Gå til innhold

IKM UKE 34 - skravlings :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, hvordan går det med dere med ikm i uke 34?

Hva er slagplanen deres for denne perioden?

Jeg tenkte å tvinge mannen til sex annenhver dag nesten hele måneden denne gangen:) Det kan jo være litt gøy:D Og så blir det kanskje ikke så el-fokusert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror også det er lurt å bare kose seg sammen og nyte prøveperioden og ikke være så fokusert på når ting skjer. Det er jo gøy å prøve!! ;)

Men jeg skal innrømme at jeg har kjøpt el-tester nå, vil gjerne vite det uansett...:)

Spent på om det skjer noe... :)

Skrevet

Du har det ja?

Jeg er ikke helt der enda, men etter en 4-5 pp så kanskje jeg er det:)

Blir jo spennende for deg å få vite om og når du har el da! :)

Hvilken pp er dere i?

Skrevet

Vi starter på 1 pp nå, så dette er kjempe spennende for oss! =)

Har jo mensen nå, men er det lurt å ha sex denne uka i forhold til sjangser for å bli gravid? Er det ikke mer helt mot slutten av uka og uka etterpå som er de "beste"? :)

Vi kommer vel ihvertfall til å ha sex hver dag den uka med eggløsning ^^ hehe!

Skrevet

Dere kan sikkert vente til mensen er over, dere har jo mest sansynlig ikke el enda uansett:)

Men om dere vil er det jo hyggelig å bare kose seg hele måneden:)

Skrevet

Japp :) Har eggløsning rundt 8 august ut i fra hva babycompen sier. Men er det noen som har eggløsning imens du har mensen?

Skrevet

Ja, om de har veldig korte sykluser kanskje og langvarig menstruasjon. da er det jo en sjanse. :)

Men det finnes en eggløsningskaløkultaro på babyverden. Har du testa den?

Jeg skal visst ha el 6.august. Om syklusen er på 31 dager denne gangen også da. :)

Skrevet

Ja jeg har testa den :)

Tror min syklus ligger rundt 28 dager eller 29 dager.

6 august er jo ikke lenge til da!! :)

Skrevet

Nei...? Hvilken dato er dte i dag da? He he:) Går helt i surr i varmen her. Får bare ta annenhver dag så vi uansett treffer der vi kan. :D

Ja, 6. august er 1,5 uke til det ja.

Da er jo ikke du lenge etter dropsen89:)

Skrevet

Nei det går radigt framøve nå!! Åsså e der så nydeligt ver i tillegg, Komme så i godt humør då eg! :)

Skrevet

Hei!

min slagplan er å knaske Pergo i 5 dager, ferdig imorra, eggløsning neste helg og STOR FET GRAVID-strek helga etter der....... hehe!

Da snakker vi plan!

Skrevet

jeg er helt ny her, og skjønner ikke alt dere skriver..hehe

Hva er ikm? og hva er det el greiene dere snakker om?

jeg er helt grønn:)

Skrevet

IKM = ikke kommende mens

EL = eggløsning

:D

Skrevet

Heisan damer!

Jeg er nettopp ferdig med mensen, så nå blir det hurratid for sambo og jeg annenhver dag fram til ikm!! Nesten i hvert fall...

Men, jeg gidder ikke kjøpe noen tester denne pp'n. Bare koser oss, og så ser vi om mensen kommer... Litt lei nå... Folk "maser" hver måned for å høre om jeg ikke er gravid snart, spesielt mora mi. Hun har nemlig fått snusen i at jeg slutta på pilla i våres. Er ikke gøy å få spm om jeg ikke skal ha barn snart, når jeg ikke blir gravid...

Skrevet

Å, svarte, det var litt av en plan! :D Du har jo skikkelig gode planer du! ;)

Min plan innebærer salviete frem til el også forresten. Har tidliger evært plaget med uregelmessige sykluser, så vil gjerne ha orden på de, gravid eller ei. :)

Skrevet

He he, mamma og svigermor gransker hele tida magen min. :) spesielt om jeg er dårlig. Ha ha.

Men de vet at vi har fått beskjed av legen om å bli ferdig med barn så fort som mulig, er ikke like hemmelig som forrige gang:)

Skrevet

blir så spennende å se hvor mange av oss som blir gravide....

hvor gamle er dere? og bor hen?

Skrevet

jeg er foresten i midten av 20-årene og bor i Trheim

Skrevet

Jeg blir 28 i år og bor i Vestfold. :) Har en gutt på snart 2 år fra før. :D

Skrevet

Jeg blir 20 i år og bor i Rogaland... Vi er førstegangs prøvere =)

Skrevet

Heisann. Jeg har litt tullete sykluser etter at spiralen kom ut, men jeg slenger meg på her, og håper den stabiliserer seg nå. Får bare vente å se når jeg har el, håper jeg hører til her i uke 34. Jeg bruker el-tester, syns det er greit, men har ellers ingen slagplan...utenom å bli gravid i en fei ;) Jeg er forøvrig i 30-årene, og prøver på nr.2.

Der var du igjen ja pfeew, håper dette blir en bra måned for deg, og for alle oss som hører til IKM uke 34 :) Lykke til jenter!

Skrevet

Her er jeg igjen ja.. Får håpe jeg slipper å være her så lenge.. ;)

For tiden bare koser jeg meg på ferie og tenker mindre på graviditet enn ellers.. Vi planlegger hundekjøp, så jeg har tankene på andre ting fremover nå :)

Hvor i Vestfold er du fra "meg og lille vampyr"?

Skrevet

Er egentlig fra Horten, men bor i Tønsberg. :) Har bodd mange år i Porsgrunn også + 8 år i Bergen:)

Skrevet

endelig ferdig med mensen nå! :)

jeg kommer til å teste for EL, samt tempe. ellers tenker jeg å sexe litt med mannen annenhver dag (kanskje hver dag de to-tre dagene rundt EL...)

Regner med at EL kommer rundt 6 eller 7 aug (har hatt relativt stabile sykluser på 28-29 dager).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...