Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei 26 er ikkje ungt!! men sånn ser no familien hans på det... i don`t care.. vårt liv:)

min syklus eg og på bærtur, men tror den begynner å komme seg no iallefall.. eg var så dum og tok p-sprøyta så no er det bare tull mer tr og el osv...

håper desse syklusene kommer seg FORT!! eg vil ha bebi i magen!!! hihi...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare så vidt prøv p pille for over ett år siden, men det funket ikke for ble så hissig hehe og helt i ubalanse så da brukr vi sikkre perioder og kondom når det trengs. Er egentlig veldig glad for at jeg ikke har gått på p piller, gjorde det bare en månede, kanskje det år fortere å få barn da..?

Skrevet

ja vurderer å aldri mer gå på noe sånt!! hehe..

blir nok sikkert fortere gravid uten alle dei hormonene i kroppen.. hehe.. vet iallefall at det tok lang tid før p-pillene gikk ut av kroppen på meg før eg ble gravid med vanessa, og at det kan ta lang tid før den j.... p-sprøyta er ute av kroppen..:( håper jo ikkje det da.. hehe..

tok den i november så må vel nerme seg ut av kroppen no vel?? hihi

Skrevet

Det får vi håper at den er ute av kroppen nå :o) Håper også at ikke den månden med p-piller gjør noe utslag men det er jo over ett år siden da så tror ikke det skal ha noe å si :o) Hvis du ikke ønsker gå på noe hormonell prevansjon så bruke jeg hvertfall noe som heter PFC som fungerer veldig bra :o) www.pfc.no

Kan andbefalles, synes hvertfall det har verdt VELDIG bra :o) Har brukt den i 4 månder snart og ikke blitt graivd så det ser ut til å fungerer :o)

Skrevet

ja har sett på den, og vurdert den sterkt:) den kan jo brukes når en prøver og da.. hehe..

nei vil unngå hormonelt senere for legen har sagt dei har en tendens til å like seg i kroppen min så blir der litt vel lenge.. hehe.. så angrer så sinnsykt på at eg tok p-sprøyta!!

Skrevet

Er verdtfall greit å ta tempen hver morgen og den piper jo om morgen så da blir hverfall til samme tid hver morgen, også sier den fra når den tror at man er gravid :o) Ja også sier den jo fra om eggløsning og det er jo kjempe bra :o) Hehe min blinket for mistenkt gravid i dag men det tror jeg bare er fordi jeg hadde en blødning mitt i syklus som jeg ikke trodde var tr pga Cysten så tastet ikke inn mens nå jeg hadde det hehe men man vet jo aldri :o)

Skrevet

prevensjon, el-test og graviditetstest i ett er ikkje dumt:)

vurderer den sterkt ja, men tror ikkje eg kjøper den før eg treng den som prevensjon:p prøver å la ver å teste så mye så... hehe

Skrevet

Det høres smart ut. Uff har bestilt sånne billigtester (graviditestester) som jeg har en igjen av som ligger i skapet hehe er skikkelig vanskelig å la vær å bruke den, blir så skuffa når den er negativ så venter jeg helt til jeg ikke får mens på lenge hehe. Prøver hvertfall å la den ligge der å vente hehe men er lettere når man ikke har noen tester liggende

Skrevet

hehe.. eg har 20 el-tester og 10 gr.-tester liggende her... så kan bli mye testing på meg, men prøver å holde meg unna, men ikkje lett med så mange tester liggende... hehe

Skrevet

Hehe man blir hvist litt "rar" når man driver å prøver hehe:o) Men det er vel sånn det skal være hehe ;o) Man blir jo skikkelig spent da :o) får jo lyst å teste og hvertfall jeg føler at jeg blir mer gravid til mer jeg tester hehe ganske så rart det der hehe ;o)

Skrevet

hehe ja blir litt sprø av denne testingen.. hehe.. men som du sier, blir jo skikkelig spent så ikkje rart me blir litt sprø.. hihi...

men me blir jo ikkje mindre sprø av å vere gravid med alle dei hormonene i sving... hahaha..

Skrevet

Haha må le litt her jeg sitter å ser på skal vi danse hehe. Man hører jo om alle de gale gravide kvinnene hehe. Hvordan var ditt første svangerskap? I forhod til hormoner, kvalme osvosv..

Skrevet

eg var ikkje kvalm i det hele tatt, bare litt øm i magen..

fikk desverre store smerter i magen etter kvart, og ble super svimmel.. legen trodde eg kom til å miste, men den lille spira var komt for å bli:) alt gikk helt supert.. eneste veldig følsom av meg og gråt av ALT!! hehe.. så i uke 15 begynte eg å blø, og nok en gang bekymret for lille spiren, men fortsatt komt for å bli..:)

så etter det gikk alt helt supert.. merket jo nesten ikkje at eg var gravid uten om magen og alt gråtingen da.. hehe...

fik mye øden (veske) i kroppen på slutten pga varmen så hovnet opp ganske mye, og det var tungt, og litt kynnere på slutten.. fikk en til blødning i uke 35 men ikkje noe farlig da heller..:)

syns eg hadde ett fantastisk sv.skap sjøl om litt komplikasjoner, men såg heller på det positive enn det negative med det:)

Skrevet

Det hørtes jo riktig bra ut :o) Håper jeg får ett sånt svangerskap (hvis spiren sitter etter hvert) Litt komplikasjoner må man jo nesten regne med selvom det ikke er så hyggelig... Håper bare at det går bra hvis jeg blir gravid. Ble så VELDIG redd da legen trodde jeg var gravid utenfor livmoren og jeg ble akutt lagt på opperasjonsbordet. uff en ekkel opplevelse.. de trodde jo jeg var 12 uker på vei så ingen hyggelig opplevelse, desuttem fryktelig vondt... Nesten redd for å prøve vettu så redd for at noe skal gå galt "igjen"

Skrevet

ja kan ikkje klage på sv.skapet mitt.. men kunne vært uten blødninger da.. skaper bare bekymringer.. hehe

uff skjønner du ble redd ja!! tok dei ikkje gr.-test da?

kan tenke meg det gjorde vondt ja, høres ikkje så "deilig" ut!! skjønner det skremmer deg litt ja, men går så fint når du blir gravid skal du se:)

hva var det som gjor det da? en cyste?

Skrevet

Hadde tatt en gr.-test på morgenen som var svaksvak positiv også så de hos legen at det var noen som ikke produserte HCG så, så det helt ut som et foster på ultralyd og i og med at jeg hadde så vodt og at jeg blødde så ventet de ikke på svar på blodprøven og sendte meg rett på pperasjonsbordet . Men ja det var en Cyste som gjorde det, dessutten fikk jeg VELDIG mange gravidetts tegn pga Cysten så det var jo litt rart. Det var hvis derfor testen hadde verdt svakt positiv også så litt rart har aldri hørt om noe sånt men men. Har verdt på sjekk nå da i og med at det bare er litt over en uke siden dette skjedde å Cysten er nå borte og alt er normalt så det er jo KJEMPE bra :o) Så da er det bare å prøve håper jeg :o)

Skrevet

hei:)

slenger meg på her eg også!

Er 87modell og eg og samboer har prøvd i 6mnd nå...

er 1 uke over ikm men negative tester.. så blir noe lange dager:P

Bor i Hordaland:)

Skrevet

Hei på deg :o)

oioioi spennende :o) Kan jo være du bare tester sent da, at produksjonen av hcg er litt tregt i gang.. Håper hvertfall det for deg :o) Hadde en svak positiv test i dag fra det der billigtest men har hatt det før også uten at det er noe spire så tørr ikke helt stole på den.. Tenker jeg tar en CB om noen dager. kanskje nå stipend kommer hehe :o)

Studerer du eller mb20*6pp*?

Skrevet

hmm.. virker så det er mange fra hordaland her.. hehe..

ja håper du er treig med hcg produksjonen da mb20*6pp*:)

så spennende da nygift87, håper CB`en og er positiv da:)

Skrevet

lurer på om jeg skal flytte på meg til hordaland jg hehe ;o) Litt fler "unge" prøvere der en i Oslo følr jeg hehe.

Jo jeg kan jo håpe men det tviler jeg på egentlig, da har det hvertfall skjedd før vi begynte å prøve tror jeg.. Men tørr ikke stole på den testen siden jeg har hatt litt dårlig erfaring med det, håper bare ikke Cysten er kommet tilbake å at det er den som gjør det...

Skrevet

hehe ja dåke får pakke sakene og flytte her til:) hehe..

uff håper ikkje det er cysten da.. gjor den sånn at du fikk pos test sist?

har ikkje hatt noe sånt så vidt eg vet... så vet ikkje hvordan det er.. men virker ikkje så godt da iallefall..

Skrevet

ja ta med meg bikkja og mannen og flytte ditt hehe ;o) Må le.. bedre der en i Oslo sikkert.. Alt er jo så stort her..

Ja de sa så på sykehuset hvertfall men blodprøven var negativ på HCG da når jeg hadde Cyste men det er jo kjempe rart at testen viser positivt også er den egentlig ikke det. Stoler ikke helt på de der billigtesten jeg altså.. Har du noe erfaring med de?

Men skal vel mye til at det er kommet tilbake når jeg var hos gyn på Mandag å de sa den var borte da så håper dette er en riktig positiv test. Er litt redd for den CB digital for når det bare står "ikke gravid" Blir man liksom litt ekstra suffet hvis du skjønner. Men det må vel til "ler litt nervøst"

Skrevet

ja grei plass å bo på dette da.. er egentlig fra en liten øy her, men flyttet og no er det bare en kjøretur så er eg i bergen, men likevel stillt og rolig her eg bor så passer fint det:)

stoler ikkje på dei billigtestene eg heller.. har ikkje merket noe på gr.-testen, men el-testen.. dei viser ikkje det kroppen min sier da for å si det sånn... så derfor eg prøver å la ver å ta dei for dei er så forvirrende!!

ja dei CB digital testene er virkelig brutale!! hehe.. får bare slengt i "trynet" at en ikkje er gravid... hehe

Skrevet

hehe brutale er der riktige ordet hehe.. Blir jo så forvirret når det er en strek til der og den ser så positiv ut. Er jo kvalm for tiden altså men det tror jeg mer er en innbildning.. også har jeg fått ett sånn forferdelig munnskåld kan det være et tegn tro? humm jaja får jo bare vente å se.. Synes det er så bra med sånne her forummer jeg :o) Skikkelig bra å kunne dele erfaringer osv :o)

Skrevet

ja dei er virkelig brutale!! hehe...

har du tatt fler tester enn den ene da? kan jo hende den viste rett?? når skal du ta en CB da? vet ikkje om munnskåld er symptom, men mulig det.. er jo sånn symptomliste her en plass da:)

ja elsker denne siden.. hehe.. helt hektet!! veldig greit å kunne dele denne prøvingen med andre.. hadde eg ikkje kunna snakket med andre om det så hadde eg iallefall blitt GAL!! hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...