:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2008 #127 Skrevet 10. juli 2008 det var en suksessterte... og den ble flat som en pannekake. og kremen oppå smaker høgg og helvete.. hehe ikke en gang sønnen min ville ha den.. og han spiser SAND
melkekua™ Skrevet 10. juli 2008 #128 Skrevet 10. juli 2008 Uff da.... Skjedde det en liten glipp i oppskriften eller? Rart den skulle bli sånn hvis du fulgte oppskriften.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2008 #129 Skrevet 10. juli 2008 jeg aner ikke! har aldri laget den kaken før. så jeg vet ikke! hehe men nå vil han ha muffins i stedet... teite mann!
Northernlights Skrevet 10. juli 2008 #131 Skrevet 10. juli 2008 Filmen var OK =o) Den jeg så i går kveld Nå skal jeg legge meg. Minsten er syk.Snørrete og snufsie,og jeg trenger en dupp selv også.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2008 #134 Skrevet 10. juli 2008 de tror jeg på! :-) takk :-)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 10. juli 2008 #135 Skrevet 10. juli 2008 Dere er litt sprø da... ;);) Ikke vondt ment. Sånn koselig sprø. Lillemor på 11,5 mnd fikk sin 3 tann i dag! Og nå vil hun IKKE ha pupp lenger. utnytter til fulle at hun har fått tann opp også og bare biter! Fy skam lille gullklump!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2008 #136 Skrevet 10. juli 2008 folk er for lite sprø i dagens samfund. så¨jeg tar det som et kompliment! grattis med tann nr 3. (benytt deg at "ikke vil ha pupp" sjansen, for min er 19 måneder og han har ikke tenkt og stoppe med pupp... lei mamma)
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #137 Skrevet 10. juli 2008 Du kan bare sende noen over til meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2008 #138 Skrevet 10. juli 2008 muffins? oki! *klasker en nettmuffins mitt i trynet ditt" hehe
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 10. juli 2008 #139 Skrevet 10. juli 2008 Men jeg vil ikke slutte enda, syns det er SÅ koselig! Nå ligger hun og gråter og vil sikker ha pupp likevel. Er så glad for at vi har fått til dette da guttongen ikke fikk teket på den det suginga med tomme pupper etter 8 uker som resultat. Da var det bare å gi flske. Kos dere videre med denne tråde da jenter. Syns egnetlig den var litt arti! "Le litt for meg selv"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2008 #140 Skrevet 10. juli 2008 hehe.. ja det er super kos med amming :-) (helt til man får ny kjæreste... hehe... ) du er velkommen tilbake i tråen når du får tid
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #141 Skrevet 10. juli 2008 Takk skal du ha. Nettmuffins nam nam. Kanskje jeg skal lage noen ordentlige også
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2008 #142 Skrevet 10. juli 2008 lag ordentlige, for da kan jeg låne av deg om mine går til helvete
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #143 Skrevet 10. juli 2008 Det er varmt, guttungen sover, tror jeg setter meg ut med et glass hvitvin
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #146 Skrevet 10. juli 2008 De beste muffinsene som finnes er disse http://www.nigella.com/recipes/recipe.asp?article=214 Spises varme med smør og brunost, eller smør og syltetøy
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juli 2008 #148 Skrevet 10. juli 2008 Spis en is i stedet:) Jeg er på nummer tre i dag:)
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juli 2008 #149 Skrevet 10. juli 2008 Nam, is. Tror jeg tar en tur i frysen, jeg
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #150 Skrevet 10. juli 2008 Alt dette maset om is da... *tusler betutta ned og henter en*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå