Gjest Skrevet 11. juli 2008 #252 Skrevet 11. juli 2008 Habil i engesk du Mor, far og en liten med tut:p Hihi... Det betyr ikke at det er stille her (noe det forøvrig jo er da) men at jeg fremdeles er her;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #253 Skrevet 11. juli 2008 hvordan er livet som 2 barnsmamma?
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #254 Skrevet 11. juli 2008 Habil i engelsk??? Har da aldri sagt jeg er habil i engelsk....
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #255 Skrevet 11. juli 2008 Nå begynner det å gå tregt igjen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #256 Skrevet 11. juli 2008 jepp. folk har vel ting og gjøre mitt på dagen.. hehe mitt barn sover :/
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #257 Skrevet 11. juli 2008 Jo... Men av en eller anner obskjur grunn er det mer morsomt å holde oppe en meningsløs tråd enn å gjøre husarbeid..............
Northernlights Skrevet 11. juli 2008 #262 Skrevet 11. juli 2008 Det er LOV å være litt barnslig innimellom =o)
Northernlights Skrevet 11. juli 2008 #263 Skrevet 11. juli 2008 Jeg spiser vaffel til frokost =o) Og kaffe.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #264 Skrevet 11. juli 2008 Enda en som vil være med...
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #265 Skrevet 11. juli 2008 Frokost??? Hva er klokken på den andre siden av dammen? Er det amrikanske eller norske vafler?
Northernlights Skrevet 11. juli 2008 #266 Skrevet 11. juli 2008 Nå er klokka 09:25. Og det er sånne runde vafler man legger oppi brødristeren, ;o) Ikke sunt, men veldig godt til kaffen min. Blueberries inni.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #268 Skrevet 11. juli 2008 Høres godt ut. Litt usunn kan man jo være en gang i blandt.
Northernlights Skrevet 11. juli 2008 #269 Skrevet 11. juli 2008 Det er jo egg,melk,mel og vann i dem O:o)
Monajenten Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #271 Skrevet 11. juli 2008 Jeg skal vinne:-) Tipper ingen vil skrive innlegg nr. 299:-P
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #272 Skrevet 11. juli 2008 Tipper vi kommer opp på 298 også er det en luring som venter til 0300 eller noe i natt og tar 299 og 300 mens resten sover ;-(
Monajenten Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #273 Skrevet 11. juli 2008 Jeg melder meg frivillig til å være den luringen:-D
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #274 Skrevet 11. juli 2008 Du??? Jeg har alle planene klare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå