KnertiMagen Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Litt tidlig, men da har vi et sted å plapre litt=)
Happychappy Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Fint det. Har nå kommet over skuffelsen over at tanta kom, og klar for å prøve igjen! Blir nå 3pp etter en spontanabort 12. uke.
Kazaya er fødeklar Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Hei Serenade_2pp=) og MG 79! Jeg (Vi!) er nå inne i vår 4pp. Har ikke prøvd så veldig hardt til nå men i morgen skal jeg gå til innkjøp av eggløsningstester, håper det gir resultater! Er det noen av dere som vet om det er stor forskjell på CB og andre billigtester??
KnertiMagen Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 Så gøy at det ble fler her:) Ja, endelig er tanta her dratt igjen, så nå er vi i full gang. hehe. Har anskaffet el-tester, for tror vi bomma no veldig forrige pp.
Shauri Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Hehe, skal nok ikke være urolig for at vi blir for få her inne etter hvert Er midt inne i besøket fra tanta jeg, så går en stund til før vi setter igang igjen. Skjer mye denne måneden så jeg satser på at jeg glemmer ut prøvingen litt og blir gravid av den grunn
Kazaya er fødeklar Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 I dag var jeg på Apotek1 og kjøpte CB el test.(en digital greie med 7 tester) Det var vanvittig dyrt!! Da hjalp det på at den nå var på 40% avslag. Elsker salg!! Prøvde testen i dag( er litt utalmodig av meg...) men den var selfølgelig neg. Blir nok positiv løpet av denne uka..
Lillevenn33 Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Jeg regner med at jeg har IKM i uke 36, ca. 3 sept. Avhengig av når jeg får EL. Begynner å teste snart. Dette blir 3 pp for meg.
Vifikkiaugust Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Hei igjen! Hyggeleg å kunne skravle litt mens vi venter:) Har bestemt meg for å ikke tenkte for mye på det denne måneden, og kanskje bli flinkere på husarbeid eller no i steden.. tjihi.. vi får nå se. Kunne vært morro å finne el med eltester. Har prøvd med billigtestene, men ikke snakk om å finne uansett om jeg var ganske hyppig med testinga. Kanskje jeg skal ta en tur innom Apotek1 og se om cb sine er på tilbud her i byen også...? Typen har bestemt seg for et mai-barn, så kanskje det ikke spiller så stor rolle uansett,- satser på å bli hyppige prøvere denne måneden ;-)))))
tjorven- nr 3 Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Koselig da =) jeg har min 1. menstrasjon nå etter SA for 5,5 uker siden. Var over 13 uker på vei. Så når TR er ferdig blir det full fart i prøvinga igjen =) Ble gravid på 1. forsøk sist, men ingen tru på at det skal gå så kjapt denne gangen...lov å håpe litt om ikke annet ; )
Vifikkiaugust Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Leit å høre at det gikk galt for deg i forrige svangerskap *klem* Krysser fingrene for at det skal klaffe snart for dere igjen!
3Mai2010spire i magen;) Skrevet 12. august 2008 #12 Skrevet 12. august 2008 Ja, lykke til til alle sammen!! Denne pp håper jeg det klaffer for oss alle!! ;-) Huff, var kjipt når mensen kom på lørdag:/ men, men, dette var jo bare 2pp så får bare prøve igjen! Denne mnd må jeg og sambo prøve ekstra hardt, for den 6 sept reiser jeg til USA hvor jeg skal være uten min kjære i 2,5 måneder ;( Og da hadde det jo vært moro å kunne ta med seg "en liten del av ham"!! ;-) Blir moro å følge med dere denne mnd med spenning, symptomsjekking, el-testing og graviditets testing så det suser!! hehe ;-) Utrolig hvor opphengt vi blir i dette...glemmer så og si alt annet! ;-)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 12. august 2008 #13 Skrevet 12. august 2008 Jeg har også IKM i uke 35/36. Skal begynne med el-test om et par dager. Er inne i 2.pp men den første etter at jeg fikk normal mens. Spennende! Men gubben var på 4-timers sykkeltur i går, så mulig understellet ikke er på topp de nærmeste dagene.. ;-) Lykke til alle sammen!
KnertiMagen Skrevet 13. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. august 2008 Denne var langt nede:) hehe. Kanskje ikke så mye som skjer ennå, vi venter vel på EL hele gjengen:) Her er vi i full gang, i håp om å ikke bomme denne gangen. Dagene kunne gjerne ha gått litt fortere. =P
Kazaya er fødeklar Skrevet 13. august 2008 #15 Skrevet 13. august 2008 Ja, dagene går tregt når man venter... Hadde man bare fått tankene over på noe annet. Men det er vanskelig når man er skikkelig verpesjuk...jeg har lært så utrolig mye om hvordan kroppen min fungerer!! Med syklus, eggløsning osv. De to første svangerskapene mine var uplanlagte, så jeg ante ikke at man kunne bli så fiksert..at en til og med var glad for litt slim (elslim..) i trusa he he:D
Bare™ Skrevet 13. august 2008 #16 Skrevet 13. august 2008 EL nå, og har sendt barna ut av huset en liten tur Litt tidligere enn jeg trodde? IKM uke 36- men jammen var ikke EL testen meget positiv i dag! Har vært litt uggen siste uken, så det hadde ikke blitt sengekos idag om ikke det var produksjon av småsøsken på gang!!!
Kazaya er fødeklar Skrevet 13. august 2008 #17 Skrevet 13. august 2008 Ungene mine er på "bestemorferie" til i morgen. Hadde passet yppelig med el i dag og etter mine beregninger skulledet være i dag også. Men den gang ei, testen var negativ..men prøver likevel. det er vel like rundt hjørnet. Jeg tar testen på ettermiddagen, kanskje resultatet hadde vært bedre om jeg tester om morgnen tro?? hmm...
Bare™ Skrevet 13. august 2008 #18 Skrevet 13. august 2008 Jeg skulle egentlig ikke teste før imorgen, VIPS der var den positiv!! Bruker bare CB Digital.
Kazaya er fødeklar Skrevet 13. august 2008 #19 Skrevet 13. august 2008 Så bra! måtte denne dagen (natta;)) gi deg blink, Japp!
*Babyønske* Skrevet 13. august 2008 #20 Skrevet 13. august 2008 Heei ) Jeg har ikm den 3 sept... Har prøvd pergo denne mnd og håper så veldig at den sitter denne mnd...Er i vår 8pp og alle rundt meg blir gravide eller får barn... Kjempe frustrerende... Masse lykke til alle sammen...Klem
KnertiMagen Skrevet 13. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 13. august 2008 Lurer litt på om det er EL her og.. hmm.. Syns det er litt tidlig, men har ikke testa ennå. Kanskje gjøre det nå straks. Har litt utflod nå.. med litt rosa i.. Hva kan det være??=O Ja, man blir mye bedre kjent med kroppen sin. Visste ikke halvparten av det jeg har lært den siste mnd. Litt morro det og da=)
Kazaya er fødeklar Skrevet 14. august 2008 #22 Skrevet 14. august 2008 Lille, lille egg hvor er du? Min mann banker på, hvorfor kommer du ikke ut? Kom fram, kom fram millioner av venner du vil finne men du kan selv velge hvem du vil binne...
Bare™ Skrevet 14. august 2008 #23 Skrevet 14. august 2008 Serenade: Jeg hadde sånn rosa forrige dagen, rett før EL. Ei venninne mente det kunne være festeblødning:p Men jeg får jo ikke den FØR EL!? Jeg har tre barn fra før. Men har aldri testet og ventet som nå. Dette er min siste!! Skjønner at jeg ikke har masa sånn med dette før- for dette er selvpining fra A til Å
KnertiMagen Skrevet 15. august 2008 Forfatter #24 Skrevet 15. august 2008 Hmm.. rart å få det før el syns jeg. Så da var det sikkert no annet:p Ja, du sier noe Japp. Dette ER selvpining.. Men har prøvd å ikke tenke så mye på det de siste dagene. Bare slappet av, tatt husvasken, dratt på tur (siden jeg har ferie) og bare kost meg med min kjære. Så da får vi se. Er litt pessimist, så tviler på at det skjer noe denne mnd..
monca*84*j12 Skrevet 15. august 2008 #25 Skrevet 15. august 2008 Hei hei.... melder meg inn her jeg.... jeg regner med og ha ikm ca 3sept. er veldig spent denne mnd... ønsker så inderlig at det skal klaffe.. Er i min 7-pp og begynner og bli litt utolmodig... men den som venter på noe godt... jah.... Uansett.. er en jente på 24, bor sammen samb på 32 i nykjøpt hus i Nittedal... Syklusene mine er veldig rare, har normal 4uker mellom mens, men til gjengjeld har jeg 3uker med mens... kjipt men ok... ganske stabilt hvertfall... jeg går fortiden på grysom sin kur og håper at den kanskje kan hjelpe meg... *krysser fingrene for oss alle* klæm fra meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå