Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. drømme seg bort er lov vettu ;) er jo noe helt fantastisk d å få barn.. så bare gled deg MASSE!! :D eg gleder meg ihvertfall veldig til å gi jenta vår søsken ........ :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg det blir kosleig :o)

Uff nå har jeg skikkelig vondt i korsryggen og sånn mensmurring.. får håpe at det er tegn på en liten spire og ikke på tr... Blir jo litt lett at man innbiller seg ting nå i disse prøveperioder men tror ikke jeg gjør det nå.. har ikke sett noe til tr, men hatt vondt siden i går så det er litt uvanelig. pleier å få vondt også kommer tr men ikke to dager med vondt uten tr hummm. rare greier. Håper testene kommer i posten i morgen :o) Krysser fingrene for det jeg og for at det er positvt :o)

Skrevet

ting kan jo alltid bli bedre økonomisk.. har jo bare ei inntekt så går så vidt rundt her og, men vanessa har det uansett supert!! ho får alt ho treng, og kanskje litt til... hehe...

dåke får veldig mye av folk når dåke skal ha barn, og fins mange gratis pakker rundt om så dei på jo brukes:)

får du ikkje engangsstøtta? da får du penger til babyutstyr:)

og eg har ei vogn til salgs... hehe...

så lenge en prioriterer dei rette tingene så er det ikkje noe problem:)

håper dåke er gravid godklumpen og nygift:) krysser fingrene for dåke:)

Skrevet

Ville si takk for en støtten som jeg har fått=) nå har jeg tatt to tabletter og tr skal snart komme sånn at jeg kan sette igang med den andre kuren=)

Det er blitt vist at man bruker ikke så mye mere penger når man får barn, men bruker pengene på en annen måte som f.eks man kutter ut kino, men heller koser seg hjemme sammen med barnet osv.

Når det er 14, 15 og 16 år gammle jenter som får det til så får dere det til også=)

Men du får vel engangsstønad siden du ikke er i fast jobb???

den er på ca 33 000 kr som du skal bruke på det kommende barnet=)

Sambo han tjener ca 26000 u/skatt og 17000 m/skatt og jeg har en tilkalningsvikar jobb som jeg jobber så og si 80%, men på kontrakt så står det deltids vikar og vi får engangstønad.

klær osv får man som regel masse av, så det er ikke noe problem, og bleier og sånt smått senere er som regel ikke noe problem det heller for da kutter man ut resturant besøk og kjøper bleir osv....

Jeg er sikker på at dere kommer til å klare det!!!!

Obs ble litt langt dette her......

du må skrive når du har testet da=)=)

Skrevet

Japp tror jeg får engangsstønad ja :o) Men får også sånn fødselsstipend tror jeg siden jeg studerer, må sjekke litt rundt om det hvis det er noe på gang ;o)

Fikk ikke testene i posten i dag så har ikke fått testet, men tror uansett det er litt tidlig så lurer på om jeg skal vente en uke eller no, hvis den blødningen jeg hadde forjegang var tr så er jeg på dag 15, er ikke det sånn ca rundt eggløsnig? humm.. hadde sex i går, 11, 10, og 9 tror jeg... lurer på om det klaffer da..? andbefalles det å ha sånn ca annenhver dag rundt eggløsning? Kanksje ett teit spørsmål dette, men er det noen annen måte man kan merke/se at man har eggløsning?

Uff dette ble litt teit, men må bare spørre har ikke så mye erfaring med det å lage barn hehe;o)

Skrevet

hehe.. kan desverre ikke hjelpe deg me d ang el.. siden da jeg ble gravid sist var et "uhell" og ikke planlagt.... :P

off, i dag tidli var eg så kvalm at eg bare måtte rett å spy, mn ser ikke på d som noe tegn, for tror faktisk jeg er blitt syk no :(

skikkelig vondt i hele kroppen, og garantert feber.. hmmm......

kjedelig.... Men kan hende likevel.. hehe... har da fått ømme pupper. (aldri hatt d når eg har vært syk før). begynte i går... også har eg jo vært sånn lett kvalm i 4-5 dager, så hvem vet :P

må håpe litt..... tok en test i dag som va negativ... men er jo veldig tidli enda... venter ikke ikm før om ca en uke.. ikke før en uke ihvertfall.. så får smøre meg med tålmodighet noen dager til :D

