Gå til innhold

[uten tittel]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi

Skrevet

Ja, ja la den beste vinne osv...

;-p

Skrevet

Kanskje få litt aktivitet hit slik at vi kan se å bli ferdige

Skrevet

....

Skrevet

Hallo igjen.

Ser dere småsprø dibdamer fortsatt holder koken....

Neida, fortsatt ikke vondt ment. ER flott å være litt småsrpø.

Jeg er deppa i dag. Lillemor på 11,5 mnd har tydeligvis bestemt seg for at hn er stor pike nå og skal slutte med pupp...

Snufs.

1 døgn siden jeg ifkk henne til å ta pupp. Brå slutt det her fra 4 ganger pr dag til ingenting!!

Jaja, kos dere videre med tråden. Er litt spent på hvem som blir nr 300.

Klem

Skrevet

Stakkars. Ikke lett for oss mødre når det er slutt med pupp. Prøvd å legge henne på fanget med en flaske, så får du litt av kosen i hvertfall. Blir spennene og se hvem som blir nr 300, ikke lenge igjen nå..

Skrevet

Vil ikke begynne med flaske nei. Hn er jo 1 år om 2 uker. Får finne på noe annet å kose med!

Skrevet

Ok. Bare et forslag. Gutten min får fremdeles en kveldsflaske, riktig nok med vanlig melk, selv om han er 16 mnd.

16 igjen....

Skrevet

Du skjønner det at hun har aldri fått flaske, og da syns jeg at det er bare tull å begynne når hun er 1 år! Guttongen fikk ofrtsatt flaske til han var rundt halvannet år, men det var jo fordi han fikk flaske fra han var liten.

Lille barnebarn fikk også flaske leeenge. på kvelden altså. Hun måtte ha en flaske med seg i senga for å sovne.... Men men, det er jo opp til hver enkelt. Sikkert kjempekoselig ofr dere da.

Så har jeg dyttet denne enda et hakk nærmere det magiske tallet..

Men nå tar jeg kveld fra pc for å få guttongen på 6 i seng og hjelpe gubben med å rigge til så vi får begytn med slåtta i morgen....

Skrevet

Da får vi holde på alene da....

Skrevet

Jøss, nå begynner det jo nesten å gå fort jo..............

Skrevet

Dette er mitt bidrag!

Skrevet

Meg, meg, meg

Skrevet

oioi

nå strammer det seg til her gitt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...