Gå til innhold

IKM UKE 34 - skravlings :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

min sambo er fra Horten:)

Men vi holder til i Bergen nå:)

Akkurat ferdig med TR nå og 4 døgn på jobb... Litt lei jobben nå ja:)

Jeg er 27 å født op oppvåkst i Bergen, men er mye i horten og hos svigers:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal min sambo på sjøen to dager ca før min EL så vet ikke hvordan jeg skal angripe den saken:)

Men vi får vel kose oss denne mnd og håpe på det beste:)

Skrevet

de små svømmerne kan jo overleve i 3-4 dager, du får ligge med rumpa høyt! ;)

Skrevet

Bra det jabbes her inne! :)

Er det noen "symptomer" på eggløsning? noen sier at de får veldig mye slim/utflod den dagen.. Men jeg har ikke merka noe... Så merker noen av dere noe eggløsningdagen?

Skrevet

Tønsberg er en bra by :)

Skrevet

Jeg kjenner at det begynner å skje ting inni meg 2-3 dager før eggløsning.. Og har veeldig ubehag dagen før det slipper..

Skrevet

Morsomt. Jeg savner Bergen fælt etter mine 8 år der. Mannen er fra Osterøy da. Men saaavner Bergen så mye at jeg griner av og til:(

Skrevet

Er du herfra pfeew?

Skrevet

Fra Tønsbergområdet ja :)

Skrevet

Jeg merker veldig godt eggløsningen, har vondt/ubehag over flere dager, men aner ikke når egget slipper. Prøver derfor med el-tester nå. Burde vel bare ha sex hver dag/annenhver dag når jeg vet det er rundt el, men som to trøtte småbarnsforeldre som jobber mye er det så som så hvor mye vi orker/rekker før vi sovner, hehe ;)

Det murrer allerde kjent i korsryggen nå, er bare på dag 10 i syklusen, ser ut som jeg kanskje får tidligere el enn forventet. Tror jeg starter med el-test i morgen. Slipper det tidligere blir det vel ikke IKM uke 34 lengre på meg, men håper jeg kan skravle litt her så lenge likevel :)

Skrevet

Du er hjertelig velkommen her så lenge du vil ;)

Lykke til med eggløsningen da! Håper vi får klaff snart..

Skrevet

hvilken terminklubb blir de som blir gravide her? mai? spennende!!

Skrevet

Blir el gjerne i månedsskifte april/mai ja. Lit avhengig av syklus og slikt.

Skrevet

når begynner dere å teste for EL? ....vil så gjerne "komme igang"... :)

Skrevet

Jeg tester ikke jeg. ER bare i 2. pp så orker ikke det enda:)

Skrevet

forstår deg godt! det er litt over et år siden jeg slutta på pillen, det året tok vi bare som det kom, ingen testing og ingen telling av dager en gang :) super laid-back :) men nå begynner jeg å bli litt utålmodig og har bestemt meg for å ta saken i "egne" hender så godt jeg kan og se om det setter fart på spira ;)

Skrevet

Jeg kommer ikke til å ta eggløsningstester med det første, har en babycomp som finner de sikre og usikre dagene mine, deriblant også eggløsningsdagen min! =) Så det funker veldig fint! Blir spennende om det kommer til å klaffe så fort når jeg har såpass kontroll over eggløsningdagen..

Uansett.. Kommer dere til å vente å se om dere får mensen eller kommer dere til å ta en graviditets test først? Mange som er utolmodige når det gjelder det, så jeg lurer! :)

Skrevet

Her murrer og murrer det i korsryggen, men fremdeles ingen el. Typisk, for i morgen reiser mannen min bort - da er det bare å krysse fingre for at det ikke blir noen el før godt over helgen!

Jeg satser på å vente å se om mensen kommer, men vet ikke hvor utålmodig jeg kommer til å bli da ;) Sist jeg var gravid ventet jeg til 4 dager over IKM, orket bare ikke å bli skuffet hvis det kom en negativ test.

Skrevet

syns verste ventetia definitivt er mellom EL og IKM... forrige pp klarte jeg ikke å vente...hadde mye "innbilte" symptomer så jeg testa 3 dager før. neg så klart!

jeg tenker jeg begynner å teste for EL i morgen eller lørdag (dag 10), jeg pleier å ha ganske stabile sykluser. også temper jeg da :)

blir spennende når vi nærmer oss IKM alle sammen!

Skrevet

Idag eg er det 1 uke til jeg skal ha eggløsning, viss det går slik som forventet! :) Åh tiden går fort nå! Flytter inn i ny leilighet på mandag og får oss valp, så blir mye gøy på kort tid dette her!! Rekner med tiden fra eggløsning til ikm går fort når vi har litt å styre med når alt er så nytt! :)

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på el-dagen her da-. Kan være alt fra 3. til 6. august i teorien.

Så vi har bestemt å bare gjøre det minst annehver dag frem til da:)

Skrevet

Jeg skal ikke teste eller noe sånt denne gangen.. Bare ha sex og leve normalt.. :)

Skrevet

Nå begynner vel vi uke34ere å ha målretta sex snart?

Hvordan går det med dere, jenter?

Skrevet

Ja, nå begynner det å nærme seg viktige dager. Her er mannen bortreist, men heldigvis ingen tegn til el. Det murret og murret tidlig i uken, men nå er det mistenkelig stille, bruker alltid å kjenne el god tid i forveien, hm. Vel, satser fremdeles på el over helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...