Gå til innhold

*Dreamer*


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Det er nok fordi de ikke kjenner det på kroppen og opplever den store skuffelsen ved å få negativ test eller TR. Det er vel ikke så virkelig for dem som for oss kan jeg tenke meg. Høres behagelig ut;)

 

Jeg begynner kl 23. Nest siste nattevakt jeg har på lenge, for i november skal jeg ut i praksis:)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, tenk om vi kunne følt det på samme måte! Hadde virkelig ikke gjort noe.. Og at man slapp å ta disse testene for å se om man er gravid, skulle vært sånn at kroppen sa at nå er du gravid. Hehe!

 

Okei. Hvor skal du i praksis da?:)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hadde vært så fantastisk! At en uke etter EL, så visste vi om vi hadde blitt gravide eller ikke. Det hadde vært noe det:)

 

Jeg vet ikke enda. Skulle liksom få vite det i dag, men neeeida *grrr* Hååper jeg kommer med Monica!! Men det er litt tvilsomt siden hun nesten er garantert plass der hun bor;) Og jeg håper at jeg kommer i skole. Hvis jeg kommer i barnehage igjen, da blir jeg arg!

 

Har du gjort noe gøy i dag da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, ja hadde vært det:) Hadde vi slept det med testing og ikke minst VENTINGA! Hehe!

 

Hehe, vil du ikke i barnehage? :P

 

Idag har jeg begynt på en julegave. Skal lage ett album til de ungene vi passer så mye i sommer:)

 

Du da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det hadde vært herlig!!

 

Nei;P Jeg var i barnehage i fjord, og det var helt elendig! Lærte jo ingen ting, og de stakkars barna som hadde spesielle behov fikk jo ikke noe ordentlig tilrettelegging. Tror jeg kan lære mye mer på en skole, og jeg fikk vite i dag at jeg skal på Ila skole!!!! Yey!!!

 

Så utrolig koselig med album!

 

I dag så skulle jeg egentlig på 2 forelesninger. Men alt gikk i mot meg. Var hos pappa i går kveld og i natt. Skulle skrive en oppgave der, men hadde tatt med feil bok. Og siden jeg skal til mamma i kveld så må jeg jo bruke dagen på å skrive, siden oppg skal leveres i dag. I tillegg så sovnet jeg ikke ordentlig før kl 7:-S Så trengte å sove ut!

 

Driver du med i dag da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du kom på skolen da:) Blir vel moro tenker jeg!

 

Ja, det er mye mer personlig enn å kjøpe ting syntes jeg da:o) Så får håpe de liker det! Skal ta bilder av det når jeg er ferdig, så kan du se..

 

Såpass ja. Ikke helt din dag igår nei.. Uff! Håper du har hatt en bedre dag i dag da:o)

 

Skal en tur i banken nå snart, ellers ingenting:o)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig med sånne personlige gaver. De kommer nok til å elske det! Gleder meg til å se bilder av det:)

 

Hehe, nei innimellom så har man litt kranglete dager, men denne dagen er fin:)

 

Hvordan går det med spira da?;) Fortsatt ingen TR vel? *Håpe*

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta bilder av de så fort jeg har kommet litt lenger:o)

 

Hehe.. veit hvordan det er..

 

Ingen TR enda gitt.. Merkelig.. MEN den kommer nok snart;) Hehe!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke det nei! Hehe! I hele natt har det kjent ut som om den skal komme. Så blir spennende å se idag da!

 

Du skal idag da?

 

Vi skal bare være hjemme å slappe av:o) Deilig det å!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så spennende, det er jo vanlig at gravide får murringer, så krysser fingrene for at det er derfor!

 

Jeg skal slappe av på dagen, og fra 17-23 skal jeg jobbe, men det blir vel mest data det og:P Snuppa legger seg jo rundt seks..

 

Hørtes herlig ut! Er så koselig at Morten er hjemme på fredagene, får kjempelange helger sammen dere:)

 

Skal du noe gøy i helgen?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du krysser alltid fingrene for meg du<3 og kommer mensen så krysser du fingrene neste gang.. Hehe!

 

Hehe, moro å jobbe fredagskveld? :P Tihi.

 

Ja, utrolig koselig! Kan vi bare kose oss:p Hehe

 

Nope, ikke som jeg vet om enda! Du da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, selvfølgelig gjør jeg det!<3

 

Det er litt kjedelig å jobbe fredagskveldene, når alle sitter hjemme og koser seg foran tv´n. Men det går greit, jeg er heller oppe halve natta når jeg kommer hjem:P

 

Jeg får besøk av en venninne som bor i Bø i morgen. Så skal vi på fest og ut på byen på kvelden med masse venner av meg. Så det tror jeg blir gøy:)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o)

 

Hehe, du er det ja.. Tihi! Må jo være kjedelig det å! Hehe! Du altså..

 

Så koselig da:) Må få komme å besøke deg snart jeg å:o)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skulle jo helst vært hjemme, men jeg må jo tjene penger:P

 

Ja det hadde vært veldig koselig:o)

 

Hvordan går det med pusen?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger må man ha ja:o) Hehe!

 

Mhm, hadde det!

 

Det går bra med han, men er ett mareritt å gi han medisiner hver dag. Uff! Han spytter de ut, piper osv. 6 dager til med det. Jippi.. Hehe!!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe;P

 

I dag har jeg sovet sovet sovet, sett på tv, tatt en runde i høyet, sett enda mer på tv, og nå skal jeg snart sove igjen;P Du da?

 

Har så lyst til at du skal teste!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

 

Hehe, mye du har sovet da! Tihi!

 

Igår hadde vi besøk av Bestefar og dama:) De kom med sofa til oss..

 

Hehe, veit du har det. Tihi! MEN vente litt til. For den kommer nok iløpete av uka skal du se;)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, var ute på lørdag vettu;P

 

Så heldig dere er som fikk sofa! Var den fin?

 

I dag skal jeg først til legen og hente resept på kvisekrem (digg, haha), så skal jeg på skolen å se på at Monica og gruppa hennes har foredrag om autisme, og på kvelden har jeg foreløpig ingen planer;P Hva skal du i dag?

 

Neeeei, det gjør den ikke!!;)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det! Hehe!

 

Jepp, den var det. Går fram til vi har råd til å kjøpe skinnsofa:) Ligger bilde av den på nettby!

 

Aha, kviser er no dritt. Hehe! Okei!

 

Skal møte hu jenta på 6 år i kveld! Hu jeg skal begynne å passe i morra:) Så det blir bra.

 

Jo, den gjør det;) Har ikke noe håp jeg.. snufs!

 

Hvor er du i syklusen da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig sofa!:D

 

Haha, jupp, det er det! Jeg er ganske plaget av det, så jeg får sånn sterk kvisekrem av legen;)

 

Ååh så koselig. Er du barnevakt eller støttekontakt for henne?

 

Det måå du ha!

 

Jeg har ikm mellom onsdag og lørdag:)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...