Gå til innhold

IKM UKE 34 - skravlings :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, ja ikke sant supernint? menn er 'enkle' sånn! hehehe... lette å glede :-D

har du hatt noe symptomer? murringer? slim? jeg driver også å tester nå, men bare negativt (vi har passert dagen min mann veddet på - jess!! ;)). hadde murringer igår, men har ikke sett noe til slimet enda...

4 dager med slim ja 'meg og lille vampyr', det lover jo godt!! kose kose kose :)

jeg går å veksler på å virkelig ha tro på at spira sitter denne måneden og på å tenke at 'nei, tror vi må smøre oss med tålmodighet enda litt lengre...' kommer til å vente i spenning framover mot IKM. blir spennende å følge med på IKM lista om et par uker uansett!! håper det klaffer for mange av oss denne gangen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det lover godt sant? :)

Vi har gjort vårt så ofte vi orker også- Så får håpe det holder snart, he he:D

Skrevet

da testet jeg positivt på EL test i dag morges (på dagen som jeg vedda på - jeg vant! :D )!!!

så da er det bare å hoppe til køys å bli der et par-tre dager... hehehe :)

da er det vel flere av oss som ser ut til å ligge i rute i følge IKM-lista... dere i "tirsdags-gjengen" har dere hatt EL alle mann?

Skrevet

Hei micke!

Jeg har ikm tirsdag 19.aug og har ganske sikkert hatt el! :) Testet ikke, men kjenner den godt på kroppen :) Tror jeg hadde el mandag kveld...

Skrevet

Jeg også har ikm tirsdagen. Jeg tror jeg hadde el tirsdag den 5.

Skrevet

hehehe :) like clockwork alle tre da! el-slimet kom også idag, synes det er kjekt når en begynner å kjenne sin egen kropp så godt! en tenker jo liksom ikke så mye over slike ting før en virkelig blir bevisst på det...

Skrevet

håper dere begge har en befruktet lite spire på vei ned egglederne nå!!! :D

Skrevet

Men du micke? Skal ikke el-slimet komme FØR el? Jeg hadd 4 dager med el-slim og regner med at el da var siste dagen eller dagen etter siste slim-dag (herlig uttrykk).

Skrevet

Jippi, holdt nesten på å gi opp, men tenkte jeg skulle el-teste i dag også, og den ble positiv - da blir det action, rekker det altså akkurat før jeg reiser bort :) Og da rakk jeg heldigvis også å fortsette her inne på ikm uke 34 :) Krysser fingrene for oss alle, håper tiden går fort, og at mange av oss hopper inn på 1.trimester :)

Skrevet

LOL :) siste slim-dag... er det SSD det da?? ;)

jeg er rimelig sikker på det ja, jeg fikk positiv test og EL slim omtrent samtidig... så da regner jeg med at EL skjer i de neste 12-48 timene... synes det kjennes ut som høyre eggstokk jobber litt her :D

jeg temper i tillegg denne måneden, så hvis/når jeg ser økning i temp så kan jeg jo med sikkerhet si når (og at) jeg hadde EL. tempen stiger vel alltid dagen etter at egget slipper.

du har nok truffet bra om du har *kost* deg med mannen de dagene du har hatt slim vil jeg tro!

Skrevet

så bra, Nybaby2009?! du har vel IKM på torsdagen du og da omtrent.... :)

krysser fingre her også!!XX

Skrevet

Jeg har IKM torsdag 21. august, men tar det med knusende ro denne måneden. Men jeg skulle som vanlig hatt EL denne uka, men har ikke kjent noen ting, og har ikke hatt noe slim heller. Dessuten har jeg hatt litt ømme bryster og masse småkviser, noe jeg virkelig var ferdig med i tenårene. Jeg har begynt å lure på om jeg kanskje er gravid allikevel, for mensen sist var bare 3 dager. Jeg synes kroppen min har forandret seg veldig siden jeg sluttet med prevensjon denne gangen. Er i 4 pp og synes at kroppen har begynt med ting som jeg ikke har opplevd før. Men, men...vi får se i uke 34. Tvi tvi..jenter og lykke til.

Skrevet

Koselig å se deg her Nybaby2009 :)

I dag føler jeg meg såå oppblåst!! Har vært en tur å shoppa mat i Sverige og hadde på jeans. Det ble utrolig ubehagelig, så på tur hjem måtte jeg bare kneppe opp. Var godt å komme hjem til joggebuksa nå!!

Skrevet

åååååå.... er så skuffet!!!! min mann måtte plutselig reise, jeg er ganske sikker jeg har EL i dag og vi har ikke fått anledning til noe sengekos siden tirsdag kveld!!! :( :( og denne måneden har jeg drukket på grapefruktjuice og hostesaft og tatt sink and you name it..... da er det altså 3 døgn mellom samleie og EL... jeg håååååper og krysser fingrene for at det er noen sterke, målrettede, overlevningsdyktige jente-sperm inni her som fremdeles holder koken! hvor store er sjansene for det tro??

Skrevet

De sier at de kan overleve i en 5, kanskje 6 døgn:)

Uansett, ikke så mye å gjøre med det nå. :) Håper den sitter allikevel jeg.

Skrevet

takk takk! da er d jo ihvertfall en teoretisk mulighet... tror jeg skrur godt ned på forventningene mine denne pp'en uansett... (det er kanskje bare sunt, det er jo en sinnsyk berg-og-dal bane dette her!! :))

i september skal vi forresten til utredning hos gyn, så det blir litt godt å komme i gang med det. er litt spent på akkurat det der, spm som alle stiller seg: "kan det være noe galt med oss?" surrer jo litt i hodet til tider. men jeg er nå optimist jeg da, og er ganske sikker på at det går seg til :) etterhvert i alle fall :)

du da 'meg og lille vampyr', har du tatt på deg tålmodighetshatten nå fram mot IKM?? :-D

Skrevet

Vi satser alt denne mnd:p

Tester ikke for EL siden jeg ikke har rukket å kjøpe tester, men har hatt sex hver dag siden dag 10 i syklusen.

Dette er 1 ordentlige pp, så er forberedt på at det ikke klaffer med en gang, men det hadde vært gøy med en mai-baby da:-)

Nå er det bare å vente de lange 2 ukene, før jeg skal begynne å teste.

Kan iallfall gå på symptom-jakt;-)Hehe.

Lykke til alle sammen! Krysser fingre og tær for dere!

Skrevet

jeg har jo som kjent ingen tålmodighetshatt. Men har funnet frem en rekke luer nå som høsten lurer rundt hjørnet. :)

Nei, er kjempeutålmodig kjenner jeg. Kjempe... Uææææ:S

Skrevet

hihihi :-D

pleier du å klare å vente til IKM med å teste? jeg klarte det ikke forrige mnd... men denne gang SKAL jeg klare det :) blir litt lettere da enn forrige gang, siden vi fikk pule (*hihi*) litt mindre enn planlagt og forventningene lavere............

Skrevet

Uh...sååå oppblåst i dag også!!!! Hormonhelvete... Klarer ikke ha på meg jeans og jeg ser "feit" ut i alt.... Både i går og i dag hadde jeg flere runder med prøving av klær før jeg kom meg ut døra. Alt klemmer eller buler...

Skrevet

Nei, jeg er ikke av de som klarer å vente. Jeg blir skikkelig testoman jeg. :(

Skrevet

Hei Jenter,

Jeg slenger meg på her. Jeg er i min 2pp etter en sa :( og krysser jo alt jeg har for at den sitter denne gang,,,som alle dere andre :)

Jeg hadde el den 6.aug (pos. el test 5), så forventer vel ikm ca den 20 aug.

Jeg tror jeg kan utnevne megselv til verdens mest utålmodige person og har allerede begynnt å "lete" etter festeblødning....gees.

Jeg har litt blank utflod nå..trodde det skulle være helt tørrt jeg...noen som har det samme etter ca 3 etter el?

Skrevet

Jeg også har utflod.. Synes jeg har hatt det nesten hele tiden etter EL jeg.. Jeg er vel på 4-5 dpo tror jeg..

Litt av en symptomjeger jeg også.. :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...