Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #177 Skrevet 10. juli 2008 Den skjønte jeg ikke helt...
fjollefrua Skrevet 10. juli 2008 #181 Skrevet 10. juli 2008 Hva skjer à? klikka for noen her inne eller ... HEHEHEHEHEHE
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #182 Skrevet 10. juli 2008 Klikk Klikk Klikketi klikk Klikk, klikk
Monajenten Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #186 Skrevet 10. juli 2008 Det er bare å slutte å svare om du mener det er en tulltråd, northern:-P
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #187 Skrevet 10. juli 2008 Den er så treg, og siden jeg kommer til å bli nummer 300, ville jeg hjelpe til å dytte. Så hjelpsom og snill er jeg,da ;o) Ikke vær så utakknemlig!! ;oD
* 5 om dagen * Skrevet 10. juli 2008 #188 Skrevet 10. juli 2008 skal bli moro å se hvem som blir nr 300 asså.... kanskje ikke noen av dere :-) hehe....
Monajenten Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #189 Skrevet 10. juli 2008 Moro? Det blir jo meg det, ikke noe å stusse på engang;-)
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #190 Skrevet 10. juli 2008 Hva er premien for nummer 300? Saltlakris, I hope?=oD
Monajenten Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #191 Skrevet 10. juli 2008 Døh, det er jo det siste ordet som er premien:-O Men hvis jeg kjøper salt lakris til deg, hva får jeg om jeg vinner da, hæ hæ hæ??
* 5 om dagen * Skrevet 10. juli 2008 #192 Skrevet 10. juli 2008 hmmm...vi får se, monajenten....:-)) neida, bare tuller jeg.. skal hilse fra min bror og si du synger fint forresten, han var her i helgen, og jeg måtte la han få høre sangene dine.. han har lenge stussa på hva jeg har som meldingslyd og ringelyd på mobilen min serru, og det er jo deg det da :-))
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #194 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har "Love me tender" med Elivis Presley som ringelyd når det ringes hjemmefra.. Ellers har jeg hamsterdansen ;o)
* 5 om dagen * Skrevet 10. juli 2008 #195 Skrevet 10. juli 2008 jepp så du maser og marer hver morgen 07.30 hehe... men ikke nå i skoleferien da....
Monajenten Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #196 Skrevet 10. juli 2008 Hihihi såpass;-) Men Northern - HVA er min premie????
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #197 Skrevet 10. juli 2008 Haha,har jeg levd så lenge i utlandet at jeg ikke har fått med meg at prestekragen har bytta navn?? http://www.mb.no/bildeserier/article3660936.ece?token=&start=4&serie=0 hehe
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #198 Skrevet 10. juli 2008 Din premie får bli en pose med skittles. Hvis du vinner =o) Deal or no deal?
* 5 om dagen * Skrevet 10. juli 2008 #200 Skrevet 10. juli 2008 nei, nå får dere ordne de siste 100 sjøl, legger meg her jeg :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå