Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hold oss oppdatert på testingen. Er det lenge igjen til dere kan ta testen. Får håpe det er tegn på at det er noen inni der da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, håper virkelig det er det........ sist hadde jeg ikke noen symptoner i det hele tatt. da var det mage følelsen som fikk meg til å teste...... så blir spennende... tenkte teste på mandag. For ikm er ca på tirsdag. kanskje onsdag.. :P

Skrevet

tror jeg har ikm neste søndag altså om 8 dager.. I dag steg tempraturen enda litt til.. men har ikke så mye utflod å sånn, men man må vel ikke ha det?

Håper så innmari nå jeg hihi.

Men til dere som har barn hvordan er hverdagen deres? Er det mye stress eller er det stort sett koselig?

Skrevet

hehe... vel, 8 dager er jo egentli ikke så lenge til, så blir spennende :)

Vet ikke d med utfloden jeg.... føler bare at det er no de siste dagane det har kommet hos meg, og har jo ikm på tirsdag (ca)..

Men stress i hverdagen? nei, d kan eg ikke si.. er for det meste koselig.. :) Men har et lite troll av en jente som ikke er noe glad i å sove... Trenger rett å slett veldig lite søvn, og i tilleg sliter hun sånn med tenna,,,, Hver gang det er en ny på gang så er d grining store deler av natten. så det er ikke akkurat så kjekt.. Men sånn går det når de er seint me tenn :P

Utenom det så synes eg det er kjempe koselig... får liksom ikke tid til å kjede meg :D

Skrevet

Uff gråting om natten er ikke noe særlig.. men man tåler jo litt mer når det er sin egen datter da hihi :o) I dag er temperaturen min enda høyere sånn 36,32 eller no. så det stiger gjevt og trutt aldri hvert sånn før tror jeg å jeg håper å håper..

Gjort noe spennende så lagt i helgen da?

Skrevet

åå. høres da veldig lovende ut da nugift87 :)

Begynt å miste troen på denne pp jeg... føler no at tr er i annmarsj.. men pleier ikke kjenne det før dagen før, og skal ikke ha før ihvertfall på tirsdag,,, hmmm.. jaja......

Noe gøy nei... ikke gjort noe som helst egentli... ska i familie middag i dag da, så må være helgens høydepunkt. :P

du da??

Skrevet

hei jenter.. no var det lenge siden siden eg var her inne, iallefall noen dager:)

begynt å teste noen? eg fikk negativ i dag:( men håper eg testet for tidlig..

Skrevet

heisan susi_vanessa......... ja, kan jo hende du testa for tidlig ja.... når er ikm da?? jeg tenkte teste i morgen.. skal ha tr på tirsdag tror eg... men kan jo hende den er kommet til i morgen.. men håper ikke d...

Skrevet

Hei Alle sammen!!!!!

Da har jeg kommet hjem etter en avslappet tur på hytta=)=)

På Lørdag fikk jeg tr!!!!! Har aldri vert sååå glad for en tr noen gang jeg=)=)

Endelig kan jeg snart begynne på pergotime og det skal bli så bra, jeg har kjempe tro på denne pp i og med at det er så mange som blir gravide på pergo og spesielt når de tar pergotime pga manglende EL=)=)=)

Håper så sinnsykt på at det klaffer=)=)

Det er bare 2 dager til jeg kan begynne=)

Skrevet

ikm onsdag eller torsdag, men klarte ikkje holde meg.. hehe.. eg så alltid holder meg til en dag før ikm.. hihi..

oi så kjekt du fikk tr da elskerbarn:) hehe ikkje ofta me sier det men... hehe..

så spennende at du skal prøve pergo:) håper det klaffer på første forsøk da!!

lykke til alle sammen:)

Skrevet

susi_vanessa06+en i 09??

Ja, det håper jeg også=) Har en kjempe følelse at det går nå, men hvis ikke det går kommer jeg til å bli knust i tusen biter tror jeg.......

Men hvordan gikk testen din da????

Har du testet enda????

Skrevet

tok en i går som var negativ.. men skal ts igjen på onsdag... viss ikkje tr er dukket opp da...:)

om det ikkje går på første forsøk så må du huske at for kvar pp som går så er du en pp nermere baby i magen:) hihi

det er nok bare å hoppe i neste pp med godt mot.. alle blir jo skuffa kvar gang det ikkje klaffer, men en gang klaffer det:)

Skrevet

*sukk* testa i dag.. men var negativ.. men venter ikke tr før i morgen eller onsdag.... og ingen tegn på tr... bare de samme "symptomene" som eg har hatt siden etter el.. så eg har ikke lagt håpet på hyllen helt enda. :P

Hørt om en del som ikke får positiv test før en uke etter ikm, så satser på d... ;)

Skrevet

uff så trist med negativ test da... men så lenge tr ikkje er dukket opp er det fortsatt håp:) krysser fingrene for deg:)

lykke til...:)

Skrevet

Hei og hopp=)=)

Nå syntes jeg vi kom så langt ned på listen at vi måtte opp her!!!!

Idag har jeg tatt min første doble kuren med pergo, blir så spent altså!!!!!

Hvordan går det med jentene mine her inne da?????

Skrevet

oj.så spenende da :) håper d ordner seg no da.......

Her går det i å vente på TR... er så irriterende.. Har jo hatt på følelsen 1 uke no at eg er gravid, men nei... Ikm er i morgen, så bare venter i spenning.. håper TR holder seg laaangt unna

Skrevet

Hei og hopp alle sammen :o)

Koselig at gruppen vår holder seg oppe på side en stor sett hele tiden :o)

Her går alt bra, har fryktelig vondt i ryggen og temperaturen er relativt høy så jeg håper og tror. Men tørr liksom ikke håpe helt.. ikm på Søndag så det er jo en stund til men håper denne uken går fort og at tr holder seg laaaangt unna hehe:o)

Er jo så utrolig spennende med dere andre som skal teste i morgen og sånn hihi dere må si fra her inne :o)

Skrevet

så arti. kanskje vi får barn samme mnd denna gangen å:) glede mæ t "lillemann" bi storebror. han prate mye om baby og ska gi klem t babyene som e i bøkene vi leser:)

Skrevet

Nei nå havnet vi laaaangt nede på listen her jenter..

Hvordan går det med dere som har testet de siste dagene? Jeg er så spent på å høre :o)

Skrevet

hei hei alle sammen =)

så mange 87-modeller det er..er selv 87-modell å er i 2pp...har ikm på mandag,så venter i spenning :)

Skrevet

hei ville bare si de klaffet for meg nå i 5 pp... er 5 uker å 4 dager på vei:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så fantastisk :o) Er KJEMPE glad på dine veier:o) Håper så inndelig det er klaffet for meg denne månden selvom det bare er 1pp..

Skrevet

takker er i sjokk.... he he men kjempe deilig:):)

håper de lkaffer for deg også,...sender deg masse baby støv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...