Gå til innhold

*Dreamer*


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Hei snuppa mi:o)

 

Idag kom Tr ja, blæh.. Visste dt egentlig da, men hadde jo håpet å. Hvordan har du det da? Lenge siden vi har pratet nå..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeeeeei!!:)

Så koselig å se deg her inne! Er alt for få kjente her inne nå, er jo kjempekjedelig her:P

 

Så utrolig trist at TR kom:´-( Men snart blir det din tur vettu vennen!

Skal dere i gang med utredning da?

 

Jeg har det bra!:) Vi prøver i 3-4 mnd til, og så skal vi snakke om hva vi gjør videre. Noe som jeg håper betyr at Marius leverer prøve.

 

Her er EL rett rundt hjørnet, men null forhåpninger;)

 

Hvordan går det med deg sånn ellers da?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei:)

 

Hehe, er det sååå kjedelig når jeg ikke er her altså.. koselig:o)))

 

Ja, nå begynner jeg å miste håpet snart. Blæh.. Ja skal egentlig bestille time til legen denne mnd, men pga lite penger denne mnd skal vi vente enten til neste mnd eller til etter jul. For da har jeg begynt å jobbe :)))

 

Får håpe han vil det da.. Håper virkelig det klaffer for dere snart.

 

Hehe, du må ha litt forhåpninger da;o))

 

Joda, ellers går det bra. Har gått med kink i ryggen i en uke, og når den endelig har gått litt over så skal jeg gå med mens smerter så det holder. Koselig vettu. Jeg og Morten har det kjempe bra, han har sluttet HELT med det han gjorde før, for jeg skremte han litt. For jeg pakket sakene mine mens han var på jobb en dag og sa at hvis han ikke skjerper seg reiser jeg. Og vips så var han en helt annen gutt:)) Det betyr jo bare at han ikke vil miste meg.

 

Deg da?

 

Klem glad i deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er imponerende at du har holdt motet oppe så lenge jeg! Jeg har mista all tro på at jeg og marius kommer til å klare det selv! Gleder meg så innmari til den dagen marius går med på å levere prøve og vi kanskje kan få sterkere hormoner eller prøverør.

 

Så bra at dere skal bestille time til uredning snart! Og gratulerer med jobb!:) Hva skal du begynne å jobbe med?

 

Uff, stakkars deg som har hatt kink i ryggen. Det er utrolig vondt:(

Pleier du å ha så vonde menssmerter? Menssmerter er noe av det verste som finnes, så synes veldig synd på deg!

 

Så flink du er snuppa, var kjempebra at du pakket sakene dine og viste alvor!! Nå fikk du et klart bevis på at han vil ha deg, og endelig så tok han alvoret:) Du skal se at babyen snart dukker opp nå som dere har ordnet opp i ting:)

 

Her går det bare bra. Alt er som vanlig;)

 

Klem glad i deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii!

 

Takk for det snuppa.. skjønner ikke hvordan jeg har klart det selv egentlig. Men motet er ikke oppe så lenge nå, snufs. Begynner å bli temmelig lei nå ja. Men har vel lov til det nå etter to og et halvt år?! Vi har også mistet trua på at vi ikke klarer det selv, eller jeg har. Morten trur vi bare har bomma. Hehe!

 

Skal begynne å jobbe som avlaster og støttekontakt. Gleder meg masse til det. Også skal jeg søke jobb i barnehage som jeg kan ha å! For holder ikke med den ene jobben, for dt er jo bare noen timer i uke og en helg i mnd.

 

Ja, pleier å ha skikkelig mens smerter, og dt er ikke noe godt. Hadde det ikke vært for at vi prøver så skulle jeg hatt pilla. Hehe. Men ingen pille her i gårn nei.. Tihi.. Mens smerter er noe av det værste som fins ja. Snufs. Har hatt det i alle år!

 

Jepp, noe måtte jeg gjøre skjønte jeg. Ellers hadde jeg mistet han helt og det hadde jeg ikke klart. Men nå har han sluttet med alt som heter flørting for han vil ikke miste meg og han skjønte alvoret den dagen sa han. Det var den værste dagen hans på jobb, for han tenkte hele tiden på om jeg var hjemme når han kom hjem.. ;o)

 

Godt å høre at alt er bra ellers hos dere.

 

Skal vi bytte julegaver iår? Hadde vært koselig. Vi må jo prøve å møtes før jul iår å! Må prøve å komme nedover. Vi skal ha fest til lørdag, kan du ikke komme?

 

Klem glad ideg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei:)

 

Skjønner veeeeeldig godt at du er lei snuppa!!! Du har absolutt lov til det! Men tenk så godt det blir å få hjelp, at det ikke er i dine hender lenger. Og snart så står du der med en positiv graviditetstest i hånda:) Hehe, hadde vel vært godt gjort å bomme i over 2 år, hehe, men det kan jo bare være uflaks at dere ikke har klart det. Men uansett så får man hjelp når man har prøvd så lenge:)

 

Så utrolig spennende jobb!:) Vet du hvem du skal være støttekontakt for? Superkoselig hvis du får jobb i barnehage og da:) Du har ikke tenkt på å studere for å bli førskolelærer da?

 

Uff, høres forferdelig ut å ha så vonde menssmerter:(

 

Så bra at han har sluttet med alt som heter flørting! Håper han vet hvor heldig han er som har en jente som fortsatt er hos han etter alt han har gjort:) Det var søtt at han var så redd for at du ikke skulle være hjemme når han kom hjem da;)

 

Ja det hadde vært veldig koselig å bytte julegaver!

Kan desverre ikke komme i helgen, har mange avtaler allerede:(

 

Klem glad i deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, om jeg noen gang får det da svimer jeg av trur jeg! Hehe! Hadde virkelig vært noe det altså.. Hadde jeg vel smilt i flere dager.. Tihi! Ja, man får jo hjelp når man har prøvd så lenge, sant det.

 

Nei jeg veit ingenting enda. Venter på tlf fra de, de skal ringe meg så fort de har funnet ett barn som passer meg! Så er jo utrolig spennende:) Har jo jobbet som støttekontakt før så har jo erfaring med det. Men har bedt om å få en/ei som er under 18år. Ja, stor trives i å jobbe i barnehage så håper det dukker opp noe snart. Skulle egentlig gått på skolen, men er skolelei så er bare dumt akkurat nå! Men etterhvert må jeg jo det!

 

Ikke noe godt å ha menssmerter nei! du kan godt få de! Tihi!

 

Han har virkelig forandret seg, så klart vi har litt å bygge opp, men jeg trur alt kan bli bra igjen! Vi trenger bare den *lille* forandringen i livet. Å det er å få en liten en! Er liksom det som mangler nå..

 

Ja, men da gjør vi det i år å!

 

Ok, det var dumt da:(

 

Klem glad ideg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå nå spurte akkurat min gravide nabo om det ikke blir noe baby her snart!!:( Hun vet jo vi prøver, det er jo ikke alltid så lett for alle:( Er et år siden vi fortalte dem at jeg hadde mistet, så det er så trist at vi ikke kan fortelle dem at det blir barn her snart og. I tillegg så ar jeg ikke fått med marius på babymaking i dag, og da blir det bare på lørdag (når jeg har EL) og jeg synes det er lurt å ha seg litt flere ganger enn bare en gang rundt EL! Men nok av syting!:P

 

Hehe, ja kommer til å svime av den dagen vi klarer det og:P Du må ikke si "om jeg noen gang klarer det", for dere kommer til å klare det!!!:)

 

Så spennende at du venter på tlf! Er jo kjempebra at du har erfaring:) Uff, er ikke noe gøy å være så skolelei. Men noen ganger så blir det bedre når man bare kommer i gang. Je var sååå lei da jeg begynte å studere, mens nå vil jeg ikke gjøre noe annet enn å studere;)

 

Haha, neitakk, har nok med mine egne smerter, hihi:P

Du får sende de vekk i 9 mnd sammen med tanta;)

 

Skjønner godt hva du mener med at dere trenger den *lille forandringen*, en baby. Det gjør vi og!! Jeg vil ha baby i magen nå!!!

 

Klem glad i deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå jeg veit hvordan det føles! Ikke noe koselig.. Snufs, dt gjør det egentlig vondt værre til tider! Hehe, skjønner deg godt jg! Her blir det ikke noe på noen dager. hehe.. Dumme tanta! Det er lov å syte snuppa mi, bare tenk all den sytinga du har hørt fra mg da!

 

Hehe, det er du som trur det klaffer for oss og jeg som trur det klaffer for dere! Tihi! Lite håp hos meg om dagen gitt:p

 

Ja er spennende det:) Skole nå, nei takk! Tihi..

 

Hehe, ja vi sender de vekk både du og jeg denne pp'n;) Enig eller? Tihi!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se denne snuppa:

Tårene bare renner når jeg ser den!

 

Uff, ja det blir vondt verre når folk spør. Og det er ikke så ofte jeg opplever det egentlig. Hun er så heldig at hun ble gravid uten å planlegge det. Men vi kan jo tenke at vi er så heldige at vi kommer til å oppleve en større glede enn noen andre når testen en dag blir positiv:)

 

Hihi, så søt du er som har håp for meg da!

Vi må jo nesten bare håpe for verandre, når vi ikke klarer å ha åp for oss selv lenger.

 

Jaaaa vi sender de vekke denne pp´n!! Må bare få voldtatt Marius i kveld, haha!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs, den var trist da!

 

Ja, det blir værre når folk spørr sånn hele tiden. Ihvertfall så lenge de veit at vi sliter! Vi kommer til å bli kjempe glade vi:)

 

Sant det snuppa. glad du har håp for oss jeg. Blir glad da! Tihi!

 

Voldtatt Marius ja. haha syns jeg ser deg! Hehe!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey snupp!!:)

 

Nå er jeg på jobb. Får gå om en times tid, deilig. Da skal jeg ha jentefors med en venninne, og så skal vi ut på byen, det blir morro! Håper jeg;) Vi pleier å ha litt uflaks og havne på veldig merkelige steder (les: strippeklubber og sånt), men denne gangen SKAL vi finne et bra sted!!:P

 

Skal du i kveld da?

 

Jaa *sukk*. Da kan de kanskje si det på en annen måte, f.eks. "håper det blir deres tur snart" og sånn. Men det er sikkert ikke så lett å forholde seg til oss da.

 

Blir glad for at du har håp for oss og!:)

 

I dag "skulket" jeg forelesningen for å lage baby, hihi. For jeg fikk ikke voldtatt han i går. Men skal voldta han resten av helgen:P Har du gjort i dag da? Og hva skal du i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittei snupp!

 

Så ikke at du hadde skrivi før nå jeg! Men bedre seint enn aldri! Hehe. Hadde du det koselig på jentefors igår? Håper det.. Hehe, dere pleier det ja, ikke trygt. Tihi! Håper dere fant ett bra sted for en gangsskyld da.

 

Igår bare slappa vi av. La oss tidlig faktisk. Hehe.

 

Fy, er ikke lov å skulke hehe.. Men hva gjør man ikke for baby, fikk ikke voldtatt han nei.. Du får ta dt igjen i helgen ja! Igår rydda jg leiligheten, men fant ut idag at liten vits var det da. For måtte flytte på en del idag alikevel. Hehe. For skal ha fest idag! Blir koselig!

 

Du skal ikveld da?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

 

Unnskyld at jeg ikke har svar før. Har hatt litt av hvert å drive med;)

I går så var vi først på besøk hos naboen og drakk vin og koste oss. Eller de skal jo ha baby, så hun drakk jo ikke. Var egentlig veldig koselig å snakke med henne. Men fikk nok en gang tipset "bare slapp av, så ordner det seg". Det er jeg litt lei av å høre, og dessuten så stresser jeg ikke lenger. Men utenom det så var det superkoselig:)

Og etter det som kom "svigersøster" på besøk, og det var litt slitsomt, hehe.

 

Hvordan gikk festen?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei<3

 

Det går så bra snuppa! Har hatt besøk hele helgen vi.. Av kusine mi og typen. Hadde fest på lørdag og da ble tlf min stjelt:( Så sender deg det nye nr mitt på brev til deg på nettby, og om du kan sende meg en melding så jeg får ditt?:)

Men utenom det var festen bra:)

 

Ser ut til at du har kost deg snuppa:)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei<3

 

Var det koselig med besøk?

Ååå så dumt at tlf din ble sjålet!!:( Jeg haaater folk som skal stjele når de er på fest. Men bra at festen var vellykket bortsett fra det da:)

Jeg har ikke fått mld av deg på nettby jeg.

 

Driver du med i dag da?

 

Klem<3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii<3

 

Ja, det var kjempe koselig med besøk!

Irriterende at folk skal stjele på fest. Og jeg har ikke råd til å kjøpe meg ny, men nå skal min kusine og Morten spleise på tlf til meg til jul:)

Jeg har helt glemt å sende deg melding på nettby jeg. Hehe. Så sender til deg her jeg:)

 

Idag bare slapper jeg av. Fått så vondt i ryggen igjen at jeg ikke klarer å ligge, sitte og nesten ikke gå. Skal til legen i morra, for det gjøre vondt helt fra korsryggen og ned til kneet:s

Så kommer kusina mi å skal bli til i morra. Hu skal være med meg til legen:)

 

Du da?

 

Klem<3

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå koselig at kusina di og Morten skal spleise på en til jul!

Hvem sin tlf bruker du nå da?

Du må nesten sende på nettby eller facebook, for jeg kommer meg ikke inn på min side!:( Grrrr! Har sendt mail til moderator, men de har ikke fiksa det enda.

 

Stakkars deg som har så vondt i ryggen!!:(

Så snill kusina di er som blir med deg til legen.

Hvor gammel er hun?

 

Jeg har vært på skolen, lest, sovet og nå er jeg på nattevakt;)

 

Skal du i morgen da?

 

Klem<3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempe koselig det. Kjøpt meg nytt nr og bruker en gammel tlf vi hadde her. Okei, nei da får jeg sende det på nettby da. Hehe.

 

Da har jeg vært hos legen og jeg har fått en betennelse i ryggen. Koselig. Begynt å gå nedover i benet, men han sa jeg måtte gi det tid så skulle dt gå over.. Moro! Not!

 

Hun er like gammel som deg! Hehe!

 

Stemmer det, du hadde nattevakt inatt du!

 

Idag skal jeg ikke stort. Orker ikke mye hellr pga ryggen.. Du da?:)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra du hadde en gammel tlf da:)

 

Betennelse i ryggen, stakkars!!!:( Det hørtes grusomt vondt ut!

Har du fått medisiner?

 

Nå har jeg akkurat spist frokost, haha! Litt sent ute i dag. Så skal jeg straks på forelesning, og så skal jeg forhåpentligvis bare slappe av resten av kvelden:)

 

Har du noen planer for dagen?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. Hadde ikke klart meg uten ihvertfall!

 

Det er ikke noe særlig godt nei. Klarer jo verken sitte eller ligge neste. Pluss at det går nedover i beinet! Nei har ikke det. De ville se om det gikk over av seg selv først. Så håper dt ikke tar så lang tid!

 

Hehe, ja det var jo sein frokost:p

 

Nope, ingen planer idag!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres helt grusomt ut:(

Håper det går over snart da!

 

Hvordan ligger du an i syklusen nå da? Ferdig med TR?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...