Gå til innhold

*Dreamer*


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Tihi, det trur jeg å! Hehe..

 

Du nekter værre enn meg du snuppa! Hehe.. Må du slutte da, tihi. En dag er det vår tur vettu:)

 

Nope, jeg er ikke langt foran i køen før deg! Vi er på samme kølapp vi:o) Det har jeg bestemt meg for! Og da er det sånn.. Hehe!

 

Haha, kan tenke du koser nå som hu ikke får sove. Hehe.: Heldig du er! Bra du ikke skal ha hu på dagen da! Tihi! Sovnet hu igjen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja jeg nekter nå, for jeg har jo masse menssmerter, kjenner at TR kommer hvert øyeblikk! Men jeg er sikker på at vi begge blir gravide en dag, det nekter jeg ikke på;)

 

Hehe, litt uenig med deg der, men det aller koseligste hadde vært om vi ble gravide samtidig!:) Og det SNART!

 

Ja var herligt at hun ikke ville sove, grrr! Og hun sovnet ikke igjen nei, bare lå og kjefta og fant på alt mulig for at jeg skulle komme bort til henne, vann, ny bleie, au osv:P

 

Har du gjort i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid like kjedelig å kjenner de mens smertene komme.. Blæh.. Er virkelig vår tur nå snuppa mi<3

 

Hehe, du får ikke lov til å være uenig med meg, bare så du vet det.. Ja, det hadde det vettu:o) Og det snart ja! hehe!

 

Haha, kan tenke meg du likte den sytinga ja!

 

Idag har jeg ikke gjort noe! Heeh.. Lite som skjer om dagen gitt!

 

Du da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er så kjedelig. Jeg fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig å bli gravid, er det ikke det vi er laget for??? Ja nå er det vår tur snuppa<3

 

Hehehe, så streng du er a;P

 

Jeg har bare sovet, og i kveld kommer jeg vel bare til å være helt skutt som alltid etter nattevakt. Skal prøøøve å lese litt da.

Noen planer for kvelden?

Du var tidlig oppe og skrev i dag;)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvorfor ting skal være så vanskelig om dagen. Vi som virkelig har ett stort ønske om å bli gravid strever vettet av oss.. Livet er rett og slett urettferdig:( Snufs! Mhm, vi håper det snart er både din og min sin tur nå.. Trekk kølapp alle sammen.: Hehe!

 

Må jo være det med deg noen ganger ser jeg.: Tihi!

 

Deilig å sove etter en sånn nattevakt tenker jeg! Hehe!

 

Planer, hva er det da snuppa? Har jg ikke hørt om før!

Ja, jeg våknet med Morten idag.. Hr ikke sovet hele netter på lenge nå! snufs!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er urettferdig ja!!!:( Og jeg blir så sinna på kroppen min, hvorfor kan den ikke bare funke! Vi er jo tidlig i 20-årsalderen, vi burde være superfruktbare, men neeeida *sukk*. Men nå MÅ det være vår tur snart! Får jo være grenser for hvor lenge vi må vente;)

 

Haha, ja du må visst det:P

 

Deilig å ikke ha noen planer da, hehe;)

Så slitsomt at du ikke har sovet hele netter på lenge:( Er det pga ryggen?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg så utrolig godt. Er igrunn helt j.. at det skal være sånn når vi er sååå unge! Blæh.. Ja, det MÅ være vår tur snart! Hehe, lurer på hvem som bestemmer de grensene egentlig:p tihi..

 

Hvem ellers skal det da?! Hehe! Ser ikke ut til at gubben din gjør det..

 

Både å. Kunne godt skjedd litt mer om dagene. Men neida. Sånn er det når man nesten ikke kjenner noen her!

 

Nei, den er så og si bra. Så veit igrunn ikke hva det er! Er litt å tenke på om dagen! For pappa blir bare dårligere og dårligere:( Han har igjen 3 mnd på seg (fram til etter nyttår) til å kunne få nye nyre.. Det er bare 21% av nyrene hans som funker, om ikke mindre.. Snufs! Han venter på blodprøve svar fra de som har testet seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er så urettferdig:( Men vi må jo bare holde motet oppe, vi får ikke gjort noe fra eller til uansett. Haha, hadde vært interessant å vite hvem som bestemmer det ja, skulle gjerne smisket litt med han/hun;)

 

Ja jeg blir vel nødt til å sette noen grenser snart. Men holder en knapp på des/jan som vi ble enige om. Hvis han ikke går med på det da, så vurderer jeg sterkt å begynne på pilla igjen til han blir klar. Orker ikke falske forhåpninger mer jeg!

 

Det er ikke en lokal pub eller noe dere kan gå på i helgene så dere ble kjent med noen?;) Eller spørre på BIM om det bor noen i nærheten;)

 

Så bra at ryggen er bra igjen. Uff, så forferdelig trist å høre om faren din:( Da skjønner jeg godt at du sover dårlig. Håper han får ny nyre innen jul.

 

Masse trøsteklemmer fra meg snuppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde motet oppe ja! Hehe, like nekelt hver gang når folk sier det. Nei, det er sant at vi igrunn ikke får gjort noe med det. Skulle smisket litt jeg å! Kjefte litt også hadde ikke gjort noe:p

 

Uff, skjønner deg snuppa! Får håpe han holder det dere har kommet fram til da. Jeg er så glad for at Morten vil gjøre alt som skal til:o)

 

Hmm, det er jeg ikke sikker på! Har kommet i kontakt med ei idag på BIM som bor i Notodden:) Så får bare vente å se!

 

Jepp, deilig at ryggen er bra! Men nå er det jo masse annet som plager.. Håper jeg å! For vil ikke miste han:(

 

Takk for klemmen snuppa<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja veldig enkelt du:P Men vi må ihvertfall prøve, selv om jeg er veldig dårlig på det for tiden.. Hehe, nei han/hun hadde hatt godt av å få så øra flagret!;P

 

Ja, du er heldig som har en gubbe som vil gjøre det som skal til!:) Får håpe Marius og snart blir sånn.

 

Så koselig at du har snakket med en på BIM som bor i nærheten da. Koselig med nye kontakter:)

 

Det skjønner jeg snuppa, og krysser alt jeg har og håper av heeele mitt hjerte at du får beholde han!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med det om dagen jeg å! Argh! Hehe!

 

Marius kommer nok til å gjøre det! Kansje han bare trenger litt tid på seg til å skjønne alt som skjer?!

 

Ja, kjempe koselig med nye kontakter:)

 

Takk snuppa:) Er så glad for at jeg har deg å prate med!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for at jeg har deg å prate med og<3

 

Nå har jeg fått mensen, som forventa. 1. nov skal pappa ha stor fest fordi han blir 50, så da har jeg som mål å gå ned noen kg fram til det. Så da har jeg litt annet å tenke på denne syklusen:)

 

Tror han kommer til å gjøre det til slutt ja, han trenger nok å tenke over litt ting. Gruer meg til å ta det opp igjen i desember egentlig, for da kommer han vel med nye unnskyldninger:-/

 

Hvordan har du det i dag da? Noen spesielle planer?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go du snuppa mi<3

 

Dumt at den teite tanta kom da snuppa..Snufs! Å, skal du begynne å trene? Det skal jeg å, så fort det kommer litt mer cash i kassa her! Hehe!

Er greit å ha noe annet å tenke på da:o)

 

Får håpe han har tenkt nok over det, så han ikke kommer med nye unnskyldninger i desember. Da hadde jeg virkelig blitt sur om Morten hadde vrengt seg unna enda engang. Stå på snuppa!

 

Jeg har det bare bra! Har skikkelig ømme pupper, så EL er nok på vei ja! Hehe! Gå inn på hjemmesiden min www.sjefsberta87.piczo.com og inn på hemmelig dagbok:) Der kommer jeg til å skrive så ofte som mulig om prøvinga. Passord er 161004

 

Planer ja.: Hehe.. Idag har jeg det faktisk. Ta og vakse soverommet, for det er såååå mye støv der at jeg bare nyser. Pga allergi vettu. Hehe! Også skal Morten ha med en kamerat hjem etter jobb. Han skal være til lørdag:)

 

Du da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være ærlig så haater jeg å trene, hehe:P Så i hovedsak blir det å passe litt på hva jeg spiser. Også har jeg wii fit da, som jeg skal prøve å trene på så ofte som mulig;) Vi kan jo prøve å oppmuntre hverandre?

 

Ja hvis han vrir seg unna enda en gang, så blir jeg kjempesint! Da kommer jeg til å begynne på pilla, noe jeg VET at han ikke vil. Så kanskje han går med på det da;)

 

Så spennende at EL er på vei. Da får dere bare stå på framover, denne gangen SKAL den sitte;) Så fin prøvedagbok! Bare så du vet det snuppa, så kommer du ikke til å få beskjed om at du ikke kan bli gravid. Kanskje du trenger hjelp, men gravid det kommer du til å bli!:)

 

Så flink du er som skal vaske soverommet! Er han kameraten koselig da?

 

Jeg skal lese tenkte jeg. Også skal jeg kanskje til mamma i kveld, for lillebror er hjemme på perm..

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da er vi to! Men har lyst å begynne å svømme. Bra trening det:o) Ja, det kan vi jo!

 

Hehe, ja du får skremme han litt. Pleier som regel å hjelpe det! Er glad jeg slipper det.. :)

 

Gjett om vi skal stå på framover nå! Skal ha sex hver dag fra idag! Hehe! Hadde vært moro om den satt nå, da trenger ikke jeg julegaver iår. Men tenk om jeg får den beskjeden da?! Det er min store skrekk:s

 

Ja, jeg må det! Blir jo så tett.. Hehe!

 

Joa, men grunnen til at vi skal ha han hit er å finne ut om det er han som stjal tlf min den helga. Arg.. For det står mellom han og ei annen.: Snufs, savner tlf min jeg! Men ellers er han koselig! Hehe! Kansje en av de røper seg til lørdag når vi skal ha fest:p

 

Koselig å reise på besøk da:)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømming er bra trening ja!:) Og det er vel ikke så dyrt heller? Tenkte å ønske meg treningssykkel eller noe sånt til jul jeg..

 

Hehe, ja må nok skremme han litt:P

 

Yey, kjør på, slit ut M!!!;) Krysser alt jeg har for at den sitter nå!

Du får ikke den beskjeden! Det er jeg nesten 100% sikker på! Men all hjelp man kan få i dag så skal det MYE til å ikke bli gravid. Så lenge du har eggstokker og M har 1 levende sædcelle, så skal det gå;)

 

Oj, det hørtes ikke så hyggelig ut:( Hvordan skal dere finne ut av det da? Hehe, får håpe noen røper seg når dere skal ha fest ja. Da må dere gjemme bort alle verdisaker!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke dyrt! Man kan jo skaffe seg årskort:) Kjekt det å da! Ønsker meg årskort på treningsstudio her jeg:)

 

Ikke skrem han for mye da! Hehe!

 

Skal slite han ut jeg. Må bare passe på at han orker de andre dagene å. *Fnise* Håper du har rett, det er vel den eneste grunnen til at vi har drøyd tiden sånn. Ja, det skal mye til, men man veit jo aldri.. Hmmm.. Vi skal nok klare det begge to:)

 

Skal nok finne det ut på en eller annen måte. For en av de er det. Skal så klart gjemme bort verdi saker nå ja! Irriterende! Er jo ikke sånn dt skal være! Men nå er vi 6 stk som skal passe på på lørdag da:o))

 

Nå holder jeg på å steke brød i brødbakemaskinen min.. Nam nam:o) Hehe!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster det for årskort på treningsstudio da? Kanskje familien kan spleise på et til deg til jul:)

 

Hehe, jo skal skremme han skikkelig, BØØØ!!!!

 

Hehe, nei du må ikke slite han alt for hardt ut;) Ikke drøy det lenger snuppa, jeg er heeelt sikker. Vi kommer til å bli gravide begge to! Vi er unge og har alt som skal til:) Hadde vært verre hvis vi var 40 og hadde gamle egg;)

 

Så bra at dere er 6 stk som skal passe på! Burde nesten lagt ut noe "lokkemat" og følge med på om en av de tar det. Men kjedelig hvis dere går glipp av det da, så mister dere enda en ting:-/

 

Nam det hørtes herlig ut!!:)

 

Klem<3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker. Men ihverfall årskort på badeparken der er 2500,-.

 

Hehe, tenker han blir skikkelig skremt hvis du sier BØØØØ! Hehe!! *Skvett* ikke skrem meg sånn da:p

 

Nei skal ikke drøye det lenger. Vi må bare få litt mere cash først. Litt lite penger om dagene, men det ordner seg så fort jeg får begynt å jobbe vettu. Håper vi har alt som skal til snuppa:o)

 

Ja, vi skal legge tlf til kusina mi på bordet. For de er helt ny. Så får vi bare se. Men håper virkelig en av de klarer å røpe seg i fylla. For jeg vil ha tlf miiiiiiiiiiiiin... Skal nok ikke gå glipp av det;o) Hehe! Tro meg!

 

Ja, blir godt med frokost! Hehe!

 

Mange du skriver med her! Hehe! Hadde blitt gal jeg..

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke ille:)

 

Haha, ja da blir han nok kjemperedd og løper av gårde med prøven med en gang;)

 

Yey, da er det ikke lenge til det blir utredning på dere, så da er du snart gravid snuppa. Du kommer nok garantert til å være gravid innen sommeren!:)

 

Tøft gjort av kusina di å gå med på det, da må dere følge nøye med! Skjønner at du vil ha tlf din:( Var den ikke ganske ny?

 

Hehe, det var sen frokost!

 

Ja har plutselig blitt en del. Er bare morro det:)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke det:o))

 

Haha, syntes jeg ser han.. Tihi!

 

Bra noen har trua for oss da. Ikke mange som har det gitt. Vi har jo sååå mange som sier rundt om kring at vi ikke fortjener det osv. Arg.. Kragerø folk vettu. Men den dagen jeg er gravid, skal INGEN få vite det. Og så fort jeg har fått mage, skal jeg reise en lørdag til Kragerø å gå rundt der;o) Hehe!

 

Ja, den ble visst sen..Jaja!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha;P

 

Hææ, hvorfor i all verden sier de at dere ikke fortjener det?? Dere fortjener det jo sååå masse! Og dere kommer til å bli verdens beste foreldre<3 Hehe, det høres ut som en heeelt genial plan! Da er det sikkert mange som blir misunnelige. Og det er de sikkert nå og, siden de sier sånn:(

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pga alt det drittet vi har hatt rundt oss når vi bodde i Kragerø da! Men de er bare historie for meg:o) Snill du jente mi.. Er så utrolig glad i deg:o) Fant den fiiiine kurve senga istad. Om du går på hjemmesiden min og inn på hemmelig dagbok ser du den der:o)) Sånn skal ihvertfall jeg ha! Ja, det håper jeg å, er bare moro å se trynet på dem når den dagen kommer..

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Kragerø høres ut som et forferdelig sted:( Snill du å jente min, kjempeglad i deg!:) Åååh skal gå inn å se i morgen, må hoppe i køya nå. Men gleder meg veldig til å se! Haha, blir nok morro å se trynet på dem når den dagen kommer ja!

 

Sove godt snuppa

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ditt skal jeg aldri mer.. Kjempe glad i deg å jenta mi<3 Du får si ifra når du har sett:) Og si hva du mener da.. Hehe, jeg å..

 

Sov godt!

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...