Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Dette er en sånn type innlegg som "jeg har alltid det siste ordet,selv om jeg sier det inni meg"!
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Christmas in July kommer snart i butikkene her (
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 jeg har feiret jul i juli før jeg altså! så egentlig er vi langt utpå nyåret. jul i juli var fantastisk festlig. og det var med, grøt, pepperkaker, juletre, julenisse, julegaver, julesanger, julelys osv osv
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #14 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er så glad hver julekveld, for da ble Jesus født; da lyste stjernen som en sol, og engler sang så søtt. Det lille barn i Betlehem, han var en konge stor som kom fra himlens høye slott ned til vår arme jord. Nå bor han høyt i himmerik, han er Guds egen sønn, men husker alltid på de små og hører deres bønn. Jeg er så glad hver julekveld, da synger vi hans pris; da åpner han for alle små sitt søte paradis. Da tenner moder alle lys, så ingen krok er mørk; hun sier stjernen lyste så i hele verdens ørk. Hun sier at den lyser enn og slukkes aldri ut, og hvis den skinner på min vei, da kommer jeg til Gud. Hun sier at de engler små, de synger og i dag om fred og fryd på jorderik og om Guds velbehag. Å, gid jeg kunne synge så, da ble visst Jesus glad; for jeg jo også ble Guds barn engang i dåpens bad. Jeg holder av vår julekveld og av den Herre Krist, og at han elsker meg igjen, det vet jeg ganske visst.
Monajenten Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 9. juli 2008 HVORDAN FIKK DU TIL Å LAGRE UTEN TEGN????
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juli 2008 #17 Skrevet 9. juli 2008 hemligheten er at mellomrom er også et tegn, det syns bare ikke
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #18 Skrevet 9. juli 2008 Kunne du ikke latt henne tro vi var spesielle???? (
Monajenten Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #20 Skrevet 9. juli 2008 HURRAAAAAA du er en knupp mortilgunnar!!! :-D Northern - moahahahahahahahaha:-O
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juli 2008 #21 Skrevet 9. juli 2008 monajenten får altid meg til og føle meg spesiel. så jeg trenger ikke latesom... hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juli 2008 #24 Skrevet 9. juli 2008 hehe det var verdens minste boks
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juli 2008 #25 Skrevet 9. juli 2008 når jeg leser det jeg skrev og ser alle skrivefeilene så inser jeg at jeg må være ekstremt trøtt. natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå