Gå til innhold

*Dreamer*


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Gjort idag da snuppa?

 

Jeg har fått satt på plass resten av julepynten og snø'n har endelig kommet. Selvom jeg ikke liker snø. Hehe.

 

Har dere fått masse snø? I Drammen er det 25 cm..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

I dag har jeg sovet, for jobbet i natt;) Hadde nattevakt en dag tidligere enn vanlig, fordi jeg skal på skolen i morgen..

 

Så koselig, har skikkelig julestemning du da!

 

25cm!! Oj, det var mye. Vi har fått en del snø vi og, men ikke så mye som det! Synes det er greit med litt snø, men det kan godt gi seg nå;)

 

Har du noen planer for resten av uka?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, også sa du ikke fra til meg! Hehe!

 

Ja, er deilig det:o)

 

Jeg fikk helt sjokk da mamma sa det hadde kommet så mye. Hehe. Ja, greit med litt, men man trenger ikke så mye.. Hehe!

 

Hmm, har ikke store planer denne uka nei.

 

Vi skal til mormor i Nittedal den 13 Desember. Har du mulighet til å møte oss noen steder da? Så vi får levert julegave?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

 

Hvordan ser det ut hos dere nå? Mye snø? Her har det kommet ganske mye nå, men har sluttet å snø.

 

Desverre så kan jeg ikke den helgen, er så sykt mye som skjer da. Men for min del så trenger vi ikke stresse med det, vi kan bare gi det en gang vi skal møtes enten det er før eller etter jul:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kommet så mye hit. Maks 6 cm..

 

Ok, det var dumt da. Men kan du sende meg en melding med adressen din, så sender jeg den..

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke styre med det da snuppa:) Vi kan jo heller gi det til hverandre når vi møtes:)

 

Hva driver du med i dag da?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det jeg:o) Koselig at du får det på julaften syntes jeg:o) For veit jo aldri når vi møtes. hehe!

 

Idag, hmm ingenting. Hehe!

 

Du da?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt noe enda da?:)

 

Jeg har sett på hotel cæsar, og har planer om å se håndballkampen etterpå. Må også lese litt pensum..

 

Gjort noe spesielt i dag?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har det:) Men send meg adressen din da. Så kan jeg sende deg min:)

 

Okei.. Hehe.

 

Ordnet hjemme bare idag:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii;)

 

Jeg skal mest sannsynlig møte Yvonne i Oslo neste lørdag. Så da leverer jeg julegaven din til hu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o)

 

Jeg fikk plutselig ganske vondt på venstre side av halsen. Kjente etter og den er litt hovnet opp, også kjennes det ut som en kul?! Gjør vondt når jeg kommer nær og når jeg svelger. Så må vel til legen for å sjekke hva det kan være.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, er nok en hoven lymfekjertel. Høres ut som du er i ferd med å få halsbetennelse. Håper du blir raskt bra igjen da!

 

Hva har du gjort i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, syt i vei!;)

Det beste er vel å dra til legen og sjekke om du har det, så du får antibiotika. Da blir det borte på 123 vettu;)

Har ikke så lyst til å jobbe i morgen jeg :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Jepp er vel lurt igrunn..

 

Du har ikke det nei! Hvorfor ikke? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

 

Glad jeg ikke skal noen steder i morra. For her snør og blåser det.. Sjekekt bloggen? :) Legg igjen en hilsen i gjesteboka da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...