Gå til innhold

Ny Tråd: Oss over 30!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen.

operasjon lørdag gikk foreløpig fint. venter til i morgen med sjans for veer skal avta helt. videre er det faren fr at infeksjonen skal blusse opp som er værste fiende. det håper jeg ikke skjer. er mer optimist og kan ikke få skrrytt nok av sykehuset i vestfold - tønsberg. alle står på og er så flinke med meg.

ny unders torsdag for å kontrollere at de tråder som ble sydd på sitter slik de skal. har heldigvis lov til å gå på toalettet. den angsten jeg hadde fror at mini skulle skli ut slik denforrige gjorde er borte.veldig godt. tusen tusen takk for alle gode tanker oghilsener. store klemmer til dere.pst. lagny tråd. sliter m sykehus pc......

Snorke-frøken

Kopierte siste innlegg i den gamle:-)) Dette var gode nyheter Snorke-frøken!!! Har tenkt så masse på deg. Dem er flinke i Tbg, der får du nok godt stell ja. Nå må du bare passe godt på deg selv og lille nurket! Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snorke-frøken.

Det var godt å høre fra deg her inne. Har tenkt masse på deg/dere.

Godt å høre at du har det bedre!!! Vi krysser alt vi har for deg!

klem

Skrevet

Å så godt å høre...:-)

Da skal jeg oppdatere D&G som også har vært kjempe bekymret, men sitter uten nett for tiden.

Stå på....sender mange gode tanker...:-)

Skrevet

Hei

Har ikke vært hjemme eller inne på tråden i helga -mye som har skjedd og det er det her inne og ser jeg!

Sambos bror har vært her fra Troms for å være med på søskenbarntreff, så vi har vel stort sett bodd hos svigers. Stor fest på lørdag og ellers mye sosialt sammen med svogeren og familien :-)

Snorke-frøken: Håper alt er gått som det skal og at spiren nå blir der den er til h*n er stor nok til å møte vår verden! Masse gode tanker til deg og dine!

Får du komme ut fra sykehuset og leve sånn noenlunde normalt resten av graviditeten, eller må du bo der nå?

Dotten: Det ser ut som det er mange her på bim som ikke har kjent symptomer akkurat den mnd de faktisk er blitt gravide, så jeg krysser fingrene for at det samme gjelder deg. Både pergo og wild yam -det MÅ bare bli bra ;-)

Satser på finvær og lite pc bruk jeg og, men i skrivende stund regner det i Trøndelag. Det er meldt bedre vær fra i morgen utpå dagen, så jeg håper yr.no har rett.

Ellers får jeg vel tantebesøk i løpet av uka, tenker jeg. Hun kommer vel så nogelunde presis på torsdag, eller kansje hun drøyer til fredag denne gangen... er litt sånn hipp som happ etter når på døgnet hun kom sist (og det husker jeg jo ikke :-D) Skal oppdatere ikm lista så snart hun er her. Skulle tatt seg ut at hun ikke kommer nå når det er bare 4 uker til vi skal på St.Olavs. Sambo håper at jeg er gravid NÅ for vi har da slett ikke tid til å dra til Tr.heim dagen før han skal feire dagen sin :-D

Har ikke husket på notere denne gangen heller, så til dere andre får jeg bare hilse pent :-)

Skrevet

Og så gode nyheter å få Snorke-frøken. Vi krysser alt vi kan for at lille spire holder seg godt på plass. Så bra at du klarer å slappe litt mer av selv også :)

Godt å høre at du blir tatt godt vare på, spesielt i en sånn situasjon! Masse, masse lykke til :)

Eva76: Takk, takk. Vi får satse på at Pergo og WY virkelig gjør susen. Og så skal jeg krysse fingrene for at tanta di holder seg unna, og at dere slipper turen til Trondheim. Også for din sambos del, slik at det ikke blir så stress før bursdagsfeiringen :)

KOPIERER INN MITT SISTE INNLEGG FRA FORRIGE TRÅD OGSÅ JEG: (Oj... Caps Lock... Sorry!).

Hei jenter!

Da var helgen vel overstått. Puh! Merket at det har tatt litt på i helga ja. Liiit uvant med to små rabbagaster! Vi var stort sett bare hjemme denne helga. Fant ikke på noe spes. med de små. Bare småturer i nærområdet, men sikkert godt og ikke nødvendig å dra på events hver gang han (besøkshjemgutten vår) er på besøk heller! Trøtt i dag ja. Lite søvn, da snuppa har sovet inne hos oss i helga, og helst på tvers i senga.. he, he. De to små kan ikke dele rom, for da blir det aldri kveldsro, og ingen av dem får sove... he, he. Men i natt hadde jeg hele sengen for meg selv.... Sambo slokna på sofaen, og jeg lot ham ligge. He, he. I natt ville jeg sove!!

Huff. Hadde verdens verste drøm i natt. Drømte at snuppa døde (så henne aldri da heldigvis, men drømte at hun var borte). Huff. Har aldri hatt en sånn drøm før. Skikkelig ekkelt! Drømte også at jeg måtte inn hit og skrive om det. Liiit mye Bim/Dib kanskje. Godt det er ferie straks, og fri fra både jobb/Bim/Dib og alt det hverdagslige. Håper sånne drømmer ikke betyr at noe fælt skal skje en av mine nærmeste, men sanndrømmer aldri heldigvis! Huff.

Ellers har feireplanene våre til Nord-Norge/Helgelandskysten gått i vasken. De vi skulle bo delvis hos har plutselig ikke plass alikevel, da andre familiemedlemmer kommer også, pluss at de skulle hjelpe oss med å skaffe tilgang på båt osv. men det har de heller ikke "husket", og liiit sent for oss å ordne og fikse så mye selv, så da blir det ferie i Sør-Norge i steden for. Blir sikkert Dyreparken i Kristiansand o.a. Men, det blir sikkert bra det også. Da får vi satse på nord til neste år da!! Sååå irriterende når sånt skjer. Skulle ha bodd hos halvbroren til min sambo, men når de ikke har ordnet en dritt av hva de lovet, så gidder vi ikke å dra nordover i det hele tatt. Alle planene avhang litt for mye av dem. Trodde man kunne stole på godt voksne mennesker jeg, men tydeligvis ikke! :(

Ellers så har jeg ferie fra helga, og da blir det stille fra meg :) Dere får Dotten-fri og fri fra mine lange innlegg, på i hvert fall et par uker.. he, he. Men regner med at det blir stille på tråden uansett, da flesteparten er ute i finværet (er lov å håpe på godvær) og ellers har fri/ferie :)

anki: Takk, takk. Håper spiren sitter jeg også, men tror ikke det skjer noe mer denne pp-en enn den forrige, selv med både Pergo og Wild Yam. Har null symptomer, men det har jeg jo ikke hatt noe særlig av før heller. Bare innbildte :) Håper vi alle kommer på gravidelisten i løpet av høsten i hvert fall. Vi blir jo hengende sååå lenge etter de andre!

Ellers får du ha lykke til med prøvingen til høsten, og kjedelig og trist at du måtte slå butikken din konkurs, men topp at du har fått deg jobb da. Masse lykke til :)

tussemor5: Håper den verste hodepinen, kvalmen og trøttheten gir seg snart, slik at du kan begynne å fungere nokså normalt igjen. Må være slitsomt å være så utafor når du har en liten å ta deg av i tillegg til deg selv. Godt du har en super mann som gjør sååå mye for dere da :)

Lykke til med kloakktilkobling o.a. som gjenstår i heimen. God tur nordover og nyt ferien :) Takker for lykkeønskninger ang. spire, og håper på en selv også snart ja.. he, he. Ventet lenge nok nå!

Og det går helt sikkert supert med din lille spire. At det rives og slites litt der nede er jo helt normalt..... Lykke til :)

Så gla': Good tur på cruise. Nesten ikke misunnelig. Masse lykke til med den kommende pp-en med Pergo ;) Håper det gjør susen!!

Og "innbildt" svangerskap/graviditet er nok noe vi alle prøvere "sliter" med innimellom :) He, he.

Sanna32: Så morsom og artig din lille nevø (niese???) høres ut som. Håper dere koste dere med bading osv. Du skrev nevø men refererte til henne, så jeg ble litt usikker om det var gutt eller jente?? He, he. Håper dere finner en fin bok med løver, så h*n vet hva det er, og at løver ikke finnes i Norge (med unntak av Dyreparken). Fnis.

mamma til 2: God feire på hytta og kooos der alle sammen med familie og venner.

Så, da har jeg fått med alle som har skrevet noe i det siste tror jeg. Til alle dere andre ferienytere og de som er fornuftige og holder seg litt unna her.. he, he. GOOOOD sommer. Kommer vel innom med et innlegg til før feiren til fredag, men om ikke, så skravles vi om et par uker. Kos dere!

Stor klem

Skrevet

Hiver over lista vår også

-------------------oppdatert IKM liste------------------------------------------------------

-anki-vil-ha-09baby: ikm 29.06 (gift,to barn, fra sunnmøre)

- så gla': ikm 1./2. juli(39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

-Eva76 ikm 3. juli (31 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

- Mortine: ikm ca.1.juni (33,gift, jente f.03. Buskerud)

- Godiva. 17.juli...(33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

-mamma til 2 gutter og en engel 13.07.08

-Sanna32 ikm 17.07.08,((er blitt spådd gravid denne mnd av 2stk:)) (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms)

- Dotten ikm ca 6. juli (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

Gravide:

- Skrekkblanda fryd, term. 1. sept

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- Snart 4 barn? termin 22.nov

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold)

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- rose:-) termin 15.jan 2009 ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag)

- D&G-the one termin 17.jan2009 (38år, samboer, gutt født 06,Oslo

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Pappalille: Termin 23.01.09,Gift, 0 barn, opprinnelig fra Nøtterøy.

- Giina: Termin 31.01.09, 33 år, forlovet. Første barn/1MA

- tussemor5: Termin 4. feb 2009 (gift, gutt 07, møre og romsdalen)

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

Skrevet

En bitteliten oppdatering fra forrige innlegg.....:

Det blir Helgelandstur på oss alikevel :) Vi reiser nå nordover allerede mandag! Håper det blir en fin tur. Skal sikkert skrive en liten rapport når jeg er tilbake :) Av alle ting så har vi leid oss en splitter ny bobil! De vi skulle bo hos hadde plutselig ikke plass, så da måtte vi gjøre som snegla og ta med oss eget hus :) Meeen, nå er ikke jeg et campingmenneske da, så håper jeg ikke "dør" av dette her. Dyrt er det også! He, he. Men snuppa vil sikkert kose seg masse, og det er det viktigste!!

Og så har vi jo kjøpt DVD-spiller til bilen, så dette blir nok bra. Vi blir nok lei av Postmann Pat, Karius & Baktus osv. i løpet av turen, men, men. Snuppa har aldri vært vanskelig å ha med i bil, men for at det ikke skal bli for kjedelig, så investerte vi i et DVD-anlegg. Var vel egentlig mest for sambos skyld. He, he. HAN kjeder seg vel mer enn snuppa i bilen :)

Skrevet

-------------------oppdatert IKM liste------------------------------------------------------

- så gla': ikm 1./2. juli(39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

-Eva76 ikm 3. juli (31 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

- Mortine: ikm ca.29.juli (33,gift, jente f.03. Buskerud)

-Sanna32 ikm 17.07.08,((er blitt spådd gravid denne mnd av 2stk:)) (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms)

Gravide:

Hei, hei.

Lenge siden jeg har vært på nett! Har lest litt på den gamle tråden og slutter meg til alle sammen med varme tanker til Snorke-frøken! Tenker på deg og dine. Dette skal gå bra!!!!

Så gøy med bobiltur Dotten! Grunnen til at jeg har vært ekstra fraværende her er at vi har vært på bobiltur!! Vi har vært i Dyreparken i Kr.sand. Det var helt supert!!! Vi er heldige for vi får låne pappas bobil. Det er kjempekjekt å ha med seg huset på tur altså-så du må bare glede deg. Vesla her synes det er topp å sitte på for hun får ekstra god utsikt når bilen er så høy. Vi har ikke hatt med dvd, men så har vi heller ikke kjørt så langt som dere skal. Vi har med mp3 med barnelydbøker og musikk som er god å ha ved leggetid. Vi hadde faktisk planer om å kjøre oppover til Nordland i august for da er bilen ledig igjen, men ettersom snekkerne fortsatt ikke har fått opp noe vi kan male på nå-så regner jeg med at det kommer i august slik at vi heller bør bli hjemme for å få gjort noe da..

Ellers har vi planer om fjelltur- hytte til hytte og en liten ekstra bryllupsreise for bare kjæresten og meg. Vi har leid ei lita hytte med båt i Blindleia på Sørlandet og skal kose oss i tosomheten mens lillemor er på besøk hos bestemor.

TR kom igår...ikke noe gøy akkurat, men dette er iallefall første mnd. etter at jeg var gravid at jeg har 28 dagers syklus og el.på dag 14. Det er da noe! Og hvis denne mnd.også blir sånn har jeg el når vi er på kosetur!! Man må finne gleder i det meste- må man ikke?!!

I morgen begynner jazzfestivalen her. Det blir så bra!! Er med som frivillig. Min jobb er å være konfransier på noen konserter. Skal gå på alle barnearr. med vesla og på masse konserter på kvelden. Pleier å være yrende folkeliv i vår lille by!

Nå må jeg sette i gang å gjøre noe fornuftig her!! Vaske gulv for eksempel.. Det er egentlig kjærestens jobb, men jeg tenkte jeg skulle ta det nå. Han tar nemlig alt av klesvask for tiden.. vi må nemlig- pga. bygginga gå ut og klatre ned i stige for å komme til vaskerommet i kjelleren.. ikke noe for meg!

Så gla! gratulerer så mye med dagen som var forrige uke!!

Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

Hoi,hoi!!!!!!!!!!

En liten snar tur innom. I dag har jeg ikke vært kvalm, bare voldsomt trøtt, med det resultat at huset innvendig ser noe mere representabelt ut enn tidligere og gullet fikk i tilegg lov til å forsøke seg alene på spaghetti med kjøøtsaus (det var føøøøøøør jeg vasket;)).

Snork Frøken: Det var så utrolig godt å høre at det har gått bra, har tenkt så inderlig mye på deg!!!!!!!!!!! Nå håper jeg bare fortsettelse blir en dans på roser for deg og familien din!!!!!!!!!!!! Det fortjener dere virkelig altså!!!!!!!!!!!! I den grad du klarer, får du nyte oppholdet på siv og late som om at det er ett lite hotell opphold du er på ;) Pasientene mine på siv da jeg jobbet der brukte å si at det var det beste hotellet i byen;) Spent på å høre videre fra deg.

Dotten: God tuuuuuuuuur...hørtes jo igrunn bare festlig ut med bobil tur da, får dere fint vær blir det sikkert helt supert og trangt (hehehe). Vi drømmer om campingvogn. Hadde vært kjekt, så kunne jeg ha stuvet bort litt tupperware også ;) Formen virker til å være oppadstigende og det er deilig altså, men nå når kvalmen virker til å returnere ser det ut til at trøttheta skal ta overhånd igjen og det liker jeg dårlig, men,men,men...tror ikke han legen min liker å sykemelde folk, men fortsetter det slik har jeg ikke nubbsjans. Ser de dagene jeg ikke får sovet siste dubben med gullet, da er jeg kakemann kl 19...sukk...skal på kontroll om ei uke, så d' blir spennende, har ett ørlite håp om kanskje å f se/høre lille nurk.

Dere må ha skikkelig god tur nordover å kose dere rått og hemningsløst slik bare nordlendinger kan;)

Ps Vi ble koblet opp til kloakken tilslutt så nå er det bare dor snekkerne å komme:):):)

Pappalille: Hvordan går det med deg????? Tenker mye på deg også stakkar, bagynner kvalmen å gi seg???

Nei, nå er det vist smukke tid hos gullet.

Snakkes damer

Skrevet

Heisann jente...:-)

Har egentlig ikkje nåkka å rapportere, håpe det går bra med dokker alle.... e det ei stund sia noen blei gravid på denna tråden eller? Kanskje det bygge seg opp mot et rush snart....he he....

Vente no på nytt fra snorkefrøken....lurer veldig på hvordan det går med dem...

Skrevet

Hei folkens =) Jeg er litt fraværende for tiden, men jeg lever da =) Formen går opp og ned, men nå har jeg i hvert fall ringt akupunktør =p Hun hadde selvfølgelig ferie, så nå må jeg enten finne en ny eller vente et par uker. Kjenner jeg meg selv rett blir jeg nok å vente. Synes det er betryggende å gå til noen man har fått anbefalt av kjente liksom. Så vet jeg at hun ikke er sprøyte gal og stikker meg i øyeeplet eller noe slikt O.o

Akkurat i dag er formen ganske god (fikk til og med litt "kvalitetstid" med mannen før han gikk på jobb *g*! Første gang på _fem uker_!), og om en times tid får jeg besøk av en venninne av meg så får jeg skravla litt også =)

Bra er det, for jeg blir fort kvalm foran pc, tv eller når jeg leser =$

Jeg tenker på deg og krysser fingre og tær snorkefrøken =)!

Skrevet

-Eva76 ikm 30. juli (31 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

Gravide:

Bare innom en snartur før jobb for å oppdatere ikm lista. Trenger ikke vente på ikm jeg... den KOMMER og nå FØR tida :-( ja, ja..

Må løpe, jobben venter heller ikke.

Skrevet

Hallo!

Da kom tanta endelig i dag. Plutserlig har jeg fått 28 dagers syklus gitt, men det er jo bare positivt det. På mandag er det i gang med pergo. Det blir en spennende pp. Håper det står bra til med alle sammen, også håper jeg vi snart får høre fra snorke-frøken igjen. Tenker masse på deg vet du;-) Ha ei riktig god helg alle sammen, og god tur til dere som skal ut og reise. Sommer og ferie er bare deilig!

- så gla': ikm 31. juli (40 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

Gravide:

Skrevet

- så gla': ikm 31. juli (40 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Frida drømmer om baby, ikm 9. juni, (forlovet, gutt 12 år, jente 6 år, bor i Tønsberg)

Gravide:

Skrevet

Heisann folkens =) Skal bare droppe kjapt innom i sommervarmen =)

I dag har jeg handlet inn de første babytingene =D Jeg tror det jeg føler nå må være et snev av eufori *g* Min mors samboer har en sønn og svigerdatter med ei berte på ett år. De skulle selge en del utstyr, så jeg kastet meg over det og har fått bilsete, voksipose, stellebord, brystpumpe med mer til en veldig god pris, og det blir levert på døra av de stolte besteforeldre. Hah! Jeg trengte ikke gå ut av døra engang =D!

*danse rundt*

Skrevet

Hei jenter, ENDELIG er jeg på nett igjen! Kan tro jeg har saaaaavnet dere! Etter et forrykende tordenvær forrige torsdag gikk modemet vårt til dundas og har etter d måttet bli oppdatert av så glà og sanna. Tusen takk begge to!

Ingen modem i hus enda (grrrrrrr telenor altså, bestillingen har visst blitt borte) men nå surfer jeg igjennom mobilen-skulle jo ha visst om dette for leeeenge siden!

