Gå til innhold

*Dreamer*


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Tittei<3

 

Du gjør idag da?

 

Vi bare slappet av nå, men ikveld er det party:) Hehe!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa<3

 

Var det gøy med party?

 

I går var jeg først i 2-års bursdag, også hadde vi en liten fest hos moren til marius på kvelden (for hun har stort hus, og er bortreist). Var veldig koselig:)

 

Har du gjort i dag da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii <3

 

Jepp, vi hadde det gøy vii:o) Skal få lagt ut bilder på hjemmesiden så du kan se.

 

Høres ut som om du har kost deg:o)

 

Igår bare slappa jeg av. Hehe. Sånn er dagen etter en fest. Tihi! Morten sov vel hele dagen.. Mannfolk;o)

 

Skal idag da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bildene:) Utrolig fin du er på håret!! Klipt deg?

 

Gjort noe gøy de siste dagene?;)

 

Klem<3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Ja venninna mi gjorde det i helga:)

 

Hmm, hadde fest på lørdag, søndag slappa vi av hehe! Og igår var vi i badeparken!

 

Du da snuppa?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har en venninne som klipper hår!:)

 

Så mye gøy dere har gjort i det siste da. Du vet jo hva jeg gjorde i helgen, men denne uka har jeg bare vært på skole og jobbet;) Må komme i gang med å skrive 3 oppgaver som teller 50% av karakteren vår i år. Skumle greier!

 

Hvordan går det med prøvingen da? Hatt EL enda?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp.. Også er hu bare 16år, så har jo ikke utdannet seg enda. Hehe! Hu går første året på videregående nå. Tihi!

 

Ja, må jo pleie kjærligheten litt oppi prøvinga:) Blitt litt mye fokus på det nå, snufs.. Stemmer det, hehe.. Glemsk jeg! Oi, såpass ja. Du får stå på snuppa:)

 

Joda, den går rett vest. Hehe. Hadde EL i helga, men trur ikke vi traff denne gangen heller.. Men har jo ingen tru lenger jeg da..

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var imponerende!! Hun kommer til å bli supergod!

 

Ja det er viktig:) Prøvingen kan tære ganske mye på forholdet:(

 

Neeeida, du må ikke si sånn! Selv om jeg vet hvordan det er og alltid tenker sånn selv. Men jeg holder motet oppe for deg snuppa, dere traff nok helt sikkert:) Tenk om du sitter med en positiv test om to ukers tid!! *Krysser fingrene* Din tur nå<3

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det trur jeg å! Hehe! Hu kaller seg Jearenee på nettby:)

 

Det kan man trygt si at den gjør ja. Snufs, det må jo bli vår tur snart snuppa mi<3

 

Jo, jeg sier sånn nå om dagen. For er såååååååååååå lei!! Blæh! Jeg holder motet oppe for deg, men ikke meg selv! Hehe! Nei, trur nok ikke det klaffet denne gangen, som vanlig.. Jaja! Hadde det bare vært sant så:) Tihi!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kul hun var på håret!:) Har sett henne på fler av bildene dine, hihi.

 

Det må bli vår tur snart ja<3

 

Vi får fortsette å holde motet oppe for hverandre. Du fortjener så innmari å få en baby i magen snart! Hvis dere begynner med utredning til jul, og jeg får Marius til å levere sædprøve, så følger vi kanskje hverandre i utredningen og blir gravide samtidig;) Men du skal jo bli gravid før det da, hihi.

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hu tørr virkelig å ta sjanser med det håret! Hehe..

 

Det må det vettu.. Men klaffet nok ikke her nå. For har TR symptomene nå. Snufs.

 

Vi får gjøre det:) Det hadde vært noe det, om vi ble det samtidig.. Hehe! Jeg trur igrunn du blir gravid først;)

 

Ellers, har du det bra?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, men det er skikkelig tøft gjort!

 

TR symptomer kan like så godt være graviditetssymptomer, så jeg krysser alt jeg har jeg!! Når har du ikm da?

 

Jeg tror nok ikke at jeg blir gravid først, det blir nok deg;) Men om vi blir gravide samtidig, så hadde det vært sååå koselig<3

Får håpe at dette er vår mnd!

 

Ellers har jeg det bra vettu:) Gruer meg litt til å jobbe i dag.

Du da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu kler alle frisyrer hu:) Hehe. Var litt nærvøs når hu skulle klippe meg, men det gikk jo så bra. Hehe.. Hu farga og klipte håret til Morten å:)

 

Hehe, takk for det snuppa.. Venter den neste helg! Blæh, den dukker helt sikkert opp, bare fordi vi skal i familie bursdag neste søndag. Hehe!

 

Håpe vi blir det samtidig da. For på en måte fortjener du det mer enn oss. Siden du har mistet en gang. <3

 

Ååå, hvorfor det?

 

Joda, bare bra. Hadde en STOR krangel med Morten igår, men det er ordnet opp i:) Så nå har vi det bra igjen. Noen ganger er det litt godt å krangle, bare få alt ut.

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren, har skikkelig talent hu der. Det får du hilse å si;)

 

neste helg!! Da er det ikke TR symptomer, da er det spiresymptomer!!!;) Når skal du teste evt da? Tenk om du kan sitte i familiebursdag med en hemmelighet i magen<3

 

Neeei, sånn må du ikke si. Du fortjener det minst like mye;)

 

Gruer meg bare fordi jeg har mye mer lyst til å sitte hjemme en fredags kveld:P Men nå er det jo bare 40 min igjen, yey!

 

Uff da:( Hva kranglet dere om da? Bra at dere fikk ordnet opp i det! Hjelper ofte å krangle litt, få ut alt som samler seg opp innimellom.

