Gå til innhold

*Dreamer*


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Jepp, hu var kjempe fornøyd:o) Hu kaller seg Akela84 på nettby, kan du se bilder fra bryllupet der.. 3 uker tok det å få den hit. Nei har ikke det enda. Skal slanke meg, så bestiller ikke før 2011:o)

 

Ja, kjempe snill hu:o)

 

Gjort litt idag du da!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fine bruder:) Men synes kjolen ser litt annerledes ut enn på nettsiden..?

3 uker var ikke ille. Og de er jo så billige at det går an å ta risikoen på at de ikke er så fine.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Grunnen til at de ikke er 100% like er fordi de lager kopi på en måte! er jo en grunn til at de er billige:) Med de ble kjempe fornøyde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaaaa, skjønner! Vurderer å bestille en om ikke så lenge og se om den er fin. Hvis jeg ikke er fornøyd så har jeg god tid til å bestille en ny, eller spare til en "ekte" kjole. Vet du hva det koster å leie en kjole?

 

Har du hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma nevnte noe på at det koster nesten like som å kjøpe seg en. Men snakket med venninna mi ang det å evt ikke like kjolen du får. Det er utrolig liten sjanse for at du ikke liker den om du først har funnet en du liker der!

 

Jepp har det. Du da?

 

Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit at det er så dyrt å leie!!!!:(

Jeg kommer nok til å følge med på finn.no. Eller så hadde det jo vært drømmen om mamma eller pappa ville betale eller spleise på en kjole.

 

Har lest litt på nett om jkdress, og noen er veldig fornøyde, mens andre ikke er det. Tror jeg må tenke litt på det..

 

Jeg har hatt en veldig fin helg. Var på jentefest (les: dildoparty) hos Monica i går, hehe. Kjempekoselig! Ellers så har jeg bare slappet av.

 

Noen planer for dagen?

 

Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe:o) Vi har sagt til foreldrene våre at vi vil klare alt selv vi:o)

 

Okei. Hvor har du lest?

 

Så moro da:o)

 

Nope ingen planer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil dere ikke ha hjelp?:)

 

Søkte på jkdress på google, og da sto det litt av hvert..

 

Søndager er kjeeeedelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tenk hvor moro det er å tenke tilbake på det når du er eldre. "At tenk, vi betalte hele bryllupet vårt selv" :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo kjempeflott hvis det er viktig for dere:)

Jeg synes det vil være koselig å tenke tilbake på all hjelp og støtte vi fikk av familien til vår perfekte dag jeg, så vi er forskjellige;)

 

Har du hatt en fin dag da?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde jo vært koselig det å da! Mhm vi er det.. Hehe! Også syntes vi at det er jo vi som skal gifte oss, ikke foreldrene våre.. Hehe! Men nok om det!

 

Jepp har det. Bare vært hjemme men i morra skal jeg på jobb..

 

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal du på jobb i morgen da?

 

Jeg har vært i praksis som vanlig;) Så har jeg jobbet litt med praksisrapporten + sett på tv. Og fundert på hva jeg skal gjøre til høsten når jeg er ferdig med bachelor...hmmm..

 

Noen planer for uka da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke før 1500:o)

 

Okei, moro i praksis eller?:o)

 

Nei har ingen spesielle planer denne uka. Neste helg kommer venninna mi og dattra hennes på nesten 3 år hit:o) vi har ikke sett hverandre siden hu gikk gravid. Blir moro!

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig arbeidstid:)

 

Veldig moro i praksis! Begynner å merke at det hadde vært greit om vi var ferdige etter denne uka, men holder nok ut i to uker til;)

 

Såå koselig!! Det blir sikkert kjempegøy å se dattera hennes!

 

I morgen skal jeg spise hos besteforeldrene til Marius, på onsdag skal jeg på kino med en venninne, på fredag skal jeg jobbe, og på lørdag skal jeg i bursdag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:o)

 

Hehe, sånn er det vettu.. 2 uker til ja, blir nok deilig å bli ferdig ja..

 

Gleder meg utrolig mye til det. Vi skulle gjort dette for lenge siden, men hu har en litt teit samboer. Men men. Nå skulle hu stå på sitt og si hu skal nedover med jentungen uansett hva han sier. Han bestemmer endel over venninna mi:( Trist igrunn. Vi har så mye å ta igjen.

 

Ja, du har alltid noe å gjøre. Hehe!

 

Skal få kjøpt julegave til deg snart, så vi får kommet oss inn til Oslo eller noe å bytte med deg. Men får ikke blitt før i Desember trur jeg.

 

Hvor er det blitt av Yvonne om dagene? Har ikke sett hu på msn på lenge!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selv om det er gøy, så er studentlivet mye mer behagelig. Og etter praksisen så er det en dag med seminar, så har jeg ferie;)

 

Så teit at han bestemmer over henne! Det høres ikke helt bra ut:( Hvor gamle er de? Får håpe hun drar nå da! Bor de langt unna?

 

Hehe, ja har alltid alt for mange planer:P

 

Skal kjøpe til deg og snart;) Kommet på noen flere ønsker?

 

Yvonne er innlagt på sykehuset, hun hadde 17 kg vann i kroppen som må ut.. Så hun går på noe vanndrivende og sånt, pluss at de skal ta masse prøver av henne. Håper hun blir lagt inn på avd. for spiseforstyrrelser etter hun har fått ut vannet..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleferie er alltid moro:o) Hehe!

 

Er ikke helt sikker på hvor gammel han her.. 22-25 tenker jeg?! Hu er like gammel som meg 21.. Ja, hu kommer nok regner jeg med nå! De bor i Røyken i Drammen..

 

Hehe, sånn er du vettu..

 

Nei, har ikke det. Er vanskelig syntes jeg. Haha! Eller jo, ett ordentlig godt skjerf og vanter:o)

 

Oi, hvordan har hu fått så mye vann i seg?! Ja, får virkelig håpe hu får hjelp nå som hu først er lagt inn. Hvor lenge har hu ligget der?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er herlig, gleeeder meg!!:D

 

Oki, da var hun tidlig ute med å få barn da:) Får satse på at hun kommer nå ja.

 

Det var et supert ønske;)

 

Det er det de prøver å finne ut av. De trodde at det var noe galt med nyrene, men så vidt jeg skjønte så har de funnet ut at det ikke er det. Det er vel kroppen som har slått seg helt vrang siden hun ikke spiser.. Hun har ligget der siden fredag, før det bodde hun hos moren sin noen dager.. Ja får virkelig håpe at hun får ordentlig hjelp nå, selv om jeg tviler..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du gleder deg ja:o)

 

Jepp, hu ble gravid når hu var 18:o) Ikke planlagt da.. Det som er litt rart at hu kødda med meg om at hu var gravid, og noen uker senere så var hu det. Heeh!

 

Bra;o) Hva ønsker du deg igjen?

 

Uff, hørtes skummelt ut. Vi får virkelig håpe det ordner seg. For hu kan ikke fortsette som dette her.. Du får hilse hu fra meg da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er såå typisk! Det samme gjorde venninna mi rett før hun fant ut at hun var gravid:P

 

Det var meg og ønsker da.. Jeg er veldig dårlig på det;) Ønsker meg store vesker, belter til å ha i livet (str M), stringtruser (str. M/38), og grønn eller blågrønn eyeliner.. Ble jo litt da;)

 

Ja det er litt skummelt, så vi får bare krysse fingrene for at det ender bra. Det skal jeg gjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er noe med det der altså!

 

Okei, fikk jeg noen ønsker fra deg da.. Hehe. Se hva jeg finner da!

 

Hvordan går det med hu nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt noe nytt, så det er vel som tidligere. Hun ligger fortsatt på sykehuset og får ut vannet av kroppen. Skal oppdatere deg hvis jeg får vite noe nytt:)

 

Har du hatt en fin dag? Hva slags planer har du for kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...