Gå til innhold

*Dreamer*


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tihi, men har ikke dårlig tid vi:) Vil ha en liten en først:)

 

Ååå, han har såpass dårlig tid med å gifte seg ja.. Haha!! Kansje litt greit at han venter da ja:) Nei, her fridde Morten og vi fant ut at vi gifter oss ikke før vi har fått en liten en:)

 

Oi, også på engelsk ja! Haha! Kos deg!

 

Takk for klemmen snuppa:o)

 

Okei.. Er det ikke litt dumt å ta imot sånne ting av andre?! Jeg fikk spørsmål om det engang, men takket nei! Liker heller å få sånne ting av legen eller gyn evt;)

Får satse på at EL din kommer:)

 

Hehe, passordet er 161004

Takk, blitt fornøyd nå.. Du får oppdatere din å syntes jeg;)

 

Klem glad i deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med en liten først<3 Det håper jeg at vi og får!

 

Hehe, ja han er veldig gammeldags når det gjelder frieri;) HAN skal fri, han skal gjøre noe veldig stort ut av det og jeg skal ikke ha peiling om at han skal fri, og vi skal gifte oss innen et år. Er jo egentlig litt søtt at han er så tradisjonell, men jeg håper det ikke tar alt for lang tid;)

 

Jeg synes det er så koselig sånn du og Morten har gjort det jeg. Jeg kunne gjerne tenkt med å være forlovet noen år før jeg giftet meg:)

 

Ja herlig at det er på engelsk:P

 

Det er nok litt dumt, spesielt hvis mannen ikke har sjekket seg. Pluss at det lønner seg å bli fulgt opp i forhold til overstimulering og sånt, og da er det ikke så kult å si at man fikk det av noen andre enn legen/gyn. Så jeg venter til Marius sjekker seg, og da får jeg det jo av gyn:)

 

Ååh, så koselig at du har skrevet om meg i den hemmelige dagboka:) Skal nok oppdatere min en vakker dag, hihi. Har bare litt andre ting å styre med om dagen;)

 

Klem glad i deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må jo ha noen å dele den fine dagen med;)

 

Hehe, ja kan jo være moro det:) Har man råd så går det jo:)

 

Grunnen til at vi har ventet såpass lenge, er vel å se om alt går bra etter han har fridd å! For da går jo ting litt mer opp for oss.. Så jeg har ikke hastverk;) Hehe!

 

Ta og få Marius sjekket du snuppa:) Så får du heller se hva de prøvene sier. Kan jo hende det ikke er noe galt med noen av dere, og at dere bare har bomma:) Lov å håpe!

 

Måtte jo ha deg med:) hehe! Du er jo støttespillern min:) Ja du får gjøre det;)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupp<3

 

Hva driver du med i dag?

 

Er nok lurt å vente litt, å se hvordan ting går før man gifter seg. Det er sånn jeg tenker og. Det er lurt å gå gjennom en del tunge tider og sånt først. Og sånsett så lønner det seg jo å få barn og se hva det gjør med forholdet før man gifter seg.

 

Skulle ønske det var så enkelt at jeg bare kunne få han til å sjekke seg, men det er det jammen meg ikke. Hvis jeg ikke får EL denne mnd, så kan det nok hende at jeg ber på mine knær om at han gjør det. Er så lei av alt prøvetull altså, men det vet vel du alt om;)

 

Ååh så koselig, du er støttespilleren min og<3

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii<3

 

Idag er jeg ikke i form. Ikke sovet nesten, vondt i hodet, kvalm, svimmel og bare uvell! Blæh!

 

Bra det ikke bare er jeg som tenker sånn da:) Ja, det er det vi har tenkt å! Det å få ett lite barn og se om vi takler det presset:) Klarer vi det så kan vi fortsette med bryllup! Vi har jo begynt planlegginga. MEN Det koster jo å. Hehe!

 

Uff ja.. Håper virkelig han gjør det snart da. Kan jo ikke være noe moro å vente sånn heller? Vi har bestemt oss for å prøve fram til Januar, og skaffe oss time i Januar om det ikke har klaffet:)

 

Tihi:)

Hvordan mobil har du? Skal få ny av Morten til jul siden min er stjelt! Men veit ikke hvem jeg vil ha! Kansje denne:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334581

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heii<3

 

Ååh stakkars deg som ikke er i form *Trøsteklem*. Men samtidig jippiiiii, kanskje du er gravid!!!! Men det visste du vel at jeg kom til å si, haha. God bedring da vennen, håper formen kommer seg utover dagen.

 

Så koselig at dere har begynt planlegginga. Hvordan vil dere ha det da? Marius vil så gjerne gifte seg i Spania han, men det vil ikke jeg. Vi snakker om å leie en herregård og ha hele vielsen og festen der. Det koster jo sinnsykt mye sikkert, men vi får smiske med den rike bestemoren hans;) Det er superirriterende at det koster så mye ja! Surt at det skal være en stopper for verdens beste dag.

 

Nei det er helt grusomt å vente på han. Så gøy at dere skal starte utredningen i januar! Det blir det samme som oss det da, hvis Marius ikke ombestemmer seg igjen. Da kommer vi til å gå gjennom alt samtidig snuppa<3

 

Jeg har nokia 5310:

http://www.tecfre.com/uploads/nokia_5310_press.jpg

 

Synes sony ericsson W302BLACK er veldig fin:

http://www.dialaphone.co.uk/blog/wp-content/uploads/2008/08/sony-ericsson-w302-1.jpg

 

Den du har tenkt på var også kjempefin, tror den er veldig bra:)

 

Klem<3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg visste du kom til å si det! Hehe! Det håper jeg å:) Kjedelig å gå sånn..

 

Vi vil ha det i kirken der mamma og pappa giftet seg:) Og leie lokal og sånn på hjemstedet vårt i Drammen. :)

 

Ja det blir bra det:) Håpe han ikke ombestemmer seg igjen da.. Da blir jeg sinna på Marius! Hehe. Kan vi trøste og støtte hverandre da vettu. Greit det da<3

 

Ja den sony ericsson var fin:) Vanskelig å velge! Hehe!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey snupp!

 

Hvordan er formen din i dag?:)

 

Med meg går det bra. Fikk endelig opp et egg på monitoren i dag, så da har jeg EL i dag eller i morgen, yey!

 

Ååh, så koselig at dere skal ha det i kirken der foreldrene dine giftet seg!

 

Hehe, ikke lett å velge ny telefon;) Jeg vil også!!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii:)

 

Joda, den er mye bedre.. Litt små kvalm, inatt hadde jeg noen stikkninger i magen.. Hmmm.. Litt ømme pupper.. MEN har en stoooor følelse av at det er TR som er på vei..

 

Så bra å høre.. Da får du dra med deg Marius i senga da.. Hehe! <3

 

Må jo det. Tihi!

 

Nei,d et er ikke det.. Også vil jeg liksom ikke be om en kjempe dyr tlf heller. Den jeg viste deg kan han få for 1900,- og det uten kort:o)

 

Imorra skal vi til drammen i bursdag:) Gleder meg!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så spennende!! Jeg tror mer og mer at du er gravid jeg!!!;)

Du mååå teste på ikm denne gangen snuppa, hihi!

 

Hehe, vi tilbrakte morgenen i senga vi;P Og får vel gjøre det samme i morgen;)

 

Oj, det var billig for en så fin telefon:) Og du har jo fortsatt litt tid til å tenke.

 

Så koselig, hvem har bursdag? Hva skal dere i kveld da?

 

Klem<3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, veit jo at du trur det da! Hehe! Hmm, da skulle jeg testet igår. Hehe. For den skulle kommet da.. Venter litt med testinga, klarer å vente jeg..

 

Tihi, greit å få det overstått.. Haha!!

 

Ja, den var utrolig billig. Mhm har jo det da..

 

Mamma og storesøstra mi har hatt bursdag. Så de skal feire den i morra:)

 

Ikveld får vi kansje besøk av ett vennepar, kommer de så skal vi spise og se film..

 

Du da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du testet i går!!!!???:-O Hehe. Har du en test liggende da? Du måå teste innen neste helg da;) Dårlig gjort å holde meg sånn på pinebenken!

 

Så koselig at de feirer sammen da, det blir nok kjempehyggelig:)

 

Fått besøk av venneparet?

 

Jeg sitter bare hjemme og slapper av jeg;)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, skulle det egentlig! Haha! Nei har ingen test hjemme, like greit egentlig.. Tihi! Må jo holde deg litt på pinebenken da snuppa, tåler det du?! Skal se om jeg tester innen det om TR ikke dukker opp:)

 

Er egentlig ganske greit, for de har akkurat 1 mnd imellom bursdagene sine:) Greit for oss som bor litt unna..

 

Nope, det gjorde vi ikke.. Blir så irritert, og ikke tar de tlf..

 

Deilig det å da:) Marius da? Morten sover han. BOMBE! Hehe!!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, jeg tåler ikke det!!!!;P HUHU! Hvordan går det med symptomene? Du har vel ikke fått TR? *Håpe håpe*

 

Veldig praktisk at de feirer sammen da ja:)

 

Marius sot i hele går han og, hehe.

 

Har du gjort i dag da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei har ikke fått tr enda.. Men symptomene er borte! Så den kommer nok snart;)

 

Jepp det er det..

 

Sot?! Hehe, håper du mener sov.. Haha!

 

Igår gjorde jeg ikke stort. Var hos dyrlegen med kattungen, for han har fått blærekattar, for tisset hans er bare blod. Stakkar pusen min. Men nå har han fått medisiner og skal bli bra igjen:)

 

Du da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duu, det er jo bare lovende at symptomene er borte, for da er det jo ihvertfall ikke pms!!:D *håpehåpehåpe*

 

HAHA, sot!!! Mente sov ja:P

 

Stakkars lille pusen, det hørtes vondt ut! Så bra at han fikk medisiner da, da blir han nok snart frisk!

 

I går var jeg først på skolen, så hos pappa, så besøkte jeg en venninne/kollega på akuttpsykiatrisk, og så dro jeg hjem.

 

I dag skal jeg jobbe med skole, så skal jeg sove, og så skal jeg ha nattevakt;) Skal du i dag da?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Riste på hodet, Silje har for stoooore forhåpninger denne gangen* Tihi!!

 

Ja det håper jeg da du mente..

 

Han har litt vondt, for blæra hans er helt hard! Mhm godt han har fått det. Så de skal han gå på i 10 dager. Skal egentlig ikke være ute, men er ikke så lett å holde han inne.. Hehe!

 

Akuttpsykiatrisk?

 

Skal du på nattevakt idag:) Kansje jeg kan prøve å være litt våken da.. Hehe!

 

Ingenting idag:o)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Neineinei det har jeg ikke* Hehe! Det er veldig mange slitere som blir gravide for tiden, så da er du naturligvis en del av den gjengen. Hva føler du selv da? Helt ærlig!!!:D

 

Stakar liten. Skjønner at det ikke er lett å holde han inne. Du får prøve å begrense tiden han er ute da.

 

Akuttprykriatisk ja.. Jeg vet ikke hva som feiler henne, men det er tydeligvis noe alvorlig, for hun hadde fått masse medisiner, og var så sløv at hun nesten ikke kunne prate. Også glemmer hun alt dagen etter:(

 

Hehe, jepp det skal jeg. Men ikke hold deg våken for min skyld hvis du er trøtt da:)

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Jo, Silje har det* Hehe! HELT ærlig føler jeg ingenting.. Vræææææææl! Men det gjør jeg jo aldri, er sikkert fordi jeg er LEI! Hehe!

 

Så fort han kommer inn nå skal han være inne resten!

 

Uffda, hørtes skummelt ut. Håper det ordner seg etterhvert da:)

 

Joooo, litt må jeg jo ofre for deg:o) Tihi.

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe;) Er ikke så lett å føle noe når man har prøvd så lenge. Alt jeg klarer å tenke er: Hvorfor skulle det skjedd nå, når det ikke har skjedd enda? Skikkelig frustrerende at man mister alt håp.

 

Men jeg passer på å håpe dobbelt så mye for deg, for da gjør det ikke noe om du ikke føler noen ting;)

 

Ja får håpe det ordner seg:)

 

Neeei, det må du ikke. Da får jeg jo så dårlig samvittighet, hihi.

 

Klem<3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akurat sånn tenker jeg å! Og når Morten sier "Ikke ha for store forhåpninger nå da vennen" Da klarer jo ihvertfall ikke tenke positivt! Hehe! så vi får bare se;)

 

Tihi, god du da:o)

 

Hvorfor skal du få det?! Hehe!

 

Klem<3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sånn sier Marius og. De vil ikke at vi skal bli skuffa og lei oss vettu;) Skjønner ikke hvordan mannfolka klarer å være så mye mer tålmodig enn oss!

 

Jeg får jo det hvis du sitter oppe med meg når du egentlig vil sove;P

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner ikke jeg heller.. Hehe! Rart det der egentlig..

 

Tihi, skal nok klare å sitte litt oppe! Når begynner du på jobb?!

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...