Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bare en test og tok den til morgene i dag kunne ikke vente... Men som sagt så vet jeg ikke hvor jeg er i syklus.. Hadde en blødnig mitt i syklus denne gangen men det var mest sannsynelig pga Cysten så hvis det var det så er jeg jo 5 dager over tr men vannskelig å vite egentlig... Må kjøpe sånn CB når jeg får stipend hehe litt lite penger her akkurat nå. Men det kan jo være like greit ellers ville jeg jo LØPT av gårde å kjøpt en med en gang hehe, så det holder meg litt igjen og det er bra hehe :o)

Jeg å er helt hektet hehe litt farlig, merker at jeg sitter her MYE. Men det er jo greit, Mannen sitter å ser på fotballkamp her så da sitter jeg inne på her. Han har bursdag i dag så det er kos :o)

Studerer du eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser no iallefall fingrene for deg for at du er gravid da.. heldig viss dåke har truffet så fort:)

du ka bestille CB digital på billige-tester.no og få det på rekning:) hehe.. men men....

spent på dine vegne her no...

ja er her kanskje litt for mye, men gjør ikkje meg noe.. hehe..

ååå blir det noe feiring på dåke da?

nei eg studerer ikkje.. ble gravid det året eg skulle ut i lærling, så no har eg sagt at det kan vente.. eg vil ha unger tidlig så da klarer eg å vente med utdanningen.. hehe..

hva studerer du da?

Skrevet

Er helt enig med det der å få unger tidlig og heller ta utdanning etterpå :o) Vil skikkelig ha min egene lille famile, gleder meg til det. Vi har jo kjøpt leilighet i Oslo å sånn så sånn sett så er det jo ganske stablit. Er jo trangt økonomisk men vi får det til å gå rundt, sånn er det når renta går opp så syyyykt hehe.

Jeg driver egentlig å studerer for å komme inne på veterinærhøyskolen så tar litt studiepoeng her å der. I år går jeg faktisk årstudium i musikk og elsker det :o) Så tenker jeg at hvis ungen kommer i sommer eller neste høst så tar jeg det året av før jeg begynner på den utdanningen jeg skal for å få en jobb jeg ønsker. Litt dumt å hoppe av mitt i en bachelor synes jeg så passer vedlig bra å få barn nå før jeg starter på det. Men teer å søke uansett da for å få stipend osv :o)

Kan jeg spørre hvordan dere klarer dere økonomisk? Litt nyskjerrig på hvordan andre på min alder med barn har det:o)

Skal til noen venner i dag for å ha en liten fering, siden jeg fortsatt er litt øm etter opperasjonen så orker jeg ikke så mye men blir kosleig bare med de nærmeste vennene. Ellers fikk han nybakte muffins og alkoholfri champagne på senge til morgenen i dag med pakke ;o)

Skrevet

vel, vi klarer oss akkurat no da.. leier leilighet, funker fint enda. :)

vi har abre en inntekt da eg verken studerer elller jobber... men prøver å få jobb no så eg har noe å gå tilbake til etter neste ungen.. også tenkte å spare litt d eg kommer til å tjene no framover så vi kan ha litt til overs. så sparer vi vel engangsstønaden til ferie siden vi har d meste av utstyr fra før :)

Skrevet

går det ikkje å søke og så ta permisjon fra studiene da sånn at du har plassen året etter? så får du vel fødselsstipend osv...

penger er noe drit mener eg da men.. hehe.. er jo litt trangt til tider med bare en inntekt, men får det til å gå opp her og.. men driver å søker på jobb for å få litt mer penger inn da men.. me leiger hus no da men leiter etter noe å kjøpe og da hadde det vært greit å få litt mer inntekt:) hehe

koselig med bare en liten feiring med nermeste vennene ja:)

så kos med muffins og alkoholfri champagne på sengen da:)

Skrevet

Japp det er nettopp det jeg skal :o) Ta permisjon for da får jeg fødselstipend osv ja :o) Også får man jo hele lånet ommgjort til stipend så det er jo kjempe bra :o) Må jo benytte di mulighetene man får :o) Ja penger noe dritt synes jeg også men det er jo helt nødvendig desverre. Men man får jo faktisk mer penger når man får barn og er student men så går det jo mer ut også da så det skulle jo bare mangle. Men hvis ungen kommer til sommer eller høst så har jo mannen bare ett år igjen på skole før han er i jobb så det er jo kjempe bra:o) Tror ikke vi hadde fått så mye støtte om han hadde jobbet nå å jeg studert så er hvis en fordel at begge studerer tror jeg så det er jo veldig greit :o)

Skrevet

ja kjempe bra med støtten en får når en studerer og har/skal ha barn:) men da får eg vel finne frem lørdagsgodten til vanessa og finne frem barnetv og kose oss litt før legge tid:) legger seg kl 7 så må ha litt kose tid før det.. hehe...

Skrevet

Hei=) koslig jenter at det er så mange som er født i 87 og er prøvere=)

Vi er 87 mod og vi har prøvd i 1 år og skal på utredning for hvorfor vi ikke har klart det ennå den 13 oktober, så da håper vi at de finner ut noe sånn at vi får en pos test til jul=)=)

Vi har vert sammen i 2 år nå og har vert sambo i 2 år også, vi er også forlovet, men ikke tenkt på dato enda=)=)

Skrevet

ja kjempe kjekt å se så mange på samme alder som prøver:)

håper alt går bra på utredning da og at dåke har en god nyhet til jul:)

forlovet her og men ingen dato.. har vært forlovet i 4 år så håper på en dato snart da:) hehe..

Skrevet

Kosleig at det kommer flere og flere på denne tråden :o) Og gøy å være forlovet :o) hihi spennende tid det også :o) Er jo blitt gift jeg da og dere har jo ett bryllup å glede dere til :o) Vi giftet oss 21 Juni i sommer vi og var heeeelt konge dag :o) Hadde party telt i hagen hos foreldrene mine og hest og vogn fra kriken langs stranda :o) Skikkelig romantisk hihi ;o) "drømmer til bake" Dere har noe å glede dere til altså :o) hihi;o)

Skrevet

hehe=) ja, jeg gleder meg veldig til å gifte meg, men nå får vi se om det kanksje kommer barn først=) litt feil rekkefølge, men sånn er det.....

Skrevet

åh... hørtes romantisk ut ja:) sååå koselig!!

gleder meg såå mye til å gifte meg eg og.. søstera mi gifta seg no i sommer å da fikk jo min forlovede GANSKE mange hint... hehe...

håper på å gifte meg i mai 2010 eg da.. da har me forhåpentligvis fått den ungen me prøver oss på.. hehe.. og greitt å ha noen mnd på meg å trene og å planlegge:) hehe..

går i litt feil rekkefølge her og men... shit happends.. hehe

Skrevet

hehe :o) Var hvertfall koselig å gifte seg :o) Er koselig å være gift også da så det er jo bra ellers hadde jo hele poenget verdt borte;o)

Koselig at søstra di gifta seg da :o) Alltid like gøy å være i bryllup :o) ELSKER det hehe, med kjoler og ting og tang hehe, også er det skikkelig sånn eventyr og det er kos. Oi dømmer meg hvis litt bort her nå jeg :o)

Så hvordan ligger det ann med prøvingen jenter? Når venter dere tr?

Jeg vet ikke helt når jeg venter hehe for er jo litt i ubalanse, men jeg håper ikke jeg får det nå på 9 månder å at alt klaffer:o) Ønsker meg mer og mer barn nå så håper ikke det tar så lang tid :o)

Skrevet

Hei hei.

Skriver her inne jeg også. Jeg er prøver etter og ha mistet i sa for 5 uker siden. Var da 13+2 på vei, så var jo godt på vei. Nå har jeg fått mens igjen, og venter bare på at vi kan begynne og prøve igjen. Sist var vi heldige og spiren satt i 1 pp. Samboer er 30 og jeg er jo 21. Vi bor i Buskerud. Hyggelig å bli kjent med flere på samme alder som prøver. Hva syns dere foreldre om å bli besteforeldre tidlig? Mine viste jo om spiren sist i og med at jeg var såpass langt på vei, og tok det tungt når jeg mistet. Godt og vite at de tar det bra,og nå er de jo forberedt på at det kan komme en ny spire om ikke så lenge...

Skrevet

jeg venter vel tr om litt mer enn en uke (tror eg) hatt ustabil syklus en del, så er ikke heeelt sikker liksom :P

Vel, mine foreldre tok d ikke så veldig bra :( de engasjerte seg ikke før eg var 7 mnd på vei.... men da tok de skikkelig i å kjøpte vogn til oss :)

men var litt leit å gå gravid å ikke snakke me dem om d... men men... håper d går bedre no neste gang.. men de ELSKER jo barnebarnet sitt over alt på jord :)

Men sambo sine foreldre var mye enklere.. Men de hadde gått gjennom d en gang tidligere me min besteveninne (har unge me bror til sambo) hun var akkurat 4 mnd lenger enn meg, så de fikk litt sjokk da de fikk 2 barnebarn på rekord tid.. :P

men kunne snakke me dem om ALT... så d var grådig greit.....

Men vet at begge sider helst ser at d går noen år før d kommer fler barnebarn(min søster fikk unge 7 mnd etter meg) MEN er vi som bestemmer, så kommer nok forhåpentligvis om ikke så lenge :)

(ble litt langt dette menmen)

Skrevet

Hei på deg :o)

Vet hvordan det er å miste, eller hvertfall.. De trodde jeg var 12 uker på vei da de trodde jeg var gravid utenfor livmoren og jeg ble opperert i hu og hast, da de åpnet fant de ut at jeg bare hadde en Cyste men likevel så følte jeg at jeg mistet så vet hvertfall hvordan det er å ha den følelsen.

Foreldrene mine har to barnebarn fra før i og med at broren min er litt eldre en meg. Så de synes det bare er koselig :o) De viste jo også om det "forje" gang så tror ikke de blir i sjokk når de får vite hvis det blir noe denne gangen :o) Men foreldrene hans er nok litt mer skeptisk heheh han er jo yngst i søskenflokken (er 21 han å) og ingen av de har barn eller er gift fra før så blir nok litt sjokk for de hehe. Men det går nok bra :o)

Koselig at dere prøver igjen, gjør det hvertfall lettere for meg og prøve "igjen" :o) (tok det ganske tungt) Så det er jo bra :o)

Koselig er det også, altså å være prøvere :o):o)

Skrevet

hei hei...

venter tr 22-23 okt.. litt usikker siden det er sykluskluss, men tror den har begynt å komme seg så da kommer den rundt der..

foreldra mine syns jo eg var ung, men kjempe glad på mine/våres vegne.. søstera mi og var gravid så dei skulle jo bli besteforeldre uansett.. hehe.. er bare 5,5 uker mellom vanessa og søstera mi si:) mamma vet sånn halvveis at me prøver igjen og spør heile tida om eg er gravid no.. hehe.. dei gleder seg til å få fler barnebarn.. pappa begynte å spørre om me ikkje skulle ha fler når ungene (mi og søstra mi si) nermet seg 1 år.. han sa han ville ha MANGE barnebarn... hehe..

dei elsker barnebarna sine så det er bare supert!! :)

vet ikkje kordan det er å miste, men kan tenke meg det er fælt!! vet kordan det er å tro eg skulle miste pga blødning, og ingenting er verre enn den følelsen så kan tenke meg det er helt forferdelig ja!!

håper du blir gravid igjen snart!!

håper det for oss alle.. hehe..

Skrevet

ja, da har jeg vert hos gyn idag da=)

hadde masse egg=) skal begynne på en kur for å få igang tr og en kur for å få el så nå håper vi på at det klaffer=)

Skrevet

å så spennende da :) d må ha vært en skikkelig glad nyhet :D

Håper d klaffer fort for deg , og resten av oss her inne ;)

har en liten følelse av at det faktisk er klaffet eg :o

hadde bare en følelse sist også, helt tilfeldig at eg testa meg, og da var eg jo gravid.. men merker at d skjer noe i brystene no. Ikke følt sånn siden eg var gravid sist...... så blir spennende å se om tr dukker opp om en uke :P

Skrevet

Så gøy "elskerbarn" håper det ordner seg.

Hihi godklumpen & meg 1pp håper sikkelig det, blir så spennende å se om det er en liten bylt der inne som holder seg fast:o) Har de siste dagene nå hatt litt sånn små mensvondt å pleier ikke ha det uten at tr kommer på besøk så håper det er en liten spire der inne :o) Men tørr ikke ha noe store forventinger for vet jo ikke en gang når tr skal komme. Men har bestilt tester i dag så håper de kommer i morgen :o):o)

kan jeg spørre dere hvordan dere som har barn fra før gjør det økonomisk? Og hvordan dere som skal ha deres første barn tenker å gjøre det?

Litt trang her om dagen så er lit bekymret at vi ikke får det til å gå rundt.. Men håper jo det ordner seg da :o)

(oii dette ble litt langt men men..)

Skrevet

hehe, ja, hadde jo vært d beste om d satt seg en spire no me en gang helst :P men er vel så å si sjelden vare..

Hvordan vi klarer oss?? d går så vidt for å være ærlig... Så derfor eg ser fram til klumpen begynner i barnehage rundt nyttår, så eg kan få jobbet en liten stund ihvertfall før d kommer en ny en.... Men for å si d sånn så har jenta det som plommen i egget.. får d hun trenger.. vi har vel heller sluttet å unne oss d beste og heller nøyd oss me ting som går helt greit liksom :P hvis dere skjønner? har selvsagt en del unødvendige utgifter som vi kommer til å rette opp på til neste "mann" kommer.. så skal nok gå fint d også. :)

Skrevet

Skjønner.. hummm vi har kjøpt leilighet altsp for 2 år siden å renta har steget så syyyyykt så nå har vi litt mye utgifter altså. Men håper det går bra å få en liten, mannen i huset her som er litt bekymret for hvordan vi skal klare det økonomisk.. Vi er jo begge studenter så det er jo ikke akkurat luksus men vi klarer oss akkurat da :o) Tror dere det går hvis vi får en liten?

Litt bekymret hehe

Skrevet

hehe... det bør nok gå fint ja :) bare om å gjøre å ikke kjøpe den dyreste vognen. (er jo plutselig kjempe salg på enkelte sånn innimellom) også kanskje en brukt grind seng? d har vi til jenta vår no.. funker heeelt greit. :) Og aller første tiden er d jo bare klær ungen trenger. maten er jo gratis :P

så går nok bra skal du se :) blir vant til å spare inn litt her og der så dere ikke blir helt rakafant i løpet av mnd. hehe

vet ikke om dette hjalp. men er sånn vi har klart d.. og vi har jo bare hatt en inntekt fra dag en .. :)

Skrevet

vi sparer allerede inn her å der, men kan sikkert bli enda bedere på det. Også får man jo fødselsspiend og sånn når man er student så får jo litt ekstra når man er gravid å får baby i studietiden så da har man jo penger til å kjøpe sånne ting som vogn, seng, bilsete osv så det er jo kjempe bra :o) Håper sikkelig at det klaffer. Blir bare mer å mer klar for dette :o) Har så lyst å bli mamma og få min egen lille famile :o) "drømmer meg bort litt her"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...