Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo et lite håp ennå siden mensen ikke er kommet. Blir så skuffa, jeg var så sikker på at jeg var gravid. Har jo vært gravid to ganger før og jeg var så sikker. Ja ja..Jeg har også tenkt å være litt mindre her inne, jeg blir så fokusert på graviditet at det er vanskelig å tenke på noe annet. Skal heller PRØVE å tenke mindre på det og ta ting som de kommer neste pp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synd og høre med dere som har negative tester til nå:( ikke gi opp håpet! så lenge mensen uteblir er det fortsatt sjangs.

noen her inne med ikm uke 26 må jo bli gravide=) vi må holde hverandre oppdaterte med testingen.

krysser fingrene for alle!

Skrevet

Hvor inne på babyverden fant du det? antall dager til ev pos graviditets test??? lyst til å prøve.... Ønsker deg masse lykke til i neste pp eller om du bare har en sjenert spire :-)

Skrevet

hadde jo el på dag 18 etter mens. det var forrige mandag jeg hadde pos el test. ergo el en dag eller to etter det. tror jeg hadde tirsdag. ender vel opp med testing først i neste uke. men syklusene mine er bare rotete. sist gikk det 10 dager fra el til mens. blæ!

Skrevet

Tutta87: Bare bli medlem der, også kan du justere din egen syklus på "min side". Da kan du se evt. termindato hvis du blir gravid den eller den måneden:) Ganske gøy=)

Skrevet

Klart noen av oss skal få positive tester!! Det er jo ingen som har hatt IKM ennå... .Vi kan i hvert fall ikke bli den første ikm-uken der ingen ruslet over til 1. tri...

Skrevet

Tusen takk for hjelpen!! Gjorde det nå og der står det at det er 3dager til jeg kan teste positivt... Tror jeg har IKM på fredag, 5 sep. Men de regner kanskje med at man kan teste pos litt før IKM pga bra utviklet tester. Men om du har god peil på tester så kanskje du kunne svart meg på spm mitt inne på innlegget om billig-tester... :-)

Skrevet

Ingen årsak:) Jeg har desverre ikke sånn kjempe peiling på billigtester. Men testet selv med billigstrimmel i dag, og den var negativ..:( Har Ikm i dag eller i morgen. Så håper det fortsatt er håp:p

Skrevet

Det er det jo da. Masse masse lykke til da. Håper bare du har en sjenert spire :-)

Skrevet

det håper jeg og:) Masse lykke til til deg og=D

Skrevet

Jeg venter og ser. Har ikke IKM før på lørdag. Så jeg ser om det skjer noe da. Sist periode begynte jeg å spotte 2 dager før TR.. så jeg vil nok finne ut ganske kjapt om jeg er gravid eller ikke. Og har ganske regelmessig syklus. Blir spennende. :)

Skrevet

hihi. sitter å trøsteshopper litt på hennes og mauritz og ellos, mens jeg venter på TR.. Litt tidsfordriv:)

Skrevet

da har uka vår begynt, det blir meget spennende=) hvordan går det med alle her inne? noen som har testa ?

Skrevet

Hei!

Jeg har testet og den var POSITIV!!!

Testet på søndag, men har ikke IKM før torsdag egentlig... Prøver å ikke la jubelen stå i taket enda siden det er så mye som kan skje, men føler meg VELDIG gravid :o)

Nå går jeg bare å tenker på at det mest sannsynlig er en liten spire inne i magen min, og jeg har lyst til å ta graviditetstester hele tiden.... Klarer nesten ikke å jobbe i dag jeg!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Moro vettu. Håper jeg kommer etter :-)

Har IKM fredag, men tør ikke teste enda... Så forter meg å tisse hver morgen så jeg lissom inne i hodet mitt ikke kan teste den dagen pga mangel på morgen urin og på den måten får utsatt det en dag til :-P Hehe. Man gjør alt for denne spiren.... Hehe. Må lissom le av meg selv også. Ser hvor dumt det høres ut når jeg skriver det ned. Hehe....

Skrevet

Da kom tanta! Som jeg forutså, to dager før tiden :)

Gud som man kjenner sin kropp godt etterhvert. Nå blir det ikke noe prøving på meg før i oktober!, mannen reiser om knappe to uker og rekker ikke el :) før jul bare, så er jeg fornøyd, har så lyst på sommerbarn!!!

Skrevet

Har ikke ikm før fredag jeg, har hatt noen bittesmå blødninger i går og i dag, litt blod på papiret bare, kjenner mensmurringene litt berde nå også. regner vel med at det er tanta som er på vei, men usikker også, pleier ikke starte så tidlig og så lite, er ganske presis og rett på syndefloden til vanlig ,litt brun utflod en dag eller to før kanskje (sorry ekle detaljer...). Suuuperømme pupper også. Håpet er der fortsatt da, inntill tanta evt kommer..

Skrevet

gratulerer så masse til "har lyst på en til":) er KJEMPE MISUNNELIG på deg. håper vi andre kommer etter.

jermia79: KIPT å få mensen, men spira sitter nok om ikke så lenge skal du se!

globox: kan det være festeblødning så nært mensen? la oss håpe du er gravid! kan jo nesten høre sånn ut eller? siden du har ikm på fredag tenker jeg. er jo 4 dager til..

Skrevet

Ja, jeg håååper det er festeblødning, jeg trodde det for et par dager siden da det bare kom et par dråper den ene gangen, men siden det fortsetter å komme bittelitt hver dag så blir jeg usikker. Ellers er det jo tørt som sahara her, kun disse små dråpene innimellom. Har jo masse symptomer på spire, men samtidig masse symptomer på tr, så jeg er forberedt på begge utfall. Skal uansett ikke teste før etter ikm, men det er så innmari lenge til!

Skrevet

det håper jeg også for din del! festeblødningene kan, hvis jeg har lest og forstått riktig, vare i et par dager, og kan virke litt som en lett tr. eller tar jeg helt feil nå? når er ikm? dagene går så utrolig seint når du venter på noe som du gleder deg til! det må jo være mer enn et positivt resultat her i uke 36 ikke sant??

Skrevet

Usikker ift festeblødning, men det kan jo også være skjøre slimhinner, blodkar osv. Har ikke ikm før fredag, pleier å være ganske presis, så fredag ettermiddag en gang. Pleier å få heftige rygg/ menssmerter den samme dagen, så jeg er spent på om det skjer nå. Er fryktelig usikker for vi hadde kun sex 2 ganger før el (el kom 1 eller to dager etter). Men ja, det er klart det må være flere av oss i uke 36 som det har klaffet for! *Krysser fingrene*

Skrevet

Ikm idag.. Fortsatt ingen tegn til mensen, og negative tester. Kanskje jeg har hatt sein EL.. hmm..

Skrevet

Serenade; Sånn hadde jeg det sist pp, og angret veldig på at jeg ikke hadde tatt EL-tester. Har ikke IKM før fredag jeg. Litt mensmurring aktig i dag hvis jeg kjenner godt etter..er veldig på symtomjakt ihvertfall.

Skrevet

Jeg er så trøtt!! Sov i hele går (nesten da) og i dag måtte jeg sove middag fordi jeg titret i hele kroppen. Gleder meg og gruer meg til jeg skal teste. Tenk om alt er innbildning..:(

Skrevet

MG79: Men jeg har normale sykluser på 27-28 dager ca. Og mensen pleier alltid og komme på morgenen dagen jeg venter den. Så dette er rart. Testet litt etter el rundt midten av syklusen, men slo ikke ut no. Men ellers har vi tatt sengevalsen ca. annenhver til hver dag=p hehe. Føler ikke at mensen kommer heller. Er bare litt småkvalm.. SÅ..fortsatt et liiiite håp.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...