Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #151 Skrevet 10. juli 2008 150, da var vi halvveis ;-)
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #153 Skrevet 10. juli 2008 Akkurat spist en med sjokolade. Hva smaker din?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2008 #154 Skrevet 10. juli 2008 sjokolade? teite folk. spiser muffins jeg... hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2008 #156 Skrevet 10. juli 2008 25 kanskje. langt mere en 16 ihvertfall... hehe...
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #157 Skrevet 10. juli 2008 Kanskje en annen dag, orker ikke lage muffins idag
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #158 Skrevet 10. juli 2008 Min er vanilje med sjokoladetrekk, og dersom mamma ikke kjøper nye til tøtta kommer hjem igjen blir det nok bråk;) *gnafser en til* Og jada, jeg lusker ennå i kulissene!
kanutteogkruttet Skrevet 10. juli 2008 #159 Skrevet 10. juli 2008 Hjelpe meg..... Noen som kjedet seg i natt tro? Pusher opp galskapen litt jeg også :-p Hehe
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #160 Skrevet 10. juli 2008 Kjeder seg? Nei egentlig ikke
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juli 2008 #161 Skrevet 10. juli 2008 Spiser is nummer fire!!! Hoho, men er bare sånne små stælker fra isbilen da (jada, vet isbil-is er fy fy på dib)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juli 2008 #164 Skrevet 10. juli 2008 Hehe, nei det vet jeg ikke. Husker bare jeg leste her inne en gang at den isen ikke var bra:) Var det noe med tilsetningsstoffer tro?? Orker ikke tenke i denne varmen jeg altså
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #165 Skrevet 10. juli 2008 Er is-biler fy-fy?? Hvorfor? Hvem av dem, den hvite eller blå?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juli 2008 #166 Skrevet 10. juli 2008 Ikke spør så fælt da!!! Hehehe;) Husker jo ikke sånt! Tror det var hjem-is, men husker ikke helt da. Det er vel den blå det. Var den jeg kjøpte av i hvertfall
Monajenten Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #168 Skrevet 10. juli 2008 Hehe bare fortsett spørrerunden, så klarer nok dibberne å konkludere med at hjem-is er dødelig og full i parasitter som spiser oss opp innenfra!
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #169 Skrevet 10. juli 2008 Vel, jeg har spist hjem-is siden jeg gikk i bleier og sa dadadada. Tror ikke jeg har tatt skade av det, så da klarer jeg vel noen til. De små isene dem har er så fine til små barn
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juli 2008 #170 Skrevet 10. juli 2008 Tror ikke isen var farlig da:P Den løper ikke etter deg med øks lissom!! Hihi, sorry, klarte ikke dy meg:) Men ja, mener å huske at det var en diskusjon her om at det var noen tilsetningsstoffer i hjem-isen som ikke var så heldig kanskje. Men som sagt, husker ikke helt jeg. Synes isen er god og kjøper 2 pakker i året, tror ikke jeg dør av det:)
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #173 Skrevet 10. juli 2008 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #175 Skrevet 10. juli 2008 Alle fra og med 1 til og med 172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå