honningbien Skrevet 15. august 2008 #26 Skrevet 15. august 2008 Ja, klar for ny runde. Mannen har vært bortreist hele juli. Så d ser ut til at vi misset EL de siste syklusene. Uflaks.... Så inn i 3.pp, men egnentlig den 1.pp vi har mulighet til å treffe. uansett synes mannen min det er glimrende med prøving:)) D synes jo jeg og, men håper d ikke tar alt for lang tid. Lykke til alle sammen!!!
Kazaya er fødeklar Skrevet 16. august 2008 #27 Skrevet 16. august 2008 Vi har prøvd litt mer denne perioden enn før. Det er vel og bra da er vel sjansene litt større. Hyggelig er det jo også. Men....denne perioden har vi prøvd CB el test i sju dager. I dag var det sise prøve, alle har vært negative. Jeg er så skuffa! Har 30 dagers sykluser, tro om jeg testa for tidlig?? Jeg har alltid trodd at el var tidlig i syklusen?? Tar jeg feil? Har IKM den 1 september.
KnertiMagen Skrevet 16. august 2008 Forfatter #28 Skrevet 16. august 2008 Hmm.. da var du nok litt tidlig ute med testina. Vi har IKM samme dag, og jeg skal visst ha el rundt den 18.aug.. Så jeg begynte å teste meg i går. Jeg har 28 dagers syklus, og jeg har el på ca. den 14 dagen i syklusen. Så da har kanskje du el rundt tirsdag eller onsdag..
Kazaya er fødeklar Skrevet 16. august 2008 #29 Skrevet 16. august 2008 Ja spørs om jeg var litt for ivrig. Får ta meg en tur på apoteket og kjøpe flere. Syntes jeg merket noen tegn på at el var i gang... Vært kjekt å få en positiv test. Blir spennende å se nær ikm, har en god følelse på denne pp! Lykke til!!
Mikkemafian Skrevet 16. august 2008 #30 Skrevet 16. august 2008 Melder meg inn her, jeg... Hvis syklusene mine ikke er helt på styr, så har jeg IKM 2.sept. Det er jo en viss mulighet for at det er spetakkel etter en MA i juni, så jeg er forsiktig optimist. Tok 5 uker å få mensen tilbake. Tester etter el nå...
Kazaya er fødeklar Skrevet 16. august 2008 #31 Skrevet 16. august 2008 Hei Trilletralle! Det blir spennende. Lykke til!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. august 2008 #32 Skrevet 16. august 2008 melder meg inn her jeg..har nå første eggløsning etter en SA og skulle egentlig vente med å prøve til mensen var tilbake...men skitt au.. har nettopp hatt en økt med sambo;-)
KnertiMagen Skrevet 17. august 2008 Forfatter #33 Skrevet 17. august 2008 Da går jeg å tar en el test.. Har testa i 4 dager nå, men ikke så mye som en antydning til en strek engang. Så da får jeg se nå... hehe.
Kazaya er fødeklar Skrevet 17. august 2008 #34 Skrevet 17. august 2008 Hei Serenade. Håper det ble en strek på deg nå da. Jeg rakk jo selfølgelig ikke apoteket for å kjøpe flere tester (jeg brukte jo opp alle 7 for tidlig..lure meg...) . Men i natt våkna jeg av at jeg var utrolig varm, dette tar jeg som et tegn på at el er i gang.
KnertiMagen Skrevet 17. august 2008 Forfatter #35 Skrevet 17. august 2008 Hei du=) Det ble ikke noen strek på meg:( Lurer på hva som skjer... har sikkert en skikkelig ustabil el.. Er jo på dag 14 av syklusen, så da burde den egentlig være her snart. Hmm! Tja, det er jo et godt tegn å være varm:) Så da er det bare å hoppe i høyet! Og håpe på det beste=)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 17. august 2008 #36 Skrevet 17. august 2008 Hei! melder meg inn her jeg også! er 28 år.. har et barn som er 2 år er inne i 2.pp nå. vi "prøvde" ikke med nr 1, han ble han koselig overraskelse. så dette er litt spennende og veldig nervepirrende. har aldri kjent en eneste eggløsning før jeg tok EL test forrige mnd. overrasket over hvor dårlig jeg kjenner kroppen min! nettopp fjernet hormonspiral og hadde en rar syklus forrige pp. så dette kan jo bli spennende regner med det blir ikm uke 36 på meg også.
Kazaya er fødeklar Skrevet 17. august 2008 #37 Skrevet 17. august 2008 Hei velkommen. Det er helt utrolig hvor mye en lærer om kroppen om dagen..blir veldig fokusert:D. Jeg har også to barn fra før som ble til uten å prøve (var jo veldig velkommne for det..) nå prøver vi og jeg blir helt gal av å gå å kjenne etter symtomer og tenke på dette egget mitt. Mannen min ler av meg av denne praten om dette egget hi hi. Serenade: Det er vel bedre å hoppe til køys på forhånd uansett;) Svømmerne klarer seg jo noen dager. Jeg klarer liksom ikke helt å stole på disse testene jeg. Nå som jeg sitter he kjenner jeg jo såååå tydelig at det river litt i den venstre eggstokken!! ( "Symtomer" igjen...he he)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 17. august 2008 #38 Skrevet 17. august 2008 kan vel si såpass at jeg nok har kjent EL hver eneste mnd tidligere, men kanskje bare trodd at jeg har hatt vondt i magen. men har jo forsåvidt aldri hatt behov for å "kjenne" etter heller mannen min er også litt frustrert over at jeg gnåler sånn om el osv.. men på den andre siden er han overlykkelig over sengeaktiviteten..hehe!! i dag er syklus dag 9. kanskje EL denne uka??
Kazaya er fødeklar Skrevet 17. august 2008 #39 Skrevet 17. august 2008 Har lest meg til at de fleste med normal syklus ha el mellom dag 9 og dag 18 eller noe sånt.. så det er nok stor sjanse for blink denne uka for oss her inne. ..
KnertiMagen Skrevet 17. august 2008 Forfatter #40 Skrevet 17. august 2008 Kazaya: Ja, her har det vært hopping i høyet hver dag siden TR dro sin vei. Sånn skal det fortsette til ikm. Hehe.. Da kan vi vel ikke bomme=P Har hatt ferie nå, og begynner på jobb i morgen. Gleder meg til det, for tenker så mye når jeg har fri:p Ikke bra.. Har godt av litt annet å tenke på i disse dager:)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 20. august 2008 #41 Skrevet 20. august 2008 hvordan går det med dere?? har dere hatt EL?? tar EL test hver dag nå. er vel 12 dager siden mens.. så det bør kanskje komme hvis ikke syklusen min ennå ikke har kommet skikkelig i gang etter spiral fjerning.
Vifikkiaugust Skrevet 20. august 2008 #42 Skrevet 20. august 2008 Venter EL fredag eller lørdag (tror jeg..?). Har så langt denne perioden hoppet i høyet litt sporadisk, men fra og med i dag blir det hver dag frem til søndag er planen;-).
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 20. august 2008 #43 Skrevet 20. august 2008 føler at jeg kanskje får EL snart. har så vanvittig mye vann i kroppen. begynte på daglig sex i går!! og det varer til en dag eller to etter EL! det er bare å stå på er det flere her som får vann i kroppen ved EL???
julibarn igjen:) Skrevet 21. august 2008 #44 Skrevet 21. august 2008 Hei, melder meg også inn her:) Lurer på om dere kjenner EL, eller om alle tar EL-tester? Har aldri lagt merke til no spesielt ved EL, men aldri tenkt på det heller, nr.1 kom på ett forsøk uten planlegging. Vi er i 1pp nå, så vet jo ikke om det blir vanskelig eller ikke, men vil så gjerne akkurat NÅ (som alle andre her..), så er så redd for å ikke treffe EL. Har lest et sted at det er best å ha sex annenhver dag, og ikke hver, noen som vet hvorfor? Tør ikke ta sjansen, så vi hopper i høyet i en uke framover minst! Har dag 14 til lørdag, men usikker på syklus..
Vifikkiaugust Skrevet 21. august 2008 #45 Skrevet 21. august 2008 Hei og velkommen hit 1snart2? Jeg bruker ikke EL tester. Prøvde en måned, men fikk aldri utslag og da gadd jeg ikke bruke mer penger på det (varuansett sånne billige, men likevel). Jeg prøver å følge med på slimet og tror jeg vet når EL er vha det. Jeg kjenner kan heller ikke si jeg kjenner på kroppen når EL er. Heldigvis har syklusene mine blitt mye mer stabile etter første fødsel. Lettere da. Man kan ha sex hver dag om kvaliteten til mannen er bra. Mengden blir litt mindre, men det er uansett nok. Denne måneden satser sambo og jeg hver-dag-metoden ;-) Lykke til med prøvinga!
Snabeltann Skrevet 21. august 2008 #46 Skrevet 21. august 2008 Hei, eggløsningen min var overstått i går, fikk positivt utslag i søndag-tirsdag. nå har jeg ømme pupper og murringer i underlivet, akkurat slik jeg pleier å ha det i 12 dager før mensen... blæ.. men har jo hørt det kan være like symptomer når man er gravid.. har ett barn fra før, da fikk jeg ingen tidlige sympotmer, ikke ømme pupper ingenting da jeg var gravid.. (ble bare kvalm fra uke 6--) IKM 3. sept
choette Skrevet 21. august 2008 #47 Skrevet 21. august 2008 Hei! jeg og sambo er inne i vår 2pp. Har IKM 31 august. Har ikke veldig mye greie på symptomer o.l. Så kanskje noen av dere kan hjelpe meg:) Har veldige menslignende smerter i underlivet.. Smerter jeg kun har når jeg har mensen.. Derfor jeg ikke heeelt skjønner hvorfor jeg har det nå, 1,5 uke før jeg egentlig skal ha mens.. Føler meg veldig trøtt og sliten hele tiden. Følte at jeg gikk å letet etter symptomer på graviditet forrige pp, derfor jeg er redd for å "føle meg gravid" denne gangen også.. og bli skuffet igjen når testen blir negativ:( Føler meg så hysterisk i denne ventetiden:) hehe.. den er så laaaang! vil teste nå!
Trinidad33 Skrevet 21. august 2008 #48 Skrevet 21. august 2008 Hei! Melder meg inn her jeg. Vi er også inne i vår pp.2. Helt enig med deg gullkorn, jeg og går å venter og tenker alt for mye. Jeg har IKM 1.sept og trodde jeg hadde EL på søn-man, men jeg skjønner ingenting for jeg har noen uforklarelige symptomer. Mandag og tirsdag syns jeg puppene prikket og ble litt fastere enn normalt. Dette kan jeg ikke huske har skjedd før, men har ikke tenkt på det tidligere, så det kan jo være det. Og i går fikk jeg en liten stikking i lysken og det har gjentatt seg flere ganger idag. Det kan jo være at jeg bare innbiller meg ting og leter etter symptomer, men det er helt unormalt for meg å kjenne disse tingene. Og det sies jo at man ikke kan få noen symptomer før egget har festet seg og det skal det jo ikke gjøre enda eller? Jeg var på UL på torsdag for å sjekke at alt var ok der nede og det var det. Så tegn på en voksende folikkel, så kan ikke ha hatt EL mye før søndag. Hva tror dere?
Mikkemafian Skrevet 22. august 2008 #49 Skrevet 22. august 2008 Jeg har endelig fått positiv eggløsningstest!! Så nå har jeg vel flyttet ikm fra 2 til 5 september, men holder meg innenfor uke 36. Litt trist egentlig. Hadde tenkt o overraske mannen med en positiv?? test på bryllupsdagen vår, men det blir litt vanskelig nå. Er forresten fullt klar over at det ikke nødvendigvis klaffer selv om en treffer el, men synes liksom alt lå til rette for full klaff fordi jeg trodde jeg hadde ikm på bryllupsdagen vår.. Skjønner?? Ja ja..Får i hvert fall prøve å presse en liten omgang i høyet inn i vår travle dag i dag:)
Kazaya er fødeklar Skrevet 22. august 2008 #50 Skrevet 22. august 2008 hei. Regner med at min el var mandag eller tirsdag så da er den vel overstått...Nå går jeg bare å kjenner etter symtomer men til nå er alt som det pleier. Har ikke noe god følelse på denne pp, fikk ikke "prøvd" så mye til riktig tid. Men det skal jo bare en svømmer til så det er jo håp:D. Har vært gjennom to svangerskap før der jeg ble veldig kvalm så jeg går bare å venter på det jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå