Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2008 #151 Skrevet 11. august 2008 Symptomene kan jo variere fra gang til gang sikkert også.. Så selv om du ikke kjenner det samme nå kan du likevel være gravid :-P Jeg drikker ikke mellom el og ikm.. Gjorde det forrige pp, og jeg hadde såå dårlig samvittighet og var redd for at jeg hadde gjort noe dumt.. Er ikke-røyker, så har ikke det dilemmaet Men, drikker kaffe..så nå holder jeg meg kun til en kaffe om dagen.. Livredd for å miste hvis det først skulle være noe der.. Jeg må holde ut en uke og en dag til...huffameien...
**micke** Skrevet 11. august 2008 #152 Skrevet 11. august 2008 det må jo være veldig frustrerende da, meg og lille vampyr! jeg har heldigvis stabile 28 dagers sykluser, takker gudene for det! håper kroppen din 'går seg til'! nickoline: hehe... jobbkolleger ja! det er nå 3 dager siden min el, så kanskje jeg snart joiner deg i festeblødningsjakten da! leit å høre at du hadde en sa, forhåpentligvis sitter den neste spira snart og blir så lenge som den skal. jeg er veeeldig glad i rødvin, så tar meg et glass nå og da, men helst før el... prøver å være litt mer forsiktig etterpå. men er det ikke slik at det er etter egget graver seg inn i livmora og en da deler blodbane at en bør være mest forsiktig? tror uansett jeg hadde tatt meg maks ett glass (og jeg røyker ikke ) men det vanskeligste er å kutte ned på kaffen, synes jeg prøver å holde meg til 2 kopper dagen, men det er jommen ikke lett!
nickoline79 Skrevet 11. august 2008 #153 Skrevet 11. august 2008 smart Jeg klarte å holde meg til to glass vin denne helgen...har kuttet drastisk ned på røykingen men klarer ikke full stopp...kanskje jeg skal ta meg sammen fra imorgen av,,la meg inspirere av deg (og sikkert magne fler fornuftige folk her inne) - har jo faktisk mistet også så man kan bli paranoid nok av det. Er på dag 5 etter el nå om det egget slapp i det hele tatt da hehe. Krysser alt jeg har for oss alle her inne. Statistisk sett vil jo ihvertfall noen av oss få to streker neste uke...forhåpentligvis alle
**micke** Skrevet 11. august 2008 #154 Skrevet 11. august 2008 kaffe ja, pfeew!!!!! du er jo kjempeflink dersom du klarer å holde deg til 1 kopp dagen! jeg bøyer meg i støvet......................
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2008 #155 Skrevet 11. august 2008 Stort sett klarer jeg meg med en kaffe ja..noen ganger skeier jeg ut og tar to.. :-P Ja, statistisk blir jo minst 1/4 på lista gravide!! I hvert fall slik det har vært når jeg har sjekket ikm-lista tidligere pp'er.. Da har mange blitt gravide!! Nesten halvparten hver gang mener jeg å huske.. Jeg kommer til å bli så hoppende glad om det klaffer denne gangen!!!
**micke** Skrevet 11. august 2008 #156 Skrevet 11. august 2008 ja, det kommer til å bli så spennende å se hvem av "våre" det klaffer for denne gang!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2008 #157 Skrevet 11. august 2008 Ja, uutholdelig spennede å vente på ikm!!! Nå er det natta for min del... Må komme inn i normal døgnrytme igjen etter ferien... :-P Vi snakkes i morgen jenter!!
**micke** Skrevet 11. august 2008 #158 Skrevet 11. august 2008 jepp natta! i morgen er det en dag mindre å vente.... prates i morgen
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2008 Forfatter #159 Skrevet 12. august 2008 Ja, micke, frustrerende er det. Og hva verre er, det har vært slik siden fødsel for to år siden! Jeg sovna i går jeg. Var så utslitt og trøtt. Bare slokna her på sofaen, Jeg drikker ikke mellom el og ikm. Røyke gjør jeg ikke. Kutta kraftig ned på kaffen, men drikker litt. Er kaffoman og MÅ ha litt koffein..
**micke** Skrevet 12. august 2008 #160 Skrevet 12. august 2008 nå er klokka snart elleve og jeg har kun hatt en kopp kaffe så langt! målet i dag er en og en halv kopp.... så da har jeg en halv kopp å glede meg til senere...
nickoline79 Skrevet 12. august 2008 #161 Skrevet 12. august 2008 Jeg har ike tatt noen kopper kaffe enda og er veldig stolt av meg selv. Hellt innpå en smoothie isteden. Jeg kjenner det stikker konstant i magen, spesiellt på vestre side nå _ MEN har ikke ømme pupper..og det hadde jeg sist. Disse ukene her er alt for lange.
**micke** Skrevet 12. august 2008 #162 Skrevet 12. august 2008 flink du er!! nå bøtter jeg nedpå med grønn te fremdeles oppblåst, ellers ingen symptomer her i gården...
nickoline79 Skrevet 12. august 2008 #163 Skrevet 12. august 2008 Grønn te, det var smart - er vel ikke noe koffein i det!? Jeg har ihvertfall insett at jeg har verdens minste tålmodighet - det er det ingen tvil om..blir gaaal av å vente, kjenne, sjekke osv. Stikkingen har dabbet av,,,nå er det kun litt oppblåsthet igjen.
**micke** Skrevet 12. august 2008 #164 Skrevet 12. august 2008 så å si ingen koffein i den nei hehe... tror ikke du er den eneste på lista med liten tålmodighet...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. august 2008 #165 Skrevet 12. august 2008 Puh....enda en utålmodig vente dag som nærmer seg slutten... Jeg har drukket to iskaffe idag.... :-S Klarte ikke holde meg... Hardt å være tilbake på jobb etter ferien... :-P Skylder på det... Var på do på jobben i dag og så en del utflod i trusa... Hmm... Men, ellers kjenner jeg lite til andre optimistiske symptomer... Men, en ting som har slått meg er at puppene pleier å være ganske ømme hele uka før IKM... Og de er ikke ømme enda... Hmm.... Huff...håper så mye at alt bare blir innbilt...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. august 2008 #166 Skrevet 12. august 2008 Og når det gjelder utflod skal man vel være tørr mellom el og ikm...
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2008 Forfatter #167 Skrevet 12. august 2008 Du pfeew, jeg tror ikke du trenger å tenke såååå mye på de kaffekoppene så lenge det ikke er enorme mengder. En 2-3 kopper er jo helt ok. Til og med når man er gravid er 1-2 helt "lov" og greit ifølge mattilsynet sine anbefalinger. Jeg har ikke kjent noe i dag. Utenom trøtthet. men det kan jeg jo være helt av meg selv:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. august 2008 #168 Skrevet 12. august 2008 Hehe..er nok litt besatt.. :-P Og redd for å ødelegge noe for meg selv hvis jeg først blir gravid... Tør ikke engang tenke på hvordan det blir være å miste etter å ha prøvd en stund..for så å måtte gjøre dette om igjen... Stakkars de som mister gang på gang!!! Trøtt jeg også.. Men, har vel bare med døgnrytmen min å gjøre... Er treg i magen også... Ikke vært på do i hele dag, bortsett fra å tisse... Og jeg pleier som sagt å være på do minst 2-3 ganger... Hmm... :-P
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2008 Forfatter #169 Skrevet 12. august 2008 Jeg tror det skal mer en to kopper kaffe til Slapp av:) Vi blir gravide. Vi vet bare ikke helt når enda. Når skal du teste? 1000kronersspørsmålet det her:) Fremdeles en dag over du sakl teste?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. august 2008 #170 Skrevet 12. august 2008 Jeg skal prøve å slappe av... Prøver det hver pp når det gjelder alt fra symptomer til kosthold, men lettere sagt enn gjort...hehe... Håper vi er gravide nå jeg......*sukk*...... Jeg skal teste dagen etter ikm, hvis tanta ikke dukker opp... Orker ikke kaste bort penger på å teste før hvis tanta likevel kommer... Skal ikke feste til helgen uansett, så da trengs det ikke noen test Du da??
Christiin Skrevet 12. august 2008 #171 Skrevet 12. august 2008 Jeg hører vist til her, ikke i uke 35!! Litt godt egentlig, sparte meg 4 dager venting:) IKM 24 aug, føles ut som en evighet!!! Vi har hatt sex annenhver dag siden 4 aug, bortset fra et par dager nå rundt eggløsning, da har vi hatt sex hver dag:) Håper det klaffer for alle, masse lykke til!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2008 Forfatter #172 Skrevet 12. august 2008 Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg. Nå ble jeg så kvalm også. Men det er innbilt. Må skjerpe hodet mitt.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. august 2008 #173 Skrevet 12. august 2008 Jeg blir helt sliten av denne ventingen jeg... Skulle ønske jeg kunne ramse opp en liste med symptomer som er reelle... Skrev tidligere i dag at puppene ikke hadde begynt å bli ømme som de pleier, men jaggu er de ømme nå... Hvis jeg "dytter" på de så kjenner jeg det skikkelig, men ikke ellers... Som vanlig... Æsj...ganske sikker på at tanta kommer om en uke...!!!
nickoline79 Skrevet 13. august 2008 #175 Skrevet 13. august 2008 Sliten jeg og,,,Har fortsatt ikke noen fler symptomer...klemmer jeg litt hardt midt på puppen så kjenner jeg at jeg er litt øm hehe..men sånn er det vel med alt om du trykker hardt nok Ellers fortsatt oppblåst..klarer ikke holde inn magen - men har fått godt på do. Littebitt stikkinger på venstre side (obs obs kan være innbillning hehe) Jeg har også hatt utflod hele veien,,men mest fuktig,,innimellom litt melkeaktig - men ikke noe blod i det hele tatt Lurer på hvor lang tid etter at egget har festet seg at man skal kjenne symptomene godt? Ettersom jeg ikke har symptomene som sist så er jeg også ganske overbevist om at tanta kommer på man, tirsd eller onsd...sååå lenge å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå