Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det høres lovende ut:) kysser fingrene for deg! Ååååå, føler det er så lenge å vente på IKM fredag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja dagene går supersakte frem til ikm.. Krysser fingrene for deg og=) *håpe håpe*

Skrevet

Føler håpet er ute denne uken for meg. De siste periodene har jeg begynt med litt rosa på papiret et par dager før TR kommer, og det skjer tydeligvis denne uken også... bare litt vel mange dager før... har IKM på lørda og begynte med rosa på papiret i dag...

Skrevet

Huff da... Det er så utrolig kjipt når den følelsen kommer krypende... Jeg veksler mellom å føle meg utrolig gravid, og lure på hva i alle dager som får meg til å innbille meg ting på den måten!! Så jeg er veldig usikker på hva resultatet kommer til å bli på fredag. Vi har bryllupsdag i dag, så det hadde vært så kjekt å overraske mannen med en positiv test... Men jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle teste før på IKM dagen denne gangen..

Skrevet

Jaja, snart 2 dager over IKM, og ingen tegn til mens ennå.. Har ikke testet siden søndag, og den var negativ. Med billigstrimmel, men stoler ikke helt på de..:P

Skrevet

Så spennende da! Ikm først på fredag her, har sååå masse symptomer, men de kan tolkes i begge retninger egentlig. Ømme pupper siden el, mensmurringer og stikkinger, uggen i magen innimellom, veldig trøtt osv. Men, alt kan som sagt være tegn på at tr kommer. Pleier bare ikke få mensmurringer så tidlig (ikke før ikm), ømme pupper er normalt for meg fra el til ikm, men oppdaget plutselig nå at de er nesten ikke ømme lenger, normalt så gir det seg på ikm dagen. Kan jeg ha hatt en tidligere el, slik at ikm egentlig er i dag? Rart det og, er alltid stabil på 28 dager. Har hatt noen bittesmå blødninger i går og i dag, på papiret etter jeg har tissa av og til. Kjennes ut som tr har kommet hele tiden, kjennes "vått" ut der nede...Har ikke vært borti dette med tappetafsing før, men leste omdet her og tenkte å prøve for gøy, jeg mener ganske bestemt at den sitter høyt, og jeg fant bare en liten prikk, ikke noe stor åpning. Hva tyder dete på da? Leste et sted at tappen ikke blir "åpen" før 24 timer før ikm, noen som vet?

Skrevet

IKM fredag for meg og, så nå nærmer det seg! Egentlig godt enten det blir positivt eller negativt. Godt bare å få vite..håper veldig!! Vet med meg selv at fra i morgen kommer jeg til å tro at jeg har fått TR hver gang jeg er på do. Har ingen spes symptomer.Ikke tenkt til å teste før tidligst lørdag. Har ikke peiling på tappen foresten Globox.

Skrevet

Da sprakk jeg.. En dag før ikm Som var så sikker på at jeg skulle klare å la være å teste meg før ikm... Og det var en helt helt helt negativ test. Ikke antydning til positivt en gang.. Selv om jeg kikket i alle vinkler og under sterkt lys.. Da er jeg vel med på norgesmesterskapet i innbildte symptomer ser det ut som. Men jeg vet at det er håp til tanta kommer. Forrige gang testet jeg positivt først 1 uke over IKM; så jeg graver meg ikke ned ennå:)

Skrevet

Har sprukket her og, ikm i morgen, testet sent i går kveld (burde jo tenkt at det var best å vente til morgenen i dag, men neeeida..). Så først ut til at testen (cb vanlig) var neg, men...måtte jo studere den nøye før jeg kasta den og det er faktisk en liten liten supertynn svak svaaak strek som går loddrett! Den er ikke mulig å se hvis ikke gransker litt grundig men den er der helt klart..Blir så usikker nå, har en test til liggende men skal IKKE ta den før tidligst lørdag.. Hva tror dere? Er en strek fortsatt en strek? Det ser mest ut som en tullestrek for meg, men håpet er der virkelig nå altså! Har fått tilbake symptomene og, masse murring i går, ømme pupper, bittelitt blod på papiret. *Håpe håpe*

Skrevet

Krysser fingrene for deg xxx Det er jo mulig at den blir helt positiv lørdag morgen.. Jeg har en cb digital liggende som jeg ikke skal bruke før tidligst lørdag hvis ikke tanta kommer... Tror jeg da.. Men det er den siste jeg har, så da må jeg nesten spare den litt. Kommer ikke til å kjøpe test på lokalbutikken nemlig, og det er ca 1,5 timer til nærmeste apotek!! Så jeg er pent nødt til å vente. Kan jo seff bestille tester, men det tar i hvert fall lang tid!!

Skrevet

Krysser fingrene for deg også! Håper vi begge får et fint blått kryss på lørdag =) Har spart på den testen jeg tok og kikket på den maaange ganger, og det er virkelig antydning til strek der. Den svaaaaake streken jeg så etter noen minutter har liksom blitt bittelitt sterkere...

Skrevet

hei igjen alle:D negativ test på meg i går desverre. men kommer godt tilbake neste periode.:) lykke til til alle dere andre=) krysser fingrene for dere!

klem

Skrevet

Sitter her og venter på tante.

Har IKM idag og føler meg absolutt ikke gravid.

Negativ test i formiddag. Så tante er nok rett rundt hjørnet.

Skrevet

Venter jeg og. IKM i morgen, men har hendt at den kommer både en dag før og etter, så har ikke tenkt å teste før lørdag eventuelt. Slitsom denne ventinga. Ingen symptomer på meg heller.

Kanskje du får positiv test i morgen!! fingers crossed..

Skrevet

ikm i dag, men tr ikke dukket opp enda. Pleier å være veldig regelmessig. Kommer om morgenen ikm dagen, og nå er det kveld.... blir litt spent, men regner med at tr kommer da. har mensmurringer, selv om det også kan være ett symptom så føles det som om tr skal komme. ikke hatt sex så ofte denne mnd, og ikke gått inn for å bli gravid, da event termin krasjer litt med en eksamensoppgave som ska leveres i mai eller juni. men ikke brukt prevensjon da.. så får bare vente å se om tr dukker opp.

hadde ikke forventninger til denne pp, men merker jeg blir litt spent nå.

Lykkeønskninger til alle dere andre som også venter!

Skrevet

IKM i dag, og ingen tante rød. Har ikke testet ennå. Har tenkt å spare den til i morgen eller søndag hvis det fremdeles er tomt hus:) Det er i hvert fall håp ennå... Gratulerer til deg Darthe forresten:)

Skrevet

Hm, er litt trist jeg, har IKM imor el søndag, tok en test i dag morges (cb vanlig), den var negativ..off, kjenner jeg ble skuffa nå, selv om jo håpet absolutt ikke er ute enda! Tenkte det skulle være så lett at..siden det gikk så fort sist gang. Tar en ny test i helga, evt mandag.

Skrevet

takk trilletralle:-)

håper din test også blir positiv!

skal krysse fingrene for deg.

Skrevet

Klarte ikke å holde meg og måtte ta en test i dag siden det er fredag.. Var selvfølgelig negativ, men nå har jeg ikke IKM før onsdag eller noe( ikke så veldig stabile sykluser...) Så løpet er jo på ingen måte kjørt ennå... Skal på firma fest i dag og alle vil lure hvis ikke jeg drikker så jeg tror jeg kommer til å drikke litt, men være veldig måteholden....

Håper fortsatt.... 4pp.... Åhh... Jeg som trodde dette skulle være så enkelt og hadde bestemt meg for ikke å henge meg helt opp i det... ha ha....

Skrevet

Ikm imorgen, men klarte ikke vente lenger så måtte teste idag. Negativ... Utrolig hvor mange symptomer hodet mitt har klart å finne den siste uka på NÅ, endelig skulle det være vår tur... Den gang ei ser det ut som. Jaja, mannen er sikkert glad for nok en mnd med høy aktivitet:) Aldri så galt at det ikke er godt for noe! Men jeg begynner å bli utlålmodig nå...

Skrevet

Jaja, da kom tr her i dag morges...Har ikm i dag. Første som skjedde når jeg sto opp..Mildt sagt en litt dårlig start på dagen =( Må innrømme at jeg er litt skuffa, hatt så masse symptomer som ikke stemmer med normal syklus og fikk nesten usynlig svaaaak strek med cb på onsdag kveld så hadde håp om at det klaffa men det ser dårlig ut. Tok en test nå i formiddag også, fikk svaaaak tynn strek med en gang med cb så det har vel kanskje vært et befruktet egg som ikke festa seg..

Skrevet

Huff da.. Høres ut som om du har hatt en bortkastet befruktning, ja..

Jeg har ikke sett snurten av tanta, så jeg har en sjokoladekake stående i kjøleskapet til ingen nytte.. Har ikke turd å teste ennå. Er så redd for at den skal bli negativ!!

Skrevet

Ja det er så kjedelig når tanta dukker opp. Venter den i dag. Så mange følelser på en gang. Usikker nå, og venter på å bli veldig glad eller veldig skuffet.Tør heller ikke teste helt enda, for har blitt "lurt" før med 1 dag forsinket.

Skrevet

inget TR i dag heller.

Hadde IKM i går og kan vanligvis stille klokka etter når hu kommer på morgenen.

Men CB test i går viste som sagt IKKE GRAVID!!

Hadde mensvondt i går så den er nok på vei, har ikke de store forhåpningene siden vi kun hadde sex en gang 3-4 dager før EL så sjangsene har hele tiden vært små. Har ingen symtomer. men det hadde jeg ikke hadde forrige gang.

men jo tidliger TR kommer jo før kan vi jo starte opp igjen... ;-)

Skrevet

Jaja.. neida, ikke gravid jeg gitt.. Fikk tr igår. Så da hadde jeg en syklus på 1 mnd nå..! Er fortsatt kvalm og dårlig, men brygger sikkert på ett eller annet. MEN men, går inn i 3pp med stort mot:) Da skal vi bare slappe av og ikke stresse, bare kose oss:) Litt mindre BIM og ingen EL tester. Da må det bli bra. Hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...