nygift87 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #126 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skal ta 3mz matte eksamen til sommer for trenger realfag for å komme inn på det jeg vil. oi har så murring jeg, hummm.. rare greier... Dere som har verdt gavide før, når merket dere noe symptomer?
KarLuc +1? Skrevet 14. oktober 2008 #127 Skrevet 14. oktober 2008 jeg hadde ikke symptomer før eg var nesten 3 mnd på vei. Var bare en følelse som fikk meg til å teste.. hehe... men kvalmen kom ihvertall etter litt over 2 mnd.... så derfor eg er så fæl på å kjenne etter om eg kan merke det før denne gangen.. hehe
nygift87 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #128 Skrevet 14. oktober 2008 Hehe er vel ganke vanelig å bli litt "innbilt gravid" når man driver å prøver hehe ;o) Håper at denne mensmurring kan være tegn på noe. Vet dere, hehe nå har jeg verdt å kikka i klesskapt mitt og helt innerst inne der så lå det noe smått sengesett (baby sengesett) tror det er fra bestemoren min, gleder meg til eller hvis jeg kan bruke det til sommeren ) måtte bare fortelle det, hadde glemt at jeg hadde det. Skulle bare rydde litt og der lå det hehe ;o) Artig.
KarLuc +1? Skrevet 14. oktober 2008 #129 Skrevet 14. oktober 2008 hehe...... så søtt da. ja, satser på du får bruk for d i sommer Gikk gjennom klærne til jenta mi hin dagen.... måtte legge vekk d hun ikke bruker.... var vemodig å pakke ned klær i str 50 asså.... så håper de kommer raskt i bruk igjen hehe
Flo_Isak Skrevet 14. oktober 2008 #130 Skrevet 14. oktober 2008 Måtte såklart kjøpe noe klær når jeg fant ut at jeg var gravid. Men disse er nå pakket ned i en skoeske og flyttet til mamma og pappa. Blir koselig å ta den frem igjen når ny baby er på vei. Eneste sympomene jeg hadde i graviditeten min var at jeg måtte så ofte på do. Ellers var jeg kvalm to dager i løpet av de 3 mnd
nygift87 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #131 Skrevet 14. oktober 2008 Tror ikke jeg skal kjøpe noe klær før jeg er 8 månder eller no jeg, blir så skuffa hvis jeg skulle miste.. Håper jeg slipper kvalmen hvis jeg blir gravid.. uff moren min var så utrolig kvalm at un sa til seg selv at "hvis jeg kommer gjennom dette skal jeg aldri klage over at jeg er syk lenger" hehe så håper jeg slipper det så jeg kan fullføre dette året her på skolen )
Flo_Isak Skrevet 14. oktober 2008 #132 Skrevet 14. oktober 2008 Ja får håpe man slipper unna kvalmen. Ikke noe særlig å være kvalm flere måneder i strekk. Hadde tenkt å vente med å handle babyutstyr jeg også, men ble etterhvert mer og mer babysyk - så jeg bare måtte men da har jeg allerede noe liggenede,så da klarer jeg vel å vente med å kjøpe så tidlig neste gang. Tenker så masse på baby om dagen... Så nettop på unge mødre... Drømme om at det var meg ( men ville ikke vært med i tv show da.)
nygift87 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #133 Skrevet 14. oktober 2008 Godt det er fler som er babysyke;o) hehe.. liker også å se på unge mødere men synes mange av de er litt ansvarsløse da. Men koselig uansett å se på ) Er det hver tirsdag? kl? Huff ja håper virkelig jeg slipper være kvalm det er det verste jeg vet.. uff og uff... Det spørs om jeg klarer å vente med å kjøpe noe hvis jeg begynner å få mage å sånn hehe;o) men må vel prøve å la vær... hehe
KarLuc +1? Skrevet 14. oktober 2008 #134 Skrevet 14. oktober 2008 er virkelig ikke lett å la vær å kjøpe noe asså Har allerede begynt å planlegge hvordan vi ska gjøre med vogn... hihi Vi kjøpte Brio Happy til jenta.. men da hun hadde sånn hofte pute på så blei den vogna fort for liten (bare brukt 2-3 mnd) så kjøpte emmaljunga city cross... Men synes den er aaaalt for stor no i ettertid.. men var grei da pga puten.. MEN, d eg skal fram til, er at vi ska ikke kjøpe vogn før ETTER fødselen denne gangen.. eller etter kontrollen.. hehe... har sååå lyst på happy igjen.. lite den så godt.
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #135 Skrevet 14. oktober 2008 ja, den kvalmen vill vi ikke ha noe av=) hehe=) unge mødre går på fem kl 21.00 hver tirsdag=) Jeg følger med på det, er veldig artig, men noen er litt ansvarsløse og rare..... håper jeg får mage fort jeg=) Jeg er ferdig på vidregående, det var jeg ferdig med i 2005 også var jeg lærling som omsorgsarbeider, men sluttet pga sykdom og nå jobber jeg på babyshop=)
påtjukken Skrevet 14. oktober 2008 #136 Skrevet 14. oktober 2008 hei på dåke jenter:) ååå så seint dagene går.. blir så spennende til ikm.. hehe... tror ikkje eg er gravid, men håper jo:) unge mødre er gøy ja:) så fint å jobbe på babyshop da:) hehe... det kunne eg og tenkt meg:) noen som nermer ser ikm eller? spent... hehe...
KarLuc +1? Skrevet 14. oktober 2008 #137 Skrevet 14. oktober 2008 off ja... dagene går seeeint..... må vel vente 5-6 dager før d er sjangs for en positiv test.... uff.. det er lenge til.... men lever i håpet enda. dere andre da??
påtjukken Skrevet 14. oktober 2008 #138 Skrevet 14. oktober 2008 ikm 22 eller 23 okt... skal prøve å ikkje teste før 22.... hehe... PRØVE:p lever i håpet eg og.. men det gjør eg jo kvar mnd.. hihi.. viss eg er gravid så kan eg ikkje drikke på konsert, men viss ikkje så har eg tr på konserten:( blæææ.. viss eg er gravid da så må eg finne på noe lurt så ikkje røper meg:) hehe
nygift87 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #139 Skrevet 14. oktober 2008 Ser ut til at alle er skikkelig spente her inne, det er jeg også, skikkelig hihi ) Er glad jeg slipper å stresse med sånn drikking å sånn, for drikker ikke å da trenger jeg ikke tenke på det Noen fordeler hehe;o) Hvordan konsert skal du på? Tror ikke jeg har ikm før 28 okt. jeg så det er såååå lenge til.. uff. Men har eggløsning nå tror jeg... humm håper det klaffer ) Blir spennende, er litt redd for disse testene jeg, for blir så utrolig skuffet når de er negative, tenker nesten at til mer man tester til større sjans er det for å være gravid men det er jo bare tull hehe (ønsketenkninger) ;o) God natt jenter:o)
påtjukken Skrevet 15. oktober 2008 #140 Skrevet 15. oktober 2008 hehe ja sikkert fordel å ikkje drikke sånne situasjoner:) drikker lite eg og, men me er en stor vennegjeng som skal og da blir det en fest før konserten.. skal på vassendgutane:) hehe ja en spent gjeng her.. ja blir alltid like skuffet over en negativ test, men lever i håpet om å få en som blir positiv snart...
KarLuc +1? Skrevet 15. oktober 2008 #141 Skrevet 15. oktober 2008 vassendgutane.... stiligt de ska visst ha gratis konsert her i bygde i morgen tror eg.. hehe.. hmmm, vet ikke om eg kan si at eg drikker lite. .drikker heller sjeldent, men når eg drikker, så blir det desverre alt for masse.... men vært flink no når vi virkelig prøver.. har ikke vært ute siden tr hihi hmmm, bare 5 dager til eg ska teste no.... huff.... håper at hvis eg ikke er gravid at tr melder sin annkomst et par dager for tidlig.. hehe....
nygift87 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #142 Skrevet 15. oktober 2008 oooo vassendgutane "etter ein time så danse me, etter to timer så hoppa me osvosv" hihi digger de hehe ;o) Hører på de i bilen av å til særlig hvis vi skal på lang kjøretur hehe ) Konge:o) I dag og forsovit i går har jeg så syyykt vondt i korssryggen men venter jo ikke tr før 26.okt hummm, kan man få tegn så tilig?? er skikkelig ubehagelig hvertfall.. 5 dager.. spennene spennede jeg krysser fingrene for positivt svar )
KarLuc +1? Skrevet 15. oktober 2008 #143 Skrevet 15. oktober 2008 hihi,, takk takk.... krysser alt jeg har av fingrer og tær sjøl og Har hørt om noen som reagerer nesten med en gang egget er befruktet.. hehe.. men er jo ikke godt å si...
nygift87 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #144 Skrevet 15. oktober 2008 la meg håper at det er meg hehe;o) Men tror vi traff ganske bra på eggløsning så burde hvertfall være mulighet for en liten spire.. men man vet jo aldri.. Uff har hvertfall skikkelig vondt i ryggen.. huffhuff. Mekelig har aldri hvert sånn før så jeg å krysser fingre å tær og alt hehe:o) Litt over en uke til jeg kan teste sååååååååååååååååå lenge til...
KarLuc +1? Skrevet 15. oktober 2008 #145 Skrevet 15. oktober 2008 ja, denne vente tiden er uutholdelig!!!! klarer jo seriøst ikke tenke på annet egentli........ hehe Men må innrømme at eg kvir meg litt om det klaffer no.. hvordan eg ska fortelle til foreldra mine hehe.. vet de kommer til å bli en smule "skuffet". men hva kan de si liksom? hehe,,, men jah, de er av den "eldre" generasjonen som helst så at eg var 40 før eg fikk barn.... litt kjipt, men er heldigvis mitt valg og mitt liv
nygift87 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #146 Skrevet 15. oktober 2008 Humm ja dette med foreldre og venner og famile som skal bry seg så mye... er mest redd for å fortelle det til svigers hvis det klaffer tror IKKE de er klare for barnebarn for å si det sånn.. Men de får jo bare akseptere det:o) Vennene kommer nok også bli litt sånn "OI, så tidlig" Føler liksom ikke det er så tidlig jeg. Føle at jeg er mer ansvarsbevist en mange på 30 liksom så hvorfor ikke, så lenge man er klar for det:o) er hvertfall ingen som vet vi planlegger barn annet en dere her på BIM så det er jo litt stas hvis det skulle klaffe. Gleder meg veldig hvis det klaffer. Men er jo alltid redd for at noe skal gå galt. auuu ryggen min.. uff hvis dette er noe annet en en spire så burde jeg komme meg til legen tror jeg... Leste akkurat om ei som hadde fått Bekkløsning syptomer i uke 4 så kan jo være ett godt tegn (håperjeg) )
KarLuc +1? Skrevet 15. oktober 2008 #147 Skrevet 15. oktober 2008 hehe... ja, det med bekkenet har jeg også hørt om Noen jeg kjenner merka de var gravid på den måten.. Med begge 2 ungene.. hehe... fikk altså bekkenløsning før de visste ho var gravid.. må jo være gaanske så bale..Hadde litt bekkenløsning selv. Og det var IKKE godt. så gla jeg ikke fikk d før de siste mnd... hehe....
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #148 Skrevet 15. oktober 2008 godklumpen & meg 1pp. Ville bare si at svigerforeldrene mine er litt i den gamle generasjonen og vi trodde at de kom til å vippe av pinnen, men når vi trodde at jeg var gravid jul i fjor så fortelte vi det til dem at vi kanskje skulle ha barn og da tror jeg de var de lykkligste paret i hele verden!!! vi ble kjempe overasket og da hadde vi ikke vert sammen mer enn 5 mnd, og nå så snakker de ikke om noe anet enn at de vil bli besteforeldre!!!! så det kan være det motsatte også=)=)
KarLuc +1? Skrevet 15. oktober 2008 #149 Skrevet 15. oktober 2008 elskerbarn : det var jo kjekt at det ble positivt da hehe Men som eg skrev lengre oppe, så var ikke mine foreldre særlig fornøyd når eg var gravid med nr.1... De latet som eg ikke var gravid helt til eg var 6-7 mnd på vei.. og det syntes eg var ganske tøft.... Og tviler på de blir fornøyd hvis eg forteller dem at jeg er gravid igjen no... :s men men.. de får bare bite i det sure eplet... hehe Svigers var ihvertfall mye enklere, og vet de også helst ser at vi venter 3-4 år på neste mann, men de kan jo ikke si noe hvis eg først blir det. og da tror eg de ikke tar d så tungt..
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 15. oktober 2008 #150 Skrevet 15. oktober 2008 87`er her. Har en gutt f.19.01.06. Snart tre år. Gravid i uke 9 snart med termin 1.juni09 med nr.2/mulig nr.3 Svigerforeldrene mine tok det kjempefint og var overlykkelige. Mamma og pappa va helt i hundre )) Alle 4 er nå stolte besteforeldre, og snart til nr. 2 og 3 Vet ikke sikkert om det er tvillinger enda. wæææh ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå