**micke** Skrevet 13. august 2008 #176 Skrevet 13. august 2008 nå er jammen jeg også forstoppet... tror bare jeg er blitt mentalt påvirket av dere andre!! men jeg føler jeg fremdeles står å henger i det pessimistiske hjørnet ja... hvor lange sykluser har dere? for de av oss som ikke blir gravide denne gangen, så hadde det jo vært kjekt å havne i samme ikm-gruppe igjen! jeg har 28-29 dagers syklus forresten. pfeew, jeg gikk forresten også på yasmin, og har hatt stabile sykluser siden jeg slutta å gomle piller. vi trenger nok bare litt tid på oss skal du se
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. august 2008 #177 Skrevet 13. august 2008 Haha..gjengen med treg mage.. :-P Jeg har 28 dagers syklus. Ja, vi mange av oss havner nok i samme ikm gruppe neste gang hvis det ikke klaffer nå. Men, håper heller vi følger hverandre i 1.tri og videre Godt vi har stabile sykluser i hvert fall micke! Som jeg skrev på den nye tråden som "meg og lille vampyr" har startet, så har jeg fått mer forhåpninger i dag....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå