Gå til innhold

[uten tittel]


Anbefalte innlegg

Skrevet

150, da var vi halvveis ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat spist en med sjokolade. Hva smaker din?

Skrevet

sjokolade? teite folk. spiser muffins jeg... hihi

Skrevet

25 kanskje. langt mere en 16 ihvertfall... hehe...

Skrevet

Kanskje en annen dag, orker ikke lage muffins idag

Skrevet

Min er vanilje med sjokoladetrekk, og dersom mamma ikke kjøper nye til tøtta kommer hjem igjen blir det nok bråk;)

*gnafser en til*

 

Og jada, jeg lusker ennå i kulissene!

Skrevet

Hjelpe meg.....

 

 

 

 

 

 

 

 

Noen

 

 

 

 

 

 

som

 

 

 

 

 

kjedet

 

 

 

 

 

 

seg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

i

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

natt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tro? :)

 

 

 

 

Pusher opp galskapen litt jeg også :-p Hehe

Skrevet

Kjeder seg?

Nei egentlig ikke

 

Skrevet

Spiser is nummer fire!!! Hoho, men er bare sånne små stælker fra isbilen da (jada, vet isbil-is er fy fy på dib)

Skrevet

Hvorfor er isbilis fy fy?

Skrevet

Hehe, nei det vet jeg ikke. Husker bare jeg leste her inne en gang at den isen ikke var bra:) Var det noe med tilsetningsstoffer tro?? Orker ikke tenke i denne varmen jeg altså;)

Skrevet

Er is-biler fy-fy??

Hvorfor?

Hvem av dem, den hvite eller blå?

Skrevet

Ikke spør så fælt da!!! Hehehe;) Husker jo ikke sånt! Tror det var hjem-is, men husker ikke helt da. Det er vel den blå det. Var den jeg kjøpte av i hvertfall

Skrevet

Hehe bare fortsett spørrerunden, så klarer nok dibberne å konkludere med at hjem-is er dødelig og full i parasitter som spiser oss opp innenfra!

Skrevet

Vel, jeg har spist hjem-is siden jeg gikk i bleier og sa dadadada. Tror ikke jeg har tatt skade av det, så da klarer jeg vel noen til. De små isene dem har er så fine til små barn

Skrevet

Tror ikke isen var farlig da:P Den løper ikke etter deg med øks lissom!! Hihi, sorry, klarte ikke dy meg:)

 

Men ja, mener å huske at det var en diskusjon her om at det var noen tilsetningsstoffer i hjem-isen som ikke var så heldig kanskje. Men som sagt, husker ikke helt jeg. Synes isen er god og kjøper 2 pakker i året, tror ikke jeg dør av det:)

Skrevet

titt tei

Skrevet

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

97

98

99

100

101

102

103

104

105

106

107

108

109

110

111

112

113

114

115

116

117

118

119

120

121

122

123

124

125

126

127

128

129

130

131

132

133

134

135

136

137

138

139

140

141

142

143

144

145

146

147

148

149

150

151

152

153

154

155

156

157

158

159

160

161

162

163

164

165

166

167

168

169

170

171

172

 

Skrevet

Alle fra og med 1 til og med 172

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...