Kazaya er fødeklar Skrevet 31. august 2008 #126 Skrevet 31. august 2008 Jeg har jo et lite håp ennå siden mensen ikke er kommet. Blir så skuffa, jeg var så sikker på at jeg var gravid. Har jo vært gravid to ganger før og jeg var så sikker. Ja ja..Jeg har også tenkt å være litt mindre her inne, jeg blir så fokusert på graviditet at det er vanskelig å tenke på noe annet. Skal heller PRØVE å tenke mindre på det og ta ting som de kommer neste pp.
<3PerLe<3 Skrevet 31. august 2008 #127 Skrevet 31. august 2008 synd og høre med dere som har negative tester til nå ikke gi opp håpet! så lenge mensen uteblir er det fortsatt sjangs. noen her inne med ikm uke 26 må jo bli gravide=) vi må holde hverandre oppdaterte med testingen. krysser fingrene for alle!
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 31. august 2008 #128 Skrevet 31. august 2008 Hvor inne på babyverden fant du det? antall dager til ev pos graviditets test??? lyst til å prøve.... Ønsker deg masse lykke til i neste pp eller om du bare har en sjenert spire :-)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 31. august 2008 #129 Skrevet 31. august 2008 hadde jo el på dag 18 etter mens. det var forrige mandag jeg hadde pos el test. ergo el en dag eller to etter det. tror jeg hadde tirsdag. ender vel opp med testing først i neste uke. men syklusene mine er bare rotete. sist gikk det 10 dager fra el til mens. blæ!
KnertiMagen Skrevet 31. august 2008 Forfatter #130 Skrevet 31. august 2008 Tutta87: Bare bli medlem der, også kan du justere din egen syklus på "min side". Da kan du se evt. termindato hvis du blir gravid den eller den måneden:) Ganske gøy=)
Mikkemafian Skrevet 31. august 2008 #131 Skrevet 31. august 2008 Klart noen av oss skal få positive tester!! Det er jo ingen som har hatt IKM ennå... .Vi kan i hvert fall ikke bli den første ikm-uken der ingen ruslet over til 1. tri...
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 31. august 2008 #132 Skrevet 31. august 2008 Tusen takk for hjelpen!! Gjorde det nå og der står det at det er 3dager til jeg kan teste positivt... Tror jeg har IKM på fredag, 5 sep. Men de regner kanskje med at man kan teste pos litt før IKM pga bra utviklet tester. Men om du har god peil på tester så kanskje du kunne svart meg på spm mitt inne på innlegget om billig-tester... :-)
KnertiMagen Skrevet 31. august 2008 Forfatter #133 Skrevet 31. august 2008 Ingen årsak:) Jeg har desverre ikke sånn kjempe peiling på billigtester. Men testet selv med billigstrimmel i dag, og den var negativ.. Har Ikm i dag eller i morgen. Så håper det fortsatt er håp:p
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 31. august 2008 #134 Skrevet 31. august 2008 Det er det jo da. Masse masse lykke til da. Håper bare du har en sjenert spire :-)
KnertiMagen Skrevet 31. august 2008 Forfatter #135 Skrevet 31. august 2008 det håper jeg og:) Masse lykke til til deg og=D
Shauri Skrevet 31. august 2008 #136 Skrevet 31. august 2008 Jeg venter og ser. Har ikke IKM før på lørdag. Så jeg ser om det skjer noe da. Sist periode begynte jeg å spotte 2 dager før TR.. så jeg vil nok finne ut ganske kjapt om jeg er gravid eller ikke. Og har ganske regelmessig syklus. Blir spennende.
KnertiMagen Skrevet 31. august 2008 Forfatter #137 Skrevet 31. august 2008 hihi. sitter å trøsteshopper litt på hennes og mauritz og ellos, mens jeg venter på TR.. Litt tidsfordriv:)
<3PerLe<3 Skrevet 1. september 2008 #138 Skrevet 1. september 2008 da har uka vår begynt, det blir meget spennende=) hvordan går det med alle her inne? noen som har testa ?
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 1. september 2008 #139 Skrevet 1. september 2008 Hei! Jeg har testet og den var POSITIV!!! Testet på søndag, men har ikke IKM før torsdag egentlig... Prøver å ikke la jubelen stå i taket enda siden det er så mye som kan skje, men føler meg VELDIG gravid ) Nå går jeg bare å tenker på at det mest sannsynlig er en liten spire inne i magen min, og jeg har lyst til å ta graviditetstester hele tiden.... Klarer nesten ikke å jobbe i dag jeg!!!
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 1. september 2008 #140 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer så mye!!! Moro vettu. Håper jeg kommer etter :-) Har IKM fredag, men tør ikke teste enda... Så forter meg å tisse hver morgen så jeg lissom inne i hodet mitt ikke kan teste den dagen pga mangel på morgen urin og på den måten får utsatt det en dag til :-P Hehe. Man gjør alt for denne spiren.... Hehe. Må lissom le av meg selv også. Ser hvor dumt det høres ut når jeg skriver det ned. Hehe....
Snabeltann Skrevet 1. september 2008 #141 Skrevet 1. september 2008 Da kom tanta! Som jeg forutså, to dager før tiden Gud som man kjenner sin kropp godt etterhvert. Nå blir det ikke noe prøving på meg før i oktober!, mannen reiser om knappe to uker og rekker ikke el før jul bare, så er jeg fornøyd, har så lyst på sommerbarn!!!
Globox Skrevet 1. september 2008 #142 Skrevet 1. september 2008 Har ikke ikm før fredag jeg, har hatt noen bittesmå blødninger i går og i dag, litt blod på papiret bare, kjenner mensmurringene litt berde nå også. regner vel med at det er tanta som er på vei, men usikker også, pleier ikke starte så tidlig og så lite, er ganske presis og rett på syndefloden til vanlig ,litt brun utflod en dag eller to før kanskje (sorry ekle detaljer...). Suuuperømme pupper også. Håpet er der fortsatt da, inntill tanta evt kommer..
<3PerLe<3 Skrevet 1. september 2008 #143 Skrevet 1. september 2008 gratulerer så masse til "har lyst på en til":) er KJEMPE MISUNNELIG på deg. håper vi andre kommer etter. jermia79: KIPT å få mensen, men spira sitter nok om ikke så lenge skal du se! globox: kan det være festeblødning så nært mensen? la oss håpe du er gravid! kan jo nesten høre sånn ut eller? siden du har ikm på fredag tenker jeg. er jo 4 dager til..
Globox Skrevet 1. september 2008 #144 Skrevet 1. september 2008 Ja, jeg håååper det er festeblødning, jeg trodde det for et par dager siden da det bare kom et par dråper den ene gangen, men siden det fortsetter å komme bittelitt hver dag så blir jeg usikker. Ellers er det jo tørt som sahara her, kun disse små dråpene innimellom. Har jo masse symptomer på spire, men samtidig masse symptomer på tr, så jeg er forberedt på begge utfall. Skal uansett ikke teste før etter ikm, men det er så innmari lenge til!
<3PerLe<3 Skrevet 1. september 2008 #145 Skrevet 1. september 2008 det håper jeg også for din del! festeblødningene kan, hvis jeg har lest og forstått riktig, vare i et par dager, og kan virke litt som en lett tr. eller tar jeg helt feil nå? når er ikm? dagene går så utrolig seint når du venter på noe som du gleder deg til! det må jo være mer enn et positivt resultat her i uke 36 ikke sant??
Globox Skrevet 1. september 2008 #146 Skrevet 1. september 2008 Usikker ift festeblødning, men det kan jo også være skjøre slimhinner, blodkar osv. Har ikke ikm før fredag, pleier å være ganske presis, så fredag ettermiddag en gang. Pleier å få heftige rygg/ menssmerter den samme dagen, så jeg er spent på om det skjer nå. Er fryktelig usikker for vi hadde kun sex 2 ganger før el (el kom 1 eller to dager etter). Men ja, det er klart det må være flere av oss i uke 36 som det har klaffet for! *Krysser fingrene*
KnertiMagen Skrevet 1. september 2008 Forfatter #147 Skrevet 1. september 2008 Ikm idag.. Fortsatt ingen tegn til mensen, og negative tester. Kanskje jeg har hatt sein EL.. hmm..
Happychappy Skrevet 1. september 2008 #148 Skrevet 1. september 2008 Serenade; Sånn hadde jeg det sist pp, og angret veldig på at jeg ikke hadde tatt EL-tester. Har ikke IKM før fredag jeg. Litt mensmurring aktig i dag hvis jeg kjenner godt etter..er veldig på symtomjakt ihvertfall.
Mikkemafian Skrevet 1. september 2008 #149 Skrevet 1. september 2008 Jeg er så trøtt!! Sov i hele går (nesten da) og i dag måtte jeg sove middag fordi jeg titret i hele kroppen. Gleder meg og gruer meg til jeg skal teste. Tenk om alt er innbildning..
KnertiMagen Skrevet 1. september 2008 Forfatter #150 Skrevet 1. september 2008 MG79: Men jeg har normale sykluser på 27-28 dager ca. Og mensen pleier alltid og komme på morgenen dagen jeg venter den. Så dette er rart. Testet litt etter el rundt midten av syklusen, men slo ikke ut no. Men ellers har vi tatt sengevalsen ca. annenhver til hver dag=p hehe. Føler ikke at mensen kommer heller. Er bare litt småkvalm.. SÅ..fortsatt et liiiite håp.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå