Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2008 #126 Skrevet 11. august 2008 Jeg har ikm samtidig som deg lille vampyr Er ikke såå lenge til, men føles som en eviiighet!!! Jeg også vil såååå gjerne være gravid!!! Føler jo hele tiden at noe foregår i livmora, men kan jo rett og slett bare være innbilning.... *sukk*
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2008 #127 Skrevet 11. august 2008 Jeg har jo hatt denne berømte oppblåstheten min, litt mer tissing og treg mage.. Alt er bedre i dag.. Dessverre.. Men, føler at det er action i livmora.. En slags murring/trykk.. Men, sikkert bare innbilt..
**micke** Skrevet 11. august 2008 #128 Skrevet 11. august 2008 tja... jeg føler meg litt oppblåst og løper og tisser hele tida... men ikke noe annet enda. tenker jeg får ømme pupper om et par dager, det får jeg hver eneste mnd! men tricky altså.... er d kun pms eller noe annet?? symptomene er jo prikk like spør dere meg! hehe
**micke** Skrevet 11. august 2008 #129 Skrevet 11. august 2008 hehe... vi høres ut som to pessimister her!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2008 #130 Skrevet 11. august 2008 hmm..får ømme pupper jeg også hver gang mellom el og ikm.. men, har ikke fått det enda.. og har ikm om ei uke.. mener å huske at jeg pleier å ha ømme pupper på denne tiden da.. synes å huske at jeg klager over ømme pupper lenge hver pp.. pms og graviditets symptomer er så likt at det skulle ikke ha vært lov!!
**micke** Skrevet 11. august 2008 #131 Skrevet 11. august 2008 jeg vet!! føler jeg begynner å få taket på alt det der som har med el og slikt å gjøre, der synes jeg kroppen sender mindre "mixed messages", men mellom el og ikm føler jeg meg heeeelt grønn!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2008 #132 Skrevet 11. august 2008 Ja, eggløsning er piece of cake! Men, el-ikm...have no idea.....!!
**micke** Skrevet 11. august 2008 #133 Skrevet 11. august 2008 høres ut som maaange lider av samme forvirring. blir det lettere dersom en allerede har vært gravid før tro? vi er førstegangsprøvere i hvert fall du da pfeew, har du barn fra før?
meg & to små vampyrer Skrevet 11. august 2008 Forfatter #134 Skrevet 11. august 2008 Jeg kjenner ingen symptomer mer. Eller nå er jeg kvalm og svimmel da, men det er fordi jeg er helt utkjørt av sønnen min...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2008 #135 Skrevet 11. august 2008 Vi er også førstegangsprøvere, så aner ikke noen ting om hvordan det føles når man har blitt gravid...
meg & to små vampyrer Skrevet 11. august 2008 Forfatter #136 Skrevet 11. august 2008 Ha ha, jeg har vært gravid før. Det blir ikke lettere...
meg & to små vampyrer Skrevet 11. august 2008 Forfatter #138 Skrevet 11. august 2008 Sist gang slet jeg så med lange sykluser i forkant av graviditeten. De var på 6 uker ca, så testa ikke før etter 6 uker heller da. Så da kjente jeg ikke etter før det egentlig. Men i ettertid vet jeg jo at forstoppelsen var et symptom. Men det var det eneste før uke 7. Og så fra uke 7 kom overveldende trøtthet, lammende kvalme og ekstrem luktesans:(
**micke** Skrevet 11. august 2008 #139 Skrevet 11. august 2008 hehehe så det gjelder ikke bare oss "intetanende" førstegangsprøvere altså!! det har jo blitt sagt i århundrer at uteblitt mens er et tydelig symptom.... hehehe... men saken er jo den for oss som prøver at det er jo bare så uliiiidelig lenge å vente! (og nå har vi jo gr. tester også da...hehe) men jeg personlig, synes ikke dette er noen trøst i det hele tatt... like vanskelig å vente uansett! og jeg tenker som så.... dersom symptomene ikke dukker opp før en allerede har testet pos og alt det der, da vil vi jo helst ikke ha så mange symptomer!! i hvert fall ikke de ubehagelige.... hvor lenge prøvde dere før den lille vampyren bestemte seg for å komme? var du kvalmen og trøtt lenge?
meg & to små vampyrer Skrevet 11. august 2008 Forfatter #140 Skrevet 11. august 2008 Vi prøvde 3 sykluser av 6 uker hver. Var kvalm og sykemeldt pga dte fra uke 7 til 14. Var trøtt hele svangerskapet. Helt utslitt hele tida. Sånn som jeg føler meg nå. Sånn at man verker av trøtthet i hele kroppen og alt man vil er å sove..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2008 #141 Skrevet 11. august 2008 Jeg tipper at både micke og lille vampyr blir gravide nå, mens jeg ikke blir det... :-P Blir ikke overrasket..
**micke** Skrevet 11. august 2008 #142 Skrevet 11. august 2008 oj.. hørtes tøft ut! men det gjør d vel kanskje litt lettere for dere denne gangen iom at dere vet at dere KAN? går å begymrer meg for at vi ikke kan jeg, støtt og stadig...
**micke** Skrevet 11. august 2008 #143 Skrevet 11. august 2008 tror definitivt ikke dette er min tur! så dersom det ikke klaffer for deg heller pfeew, så tenker jeg vi sitter og prater om det samme om en 4 ukers tid... men jeg håper dere får det til begge to! (+ et mikroskopisk håp for meg selv også....)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. august 2008 #144 Skrevet 11. august 2008 Me too.. Alle mine nærmeste venninner er gravide eller har vært det, uten problem! Noen ble gravide uten at det var planlagt en gang, og noen klaffet det for med en gang! Helt sykt fruktbare jenter! Mens jeg derimot....
meg & to små vampyrer Skrevet 11. august 2008 Forfatter #145 Skrevet 11. august 2008 Hva hørtes tøft ut?
meg & to små vampyrer Skrevet 11. august 2008 Forfatter #146 Skrevet 11. august 2008 Det at vi kunne for noen år siden betyr ikke at vi kan nå. Jeg har bare hatt kjempeproblemer med hormonene etter fødselene også så er ikke så sikker egentlig.
**micke** Skrevet 11. august 2008 #147 Skrevet 11. august 2008 mye kvalme og sliten og sykemelding men har jo også hørt om de som har det enda verre også da, med kvalme omtrent hele svangerskapet og bekkenløsning osv... jeg må jo si at jeg skal tåle en del dersom jeg bare får til å bli gravid! (eller VI får det til da, jeg kan jo ikke gjøre det alene... hehe)
**micke** Skrevet 11. august 2008 #148 Skrevet 11. august 2008 ja, da er vi vel i samme båt likevel... tenkte kanskje det ble lettere etterhvert jeg hadde du stabile sykluser og slikt før graviditeten?
meg & to små vampyrer Skrevet 11. august 2008 Forfatter #149 Skrevet 11. august 2008 De 3 etter pilleslutt var på 6 uker hver,. Men stabile på 6 uker da. Nå er dte jo bare kaos hele tida,
nickoline79 Skrevet 11. august 2008 #150 Skrevet 11. august 2008 Hei alle sammen, Jeg kan jo oppdatere litt på mine "innbilte symptomer" hehe. Jeg har forstatt litt oppblåst mage..eller det er mer som om det er vanskelig å holde inn magen. Har ikke noe forstoppelse Klemmer uenderlig mye på puppene mine (tror noen jobb kollegaer begynner å lure litt)..ellers kjenner jeg ingenting...tisser en del,,men det kan ha noe med at jeg drikker masse sånn at kanskje KANSKJE det kommer en rød festeblødningsflekk på papiret en gagn jeg er på do hehehe..jeg er såå patetisk. Jeg hadde en sa for litt siden så jeg kjenner symptomene mine , men det er jo fortsatt litt tidlig..eller er det ikke det? Noen av dere som har sett noen blødning ennå (ikke alle som får det da). Drikker dere litt i helgene..eller tar noen røyk eller er det helt utelukket nå? Jeg skal ha ikm mand (ifølge 28 dager ) men onsdag (ifølge el). Det var min utblåsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå