meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Hei hei, hvordan går det med dere med ikm i uke 34? Hva er slagplanen deres for denne perioden? Jeg tenkte å tvinge mannen til sex annenhver dag nesten hele måneden denne gangen:) Det kan jo være litt gøy:D Og så blir det kanskje ikke så el-fokusert.
Barbarella og froskebarna Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Jeg tror også det er lurt å bare kose seg sammen og nyte prøveperioden og ikke være så fokusert på når ting skjer. Det er jo gøy å prøve!! Men jeg skal innrømme at jeg har kjøpt el-tester nå, vil gjerne vite det uansett... Spent på om det skjer noe...
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 Du har det ja? Jeg er ikke helt der enda, men etter en 4-5 pp så kanskje jeg er det:) Blir jo spennende for deg å få vite om og når du har el da! Hvilken pp er dere i?
dropsen88 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Vi starter på 1 pp nå, så dette er kjempe spennende for oss! =) Har jo mensen nå, men er det lurt å ha sex denne uka i forhold til sjangser for å bli gravid? Er det ikke mer helt mot slutten av uka og uka etterpå som er de "beste"? Vi kommer vel ihvertfall til å ha sex hver dag den uka med eggløsning ^^ hehe!
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 Dere kan sikkert vente til mensen er over, dere har jo mest sansynlig ikke el enda uansett:) Men om dere vil er det jo hyggelig å bare kose seg hele måneden:)
dropsen88 Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Japp Har eggløsning rundt 8 august ut i fra hva babycompen sier. Men er det noen som har eggløsning imens du har mensen?
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2008 Ja, om de har veldig korte sykluser kanskje og langvarig menstruasjon. da er det jo en sjanse. Men det finnes en eggløsningskaløkultaro på babyverden. Har du testa den? Jeg skal visst ha el 6.august. Om syklusen er på 31 dager denne gangen også da.
dropsen88 Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Ja jeg har testa den Tror min syklus ligger rundt 28 dager eller 29 dager. 6 august er jo ikke lenge til da!!
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2008 Nei...? Hvilken dato er dte i dag da? He he:) Går helt i surr i varmen her. Får bare ta annenhver dag så vi uansett treffer der vi kan. Ja, 6. august er 1,5 uke til det ja. Da er jo ikke du lenge etter dropsen89:)
dropsen88 Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 Nei det går radigt framøve nå!! Åsså e der så nydeligt ver i tillegg, Komme så i godt humør då eg!
VilsågjernehaBIM Skrevet 27. juli 2008 #11 Skrevet 27. juli 2008 Hei! min slagplan er å knaske Pergo i 5 dager, ferdig imorra, eggløsning neste helg og STOR FET GRAVID-strek helga etter der....... hehe! Da snakker vi plan!
MaMia♡ Skrevet 27. juli 2008 #12 Skrevet 27. juli 2008 jeg er helt ny her, og skjønner ikke alt dere skriver..hehe Hva er ikm? og hva er det el greiene dere snakker om? jeg er helt grønn:)
VilsågjernehaBIM Skrevet 27. juli 2008 #13 Skrevet 27. juli 2008 IKM = ikke kommende mens EL = eggløsning
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 27. juli 2008 #15 Skrevet 27. juli 2008 Heisan damer! Jeg er nettopp ferdig med mensen, så nå blir det hurratid for sambo og jeg annenhver dag fram til ikm!! Nesten i hvert fall... Men, jeg gidder ikke kjøpe noen tester denne pp'n. Bare koser oss, og så ser vi om mensen kommer... Litt lei nå... Folk "maser" hver måned for å høre om jeg ikke er gravid snart, spesielt mora mi. Hun har nemlig fått snusen i at jeg slutta på pilla i våres. Er ikke gøy å få spm om jeg ikke skal ha barn snart, når jeg ikke blir gravid...
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #16 Skrevet 27. juli 2008 Å, svarte, det var litt av en plan! Du har jo skikkelig gode planer du! Min plan innebærer salviete frem til el også forresten. Har tidliger evært plaget med uregelmessige sykluser, så vil gjerne ha orden på de, gravid eller ei.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 27. juli 2008 He he, mamma og svigermor gransker hele tida magen min. spesielt om jeg er dårlig. Ha ha. Men de vet at vi har fått beskjed av legen om å bli ferdig med barn så fort som mulig, er ikke like hemmelig som forrige gang:)
VilsågjernehaBIM Skrevet 27. juli 2008 #18 Skrevet 27. juli 2008 blir så spennende å se hvor mange av oss som blir gravide.... hvor gamle er dere? og bor hen?
VilsågjernehaBIM Skrevet 27. juli 2008 #19 Skrevet 27. juli 2008 jeg er foresten i midten av 20-årene og bor i Trheim
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #20 Skrevet 27. juli 2008 Jeg blir 28 i år og bor i Vestfold. Har en gutt på snart 2 år fra før.
dropsen88 Skrevet 28. juli 2008 #21 Skrevet 28. juli 2008 Jeg blir 20 i år og bor i Rogaland... Vi er førstegangs prøvere =)
DiddiDaddi Skrevet 28. juli 2008 #22 Skrevet 28. juli 2008 Heisann. Jeg har litt tullete sykluser etter at spiralen kom ut, men jeg slenger meg på her, og håper den stabiliserer seg nå. Får bare vente å se når jeg har el, håper jeg hører til her i uke 34. Jeg bruker el-tester, syns det er greit, men har ellers ingen slagplan...utenom å bli gravid i en fei Jeg er forøvrig i 30-årene, og prøver på nr.2. Der var du igjen ja pfeew, håper dette blir en bra måned for deg, og for alle oss som hører til IKM uke 34 Lykke til jenter!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. juli 2008 #23 Skrevet 28. juli 2008 Her er jeg igjen ja.. Får håpe jeg slipper å være her så lenge.. For tiden bare koser jeg meg på ferie og tenker mindre på graviditet enn ellers.. Vi planlegger hundekjøp, så jeg har tankene på andre ting fremover nå Hvor i Vestfold er du fra "meg og lille vampyr"?
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #24 Skrevet 29. juli 2008 Er egentlig fra Horten, men bor i Tønsberg. Har bodd mange år i Porsgrunn også + 8 år i Bergen:)
**micke** Skrevet 29. juli 2008 #25 Skrevet 29. juli 2008 endelig ferdig med mensen nå! jeg kommer til å teste for EL, samt tempe. ellers tenker jeg å sexe litt med mannen annenhver dag (kanskje hver dag de to-tre dagene rundt EL...) Regner med at EL kommer rundt 6 eller 7 aug (har hatt relativt stabile sykluser på 28-29 dager).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå