Gjest Skrevet 11. juli 2008 #226 Skrevet 11. juli 2008 Hjelpes... Får bidra med en, så kommer dere kjappere til 300, men skal ikke ta den fra noen som helst Måtte den beste(?!?) vinne
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #227 Skrevet 11. juli 2008 hehe... jeg skal ikke dit. jeg vil, men lommeboken sier at jeg burde vente til gratisbilettene kommer
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #231 Skrevet 11. juli 2008 229 er det 50. primtall. Skrives 1110 0101 binært 345 oktalt 229 desimalt E5 hexadesimalt CCXXIX romartal
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #232 Skrevet 11. juli 2008 jeg kan også være høylytt stille
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #234 Skrevet 11. juli 2008 Tallet 233 (to hundre og trettitre) er det 51. primtalet 233 er summen av 89 og 144 og er derfor et fibonacci-tall.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #235 Skrevet 11. juli 2008 hehe... har du slått opp i matteboka?
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #236 Skrevet 11. juli 2008 Nop... http://www.wikipedia.org/
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #239 Skrevet 11. juli 2008 Tenkt jeg bare skulle opplyse dere litt. Ellers så har jeg nok mattebøker å slå opp i
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #244 Skrevet 11. juli 2008 Liker 42 veldig godt. Det gir liksom mening....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #245 Skrevet 11. juli 2008 jeg har store problemer med og forstå deres valg av tall
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #246 Skrevet 11. juli 2008 42 er svaret på Spørsmålet om livet, universet og alt mulig, ifølge Douglas Adams' skjønnlitterære serier Haikerens guide til galaksen. Dette utdypes med at for å forstå svaret, må man forstå spørsmålet, som er fryktelig mye mer konkret og komplisert enn det abstrakte «hva er svaret på livet, universet og alt mulig». Først når man virkelig forstår akkurat hva man spør om, vil svaret gi mening. I boken og hørespillet ble det videre fortalt at hvis innbyggerne i et univers fant ut av både om svaret og spørsmålet, ville universet gå i oppløsning og bli erstattet av noe enda mer komplisert. Er ikke værre enn det
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #249 Skrevet 11. juli 2008 DA PRØVER JEG Å BRÅKE LITT.........................................................................................................................................................................
* 5 om dagen * Skrevet 11. juli 2008 #250 Skrevet 11. juli 2008 hmmm, har monajenten og notern tatt fri i dag fra tråden? ikke lurt om de vil bli nr 300. hehe :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå