Mikkemafian Skrevet 6. september 2008 #176 Skrevet 6. september 2008 Da var det forbasket ingenmannsland på meg. Ingen TR og negativ cb digital... Ååhhh Jeg blir så lei meg!! Kunne ikke den derrre pokkers mensen dukket opp til riktig til så jeg slipper å håpe.. Jeg følte meg joså vanvittig gravid også denne gangen.. Hadde et helt hav av symptomer, liksom.. Vel, det er bare å ta seg sammen, for denne sutringen blir det i hvert fall ikke noe barn av...
Shauri Skrevet 6. september 2008 #177 Skrevet 6. september 2008 Har IKM i dag. Og ingen antydning til at TR kommer. Tok test både i går kveld og i dag morges, negeative begge to. Hadde litt rosa på papiret på tirsdag, men ikke noe mer siden... Føler meg rar i kroppen generelt. Kvalm siden tirsdag - men det går jo omgangssyke rundt omkring. Blir forvirret jeg. Håper håper håper jeg endelig er blitt gravid. Kanskje litt senere ute i syklusen enn jeg tror og at jeg kanskje kan få positiv test uti neste uke? Krysser fingrene!
Mikkemafian Skrevet 6. september 2008 #178 Skrevet 6. september 2008 Ser ut til at vi har det ganske likt vi, da.. Huff det er kjipt å gå sånn og vente. Jeg har hatt mensmurringer i noen dager nå, så det hadde vært kjekt om den kom. Håpte på at det kanskje var graviditetssymptomer selvfølgelig.. Jeg hadde positiv el-test 14 dager før ikm, så jeg regner med at løpet er kjørt for vår del... Lykke til..
Shauri Skrevet 7. september 2008 #179 Skrevet 7. september 2008 Kan se ut til at TR kommer i dag eller i morgen.. På 'an igjen!
Vifikkiaugust Skrevet 7. september 2008 #180 Skrevet 7. september 2008 Da har TR dukka opp igjen:( Vi går inn i 5pp og satser på junibarn.
Mikkemafian Skrevet 7. september 2008 #181 Skrevet 7. september 2008 Så godt at den i hvert fall dukket opp, siden du ikke var gravid. Lykke til med neste pp. Junibarn er bra det også!!!! Her er det fremdeles ikke tegn til den greia, grrr. Da holder jeg jo det lille håpet gående, og kommer til å bli så skuffet en gang til. Klarer ikke annet jeg.
Vifikkiaugust Skrevet 7. september 2008 #182 Skrevet 7. september 2008 Ja, sant det. Før jeg fikk førstejenta hadde jeg sykluser mellom 29 og 42 dager. Nå sjonglerer det bare mellom 31 og 35. I tillegg tror jeg nå at jeg klarer å finne el vha slimsjekk. Hjelper litt iallefall. Enn du (Trilletralle altså)? Har du alltid vært stabil i syklusene?
Mikkemafian Skrevet 7. september 2008 #183 Skrevet 7. september 2008 Tja.. før jeg fikk lille goingen min var jeg klokkestabil.Har bare hatt 2 mens etter det. Ble gravid etter 1 pp sist, men mistet i uke 11. Fikk mensen tilbake etter 5 uker, og venter på neste nå. Denne gangen har jeg en positiv el-test å gå ut i fra, så jeg tenker at det er rimelig sikkert at mensen skulle kommet på fredag... Ach den ventingen..
Vifikkiaugust Skrevet 7. september 2008 #184 Skrevet 7. september 2008 Så trist at du mista. Her inne skjønner jeg at det er mange som dessverre opplever SA og/eller MA. Det er nok likevel en mager trøst når man opplever det selv. Jeg er veldig takknemlig for at jeg allerede har ei skjønn lita jente og tenker innimellom at jeg ikke må stresse sånn med å dette å bli gravid igjen. Jeg må nyte nuet med henne NÅ, ikke telle dager frem mot neste EL og IKM. Lettere sagt enn gjort, når man er så veldig klar for nr. 2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå