Gå til innhold

*Dreamer*


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da begynner det vel å nærme seg EL etterhvert for deg da:)

 

5 dager siden EL her, men null forhåpninger, hehe.

Nesten deilig å ha kommet til et punkt der jeg har mistet helt tro på at vi skal klare det selv, for da blir jeg ikke så lei meg når TR kommer.

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Men nå har vi hatt sex hver dag, og skal fortsette med det! Håpe det gir resultater denne gangen:o)) Lei av å vente nå! Snufs! Hehe!

 

Du må ha litt forhåpninger da snuppa! Ta litt av de forhåpningene du har for meg! Hehe!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flinke dere er! Det gir nok resultater vettu!:D

Skjønner godt at du er lei av å vente. Jeg er sååå lei at jeg klarer ikke tenke på det en gang, haha.

 

Jeg får ikke med meg marius på masse sex:( Men han stiller opp de to dagene monitoren viser max fertilitet da:)

 

Hehe, nei de forhåpningene er bare forbeholdt deg;)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får håpe det! Ble ikke noe idag da! Hehe!

Hehe, du er såpass lei ja. Ikke bra!

 

Mannfolk altså! Håpe det klaffer snart:)

 

Du altså snuppa<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii<3

 

Du driver med idag da?

 

Jeg har prøvd å rydde litt, men ikke lett når ryggen er som den er! Håper det går over snart! Ikveld skal vi bare slappe av. Skal jo i badeparken i morra med kusina mi og typen!

 

Planer for helgen du da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heii<3

 

Jeg har vært på to forelesninger, og nå slapper jeg av før jeg skal på jobb. Begynner kl 16 og jobber til 22. Uff, skikkelig lang dag dette! Men snuppa legger seg jo i 6-tiden, så da har jeg masse til til å sløve der og:P

 

Så flink du er som har prøvd å rydde. Har ryggen blitt litt bedre da?

Håper du er mye bedre i morgen:) Høres deilig ut med badepark.

 

Tror jeg skrev det til deg i går, men i morgen skal jeg først shoppe med yvonne. Så skal jeg og venninna mi ha jentefors og ut på byen. Og på søndag får vi besøk av et vennepar.

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jobbe idag å ja.. Kjedelig da. Hehe. Ja, da kan du jo sløve lenge da jo.. Hehe.

 

Ryggen går sånn opp og ned.. Ikke sove i hele natt.. Snufs. Men det må jo gå over snart:)

Ja, blir nok bra for ryggen å være der litt tenker jeg.

 

Stemmer det, du skrev det går.: Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluuuu snupp:)

 

Hatt en fin helg? Det har jeg, synd den går så fort!

Vi møtte jo Jahn teigen og han fra the monroes, det var utrolig festlig;)

 

Hvordan går det med ryggen?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii snupp<3<3

 

Jepp har det vettu. Ja utrolig fort igrunn..

 

Åå, så moro da! Hehe!

 

Med ryggen går det bedre. Jippi!

 

Lest vg på nett idag? Snufs. Faren til Alexandra tok livet av seg i fengselet idag. Det fortjente han virkelig ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii<3

 

Så bra at ryggen er bedre!:)

Har du noen planer for uka da?

 

Leste det ja, helt grusomt:( Men klarer ikke helt å synes synd på han etter det han gjorde mot dattera si:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii<3

 

Har ingen spesielle planer denne uka!

Du da?:)

 

Nei, jeg syntes ikke synd på han! Men det er utrolig pinglete og dårlig gjort at han ikke kunne ta straffa si! Snufs.. Idiot. Hehe!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jeg helt enig i! Men det ble vel for vanskelig for han å takle det han hadde gjort:(

 

Jeg har ingen spesielle planer jeg heller. Skal prøve å prioritere skole:)

 

Har du gjort i dag da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sikkert!! Men at de ikke tok de på alvor når de sa han trengte hjelp! Men men! Gjort er gjort! Ikke mye å gjøre med det!

 

Okei!

 

Nei idag har jeg tørket støv. Skal begynne på middag nå snart:) Morten kommer snart hjem så!

 

Du da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja det er forferdelig at de ikke tok det på alvor:(

Tror desverre at det er ganske vanlig.

 

Jeg har vært på skolen. Så har jeg og Monica vært på Egon og spist og pratet, og etter det tittet vi litt på babyklær;) Veldig koselig!

Og nå jobber jeg litt med skolearbeid, så skal jeg vel lage middag snart..

 

Skal dere spise da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er farlig å se på baby klær.. Hehe! Jeg og kusina mi gjorde det her om dagen! Tihi! Blir jo ikke bare LITT baby sjuk heller da..

 

Kost deg idag du da:)

 

Poteter og kyllingfile idag:)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei IKKE noe særlig!!;P

Uff, er så babysyk jeg nå. Har en sånn dag hvor jeg er litt sinna for at det aldri blir min tur, grrr. Har sååå lyst!!! Men du vet jo alt om hvordan det føles;)

 

Nam det hørtes godt ut!

Hamburger her:P

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg veit godt hvordan det føles! Håper bare så inderlig at vi blir gravide før kusina mi. Ikke stygt ment, men vi har liksom prøvd lengst. Og jeg vil at vi skal være de første som skal ha barnebarn til familien akkurat nå etter over to år- Snufs..

 

Hehe,det var godt å! Idag har jeg ingen aning om hva dt blir til middag. Hjemmelaget pizza kansje:) Har noe kjøttdeig jeg må bruke så!

 

Skal idag da snuppa?:)

 

Skjer ikke noe her idag heller. Hehe !

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner akkurat hva du mener snuppa, og det er så deilig å snakke med noen som har de samme tankene som meg. Dere fortjener virkelig å være de første som skal ha barnebarn til familien! Men uansett, så kommer det til å bli et like høyt elsket barn som kusina di sitt barn<3 Men krysser fingrene for at dere klarer det først!

 

I dag skal jeg være hjemme og lese, orket ikke gå på forelesningen. For det første var det et utrolig tungt tema, for det andre så er jeg deppa i dag. Testet neg.. Vet det bare er 10 dager siden EL, og at det fortsatt er masse håp. Men da jeg så "Ikke Gravid" på testen, så visste jeg at det var sant uansett. Og jeg er sååå lei av å ikke få det til. Hvorfor er verden så urettferdig mot oss snuppa? Det gjør så forferdelig vondt! *Snufs* Men en vakker dag blir vi og lykkelige<3

 

Sorry for syteinnlegg, haha!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudde jeg var HELT alene om de tankene. For føler meg jo litt slem egentlig! Ja, så klart. Men vi har likesom prøvd sååå mye lenger enn de! Og de har jo ikke vært sammen i 1år engang.. Jaja..

 

Testet du negativt. Snufs.. Du skulle jo være gravid denne mnd du snuppa.. Ja, du tester sikkert positivt om noen dager:o) Hehe! Lurer også på hvorfor verden er så urettferdig mot oss. Jeg og Morten snakket om det her om dagen. Vi som virkelig ønsker dt, blir ikke gravide. Mens enkelte kan bare si se på meg! En kamerat av Morten skal ha baby nå i November, han har ei fra før som er født i 07 med ei annen kjærring. Dårlig gjort ja!

 

Hehe, syting er lov snuppa:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste føler det sånn jeg snuppa, spesielt når man har prøvd lenge. Så du må ikke føle deg slem i det hele tatt. Verden er jo alt for urettferdig hvis de blir gravide først, føles jo nesten som de sniker i køen! Kanskje det blir full klaff for deg nå vettu snuppa:D

 

Hehe, jeg tester nok ikke positivt om noen dager:P Har gitt opp jeg, er tydelgvis ikke meningen at vi skal få til dette her. Bare håper at Marius går med på å levere prøve i des/jan, så vi kan få hjelp snart! Så koselig at du og Morten snakker åpent om hvor urettferdig det er, det hjelper nok litt på "trykket":) Jeg snakket med Monica om det i går, og det virker nesten som at jo mindre lyst man har til å bli gravid, jo lettere blir man det:P

 

En vakker dag blir det jo vår tur snuppa, og da blir vi verdens lykkeligste<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre! Hehe! Ja, det føles som om de sniker i køen! Ta købilett! Hehe! Hadde vært moro om det ble det:o)

 

Jo, det gjør du! Ikke nekt på det! Tihi! Du må ikk gi opp helt. Tenk på meg da?! Hehe! Nei klarer ikke gi opp helt, men har gitt opp en hel masse ja! Marius gjør nok det ska du se snuppa! Ja, jeg er utrolig glad for at vi er åpne ang det. Han har jo så lyst på baby nå! Er jo han som har nevnt baby laginga de siste dagene. Og at han har så lyst til å bli pappa:o) *Elsk* Hehe, men er det å ha mindre lyst til å bli det da:p

 

En vakker dag blir det vår tur ja:o) Håper den kommer snart! <3 Skal vi gå turer sammen og vi skal besøke hverandre3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det hadde vært genialt! Det skulle vært kø, og alle burde blitt gravide innen et år! Jepp, det har vi en god plan!

 

Jeg NEKTER, mooaaahaaa! Puppene begynner å bli mindre ømme, og jeg kjenner på meg at det ikke er noe spire der. Ja hvordan du klarer å holde motet er helt fantastisk, DET beundrer jeg deg for. Og du fortjener så innmari å bli gravid snart!!:) Åååh så nydelig at han har blitt så babysyk!!!

 

Jaaaa, det håper jeg og<3 Det blir så kos!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da begynner vi med den planen! Haha! Tenk om det virkelig hadde gått da?! Også skulle det vært sånn at de som ikke skulle hatt unger ikke skulle fått før de fortjente det! Hehe! *Drømme*

 

NEi, du skal ikke nekte! Fy det! Veit ikke hvordan jeg klarer det igrunn.. Hehe! Litt rart etter så lenge.. Takk for det snuppa, men jeg fortjener det ikke noe mer enn deg egentlig! Ja, han er skikkelig nydelig<3 tihi!

 

Kjempe kos hadde det vært:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det hadde vært heelt genialt!!;P Tror verden hadde vært et bedre sted å leve da;)

 

Jo nå nekter jeg ihvertfall, for ømheten i puppene er borte og jeg kjenner svake tegn til mensmurringer. Så er ikke gravid for å si det sånn..

 

Selvfølgelig gjør du det, du er langt foran meg i køen ikke sant;)

 

Er på nattevakt og jeg tror jeg blir gal. Jenta nekter å sove, hu har sikkert vært våken siden 4-5 og jeg får henne ikke til å sove igjen. Nå later hun som at hun tisser for å få oppmerksomheten min. Flott nattevakt.. Stakkars de som skal ha henne på dagen, da er hun sikkert passe trøtt og grinete:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...