Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg har ikke fått eggløsning ennå jeg. Enten så er den sein, eller så er jeg allerede gravid. Begynner å lure litt nå. Har kramper i magen og har en konstant sulthetsfølelse. Og har hatt hodepine hver dag hele denne uka..Hmm. Tør ikke tro for mye men..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du ER gravid?? Håper på det da.. Jeg brukte jo opp alle testene før de rakk å bli positive så jeg bare regner med at el har vært. Sikkert dumt spørsmål men er ikke mensen et tegn på at egget ikke har vært befruktet? ergo må det ha skjedd en eggløsning Har tenkt på det før også er det mulig å få mensen å ikke ha hatt el????? Eller så kan el være like etter mens også før du rakk å begynne å teste? Det blir spennende å se, er så lang denne ventetida..!

Skrevet

ikm 2 sep...er så spennt:)

Skrevet

hei hei alle sammen...

her er status uviss,,, jeg har hatt el smerter siden tirsdag, men har ikke fått pos på el tester og ikke no slim heller... så veit ikke hvordan dette har gått... men jeg har dratt gubben til senga alle dager -2 denne uken... så har den vært har jeg gjort mitt.... blir testing i dag og i morgen også... har vel2-3 el tester igjen.,, men kan jo tenkes at lh stigningen min ikke er høy nok til og gi utslag... uansett følger jeg spent med på tempen denne uken... temper til jeg vet el er over (om jeg har el) så lever jeg i uvisshet resten av tiden=) liker og leve i spenning

ha en fin fag og hei masse på Norge i håndball finale i dag.. jeg har tatt med pc på jobb for og se.. hehe

Skrevet

Forhåpentligvis så har jeg IKM rundt 4-5 sept.

Men er nyskjerrig på om noen har fått noen symptomer enda? Eller er det bare psyken somspiller et puss med oss så tidlig? hehe

Skrevet

Jo, i dag har jeg hatt symtomer! Jeg blødde fra tannkjøttet når jeg pusset tennene, tror ikke jeg pusset hardere enn jeg pleier. og jeg pleier ikke blø når jeg pusser tennene. Det stikker litt i puppa, men ømme pupper pleier jeg å ha en stund i forveien uansett.. Håper dette er et tegn!

Skal inn til dagkirurgi på gynekologisk avd på onsdag for å fjerne en cyste, så da håper jeg at de kanskje "ser" at jeg er gravid...Er også litt redd for at narkosen skal skade fosteret, men dette har de vel greie på legene. Noen som har erfaring med narkose i graviditet??

Det passer meg yppelig med "maibaby" så jeg håper...

Skrevet

Du får passe på å si at du kan være gravid før de gjør inngrepet. Mulig de vil utsette det hvis du er gravid. I alle fall bør de vite om det før de starter operasjon og evt narkose.

Skrevet

Skal si i fra om det ja. De vet at jeg prøver å bli gravid så de burde vel ha sagt i fra hvis det er skadeli og bedt meg vente. Men man vet jo aldri, best å si i fra uansett. Cysten sitter slik til at den kan komplisere en fødsel så den må jo bort uansett.

Skrevet

Ok. Lykke til! Krysser fingrene for at du er gravid :-)

Skrevet

Takk! Hadde jo vært en snål måte å få vite det på, he he. Lykke til for deg også! Når er din ikm?

Skrevet

Jaja folkens. Ikke altor lenge igjen til vår uke kommer:) Jeg har IKM 1.sept, så det er jo greit. Blir spennende å se om det har skjedd noe.. men tviler jo som sagt. Ingen EL ennå:P Haha.. uffameg!

Skrevet

Heisann!

jeg er lykkelig uvitende om el har vært, likså greit. he he. Hadde sikkert irritert meg noe inni granskauen hvis jeg hadde testet hver dag og bare fått negative tester. Får tro at din har vært likevel og gir deg full uttelling denne pp, Serenade! Jeg har allerede brukt masse hundrelapper på negative graviditets og el tester. Likså greit at mannen min ikke hvet hvor mye disse cb testene koster he he!

Nå kommer symtomjaktuka og her er mine foreløpige tegn på at den hersens tanta ikke kommer på besøk...;D

- litt ømme pupper

- litt vannsmak i munnen

- det stinker hvitløk i hele huset etter dagens middag. Æsj!!

- av og til svake mensmurringer

nå skal det sies at jeg også forrige pp hadde masser av symtomer....så det kan jo likså godt være kroppen som spiller meg et puss. Vil jo så gjerne være gravid NÅ!

Skrevet

Spennende. Noen flere med symptomer??

Ille spent :-) Håper lissom jeg skal ha samme symptomer som noen andre :-P

Skrevet

Heisann

Da blir jeg med i skravleklubben her :-) IKM en gang helt i begynnelsen av september. Har en sånn litt lang og rar syklus, så er ikke helt sikker når jeg kan begynne å teste. Hadde el en gang rundt 18 august, men venter ikke IKM før 3-4 september. Tror dere jeg kan teste meg tidligere enn ved IKM?

Skrevet

Hei gladlax76! Velkommen. Jeg hadde også el den 18 (tror jeg da) og har ikm den 1 sept. Tenker at jeg skal prøve å la vær å teste meg før til den dagen, blir dyrt med alle disse testene... Men kjenner jeg meg selv rett tar jeg bare en liiiiten test på lørdag eller søndag. Slik at en har en dag å fordøye et positivt svar på før jeg skal på jobb på mandag! Med CB kan man vel teste 4 (cb digital) eller 3 (cb vanlig) dager før. Lurt å teste med morgenurin for den er mest konsentrert.

Det blir spennede å se hvor mange av oss som blir gravide! Så denne uken her kommer til å føles laaang.

Skrevet

Laaaang uke, ja!

Har utrolige humørsvingninger for tida. Min kjære mann tar det med fatning. Selv vet jeg liksom ikke helt om jeg skal le eller gråte, så da tar vi en kompromissløsning med begge deler. På kontoret har jeg gått helt i hi, og stenger døra og gir alle mulige tegn på at jeg vil være i fred. -Dette er ikke normalt for å være meg. Vet ikke om det er fysisk/biologisk (håpe håpe) eller om det bare sitter i hodet. Sukk.

Det hjelper ikke på at det har dukket opp en sak der noen mener jeg skylder dem 4000 kroner. Jeg prøver å grave i papirarbeidet. Skulle dette stemme føler jeg meg utrolig lurt. Mannen min har tenkt å krangle på mine vegne. Det kan bli slitsomt. Trenger ikke dette akkurat nå, liksom... Argh.

Men, på den lyse siden, i morgen skal jeg til ei venninne som er klarsynt/synsk. Så kanskje jeg ikke engang trenger å ta den testen! :-) Håper hun kan se noe. Hun pleier å være skremmende treffsikker. Så det blir moro :-)

Skrevet

arrgh..vondt vondt vondt! I magen.. skikkelige kramper og murringer. Og det er ikke psykisk,, det er vondt=P Pluss vondt i korsryggen og kramper i lysken og nedover innsiden av låra. Også denna sulthetsfølelsen. den plager meg..:( Går liksom ikke over..

Jaja, det var bare et lite klageinnlegg. Hehe:)

Skrevet

- Ja huff denne sultfølelsen. Har lyst på noe hele tiden :) Hehe.

- Samt disse humørsviningene da... Aldri vært sånn før.

- Og harde og MEGET ømme bryster. Klarer nesten ikke sove på magen eller gi min samboer en god klem :-)

- Noe murring i magen også....

Meget spent på dette her.... Håper bare ikke at det er psyken som spiller et puss med meg.

Noen som føler det samme??

Skrevet

Er det mulig å få vonde pupper og et eller annet i magen alledere3 dager etter eggløsning? Hvis ikke, så jobber hjernen så vanvittig overtid nå!! Regner med det siste.. Men det hadde jo vært veldig stas hvis det stemte, da.. Vi er rimelig like i symptomene våre tutta:) Lenge siden jeg har vært så humørsyk, sulten har jeg vært siden lilletrilletralle kom til verden, så det hjelper ikke så mye i denne sammenheng::)) Lykke til alle sammen. Kanskje vi skal bli den ikm uken der alle slår følge over i 1. tri. Hadde ikke det vært supert??

Skrevet

I første svangerskap hadde jeg omtrent ikke et symptom i verden, bortsett fra magen og sulten som kom sånn en gang i 2. trimester.

Og jeg har ikke noen særlige symptomer nå heller *tror* jeg. Første gang - da andre avslørte for meg at jeg var gravid før jeg visste det selv en gang - var at jeg var i så ekstra godt humør. Jeg fløt på en rosa sky og var komplett idiot overlykkelig - uten grunn og uten å ane at jeg var gravid, og uten at jeg satte det i sammenheng med det da.

Men nå (lever i håpet og er veldig klar for å ha bim) har jeg skikkelige humørsvinginger og er mye gretten. Kjenner jo en del ting, men det kan jo være i hodet mitt, som litt ømme bryster, og noe stikking og ømhet i underlivet/nederste del av magen. Men det kan jo like gjerne være TR... Så jeg tar det ikke helt på alvor.

-Og så gravde jeg i papirhaugen (som nevnt over her) og fant ut at det er meg som har misforstått, og jeg skylder faktisk 4000 kroner. Det er utrolig surt. Det er en utgift vi klarer helt fint, men det kunne jo helt klart blitt brukt på en bedre måte. Da har jeg lært en lekse gitt....

Argh!

Tror jeg går og legger meg, og håper på bedre humør i morgen. Det ordner seg nok!

Skrevet

Jeg har hatt ømme pupper siden EL. Men føler kanskje at de er mer ømme og harde nå... Håper bare ikke kroppen spiller et puss med meg. Vil så ille at det skal klaffe. Prøver å ikke tenke så mye på deg, men det er jo lettere sagt enn gjordt. Hehe.

Det er godt at det er flere som meg da. hehe.

Jo det hadde vært veldig moro og supert :-D

Skrevet

Hei,hei jenter.

Kan jeg snike meg inn her til dere?har ikm 3 september og dette kommer til å bli noen lange dager....

meker ikke noe symptomer annet enn trøtthet..............,men det kan jo være normalt hehe.ellers stikker det av og til når jeg reiser meg brått opp og det har jeg ikke kjent siden sist jeg var gravid.men det kan vel og være normalt hehe.

lykke til allesammen.

Skrevet

Velkommen skal du være.. Dette er ikm uken der alle skal samlet over i 1. tri, så det var et godt valg:) Jeg innbiller meg stadig ting, jeg. Nå stikker det i puppene, strekker i magen og jeg er kvalm når det er lenge siden jeg har spist. Hmm blir flaut, vet du hvis det viser seg at det virkelig er innbildning:) Sier det høyt og tydelig likevel. Positive tanker skal visstnok være bra:-D

Skrevet

Det høres bra ut.hehe.har prøvd siden des 07 men hadde en MA i uke 11 i slutten på feb.begynner å bli lei...,men jeg har 3 fra før på 7,9,10 år så det er ikke synd på meg:)vil så gjerne ha en attpåklatt;-)det var ikke så lett nei.

Satser på at vi alle kommer inn på 1 trim om en uke el to;-)))

symptomer ja,prøver å ikke kjenne etter,men det er ikke så lett he he.kjenner stikkinger jeg også..tørr i munnen.vet ikke om det er et symptom engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...