Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 28. august 2008 #101 Skrevet 28. august 2008 Jeg har en del ubehag i underlivet samt plutserlig stikking. Er det positivt??? Har jo som skrevet her tidligere en del andre symptomer og....Håper bare det ikke er psykisk.... :-)
KnertiMagen Skrevet 28. august 2008 Forfatter #102 Skrevet 28. august 2008 tsja, si det. Jeg er kvalm, og har sånn leamus i magen og veldig oppblåst:p hehe.. Og kjempesulten ennå. Og jeg klarer ikke å spise det jeg vanligvis elsker. merkelig.. Trodde først jeg kanskje bare hadde forstoppelse, men neiida. Så gudene veit:p
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 28. august 2008 #103 Skrevet 28. august 2008 Ja huff si det. fant dette svaret "Jeg har akkurat testet positivt og har masse stikninger, spesielt på siden jeg hadde eggløsning. Men kan ha mange andre forklaringer, så kanskje lurt å vente litt før man jubler... førstegangsgravid 77 " Så er ikke godt å si. tør ikke håpe for mye, men ønsket er sterkt. Tror vi to har IKM samtidig (også fikk jeg innlegg nr.100 ;-) )
Kazaya er fødeklar Skrevet 28. august 2008 #104 Skrevet 28. august 2008 Det går sikkert bra vettu! Sier bare Gratulerer Tutta87!!! Så gøy! Ser at det er et par til som allerede har testen positivt på uke 36 og ingen har fått mensen. Dette blir nok uka der alle tripper inn i 1 trimester...
KnertiMagen Skrevet 28. august 2008 Forfatter #105 Skrevet 28. august 2008 tror ikke tutta87 var gravid. Var bare et sitat fra noe førstegangsgravid77 hadde skrevet.. Etter det jeg forsto:p
Kazaya er fødeklar Skrevet 28. august 2008 #106 Skrevet 28. august 2008 ååå! sånn går det når man sitter å skumleser. Er nok litt rask på tastaturet.. Vi får håpe Tutta og vi andre snart tester positivt da.. Føler du det annerledes denne pp? med kvalme og greier? Jeg testet i dag den var neg, men skunne skimte i en god vinkel og i dagslys en svaaaaaaaaaaaaaaaaaak strek (er usikker på om jeg så det..).. Jeg føler meg helt annerledes denne pp enn de andre. Småkvalm, tunge og annerledes pupper , masse spyttproduksjon. Har lyst å prøve og teste i morgentidlig også...
KnertiMagen Skrevet 28. august 2008 Forfatter #107 Skrevet 28. august 2008 Hihi:) Ja, jeg er egentlig i skikkelig dårlig form. Går å er konstant småkvalm og sulten. Men blir jo bare kvalm når jeg spiser. Og puppene ja..blitt større, og tunge. Har såå lyst til å teste snart. Men må først få testene i posten..
Kazaya er fødeklar Skrevet 28. august 2008 #108 Skrevet 28. august 2008 Puppa er egentlig det jeg kjenner mest på nå, så tunge og liksom mye mjukere! Mannen min kjenner til og med forskjell. Når det gjelder kvalmen kan det ha med at jeg opererte i går og var i narkose. Da kan man bli kvalm..Ellers er jeg nå sykemeldt noen dager og har massevis av tid til å analysere symtomer hi hi!! Er det billigtester du har bestillt?
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 28. august 2008 #109 Skrevet 28. august 2008 Hehe. lett å gå surr... velger å si at jeg har ikke TESTET positivt enda... kan jo hende.... men men Ser jeg har samme symptomer som andre her, så bare å krysse alt man har, utenom beina da, og håpe!!
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 29. august 2008 #110 Skrevet 29. august 2008 Hei Hei.. Vi har IKM den 5.sept. Og må innrømme at vi er utålmodige. Jeg har en liten frøken på snart tre, mens dette vil bli min kjære sin første. Jeg har skikkelige symptomer. :-D Jeg er stuptrøtt, småkvalm, og er øm og har noe mensliknende smerter i underlivet. Men er så utålmodig at jeg bare måtte teste i går, selv om det er alt for tidlig. Hadde EL smerter forrige helg. Startet på fredag og siden mandag har jeg hatt en litt øm livmor og det kjentes ut som at jeg hadde hatt en dugelig "runde" i sengehalmen på onsdag :/ (unnskyld "språket") Var utrolig øm i hele herligheten. Så krysser fingrene og håper. Men at vi skal være så heldige å treffe på første pp er litt for enkelt. Men kan jo håpe. For det hadde vært veldig kjekt med mai-baby. Blir spennende å se hvor mange som det klaffer for Må også innrømme at jeg er skikkelig utålmodig og har allerede prøvd å teste meg. Men vet at det er 3-4 dager for tidlig. Kan jo hende... ;-) hehe.. uff.. jeg er helt håpløs! Lykke til damer!
Kazaya er fødeklar Skrevet 29. august 2008 #111 Skrevet 29. august 2008 Testet i dag tidlig også, den var veldig negativ:( Jeg som har følt meg så gravid Æsj.) Spørs om det er noe håp for meg denne perioden nå da..Men jeg har jo ikke gitt helt opp håpet. Ingen flere tester på meg nå før tidligst Ikm...Lykke til alle sammen!
Mikkemafian Skrevet 29. august 2008 #112 Skrevet 29. august 2008 Du er visst litt testoman, du?? Det er jo lenge til IKM!! Klart det er håp! Det er ikke over før tanta banker på døren...
Snabeltann Skrevet 29. august 2008 #113 Skrevet 29. august 2008 I dag tok jeg en test også, den var superhvit kjenner det ikke var min tur, så tror ikke jeg gidder å teste mer en gang. ømheten i puppene blir mindre og mindre, noe som alltid skjer med meg i dagene før mensen.. og som kommer av at progrestron-nivået synker i kroppen.. tipper mensen kommer allerede mandag, to dager før den skal. Da kommer jeg antagelig ikke tilbake her før i oktober, gubben skal reise bort!... blæ.. har en deilig gutt til da, så det er ikke så synd på meg.
Kazaya er fødeklar Skrevet 29. august 2008 #114 Skrevet 29. august 2008 Ja ,jeg må nok innrømme at jeg er en testoman! Hi hi. .Jeg sniker meg opp før resten av familien, skjuler testen i bukselinningen og lusker meg ned på do for å teste meg i det skjulte. Etter å ha studert testen nøøøye kaster jeg den i søpla legger litt papir og legger papir på toppen.Så går jeg opp vekker mann og barn og later som ingenting he he! Han har jo selv vært med og handlet tester (cb) og vet at de er dyre så det er best at han ikke vet om det. Jeg er nok en AN (anonym tester) He he! Får nok bestille noen billigere til neste pp hvis spiren ikke sitter nå.
ME :) Skrevet 29. august 2008 #115 Skrevet 29. august 2008 Hvor kjøper man/bestiller billigtester? Jeg kjøpte den biligste de hadde på apoteket her, kostet 99 tror jeg, men den kan bare teste den dagen man venter tr. ser på nettet at cb sin kan man teste inntil 3 dager før noen som har erfaring, fått pos/hørt om noen som har testet pos flere dager før IKM? Har så lyst til å tisse på den pinnen, selv om jeg egentlig vet med meg selv at jeg ikke er gravid. forrige gang merket jeg det (følte ihvertfall d) dagen etter vi hadde sex... ømme pupper (kunne ikke få dusj-sprut på de) og en ekstrem luktesans
ME :) Skrevet 29. august 2008 #116 Skrevet 29. august 2008 testet forresten 2 uker etter IKM forrige gang fordi jeg VISSTE at jeg var gravid,. følte liksom ikke jeg trengte en test... Men det gjør jeg altså denne gangen.
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 29. august 2008 #117 Skrevet 29. august 2008 www.billig-tester.no får du kjøpt sånne tester... gud så sakte tiden frem til IKM går... arg
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 29. august 2008 #118 Skrevet 29. august 2008 hei,hei jenter. har ikke fått skrive så mye her inne.Nå er det 5 dager til ikm ....venter tester i posten i morgen:)vet ikke om jeg klarer å holde meg til ikm med å teste hehe.i natt våknet jeg av skikkelig vondt på høyre side i magen.trodde jeg drømte det,men da jeg skulle reise meg opp kom det den sylingen som var like fort over som den kom...*håpe*... Noen som har testet positivt?:-)) klem
Vifikkiaugust Skrevet 29. august 2008 #119 Skrevet 29. august 2008 Sitter her på jobben og burde egentlig ikke være her inne.... Tenker altfor mye på om jeg kan være gravid denne gangen. Denne pp stikker det i underlivet på en måte jeg ikke har kjent før. Det begynte like etter den dagen jeg tror jeg hadde el, så det spørs vel om det kan være symptom på spire. Kan vel ikke kjenne symtom så tidlig vel? Denne pp kom el noen dager senere enn den pleier (tror jeg da). Men etter å ha regna litt frem og tilbake, tror jeg at IKM kanskje blir lørdag (istedet for torsdag). Så har bestem meg for å teste fredag om ikke TR har kommet da. Skal heldigvis til Tyrkia i morgen, og da skal jeg uansett kose meg nå i dagen frem til testing. Blir velig spennende å komme tilbake inn hit igjen da, for å se om samtlige her har klart å komme seg over på 1.trim:-) Lykke til alle sammen! ****babystøv****
Shauri Skrevet 31. august 2008 #120 Skrevet 31. august 2008 Hallois folkens! Nå er det snart vår uke Håper på mange positive kryss rundt omkring i landet! Fikk en sånn rar tanke når jeg våknet i morges. Tenkte at når moren til samboeren min har bursdag i oktober så hadde det vært så gøy om vi var blitt gravide og kunne skrive på bursdagskortet;"Gratulerer med dagen farmor!! " Og gjerne litt mere også da.. men at det blir måten hun finner det ut på... *håpe håpe*
<3PerLe<3 Skrevet 31. august 2008 #121 Skrevet 31. august 2008 ÅÅ det er skikkelig vanskelig med å holde seg fra og teste, og dagene har aldri gått så sakte så de gjør nå. Synes det er ganske rart at du skrev det du skrev "mamma i 2009??" tenkte faktisk på det samme i går, TENK om dette er vår måned? når tenker du og teste deg?
KnertiMagen Skrevet 31. august 2008 Forfatter #122 Skrevet 31. august 2008 hmm.. jeg testet i går og idag med billigstrimmel..negativ:( Har ikm i morgen og fortsatt ingen særlige tegn til mensen. Og på babyverden står det: "I dag er det 31. august, og du er på dag 28 av syklusen. Det er 13 dager siden eggløsningen, 18. august, og 0 dager til en graviditetstest kan være positiv." SÅ..enten funker ikke billigstrimmel, eller så er jeg ikke gravid:( Kjenner jeg blir litt skuffa ja... Har en cb digital, men får vel spare den. Noen som har erfaring med billigstrimmel eller?
Snabeltann Skrevet 31. august 2008 #123 Skrevet 31. august 2008 Billigstrimler er like bra som ClearBlue. På mange legekontorer og f eks Olafia-klinkken i Oslo bruker de slike strips. Det du betaler for med CB er plastikken og eventuellt det digitale utslagsfeltet Jeg testet for 2. gang i dag, den var også negativ. Har ingen symptomer utenom de vanslilge pms symptomene mine, ømme bryster (som nå er avtagende), murringer, vondt i rygg, stikk i siden og humørsvigninger! Det er forresten progresteronet som gjør at man event blir uggen, får ømme bryster osv i perioden mellom el og mens..(les om bivirninger på p-piller, så finner du samme symptomene som mange her beskriver som graviditetssymptomer), ikke hcg.. HCG-kvalmen slår først til ved IKM, (for de fleste fra rundt uke 6) den er sykt mye verre
Kazaya er fødeklar Skrevet 31. august 2008 #124 Skrevet 31. august 2008 Jeg har også testet negativt i dag. En test ville vel slå riktig ut i dag (morgenurin) når ikm er i morgen. Nå venter jeg bare på TR og eventuelt tester på onsdag hvis ikke mensen er kommet. Lykke til alle sammen!
KnertiMagen Skrevet 31. august 2008 Forfatter #125 Skrevet 31. august 2008 Da blir det vel over i 3pp fra i morgen sikkert:p Ingen mensen ennå, men kommer vel. Da blir det å ta det mer med ro. Ingen el testing, og litt mindre inne på Bim. Psyken ta noen ganger overhånd, og sånt blir man hvertfall ikke gravid av:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå