nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hei. Lurte bare på om det er noen her inne som er 87 som prøver? Har akkurat begynnt vi og tenker at det som skjer det skjer ) Håper det klaffer for praktisk i forhold til studiene å få barn i sommer )
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hei! Jeg er født i 87 og vi har prøvd i 2,5 år nå!
nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Så koselig å snakke med noen på min egen alder, vet ikke om så mange andre en meg på min alder som ønsker seg barn:o) Håper det klaffer for dere snart )
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Ja det er sant! Takk for det, håpe dere slipper å prøve så lenge da:) Hvor er du fra?
nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Er egentlig fra Tønsberg men bor i Oslo nå sammen med mannen min ) Du da? Har verdt igjenom en opperasjon nå siden de trodde jeg var gravid utenfor livmoren men fant ut at det bare var en Cyste når de åpnet så er ikke helt inni riktig syklus enda. Men vi bruker ikke noe prevansjn nå og prøver å ha gjevnelig sex så håper vi det går )
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er fra Drammen, men bor i Telemark/Porsgrunn med min forlovede:) Såpass ja.. Vi skal på utredning i Januar. Lei av å prøve nå! Skal gi deg ett tips. Prøv å finn ut når du har eggløsning, så prøver dere å ha sex annen hver dag under eggløsninga di:) Går ikke det, prøver dere annenhver dag..
nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2008 Takk ) Har sånn PFC så ganske lett å finne ut av, men nå er kroppen bare litt i ubalanse pga den cysten.. Men håper kroppen kommer på plass snart hehe ) Lykke til masse på utredinga, kanskje dere klarer det før til og med )
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Jo takk.. Trenger det, hehe! Har drøyd den utredninga altfor lenge. Men er såå nærvøs.. Hadde jo vært moro om vi klarte dt før:)
påtjukken Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 hei jenter:) eg er født i 87 og prøver på nr 2:) er i 5 pp no... håper det klaffer snart.. har ikkje noe å klage i forhold til deg da silje.. håper det klaffer for deg snart:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 hei:) født i 87 jeg også er i snart 6 pp... håper spire sitter rundt jule tider så jeg rekker fagprøven:) altid gøy å se flere på samme alder:) vi har vært sammen i 5 år i januar, vært gift i to år og 4 mnd....
nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2008 Så gøy ) Morro å bli gift så tidlig da ) Vi har ikke verdt gift så lenge men passer veldig bra i forhold til studier å sånn å bli graivd nå ) Hvor er dere fra, dere nye innpå denne tråden? skikkelig koselig å "treffe" folk i samme situasjon
påtjukken Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 håper på å bli gravid i år iallefall.. hehe... me har vært sammen i 5 år 21 oktober og vært forlovet i litt over 4 år.. håper på å gifte meg snart eg og.. hehe.. ja kjekt å se andre på min alder her inne:) hvor fra landet er dåke fra da? eg er fra vest-landet:)
nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er fra Tønsberg, bor i Oslo nå da ) Har verdt gift siden Juni vi var forlovet 1,5 år før vi giftet oss:o) Har verdt sammen siden vi var 14 da så av den grunn føler vi oss klare for barn:o) Kjenner egentlig ikke noen andre i den samme situasjonen så skikkelig morro å få kontakt med noen som er litt like )
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. oktober 2008 #14 Skrevet 9. oktober 2008 vi er fra hordaland:) ja gøy med flere prøvende da.. venter tr til helgen så får vi se om vi venter til desembere så vi kan dra på ferie i juli med mamma og pappa:) litt dumt å dra når man er 8-9 mnd på vei... passer best med sept-okt baby hær egentlig, men de er vist vanskeligere en jeg hadde trodd... ikke skjedd noe ennå så får krysse fingrene for desember... men i desember virker selen og zinken han går på.. jeg har to pergo kurer i gjenn jeg skal ta i des evt jan:) blir spennende:)
påtjukken Skrevet 9. oktober 2008 #15 Skrevet 9. oktober 2008 ja greit å komme i kontakt med fler på min alder som prøver.. eg prøver jo på nr 2 da men... var tidlig ute med den første ungen... gleder meg utrolig til vanessa blir storesøster:) og å ha en baby i magen igjen:) er så utrolig deilig!! og ikkje minst å ha en baby i huset igjen..
påtjukken Skrevet 9. oktober 2008 #16 Skrevet 9. oktober 2008 klare for å bli gravid: eg er og i fra hordaland:)
nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 9. oktober 2008 Høres koselig ut med nr 2:o) Hvor gammel er nr 1? Hehe vi har egentlig akkurat bestemt oss for at vi har lyst å prøve litt, så er litt nytt egentlig. Vi tenker at det er bare koselig å ha høsten å vinteren forann oss, det er jo litt innetid det, med fyr i peisen osv ) Blir skikkelig glad at det er noen andre på min alder her:o) Er heller ingen i vennekretsen som er gift eller har samboer så blir vel litt av ett sjokk med en baby i magen hvis vi får det til )
påtjukken Skrevet 9. oktober 2008 #19 Skrevet 9. oktober 2008 vanessa ble 2 år i august.. eg har venner på min alder som har unger. men ikkje som prøver på nr 2 enda, så vidt eg vet da.. hehe.. dåke får det nok til:) bare ta tiden til hjelp.. kan jo ta litt tid:( desverre.. hehe
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. oktober 2008 #20 Skrevet 9. oktober 2008 Hei susi_vanessa06+en i 09?? Hehe, joda du kan klage du å! Lov det;) Hvor lang tid brukte du på nr 1 da?
KarLuc +1? Skrevet 9. oktober 2008 #21 Skrevet 9. oktober 2008 hei hei..... jeg er 87 modell--- og vi er begynt prøvinga på nr 2 no er i 1.pp, men må innrømme at eg nesten føøler at d har skjedd noe denne mnd... vi har ikke brukt noen form for prevensjon siden vi fikk jenta i aug.07... men har unngått samleie rundt eggløsning, og denne gangen vet eg at vi traff gaanske bra... så lever i håpet. men ja, er fra vestlandet jeg også... bra d er flere som "oss" her inne. hihi
påtjukken Skrevet 9. oktober 2008 #22 Skrevet 9. oktober 2008 brukte 1 år på nr 1 så er forberedt på det denne gangen og... har du gått på noe hormonkurer? godklumpen...osv: kjekt å se fler som prøver på nr 2:) og som er født i 87:)
nygift87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #23 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg får bare ta det som kommer jeg ) Prøver å ikke tenke på det men det går jo ikke hehe:o) Håper ikke det tar så lang tid for oss:o) er skikklig verpesyk jeg.. Og som jeg skrev over så har jeg akkurat verdt gjennom en opperasjon for de trodde jeg var gravid utenfor livmoren (noe jeg ikke var) Men føler på en måte fortsatt at jeg har mistet ett liv så veldig koselig at mannen vil ha barn for han har verdt litt skeptisk til det.. Hvor gamle er "mennene" deres?
KarLuc +1? Skrevet 9. oktober 2008 #24 Skrevet 9. oktober 2008 håper d klaffer fort og smertefritt for oss alle sammen
KarLuc +1? Skrevet 9. oktober 2008 #25 Skrevet 9. oktober 2008 "mannen" min og jeg er jevn gamle.. så han og er 87 moddel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå