Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #201 Skrevet 10. juli 2008 Jeg synes andre folk kan bidra med noe her. Jeg har dummet meg ut nok,nå. =o)
Monajenten Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #203 Skrevet 10. juli 2008 Faen, jeg ble jo 201 joh:-s Jaja, 300 er min;-) NO DEAL:-( Jeg hater skittles:-(
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #204 Skrevet 10. juli 2008 Herlighet for ei kresen berte du er... Snickers,da? Nei,det har dere jo der hjemme....
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #207 Skrevet 10. juli 2008 jeg lusker fremdeles rundt i kulissene, og nå er jeg litt nervøs siden kanskje isen kommer etter meg med øks! (cat78, måkke fleipe om sånne alvååårlige saker!)
Monajenten Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #208 Skrevet 10. juli 2008 TILLA! Du kan bare gå og legge deg igjen! Du er sånn skummel, snikende sak du, som bare dukker opp på natten:-O *lusketilla gjemmer seg i alle buskene*
Monajenten Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #209 Skrevet 10. juli 2008 Har dere noe overgod hvit sjokolade, så ja takk;-)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #210 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har da svingt innom på dagen i dag også *lusker mer*
Monajenten Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #212 Skrevet 10. juli 2008 Egentlig burde vi hatt en ekstrakonkurranse, om hvem som har svart flest ganger på tråden. Forbanna kjipt om jeg svarer tusenogfjorten ganger (jada) og så skal noen andre stjele hele æren min:-O (På den andre side blir det moro å dobbeltvinne:-P)
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #213 Skrevet 10. juli 2008 Jeg skal spise popkornposen min nå. Så kan du invitere BIMmerne til å dytte =o) Slipper du å gjøre det selv. Skal se COPS også. At alle de bad boysene og girlsene blir tatt for alt mulig rart. Stjeler meg en pepsi fra svigerfar,tenker jeg...
Gjest Zima *PP?* Skrevet 11. juli 2008 #217 Skrevet 11. juli 2008 Tenk så sure alle blir når jeg tar det siste ordet :-) Selvom det ser ut som jentene har glemt tråden sin!
sjokopops Skrevet 11. juli 2008 #219 Skrevet 11. juli 2008 O my god!!! holder dere på ennå?? Leste denne tråden på samme tid i går. Har dere ingenting å gjøre?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #220 Skrevet 11. juli 2008 hehe.... det har tydligvis ikke du heller siden du leser den
sjokopops Skrevet 11. juli 2008 #221 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har faktisk ikke lest den, hvem gidder å lese 200 svar? Jeg er på jobb, og måtte bare ha en avveksling i 5 min. Back to work. Lykke til da!! Måtte den barnsligeste vinne
* 5 om dagen * Skrevet 11. juli 2008 #223 Skrevet 11. juli 2008 lusker litt rundt her jeg også...må jo hjelpe å dytte denne opp mot 300, så vi får en ende på denne :-))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #224 Skrevet 11. juli 2008 tusenfryd er knallkult! jeg vil også!
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #225 Skrevet 11. juli 2008 Så flott alle skal på tusenfryd. Da blir jo jeg nr. 300 ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå