Gå til innhold

[uten tittel]


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars, hva skjedde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var en suksessterte... og den ble flat som en pannekake. og kremen oppå smaker høgg og helvete.. hehe

 

ikke en gang sønnen min ville ha den.. og han spiser SAND

Skrevet

Uff da.... Skjedde det en liten glipp i oppskriften eller? Rart den skulle bli sånn hvis du fulgte oppskriften.

Skrevet

jeg aner ikke! har aldri laget den kaken før. så jeg vet ikke! hehe

men nå vil han ha muffins i stedet... teite mann!

Skrevet

Seee!

 

*peker inn i kjøleskapet*

 

 

Skrevet

Filmen var OK =o)

Den jeg så i går kveld

Nå skal jeg legge meg.

Minsten er syk.Snørrete og snufsie,og jeg trenger en dupp selv også.

Skrevet

de tror jeg på! :-) takk :-)

Skrevet

Dere er litt sprø da... ;);););)

Ikke vondt ment. Sånn koselig sprø.

Lillemor på 11,5 mnd fikk sin 3 tann i dag!

Og nå vil hun IKKE ha pupp lenger. utnytter til fulle at hun har fått tann opp også og bare biter! Fy skam lille gullklump!

Skrevet

folk er for lite sprø i dagens samfund. så¨jeg tar det som et kompliment!

 

grattis med tann nr 3.

 

(benytt deg at "ikke vil ha pupp" sjansen, for min er 19 måneder og han har ikke tenkt og stoppe med pupp... lei mamma)

Skrevet

Du kan bare sende noen over til meg.

Skrevet

muffins?

 

oki! *klasker en nettmuffins mitt i trynet ditt" hehe

Skrevet

Men jeg vil ikke slutte enda, syns det er SÅ koselig! Nå ligger hun og gråter og vil sikker ha pupp likevel.

Er så glad for at vi har fått til dette da guttongen ikke fikk teket på den det suginga med tomme pupper etter 8 uker som resultat. Da var det bare å gi flske.

Kos dere videre med denne tråde da jenter.

Syns egnetlig den var litt arti!

"Le litt for meg selv"

Skrevet

hehe.. ja det er super kos med amming :-) (helt til man får ny kjæreste... hehe... )

 

du er velkommen tilbake i tråen når du får tid

Skrevet

Takk skal du ha. Nettmuffins nam nam. Kanskje jeg skal lage noen ordentlige også

Skrevet

lag ordentlige, for da kan jeg låne av deg om mine går til helvete

Skrevet

Det er varmt, guttungen sover, tror jeg setter meg ut med et glass hvitvin

Skrevet

Jeg spiser is!!

Skrevet

Jeg spiser bare luft no.

Skrevet

Spis en is i stedet:) Jeg er på nummer tre i dag:)

Skrevet

Nam, is. Tror jeg tar en tur i frysen, jeg

Skrevet

Alt dette maset om is da...

*tusler betutta ned og henter en*

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...