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre:) Sa det til hu og fikk denne:

å du får hilse og si at jeg takker så mye:) hyggelig å høre:)

 

Hehe, du gir deg ikke du.. Tihi.. Aner ikke enda, jeg erjo ikke noen testoman som deg så.. Haha.. Hadde vært noe det om jeg gjorde det ja:)

 

Sier hva jeg vil jeg.. Hehe.. :)

 

Du får kose deg etter jobb da snuppa:)

 

Hva vi kranglet om har du fått vite.. Hehe

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så søt hun er da;)

 

Haha, nei du er heldig som ikke har den avhengigheten:P Men du må jo ha LITT lyst til å vite da;)

 

Hehe, resten har vi snakket om ja.

 

Du får kose deg masse i kveld vennen!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har jo litt lyst å vite, Men er så vandt til at TR dukker opp så klarer å vente.. Hehe..

 

Du må kose deg du å<3

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii snuppa mi<3

 

Hvordan har du det?

 

Her går det bare bra. Har skikkelig TR symptomer nå, så den kommer nok snart skal du se;) Hehe!

 

Du har gjort de siste dagene da?

 

Jeg har ikke gjort mye. I helga bare slappa vi av og pleiet forholdet:) Alltid like godt det da<3

 

Klem glad i deg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiii vennen<3

 

Jeg har det fint. Er hjemme og sløver i dag;) Skal legge meg snart og siden jeg skal jobbe i natt, tihi!

 

Pleier du å ha TR symptomer så lenge før TR? Har skikkelig på følelsen av at det har klaffet for dere nå jeg!:)

 

De siste dagene har jeg ikke gjort stort. I helgen var jeg og Marius bare hjemme og slappet av. I går var det skole, så jobbet jeg litt med en innlevering på kvelden. Du da?

 

Vi har hatt like koselig kjæreste.helg vi da;)

 

Klem glad i deg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jooooooooo<3 Tihi!

 

Deilig å være hjemme å sløve da. Skal jobbe inatt du ja, skal se om jeg kansje er på msn når du er på jobb i kveld/natt:o)

 

Til tider ja, men bare ømme pupper.. Og det har jeg nå.. Hehe, du føler det ja, men dt er jo ikke noe nytt vel?! Hehe!

 

Ikke mye, hehe..

 

Ja, vi har det da:) Heldige vi<3

 

Klem glad ideg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja jeg er her innimellom<3

 

Nå har jeg nesten akkurat stått opp, haha! Og kvelden går vel med til å skrive ferdig oppgaven min om mobbing:-S Veldig gøy...

Har du gjort i dag da?

 

Håper håper håper håper at du er gravid!!!!!!!!!

 

Jaaa vi er heldige<3

 

klem glad i deg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre:) Hehe!

 

Du har det ja.. Deilig da. Moro å skrive oppgave vel?:P

 

Idag har jeg ikke gjort mye.. Blæh.. Vi ga bort den lyse pusungen igår, Linus! Snufs, det var tungt det. Grein som bare det. Blitt så glad i han. Har jo hatt han i over 4 mnd. Men må tenke litt på meg selv og min allergi. Nå har jeg en pusunge igjen, og den skal jeg ha selv..

 

Jaaaaa, vi er det:)

 

Idag 16 Oktober har jeg og Morten vært forlovet i 4 år;o) yey:) Hehe!

 

Klem glad i deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, gratulerer med forlovelsesdagen!!!;) HURRA!!!!<3

 

Var kjempemorro å skrive oppgave:P Ble utrolig nok ferdig til slutt. I dag skal jeg lese om matematikkvansker, juhuu...

 

Så trist at dere måtte gi bort den ene pusungen:( Men den får det nok kjempebra hos de nye eierne, og det viktigste er å tenke på helsa di!

 

Hva skal du gjøre i dag da?

 

Tror ikke jeg får EL denne mnd jeg, blæææ! Typisk at kroppen skal klusse seg til når jeg ikke har med pergo..

 

Klem glad i deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snuppa<3 På tide å gifte seg nå! Hehe..

 

Tihi, moro med matematikk vel?! Hehe!

 

Ja, kjempe trist. Trudde aldri jeg skulle bli sååå lei meg.. Snufs!

 

Idag ja.. Hmm, går å venter på at lønningen til Morten skal komme inn. For må få kjøpt noen bursdagsgaver. Skal i bursdag i Drammen på søndag:)

 

Ååå, hva skjer med EL de da? Slutta på pergo?

 

Må du sjekke ut hjemmesiden min og bloggen min:

http://sjefsberta87.piczo.com

http://siljemerethe.blogspot.com/

 

Klem glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det begynner å bli på tide<3

 

Synes at Marius kan fri snart jeg... Men når han frir så vil han gifte seg innen et år, så sånsett så er det kanskje like greit at han venter litt;P Føler meg litt ung til å gifte meg, hihi. Selv om jeg har veldig lyst. Om sånn to år er passe;)

 

Matematikk er suuupergøy!!! Eller ikke;P Også på engelsk! Huff!!

 

Ååå *trøsteklem*. Man blir så knytta til dyrene sine, så sånne ting er supertrist:´-(

 

Fikk jo bare en kur med pergo av gyn, og en av en her på bim. Kan få en til av en annen her inne, men tror det er lurt at Marius sjekker seg før jeg går på noe mer hormoner.. Kroppen trenger vel bare litt tid på å fikse EL selv igjen. Håper den kommer i løpet av helga..

 

Sidene dine er så utrolig fine snuppa! Husker ikke passordet da..

 

Klem glad i deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...