jo vårt valg så folk får jo si hva de vil ) Hehe håper ikke man blir opphovnet som en ballon hehe ) Stakar det hørtes ikke noe særlig ut.
påtjukken Skrevet 10. oktober 2008 #45 Skrevet 10. oktober 2008 mine svigers var vel ikkje helt fornøyd heller sjøl om min kjære var 26 år.. hehe.. han er minste mann, og dei behandler han som om han fortsatt er 15 år... VRÆÆÆÆL!!!! gjett om det er irriterende da... opphovnet er noe DRIT ja... men var veldig varm sommer så hovnet opp i varmen.. så vil ikkje vere høygravid om sommeren igjen.. hehe.. husker etter fødselen så låg eg i senga der og sa til min kjære "har du sett kor tynne leggene min er???" hehe.. hadde jo vært dobla siste delen av svangerskapet...
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 10. oktober 2008 #46 Skrevet 10. oktober 2008 Er også 87-modell og prøver.. Også student for øyeblikket. Bor i Telemark jeg da.. Og slutta på pilla i sept. og venter på å komme inn i normal syklus igjen. Blir en spennende tid framover
påtjukken Skrevet 10. oktober 2008 #47 Skrevet 10. oktober 2008 ja kjempe spennende tid dette:) håper det klaffer for oss snart!!
nygift87 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #48 Skrevet 10. oktober 2008 hehe min kjære er også yngst og blir behandlet som han er 15 han også hehe. De andre søskene hans er litt trege, ingen av de er gift eler har barn så vi er først ute med alt hehe;o) Litt artig det også da ) Morro å ha søskern som er mellom 22 og 32 og ingen er gift eller ha barn, er jo klart at svigrs synes det er tidlig med barn da ) Men det gjør jo ikke noe :O9 Velkommern tl denne tråden håperfull87 håper det klaffer for deg også den nærmeste fremmtid ) Synes det er koselig å ha sånn prøvetid jeg:o) Det blir liksom en "unskyldning" til å ha mye kos hehe "fnis"
påtjukken Skrevet 10. oktober 2008 #49 Skrevet 10. oktober 2008 ja prøvetiden er koselig, men og krevende psykisk.. blir jo helt gal av dette.. hehe.. min forlovede er sjøl 28 og søkena hans eg mellom 34-38 år så han er litt etterpåklatt.. alle dei er gift og har barn, men kun en av dei så fikk barn tidlig.. så dei syns jo han var for ung som 26 åring å bli pappa.. eg syns ikkje det er for ungt.. så lenge det er noe me begge ønsker så har ingen andre noe med det!! =)
nygift87 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #50 Skrevet 10. oktober 2008 26 er jo ikke ungt i det hele tatt synes jeg da:o) Min er jo 21 i morgen så han er jo litt yngre. Og er noe med det der at gutten nesten alltid blir senere klar en jenta så er så utrolig takknemmelig for at han er villig til å gi dette en sjans:o) Vet han synes det er litt skummelt men også at han gleder seg:o) Er jo alltid litt skummelt med den førstefor man har jo aldri gjort det før.. Håper jeg kommer inn i riktig syklus snart etter opperasjonen for nå aaaaannner jeg ikke når tr eller el er så vi får bare ha gjenvnlig sex til jeg vet litt mer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå