Gå til innhold

IKM UKE 34 - skravlings :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser nå på pernille.info at man skal være stort sett tørr mellom EL og IKM.. Men, jeg synes ikke at jeg er det... Synes det alltid kommer litt utflod på papiret når jeg er på do...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg har vært gravid før så kjenner jeg at jeg sitter å venter litt på en festeblødning (må sikkert vente til tirsdag el onsd)..er faktisk oppblåst jeg og, men noen ganger er jeg usikker på om jeg bare er mett eller om jeg er oppblåst hehe.

Hvor sakte skal tiden egentlig ¨gåååå???

;)

Skrevet

pfeew: jeg har da utflod mellom jeg også-

nickoline79: er vel bare 10% som får festeblødning. :) ikke sikkert du får denne gang.

Skrevet

Pleier du å ha utflod mellom? Husker ikke om jeg pleier det jeg...

Føler meg oppblåst hele tiden..uansett om jeg nettopp har spist eller ikke..og uansett om jeg har spist mye eller lite.. Må tisse ofte selv om jeg nesten ikke har drukket.. Tror det er mye vann i kroppen..

Skrevet

Ja, litt sånn utflod av og til ja. Selv om det er mellom el og ikm.

Jeg føler meg ikke oppblåst i dag da. Heldigvis. Alle de tullete symptomene gjør meg gal.

Skrevet

Ja vi er vel kanskje litt tidlig ute med å anta noe,,,,jeg tror ønsket om at den sitter er litt for stort hos meg nå...blir jo helt tussete :)

Egentlig godt å høre at det kun er 10% som får festeblødning ..så slipper jeg å gå å se etter den - og miste alt håp om den ikke kommer.

hvilken pp er dere i?

Skrevet

...ser vel egentlig at de fleste av dere har skrevet hvilke pp dere er i v nick ;)

Jeg er i 2pp etter sa

Bor i Oslo

Nærmer meg 30 med stormskritt

Skrevet

Ja, man får jo inntrykk av at "alle" har festeblødning her inne. Men det er langt fra alle som har det. :)

Jeg er i 2.pp selv.

Bor i Tønsberg.

28 i år.

Skrevet

Jeg er i 4.pp

Bor i Oslo

26 år :)

Skrevet

Jeg er inne i 8. prøvemåned

Bor i finnmark

23 år

Skrevet

Hvor tidlig kan man egentlig kjenne symptomer?

Tror EL var mellom tirsdag-torsdag en plass. Jeg har så sinnsykt ømme brystvorter!!! Trodde det var selve brystene som skulle være ømme jeg men.....

Jeg får senke forventningene her, er jo bare 1 pp, men dette er jo til å bli tullrusk av :-p

Skrevet

hei nickoline79 :)

litt over et år uten prevansjon (men 2 pp med "målrettet" prøving...)

blir 30 i september (hadde vært veldig kjekt med spire i magen før dagen! hehe... jeg rimer :))

bor på vestlandet

ingen symptomer ennå her i gården, eller springer ofte på do da...

Skrevet

jeg har også utflod mellom el og ikm.... synes egentlig det er tørrere mellom mens og el jeg....

Skrevet

Jeg er 20 år og er i min 1 pp.

Har ikke fått vært innpå her på 1 uke.. Så her har det skjedd mye!! Har ikke fått lest igjennom alt, men forstår det er action her inne ;)

Jeg hadde eggløsning på torsdag som var (7 august) viss det stemmet korrekt overens med babycompen. Så vi gjorde det både dagen før, EL dag og dagen etterpå. Holder det? Eller bør vi gjøre det flere ganger til dagen?

Hva gjør dere? :)

Og en ting til. Viss jeg skulle blitt gravid denne måneden, når reknes ukene av en graviditet fra? Rekner du ukene fra eggløsning, ellr?

Skrevet

Hei Dropsen88

Det er vel ikke noe ordentlig fasitsvar på hvor mye man må hoppe i høyet, men da har dere mest sannsynlig truffet EL så det holder nok det;-)

Uke 1 av graviditeten begynner 1 dag i siste mens hvis jeg har forstått det korrekt. Du kan gå inn på babyverden sine sider å sjekke terminen. Da kommer det også opp hvor langt du event. er på vei:-)

Skrevet

Okey det var greit å vite! =)

Blir spennende denne måneden altså.. Tenk om jeg er gravid!! Hvor fort kan man begynne å merke symptomer? Evt teste positivt?

Skrevet

Håper vi alle er gravide =D!!! Jeg håper for hver dag som går..... Huff...1 uke og 1 dag til ikm..sukk..

Skrevet

Det første spm ditt vil jeg også gjerne ha svar på:-) Synes liksom jeg kjenner noe allerede jeg.

Har lest om noen få som har testet positivt en uke før IKM, men det gjelder vel de færreste. CB-testene er jo lagd slik at man kan teste fra 4 dager før IKM. Vet ikke om jeg klarer å vente helt til IKM-dagen jeg. hehe:-)

Skrevet

hei dropsen88 :)

jeg fant ei ganske ok side på ff:

http://www.fertilityfriend.com/Faqs/Intercourse-Timing-and-Frequency.html

her står det en del om hvor mye og hvor ofte og slikt :) nå klarte jo ikke vi å følge denne 'oppskrifta' i denne pp'n da --- min mann måtte ut å reise, så siste gangen vi hoppet i høyet var 3 dager før el... :S en liiiiiiten sjanse er det jo likevel, men definitivt langt fra optimalt!!

Skrevet

Nå kjenner jeg at tålmodigheten blir mindre og mindre.....

Skrevet

jeg også-

Når hadde dere ikm igjen?

Jeg har tirsdag 19. :( leeeenge til.

Og er utslitt og utkjørt så en gladnyhet hadde vært fint:)

Skrevet

Hvordan går det med symptomene?

Jeg kjenner en murring og ett slags trykk i nedre del av magen, spes rundt eggstokkene. i tillegg har jeg ømme, spente pupper.

Tørr nesten ikke håpe siden det er 1 pp. Sambo tar livet med ro og sier hele tiden: " det tar sikkert oppmot ett års tid".

*Jeg håper ikke det*

Skrevet

usjj... har ikke før på torsdagen :( selv om jeg for en gangs skyld er pessimist så er jeg allerede på symptomjakt!!! forrige mnd ble jeg lurt trill rundt av min egen kropp... hehe... dummingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...