Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. august 2008 #51 Skrevet 2. august 2008 Hei jenter! Ja, jeg har EL på tirsdag/onsdag... Men, fikk EL-slim i dag... Har fått slim flere dager før EL de andre pp'ene også.. Har det noe å si for fruktbarheten?? Hadde kanskje vært mer optimalt om slimet kom samme dag eller dagen før eggløsning?? Vet at jeg ikke har tidlig eggløsning, for jeg testet forrige pp, og da var det negativ test i flere dager fra jeg oppdaget slimet.. Kjenner også skikkelig ubehag når jeg har eggløsning, og testet positivt forrige pp da jeg hadde ubehaget, så jeg vet at ubehaget=eggløsning...
Barbarella og froskebarna Skrevet 2. august 2008 #52 Skrevet 2. august 2008 Hei jenter! Jeg har visst hatt el allerede, jeg... Tror jeg, da. Det virker som om jeg har en veldig lang lutealfase, så tror jeg holder meg i denne IKM-klubben for sikkerhets skyld Har hatt veldig stabile sykluser, og det virker som om el alltid har vært veldig tidlig, mye mer enn 14 dager før tr. Nå er det jo ikke egentlig så viktig heller da, sjansen til å bli gravid er vel like stor hele perioden så lenge man har regelmessig sex. Men nå er jeg veldig, veldig spent på om det har skjedd noe!! Hvor tidlig kjenner man symptomer egentlig? Har vært gravid en gang før og da ble jeg ganske svimmel og trøtt tidlig. Men alt jeg evt kjenner av symptomer nå må vel være innbilninger. Vil det så gjerne!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. august 2008 Forfatter #53 Skrevet 2. august 2008 Jeg trodde slim og el fulgte hverandre jeg? Jeg detter jo helt av lasset tydeligvis.
supernint Skrevet 3. august 2008 #54 Skrevet 3. august 2008 Heisann jenter! Da er det bestemt at vi skal prøve i enda en pp:) Var litt usikker, ettersom jeg har fårr tilbud om ny jobb etter jul. Men fant ut at vi allikevel skal prøve denne perioden også siden ønske om barn er så sterkt at vi ikke klarer å vente... Jeg var med i IKM uke 30 sist, så kjenner igjen flere av navnene som er med her ser jeg. Jeg har tenkt å ta en EL i ettermiddag, får håpe jeg ikke startet prøvinga for sent.. hadde første dag i sist mens 21 juli..
meg & to små vampyrer Skrevet 3. august 2008 Forfatter #55 Skrevet 3. august 2008 Jeg tror du treffer akkurat riktig da (ifølge mine beregninger da). Så flott! Jeg hadde første dag i siste mens 20.juli. Og jeg så slim i går! Juhu! Men du som kanskje har en mann hjemme bør vel gå og ha sex nå? he he.
supernint Skrevet 3. august 2008 #56 Skrevet 3. august 2008 Er akkurat ferdig å dusje etter økt nr 1 i dag..hihi
meg & to små vampyrer Skrevet 3. august 2008 Forfatter #57 Skrevet 3. august 2008 He he, ok da. DA skal du få lov å skravle akkurat nå allernådigst. he he.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. august 2008 #58 Skrevet 3. august 2008 Jeg også trodde el og slim fulgte hverandre...
meg & to små vampyrer Skrevet 3. august 2008 Forfatter #59 Skrevet 3. august 2008 Ja, er jo egentlig det jeg satser på da. Men hvordan er det, er det slik at elslimet kommer rett før el og testene ikke viser før den er overstått? For da kan jo det forklare hvorfor du får slim før positiv test?
supernint Skrevet 3. august 2008 #60 Skrevet 3. august 2008 Flere som skal ta EL test i disse dager? Skal ta i ettermiddag, men redd for¨å bli skuffet..da blir jeg så stresset..
malla85 Skrevet 3. august 2008 #61 Skrevet 3. august 2008 Trur jeg skal teste på tirsdag eller onsdag.... Har bare to tester igjen etter forje gang så jeg skal se det litt ann.. he, he
DiddiDaddi Skrevet 3. august 2008 #62 Skrevet 3. august 2008 Jeg har testet i dag, ingen el nei. Jeg hadde skikkelig murringer tidlig i uken, trodde jeg kom til å få tidligere el enn forventet, men etter det har det vært helt stille. Er litt betenkt, lurer på om det kan være tull etter at jeg tok ut spiralen. Håper ikke jeg må plages med mye sykluskluss framover, håper sånn jeg får el i starten av denne uken. Bruker alltid å kjenne det i god tid før, det murrer og murrer, og nå er det helt stillle...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. august 2008 #63 Skrevet 3. august 2008 Jeg kjenner godt på kroppen når el er, for jeg har testet det tidligere.. Og syklusen er veldig stabil. Har ikke el før tirs/ons, og fikk slim lørdag ettermiddag.. Ganske tidlig med slim.. Kanskje derfor det tar litt tid å bli gravid..? Slimet burde jo optimalt vært der samme dag som egget slapp..eller dagen før.. Skal ikke teste noenting denne pp'n.. Bare kose oss og se om mensen kommer eller ei..
**micke** Skrevet 4. august 2008 #64 Skrevet 4. august 2008 ingen tegn til slim her... og tre negative tester, men jeg forventer vel EL omtrent på torsdag, så her hekkes det omtrent annen hver dag! og ligger med rumpa høyt til jeg er doven i beina!! hehehe... :-D
supernint Skrevet 4. august 2008 #65 Skrevet 4. august 2008 Hei! Litt stressa jeg nå, finner ingen EL!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg skal ha IKM mandag 18 aug. Testet meg både nå på lørdag,søndag og i dag, men ingen EL nei...huff!!!!!!! Sist mnd kom den til rett tid, hva kan ha skjedd nå? Noen som har opplevd det samme?
meg & to små vampyrer Skrevet 4. august 2008 Forfatter #66 Skrevet 4. august 2008 Kan hende den bare er litt seint ute? Det kan jo skje.
DiddiDaddi Skrevet 4. august 2008 #67 Skrevet 4. august 2008 El kan jo variere litt fra syklus til syklus, står ihvertfall det på el-testene jeg har, så fortsett å test noen dager til du, så kommer det nok. Er folk i gang med el nå? Spennende og viktige dager, kos dere masse også Her har det begynt å murre forsiktig igjen, håper og håper det er noe på gang, har fått en sånn følelse på at jeg kommer til å plages med syklusene (etter spiral). El-test ligger klar til i morgen, krysser fingrene.
**micke** Skrevet 5. august 2008 #68 Skrevet 5. august 2008 hehehe... hør på dette da jenter... jeg har endelig fått mannen interessert i EL-testing og slikt... vi vedder om hvilken dag jeg kommer til å teste positivt!! så nå forlanger han å se testene hver morgen og angriper meg i senga på kvelden... hehehe
supernint Skrevet 5. august 2008 #69 Skrevet 5. august 2008 Morsomt det da micke:) Skulle ønske min var lite ivrig. Men det skal sies at han er glad allikevel rundt EL da, blir jo ekstra mye hopping i høyet da:) Og hvilker menn liker ikke det...! Ellers har jeg ikke funnet EL denne pp, litt redd den kom tidligere enn forventet , er på dag 16 nå. Begynte å teste på dag 13(lørdag) Tror dere jeg testet for sent? IKM er mandag 21 august.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. august 2008 Forfatter #70 Skrevet 5. august 2008 Jeg har ikke testa, men har hatt el-slim i 4 dager nå!!! Og vi har da sex og håper å treffe. Må man så må man;)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. august 2008 #71 Skrevet 5. august 2008 Har bare el-slim én dag jeg..og den kommer flere dager før eggløsningen.. I går kveld kjente jeg skikkelig stikking i livmora og det var ømt å bevege seg.. Det ble hopping i høying i går kveld, så jeg tror vi traff eggløsningen veldig bra da ;-) Sambo sa i dag at han tror vi fikk full klaff nå..hehe.. Fordi sexen ble veldig bra og fordi det skjedde på gutterommet hans hjemme hos foreldrene hans.. :-P
DiddiDaddi Skrevet 5. august 2008 #72 Skrevet 5. august 2008 Så bra det er mye action både her og der nå, og så bra du føler det klaffet bra pfeew, lykke til alle sammen! Ang om du testet for sent eller har sen el supermint, så er det jo vanskelig å si. Kanskje det uansett klaffer om dere hadde sex før det du trodde skulle være den fruktbare perioden, eller kanskje du har sen el denne gangen? Lykke til uansett Her er det fremdeles bare murringer som kommer og går, akkurat som kroppen så gjerne vil ha el, men ikke får det til. Sånn var det egentlig da jeg sluttet på p-piller før forrige graviditet også, litt startproblemer, men håper inderlig det blir el i nærmeste framtid. Jeg reiser bort til helgen uten mannen, så er kanskje mye å forlange, men helst før eller etter helgen Og blir det senere enn det blir jo ventetiden fryktelig lang...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. august 2008 #73 Skrevet 5. august 2008 Ja, nå er det endelig litt action her inne på skravlingsen Jeg håper så inderlig at det klaffer denne gangen!! Da hadde jeg blitt så utrolig lykkelig!! Lykke til Nybaby2009! Håper el kommer snart!!
Ann_ Skrevet 5. august 2008 #74 Skrevet 5. august 2008 jeg har lagt inn ett innlegg på "bli gravid" siden. Siden jeg først er her inne så startet jeg med å lese litt rundt. Jeg har sikkert kommet ut av disse forkortelsene så dette er sikkert et dumt spørsmål. Hva betyr IKM?
malla85 Skrevet 6. august 2008 #75 Skrevet 6. august 2008 ikke kommende mens, Da du skulle fått mens men håper ikke kommer siden du prøver å bli gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå