Gå til innhold

[uten tittel]


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal vinne :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Habil i engesk du

Mor, far og en liten med tut:p

Hihi...

Det betyr ikke at det er stille her (noe det forøvrig jo er da) men at jeg fremdeles er her;)

 

Skrevet

hvordan er livet som 2 barnsmamma?

Skrevet

Habil i engelsk???

Har da aldri sagt jeg er habil i engelsk....

Skrevet

Nå begynner det å gå tregt igjen

Skrevet

jepp. folk har vel ting og gjøre mitt på dagen.. hehe

mitt barn sover :/

Skrevet

Jo...

Men av en eller anner obskjur grunn er det mer morsomt å holde oppe en meningsløs tråd enn å gjøre husarbeid..............

 

Skrevet

Det er LOV å være litt barnslig innimellom =o)

 

Skrevet

Jeg spiser vaffel til frokost =o)

Og kaffe.

Skrevet

Enda en som vil være med...

Skrevet

Frokost???

Hva er klokken på den andre siden av dammen?

Er det amrikanske eller norske vafler?

Skrevet

Nå er klokka 09:25.

Og det er sånne runde vafler man legger oppi brødristeren,

 

;o)

Ikke sunt, men veldig godt til kaffen min.

 

Blueberries inni.

Skrevet

god morgen :-)

Skrevet

Høres godt ut. Litt usunn kan man jo være en gang i blandt.

Skrevet

Det er jo egg,melk,mel og vann i dem O:o)

Skrevet

Slutten nermer seg

Skrevet

Jeg skal vinne:-)

 

Tipper ingen vil skrive innlegg nr. 299:-P

Skrevet

Tipper vi kommer opp på 298 også er det en luring som venter til 0300 eller noe i natt og tar 299 og 300 mens resten sover ;-(

Skrevet

Jeg melder meg frivillig til å være den luringen:-D

Skrevet

Du???

Jeg har alle planene klare...

Skrevet

Skal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...