Gå til innhold

Ny Tråd: Oss over 30!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nei.....Snokefrøken.....dette var leit. Tårene triller her nå. Hvorfor er verden så urettferdig? Dere høres ut som en veldig fin familie som støtter hverandre. Synes det er umennesklig at du må ligge på barsel sammen med nyfødte levende barn...........

Dessverre vet jeg mye om smerten ved å miste et barn...Finn støtte i din mann, familie og gleden ved dine barn. Vil gi deg et dikt skrevet av Dorethy Fergusen som har betydd mye for meg:

LITTLE FOOTPRINTS

"How very softly you tiptoed into my world.

Almost silently, only a moment you stayed.

But what an imprint your footsteps

have left upon my heart."

Føler med dere i sorgen og skal tenne et lys for lille Anna idag.

En lang klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var forferdelig vondt å høre Snorke-frøken, og jeg feller tårer i strie strømmer her jeg sitter. Jeg kan ikke forestille meg hvor vondt og smertefullt det er for dere, men så inderlig godt at dere er sånn en flott familie som kan støtte og elske hverandre gjennom tunge tider.

Hva annet kan en si enn at dette er så dypt urettferdig. Det finnes ikke ord. Jeg føler sånn med dere.

Skrevet

Ikke ofte jeg sitter på nett og sipper, men det gjør jeg nå. Vanskelig å se skjermen...

Har fulgt deg så lenge nå Snorke-Frøken at dette ble tungt å lese om. Håper dere tar godt vare på hverandre.

Mange klemmer fra Trøndelag!!!

Skrevet

Dette var utrolig trist å lese..Tenker på dere og er glad for at dere har så godt samhold og støtte i hverandre. Ville så gjerne ha sendt deg blomster, men det får bli mange varme tanker i stedet.

Mange klemmer

Skrevet

Dette var utrolig trist lesing. Sitter også og feller mange tårer nå etter å ha lest innlegget ditt, Snorkefrøken. Så urettferdig livet er iblant.

Tenker masse masse på deg og din familie i sorgen. Ta godt vare på hverandre og det dere har nå.

Mange klemmer!!!!!

Skrevet

Kjære Snorkefrøken!!

Dette skulle jo ikke skje. Jeg trodde og håpte at det skulle gå bra denne gangen. Fikk sjokk da jeg så innlegget ditt. Håper dere kommer dere gjennom dette, og ta godt vare på hverandre.

Tenker på dere...........

Skrevet

Hei jenter!

Sitter her med tårer i øynene og gråter for deg Snorkefrøken!

Tankene mine går til deg og familien og ikke minst til lille Anna som ikke er i blandt oss lengre!

Har tent et lys for henne i kveld!

Fikk den triste beskjeden på ferie, sååå urettferdig dette er!! Blir rørt av å høre hvor masse styrke dere finner hos hverandre i denne tunge stunden! Ta godt vare på dere alle sammen!

Skrevet

Dette var utrolig trist Snorke-frøken. Ord blir fattige, men jeg er utrolig lei meg på deres vegne. Håper styrken du har vist gjennom de siste ukene, nå vil hjelpe dere videre. Ta godt vare på hverandre, og minnene om vesle Anna. Et lys er tent for henne.

Varme tanker og klemmer

Skrevet

Det ble stille på tråden etter at Anna kom til verden...

Vet ikke helt hva jeg skal skrive selv. Vet bare at nederst på side 3 kan ikke tråden bli liggende.

Det er så godt å ha dere her når det skjer noe. -Her vet "alle" hva jeg snakker om hvis jeg sliter. Jeg synes ikke jeg kan diskutere problemene våre med å få barn til hvem som helst.

Skrevet

Hei! Fint at du fikk oss opp på side en igjen Eva:-) Det ble veldig stille her ja, men så har det vel også gått inn på oss alle.

Tenker ofte på deg Snorke-frøken, og vet at det du går igjennom nå er forferdelig tungt og trist. Håper dere finner trøst og styrke gjennom hverandre. Klemme

Og ellers er jeg ganske sikker på at Snorke-frøken ikke ønsker at vi "legger ned" tråden vår, men at vi fortsetter som før. Jeg har vært så lite på nett i sommer, og har visst mye jeg må sette meg inn i. Kan dere ikke komme med en kort oppdatering fra dere selv når dere kommer innom nå da;-)

Skjønner godt hva du mener Eva....det er utrolig godt å kunne komme inn hit og lufte tankene. Spesielt siden her er så utrolig mange flotte jenter å dele tanker og følelser med, og ikke minst hente styrke og trøst hos. Jeg er på nippet til å gi opp hele prøvinga rett som det er, men så er det noen trøstende ord eller oppmuntrende meldinger, som gjør at jeg henger med likevel. Og, det er jo bare det jeg ønsker - å bli gravid igjen. Nå er det vel forresten like før vi må gjøre en tilføyelse på lista vår...Begynner jo å nærme seg termin for noen....

På fredag var jeg ferdig med 2. pergokuren, og på mandag var jeg hos gyn til ul. Da var jeg på dag 12, og ul viste en stor fin folikkel på 16 mm. Dvs, at nå er kanskje el over, eller så skjer det i disse dager. Så, vi jobber og vi jobber....puste, pese... Neste pp blir sambo garantert borte under el, så vi har lagt inn høygiret nå *flire* JEG VIL JEG VIL :-) Merker forresten veldig godt at jeg går på pergo. Hetetokter og søvnforstyrrelser, samt svimmelhet inni mellom. Men, litt må en da ofre;-)

Håper alt står bra til med dere jenter! Nå som sommeren er på hell, blir det kanskje litt mer aktivitet her inne igjen. Det blir knall! Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

Skrevet

Hellu girls!

Ja, tenker også masse på dere Snorkefrøken! *KLEMME*

Vel, d er vel på tide med en liten-lang oppdatering fra meg.

Vi kom jo hjem på lørdag kveld etter 4 deilige og late uker i spania!

En veldig spesiell startpå ferien for min del pga morkakeprøven, men alle kromoson -prøvene er fine. Siste ringte de oss i spania om.

Koselig med besøk, men litt stress også! Jeg er jo full av hormoner og med besøk som klager over varmen 24/7.......daaaaaaa-d er faktisk spania vi var i! Og med en 4-åring som løper rundt kl 22 og er så overtrøtt at ingen ting hjelper , fannt jeg fort soverommet noen kvelder gitt:) Godt med en utblåsning!!!!

Men Turbo storkoste seg med besøk og fallt helt for storebroren på 10år. Han er brun og hvit i håret etter å ha vært ute fra morra til kveld:) Nå løper han rundt uten bleier og er stoooor gutt:) han bruker fortsatt bleier når han sover.

GRATULERE Sanna32 & Mortine med graviditeten! Gikk rundt med stoooort smil om munnen når meldingene tikket inn der nede! Dette skal gå bra vettu! Vet jo at Sanna er mye dårlig, hvordan går d med deg Mortine?

Heier på deg Så glà, håper d klaffer for dere denne pp! Synes d lover godt! Flott at dere får god oppfølging!

I morgen reiser Helten på gutte-avent (guttetur) frem til søndag så da skal jeg og Turbo kose oss hjemme alene. Været her er jo så skiftende, men satser på at vi kan være masse ute!

Til tirsdag skal vi på den ordinære ul-en, gleder oss:)

Var hos jordmor mandag og hørte hjertet og inbiller meg at jeg kjenner små "dulter" av og til:)

Blir sikkert å henge her inne litt i helga når Turbo sover, så skal prøve å få en litt bedre oversikt over alle til da:)

Ha en fin onsdagskveld jenter!

Skrevet

Kjære Snorke-frøken!

Er innom og snikleser litt herfra ferien i England. Leste med stort sjokk og sorg over deres store tap av lille Anna. Hvor urettferdig dette er.

Skal skrive litt mer når jeg er tilbake, men dere er så absolutt i mine tanker.

Sender over en stor og varm klem fra meg til dere alle!

Søv søtt lille venn, og håper du nå er et trygt og godt sted med din lille englestoresøster!

Skrevet

Hei jenter!

Ja, jeg tror også at det er viktig å holde tråden igang selvom vi alle er preget av det triste og urettferdige som har skjedd med Snorke-frøken og hennes familie- tenker på dere.

Her er hverdagen tilbake etter 7 uker med deilig ferie. Har gitt meg selv bim-forbud i arbeidstiden, så det som kommer fra meg skal komme på kveldstid. Jeg får så dårlig samvittighet for jobben..

Sommeren har vært fin på alle måter. Mye hjemme sammen med vesla og kjæresten og litt alene-voksentid mens vesla var hos sin far. Noen av dere vet jo at jeg har vært veldig engstelig for samværet pga.fars psykiske problemer, men i sommer har det gått så fint! Det var første gang hun var hos han i så mange dager i strekk(6) og hun ringte meg hver dag og var veldig fornøyd. Bestemor og mormor var back-up, men ble lite brukt. Dere aner ikke hvor lettet jeg er. Tidligere har jeg omtrent ikke sovet når hun har vært der, men nå har det ikke vært tvil om at hun har det bra.

Så spennende framover Så gla! Håper den folikkelen akkurat nå har funnet sin "make" og satt igang prosessen med å bli en svær baby!!

D&G: det kan være ganske heftig å feriere sammen med venner over lengre perioder ja, det har jeg også erfart..Godt dere fikk mye tid alene også da. Den feriboligen må være gull! Vi har forresten bestilt tur til Kreta i slutten av september. Da skal vi ha med niesen min på 7, veslas store idol. Det blir nok gøy.

Formen min er..tja, hva skal jeg si? Mye trøtt og mye bekkensmerter.

Bekkenet satte igang for fullt på mandag da jeg startet på jobb. Der er det mye sitting og det er det som er værst for meg. Har fått time hos fysio som også er akupunktør på mandag, får håpe at det kan hjelpe. Synes det er vanskelig å vite hva som er lurt og ikke lurt å gjøre. Jeg pleier å være ganske så aktiv med fiksing og ordning, derfor føler jeg meg ganske ubrukelig når jeg ligger på sofan mens kjæresten maler i nybygget..

Men ellers føler jeg meg i veldig fin form, så det er ingen grunn til å klage. Har fått time til ul på Rikshospitalet 1.sept.som en forundersøkelse til morkakeprøven som skal tas en eller to uker etter det. Kjenner at dette surrer rundt i bakhodet og gjør at gleden ved å være gravid blir satt litt "på vent" til dette er unnagjort.

I kveld skal jeg treffe vinklubbjentene og spise og drikke litt i byen. Lurer fælt på hvordan jeg skal få lurt dem... Forrige uke hadde vi samling med jobbjenter og da hadde jeg fylt eplejuice på ei Chablisflaske med skrukork- det funka! Men det er jo anerledes når man er på restaurant da.

Oj, nå kjenner jeg at jeg blir veldig trøtt. Må bare skru av for å ta enhvil jeg.

Ha en fin kveld.

Skrevet

Da er jeg tilbake fra ferie og sitter her med tårene i øynene. Hvil i fred lille Anna. Gode tanker og trøstende ord til deg snorkefrøken og din familie. Håper du stikker innom her på tråden når du finner energi og overskudd til det.

Skrevet

Hei jenter! Endelig Fredag:-) og jeg har bestemt meg for at nå er det slutt på sex de neste 9-10 mdr. Vel, det er i hvert fall lov til å håpe. Har hatt masse el-vondt denne gangen. Trodde først el var over tidligere i uka, for hadde jo el-smerter søn-tirsdag. Men på onsdag kveld trodde jeg venstre eggstokk skulle sprenges. Hadde sinnsykt vondt, og følte meg mørbanket i underlivet i hele går. Er på dag 16 i dag, og vet ikke helt hvordan vi skal få lagt inn aksjene i kveld. Selv om jeg nå er ganske sikker på at el er over, tør jeg ikke slappe av ennå. Skal på overnattingsbesøk hos min bror, og tror vi skal ligge på stua der. Sammen med snuppa...Tror kanskje jeg må lure snuppa en tur på butikken e.l før vi skal reise i kveld, slik at jeg får sambo alene en liten stund. He, he...Nå er vi kommet så langt at vi enkelt kan hoppe over kosen, og gå rett på sak. Ikke mye romantisk, men det får så være. Nå har vi forresten vært prøvere i 3 år. Sukk. Nå må det da være vår tur snart.

D&G; Så spennende med ordinær ul til tirsdag:-) Det er vel ikke usannsynelig at du kan kjenne litt liv nå. Så flink Turbo er som har sluttet med bleie på dagtid. Sommeren er perfekt til bleieavvenning!

Mortine; Så fint at vesla sitt samvær med far gikk så fint i sommer. Kanskje far er på bedringens vei. Vet hun forresten at hun skal bli storesøster? Så kjedelig at du må slite med bekkenet. Har hørt at trening i oppvarmet basseng skal være godt for bekkenet. Uansett må du ta hensyn til det, og ikke føle deg ubrukelig fordi du ikke greier å ta de tunge takene, eller at du må hvile mye. La din kjære ta så mye som mulig av de tyngste tingene. Tenk på at det kommer et liv etter graviditeten også.

Vel, det var litt her i fra. Nå skal jeg vekke snuppa, også skal vi ut og shoppe litt. Hun har strekt seg sånn i sommer at vi må oppgradere garderoben kraftig. Men, shopping er gøy da:-))

Ha en riktig god helg alle sammen!

Skrevet

Heisann!!!!

Bare en liten tur innom. Takk for at dere har fått igang tråden igjen. Det ble tungt etter at Snork Frøken fikk Anna. Tenker på dere mange ganger om dagen og det gjør virkelig vondt i hjertet.

Jeg har min siste fri helg på en stund. Neste helg skal jeg begynne å jobbe igjen etter en veldig lang sykemeldingsperiode,men det skal bli godt å prøve litt igjen.

Venter ellers på ultralyd og å få gjennomført tyrkiaturen, gleder meg ikke så veldig til den lengre etter all skremselspropaganda fra jordmødre og helsepersonell,men jobber med det....

Har besøk av lillebroren min nå og dama hans, kjempekos,så skal komme sterkere tilbake over helga.

Så glad: de smertene dine hørtes akkurat ut som de jeg hadde etter befruktningen denne gangen. Hadde så vondt at jeg trodde jeg skulle ta kvelden. Krysser alt jeg har nå for at spira er i boks!!!!!

Mortine: Skjønner akkurat hvordan du har det, men du får bare ta tiden du trenger, er ikke så mye å gjøre med. Gubben min har virkelig slitt de siste 3 mnd stakkar, men jeg gjør det jeg klarer....

Ha ei god helg da damer

Skrevet

flott lørdag i trøndelag i dag:-) har vært en god tur i skogen. kjempe godt.

Var på ul i forrige uke. Der så alt fint ut, og vi venter en gutt med termin 9. januar:-) Veldig flink jordmor som tok seg god tid og forklarte alt.

God helg alle sammen.

Skrevet

Sliten i hodet etter å ha tatt i mot litt for mye kjeft på jobb (ikke av sjefen, gudsjelov, men blir sliten i hodet av sånnt)

Må innom bim før jeg legger meg da, slappe litt av før jeg legger meg, selv om jeg snart skal opp igjen...

Nå har jeg jo ikke skrevet opp navnet på de jeg skulle kommentere, så jeg håper jeg treffer (hvis ikke: ta det til dere som føler det gjelder DEG) hihi

Mortine: Mulig jeg har nevnt det før, men jeg jobber som servitør i restaurant og bar. Det skal ikke være noe problem om du allierer deg med barkeeperen om at du kun skal serveres alkoholfritt hele kvelden, hvordan dere legger det opp blir litt opp til dere og hva du drikker.

Vil du ikke bli avslørt av for liten øl går det an å helle en og en halv munkholm i et halvlitersglass -så kan du bruke den andre halvparten neste gang, gjem resten i baren.

Hvitvin kan jo byttes ut med en blanding av eplemost og sitronbrus, rødvin er litt verre... Drinker kan fint lages alkoholfritt, og de kan se akkurat like ut som de med alkohol.

Største problemet kommer nok om noen vil smake på det du drikker...

Så gla': Håper det var tanta som du ikke skulle se noe mer til på x-antall mnd og ikke at du skulle være helt avholden fra sex...? Jeg trodde ikke man gikk inn i sølibat selv om man ble gravid??? Håper ikke det for min skyld i allefall (og slett ikke for sambo's skyld :-D )

Tja, kansje jeg skal fnne loppekassa snart... bare lese et par tråder til, tenker jeg...

Skrevet

Hei, hei!

Eva; hi, hi...jo, var sex jeg mente. Var vel rimelig lei når jeg skrev innlegget. Hørtes ikke kjekt ut med masse kjeft på jobben. Var det fulle og ubrukelige kunder som kjeftet? Hørt noe fra sykehuset ennå? Vi har foresten ikm samtidig. Jeg har store forhåpninger også denne pp, men blir nok ikke noe testefest likevel. Venter i hvert fall til ikm. Dere har vel ikke sluttet å prøve på "gamle"-måten selv om dere venter på hjelp?

rose; så deilig at alt sto bra til på ul. Var det ordinær ul dere var på nå?

tussemor; håper du har riktig fått slappet godt av den siste frihelgen din. Du får ta det pent når du starter opp i jobb igjen nå da. Også håper jeg de smertene var et tegn på at noe er i gjære ja. Tror ikke jeg har hatt det sånn tidligere, men det behøver jo ikke bety noe. *håpe, håpe*

Hvordan er det med resten av gjengen. Er det mange som er på ferie ennå kanskje.

Ha en fortsatt god søndag alle sammen.

Skrevet

Hei alle sammen! Mange nye her siden jeg hang her. :)

Jeg fikk en koselig mail fra så gla' og kommer innom med en liten oppdatering.

Svangerskapet har vært som en drøm, på to måter egentlig. For det første skjønner jeg ikke at jeg skal bli mamma hvert øyeblikk, og for det andre har alt gått så fint. Har vært sykemeldt lenge pga bekkenplager, men disse merker jeg fint lite til når jeg ikke er i jobb. Så det plager meg ikke. De påstår også at jeg har svangerskapsdiabetes, men så lenge blodsukkeret mitt ikke skyter i været selv etter smågodt og is, så tar jeg det ikke så tungt. :) hehe. Fordelen er jo at jeg får masse oppfølging og flere UL.

Nå er det 18 dager til termin, og vi gleder oss veldig til å møte jenta vår. Jeg tror det er enda mer uvirkelig for mannen min, men det kommer til å bli et aldri så lite sjokk for oss begge. Håper bare hun er frisk og sunn. Jeg kunne godt tenke meg at hun ble et augustbarn, dvs hun kan få lov å komme noen dager før termin, som er 4.sept. Men det er ikke noe som tyder på at hun har det travelt med å komme ut. :)

Skjønner at det har skjedd mye på tråden her, både fine ting og triste ting. Kondolerer til foreldrene til lille Anna!

Lykke til videre med prøving og svangerskap, så skal jeg prøve å hoppe innom med en ny oppdatering om ikke så lenge ;)

Hej så lenge!

Skrevet

Heisann!

måtte ta meg en liten hvil i husvaskinga (må jo gjøre litt da..) og da er det tid for et lite innlegg her.

Takk for gode tips Eva. Det ble ikke noe problem med drikking den kvelden, men jeg skal ta det med meg til evt.neste anledning.

Formen har vært ganske bra i helgen. Har endel luftsmerter og litt murring- er det normalt?

Du spør om vesla vet om at jeg er gravid Så gla. Det gjør hun ikke. Vi vil drøye det så lenge som mulig før vi forteller det, slik at ventetiden ikke blir så lang for henne. Vet at hun kommer til å bli kjempeglad, for dette har stått øverst på ønskelista lenge!

Nå holder kjæresten på med å lage Bacalao, visstnok en spesialitet fra barndomshjemmet. Det blir spennende og sikkert godt.

Ha en fortsatt fin dag!

Skrevet

Puh, da er jeg endelig alene, brodern reiste akkurat og gubben er på tur med bikkja og gullet sloknet som bare det etter en lang dag. Jeg har plantet meg i sofaen med pcen i fanget og smågodt i en armlengdes avstand tiltross for tannværk. Skal bli godt med en hvil nå før jeg må ta unna litt kjøkkenarbeid. Skal bli godt å være bare oss 3 en stund nå å slippe alt rotet, for det skal de besøkende ha de rotet noe helt ekstremt;/ tror ikke de helt skjønte hva man bruker en oppvaskmaskin til;) men, men. Det har vært såååååååååååå koselig med besøk og de har kost seg så mye med gullet og gullet har virkelig vært i storslag med all den oppmerksomheten han har fått. Stakkar, blir litt av en overgang i morgen når han våkner...

Gullet fikk bade i sjøen i dag for første gang,det var stor stas:) Vi hadde en kjempe tur i finværet på en av kommunens kyststier, såååå deilig med skikkelig havluft igjen. Savner det noe voldsomt, så får vi muligheten en gang skal vi flytte til en plass med masse havutsikt og sjøluft. Selv om vi er i full gang med påbygget og oppussing;)

Når det kommer til svangersskapet er jeg i bedre form. Har mye hodepine fremdeles og er mye trøtt og sliten, men så har det vært lite avslapping den siste tiden. Vi har hatt en del besøk og vært en tur i nord, mye tunge følelser i forhold til min mor også sliter vi litt i forholdet jeg og gubben, men får håpe vi kan ro oss i land igjen snart. Han gjør virkelig så godt han kan, men han har store problemer med å sette seg inn i hvordan det er å gå gravid og å være såååå trøtt som jeg er. Jeg går også med mye angst for at babyen ikke har det bra, selv om at jeg innbiller meg at jeg kjenner endel liv (er noen bevegelser relativt langt nede og jeg tror ikke tarmene er så langt nede, men hvem vet). Skal til jordmor på onsdag og da skal vi også vaksineres for tyrkia turen som jeg har blandede følelser i forhold til. Blir veldig godt ivaretatt så jeg skal til legen 4 dager før vi skal reise og han støtter meg i å reise så lenge jeg er frisk og det ikke er noe galt på ultralyden....men jeg har det bra også altså:) Jeg koser meg mye med gullet om dagen. Han har definitivt oppdaget stemmen sin og at prating er ett fenomen han ønsker å ta del i. Kjeften går hvert våkne sekund og det kommer stadig mere forståelige ord. Han blir ogå bare flinkere og flinkere å gå. Nå går han ut i gangen å henter skoene sine setter seg på gulvet å prøver febrilsk å ta dem på mens han i det uendelige sier gogogogo....da skal han ha på sko for ut å gå:) Litt rart at alle de jeg har hatt perm samtidig med plutselig er begynt å jobbe igjen alle sammen, kun jeg som er hjemme med gullet mitt,men det går seg vel til, får gjøre det beste ut av det. De fleste har en fridag i uken, så da er det bare å prøve å hilse på:) Oj, dette ble mye om meg, men minnes at det var noen som bad om en oppsumering;)

Så glad: Jeg hadde ikke slike smerter da jeg gikk gravid med gullet mitt. Jeg kjente det den gangen også, men ikke med slike intense smerter som denne gangen. Håper virkelig at det er full klaff for dere denne mnd og at spira er i boks!!!!!!!!!!!!!!!!

Mortine: Likte du bacalao??? Jeg synes det er fantastisk deilig, prøvde gratinert bacalao på lørdag og det var knall deilig. Du har ikke en mann som tilfeldigvis er fra møre og romsdalen en plass???

Sanna: Hvordan går det med deg??? Hvordan er formen??? Fikk kakeform og konditorfarge her om dagen, så nå er jeg spent på å prøve denne fotballkaka;)

Dotten: Hvordan går det med prøvinga deres????

pappalille: Hvordan går det med deg da? Har kvalmen gitt seg???

Snork frøken: Jeg vet ikke om du er innom her, men vil bare si at jeg tenker masse på dere og på lille Anna.

Ønsker dere alle ei riktig så god uke!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

så gla': Var nok et par fulle som ikke kunne skjønne hvorfor de ikke kunne få mer å drikke... da kunne jo bare noen andre kjøpe for dem(?)

Veeel... fikk oppdatering fra frokostvakta i går om at alt hadde gått seg til og de var blide og skulle komme tilbake neste år igjen. Håper de har skjønt at å krangle med barkeeperen er dårlig "bisniss" når man skal prøve å ro seg utenom en serveringsnekt :-D

Nei Vi har ikke slutta med "gamlemåten" fordi om vi skal få hjelp, men jeg legger vel ikke like mye i -prøving- lenger, vet jo at sjansen er ørliten for at vi får det til alene.

Mortine:Det ordner seg ALLTID for snille jenter vet du ;-) Skulle bare legge til at det selvfølgelig er erstattning for rødvin, den finnes jo i alkoholfri utgave, det er bare at jeg synes den smaker noe aldeles forferdelig! Vil jo ingen noe v ondt, men liker du den er det jo en grei erstattnig -alkoholfri hvitvin er hakket bedre, men godt...?

Nå er jenta "vår" (sambos "ekte" og min stedatter) starta i 4. klasse... blir så stor at. I går kveld ved legging mente hun at jeg burde snart få baby i magen jeg og... Håper hun får rett :-)

Skrevet

Hei på dere!

Snorkefrøken - tenker på dere!!! Nærmer det seg begravelse?

Her er alt som vanlig. Jeg nærmer meg IKM (ca torsdag denne uken jfr el-test). Kjenner absolutt ingenting. Når jeg tenker på det har jeg ikke kjent noe de 3 andre gangene jeg har blitt gravid heller så jeg får bare se om den dumme mensen dukker opp eller ikke. Skal på fest lørdag og snapper til meg tips fra ovenstående innlegg dersom jeg skulle være så heldig å ha spire nå.

Ha en god dag damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...