Gå til innhold

[uten tittel]


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes andre folk kan bidra med noe her.

Jeg har dummet meg ut nok,nå.

=o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen, jeg ble jo 201 joh:-s

 

Jaja, 300 er min;-)

 

 

NO DEAL:-(

Jeg hater skittles:-(

Skrevet

Herlighet for ei kresen berte du er...

 

Snickers,da?

Nei,det har dere jo der hjemme....

 

 

Skrevet

jeg lusker fremdeles rundt i kulissene, og nå er jeg litt nervøs siden kanskje isen kommer etter meg med øks! (cat78, måkke fleipe om sånne alvååårlige saker!)

Skrevet

TILLA!

 

Du kan bare gå og legge deg igjen!

Du er sånn skummel, snikende sak du, som bare dukker opp på natten:-O

 

*lusketilla gjemmer seg i alle buskene*

Skrevet

Har dere noe overgod hvit sjokolade, så ja takk;-)

Skrevet

Jeg har da svingt innom på dagen i dag også;)

 

*lusker mer*

Skrevet

Jeg lusker litt jeg også;-)

Skrevet

Egentlig burde vi hatt en ekstrakonkurranse, om hvem som har svart flest ganger på tråden.

Forbanna kjipt om jeg svarer tusenogfjorten ganger (jada) og så skal noen andre stjele hele æren min:-O

 

(På den andre side blir det moro å dobbeltvinne:-P)

Skrevet

Jeg skal spise popkornposen min nå.

 

Så kan du invitere BIMmerne til å dytte =o)

Slipper du å gjøre det selv.

 

 

Skal se COPS også. At alle de bad boysene og girlsene blir tatt for alt mulig rart.

 

Stjeler meg en pepsi fra svigerfar,tenker jeg...

Skrevet

morning. helvetes morning

Skrevet

God morgen.....

 

Skrevet

Ting går tregt idag

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Tenk så sure alle blir når jeg tar det siste ordet :-) Selvom det ser ut som jentene har glemt tråden sin!

Skrevet

har ikke glemt noe

Skrevet

O my god!!!

holder dere på ennå??

Leste denne tråden på samme tid i går.

Har dere ingenting å gjøre?

Skrevet

hehe.... det har tydligvis ikke du heller siden du leser den

Skrevet

Jeg har faktisk ikke lest den, hvem gidder å lese 200 svar? Jeg er på jobb, og måtte bare ha en avveksling i 5 min. Back to work. Lykke til da!! Måtte den barnsligeste vinne :)

Skrevet

t

 

 

 

 

 

 

u

 

 

 

 

 

 

s

 

 

 

 

 

 

e

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

 

f

 

 

 

 

 

 

 

r

 

 

 

 

 

 

 

y

 

 

 

 

 

 

 

d

 

 

 

 

 

dit skal vi etterpå :o)

Skrevet

lusker litt rundt her jeg også...må jo hjelpe å dytte denne opp mot 300, så vi får en ende på denne :-))

Skrevet

tusenfryd er knallkult! jeg vil også!

Skrevet

Så flott alle skal på tusenfryd. Da blir jo jeg nr. 300 ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...