Skrevet

Hei. Æ e født i 87 og e nættopp begynt å prøve å bi gravid me nr 2 :)

Føles som æ går på spiker matter for tia, venter evt mens i disse dager. Har kjent noe stikking i nederste del av magen, men e litt usikker på ka d e. Så æ vente i spenning :)

Lykke til

Skrevet

Så utrolig spennende "gokulmpen" ååå jeg håper du er gravid :o) Og at jeg også er det så kan vi hoppe overtil 1.trimester sammen hihi :o) Hadde verdt koselig :o) Har bare hatt litt lette "messmerter" de siste dagene så håper det er ett tegn, har ALDRI hatt det uten om mens før så jeg krysser fingerene :o) Men er leeeenge å vente en uke eller 2 til man kan få en bekreftelse på om man er gravid eller ikke... Håprhåperhåper det står GRAVID denne gangen :o) hihi..

Hei på deg sàmenieida87 :o) Koselig at vi blir fler å fler her inne :o) Hehe vet hvordan det er å vente å vente å vente hehe.. man vil jo gjerne ha svaret dagen etter man har prøvd hehe:o) Hvor gamel er nr 1 da?

å ønsker så syyyykt å bli gravid. Er så bra at vi har disse forumene :o) hihi er så godt humør i dag hehe vet ikke hvorfor.. Har litt humørsvigninger om dagen hehe, (håper det er et tegn hehe)

Skrevet

Ja æ syns d e fint. Sist æ va gravid og va her inne så alle en del eldre enn mæ, og nån vældi unge:) Fint vi e mange av samme model her.. Ja d verste e å gå å vente heile tia. har hatt løst på nr 2 kjæmpe længe nu. Første mann fylte 2 år i august.

Æ har å hatt litt humørsvingninge di siste dagan.

Vi krysse fingran før oss alle her inne:D så kan vi følge hverandre videre også:)

Skrevet

tusen takk susi_vanessa06+ en i 09. Litt ekkelt hehe men nyttig :o) Skla lese det :o) Kjempe flott :o) Åssen går det med deg da? Litt siden jeg har sett deg her inne nå.. Håper så innmari at det klaffer men tviler litt.. men det gjør man jo alltid i disse tider..

Skrevet

susi: sønnen min fylte 2 år i august:)

Skrevet

ja er litt ekkelt, men en enkel måte å merke det på:)

hehe, dattera mi ble 2 år i august ho og:) gleder meg sånn til ho blir storesøster:)

Skrevet

Hei på dere :)

Så utrolig moro at det er flere 87 modeller som er prøvere/foreldre her!! :) Vi er begge 87 modeller her også, er i vår 11 pp nå. Ble gravide etter 2 pp - men miste med en gang. Så, mensen ble sporløst borte i fem måender.. så har vært mye hos legen, tatt mye prøver osv. Så vi får se hva som skjer fremover! Drømmen hadde vært å blirr det nå snart..passer så bra - i og med at jeg er student!

Noe fra hedmark her?

Send meg gjerne melding! :)

Skrevet

hihi vi blir hvist bare fler å fler som er 87 her inne :o) hihi så festelig :o) Synd med SA da:o( Håper det klaffer for dere snart da :o)

Skrevet

så gøy med så mange nye :)

ja, håper d klaffer for oss alle sammne... blir så kjekt å tusle over til 1.trimester... satser på vi blir en del som rusler over ilag :)

ja, er spennende dette.... blir jo helt loco av å tenke å kjenne etter om d skjer ting.. hehe

nygift87. Det me mensmurringer hadde eg også no etter EL..... så satser på d er et tegn :P

fytti katta så spennende.......... *tihi*

Skrevet

Tror kanskje jeg har eller akkurat har hatt el men er ikke sikkert, tempen i dag var ganske lav så vet ikke... blir spennende å se om tempen går opp i morgen for da har jeg vel hatt el... humm rart det der med murring har aldri hatt det før... og ikke har jeg tenk særlig mye over det heller, kommer mest når jeg slapper av, mest om kvelden. ååå jeg er så spendt. Men hvis jeg er på dag 15 så er det jo leeeenge til jeg kan teste... hehe ja man blir litt gal av dette hehe..

Har også de siste dagene hatt mye vondt i hodet.. så kanskje det også er ett tegn. å jeg håper jeg håper jeg håper hihi :o)

Når venter du tr godklumpen&meg1pp?

Tenk om vi kommer over til 1. trimester det hadde verdt stas:o)

Skrevet

Oi, her hadde det kommet mange nye innlegg siden i går kveld...

Arti at det er mye liv her. Og fint å være flere i samme alder. Har alle her inne fullført vgs? Dere som jobber og ikke studerer, hva jobber dere med? Jeg er nå ferdig med først mens etter sa'n min. Nå er det snart prøvetid. Har mest fruktbare dager fra 20-25 okt, og i følge kalkulatoren på babyverden har jeg el 23.. Spennende og se hvordan dette går. Er så redd for at det skal ende i ny sa... :(

Lurer også på forkortelsene tr og ikm - kan noen forklare meg hva de betyr?

Skrevet

Har fullført vgs, men vet ikke helt hva jeg vil videre hehe. eller vet nesten er bare ikke 100% sikker hehe. Så spennende at dere er i gang med prøvingen Flo_må prøve igjen:o) Håper virkelig dere lykkes og at spiren sitter :o) Vet hvordan det er å være redd for en ny SA eller hvertfall nesten.

Og forklaringen tror jeg er

TR: Tante rød (mens)

IKM: er ikke det Innkommende mens da tro...? Er ikke helt sikker på den siste men tror det :o)

Skrevet

nygift87.. er skikkelig kjipt å bare gå å vente.. og ikke vite noe... hehe.. Ja,hadde vært skikkelig stas å tuslet inn der etter denne perioden.. Venter tr i løpet av neste uke.. har ikke vært heelt regelmessig i d siste.. så tror det er mellom mandag og torsdag!! sånn egentli onsdag.. så er litt spent ja. :P

Flo_må prøve igjen: jeg har bare fullført 3 årig vgs. så eg har studiekompetanse.... Begynte på nytt på helse og sosial, men ble gravid og fikk mye fravær så d funka ikke. og etter det har eg gått hjemme.. noe eg enda gjør med godklumpen :D Men hun begynner i barnehage snart.. og må si at eg egentli kvir meg litt.. hehe... men men...

tr= tante rød.. som i mensen..... og ikm er da du ska ha mensen, men som du håper ikke kommer... hehe... noe i den dur ;)

Skrevet

Jeg gleder meg hvertfall til å ha ett år hjemme hvis vi er så heldige å få barn :o) Digg å ha ett år hjemme å tenke på hva jeg virkelig vil videre:o) Også synes jeg det er fantastik å kunne få barn tidlig :o)

Hvor mange barn ønsker dere, dere? hihi jeg tenker kanskje 2 også når jeg blir litt eldre så kommer jeg sikkert til å ha lyst på en baby igjen og da blir det vel en tredje attpåklatt hehe ;o)

Skrevet

hehe.. så pass altså :P

nei, vi prøver jo på nr 2 nå.. så når vi nærmer oss 30 kanskje at d kommer en eller 2 til :P spørs helt hvordan situasjonen er da, men har altid sagt at eg skal ha 3 unger :)

Skrevet

Takk for svar nygift87 og godklumpen & meg 1pp.

Jeg har selv igjen noen fag fra vg for å få fullført studiekompetansen min. Droppet du ett år for tidlig jeg gitt, men har tatt noen av eksamne.

Skrevet

Jeg drømmer om 4 barn jeg.! Drømmer er å få to ganske tett nå, og så to til om endel år... Men er fornøyd med bare tre også, men to syns jeg er litt lite.

Skrevet

ja, nei, eg må nok ta en del fag opp igjen for å styrke kompetansen.. Var akkurat så vidt eg besto i enkelte fag, så hvis eg ska gjøre noe videre me skole så er nok d det beste. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...