Vel, da får jeg også henge meg på alle lykkeønskningene til snorkefrøken! Har fått full oppdatering via sms, tenkt og bekymret meg sammen med alle andre her inne. Håper nå at ting har roet seg og at spira har d bra i mammas mage:)

Vel, en ting er sikkert: guri malla kor mye jeg har fått gjort denne uka uten nett:)

Rolige dager på jobb med færre barn og til uka er d bare 2 igjen. Tirsdag har jeg fri, skal da på duotest: Kryss fingrene for meg om at allt står bra til med spira jenter!

Er nå i min 13.uke og allerede inne i 2 trim. Tiden har faktisk gått fort:)

Tror og håper allt står bra til! Vekta står på -1.5kg og d kan jeg vel si meg fornøyd med siden jeg hadde lagt på meg 12kg til samme tid med turbo:)

Jeg får prøve å komme innom her senere og oppdatere meg orntli!

Så glà: si meg har du hatt bursdag du eller? hmmmmmmm:) Gratulere m vel overstått i tilfellet:)

Ha en go frædda jenter!

Ellers er d full nedtelling til spania neste lørdag for hele 4 uker:)

Heldigvis blir d full rulle til uka m besøk av mamma og niesa mi og flere familiemiddager så dagene ser jeg for meg kommer til å gå kjempefort!

Skrevet

Hei!

Er bare innom for å si god sommer og god ferie alle sammen. Kos dere masse :)

Klem

Skrevet

Hvor godt å høre fra deg snorke frøken....:-)

Du får ta det ordentlig med ro og få deg noen liggende hobbyer...finnes sånne fine elektroniske soduko spill, lesing,handarbeid eller få tv inn på rommet...:-)

Fortsette å krysse alt eg har...også beina da el e over og vi missa den totalt..:-)

Hei til alle andre og god ferie til de som skal ha det...:-)

Skrevet

Nå var vi jammen meg langt nede på s 3 og det kan vi vel ikke ha noe av???? Må bare pushe litt kjapt, har en litt selskapssyk gutt her...

Skrevet

Sånn,da er jeg faktisk alene en liten stund også, ikke så ofte d' skjer. Skal nyte i fulle drag, men først skrive litt her. Har jo ikke skrevet på lange tider.

Var på jobb i natt for første gang på en måned og for å være ærlig var ikke det noen sukse, husker ikke sist jeg var såååååååå kvalm og følte meg sååååååååååå guffen. Følte at jeg ikke fikk gjort noen ting, stakkars kollegaen min som bare måtte springe rundt og gjøre alt, mens jeg lå i en stol og forsøkte iherdig å stagge kvalmen med sure drops...ja,ja,ja...skal til legen igjen i morgen, så da regner jeg med litt utvidet sykemelding også er det alle disse prøvene da...på en måte blir det litt som å komme i gang som gravid føler jeg, har liksom ikke gått helt opp for meg enda bortsett fra den elendige formen da...venter liksom på å se magen vokse og å kjenne liv osv, får håpe på litt positiv acion på den fronten snart.

Ellers har vi hatt besøk av pappa og kona hans, det har vært kjempe koselig og gullet har gjort alt i sin makt for å sjarmere og anskaffe seg det som finnes av godsaker rundt omkring, noe han har hatt stor suksess med. Vi har fått hvilt litt sammen jeg og gubben og faktisk orket litt sengehygge...hehehe...det var alt for lenge siden sist, men det trengtes;) har ikke vært så mye tid til kjæreste aktiviteter den siste tiden så det var godt å kjenne på gløden litt igjen.

Når det gjelde husbygginga er vi nå koblet opp til kloakken og tomta er helt klar til bygging - deilig, så mens vi er nordpå kommer murene opp, så når vi kommer hjem er det bare for gubben og fylle i masse rundt muren så starter snekkeren...JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg til byggeperioden er over ja, også gleder jeg meg til å innrede!!!!!!!!!!! Utover dette har det ikke skjedd så mye på fronten vår den siste tiden.

Snork Frøken: Det er like godt hver gang det kommer noen ord fra deg om at alt går bra, tenker mye på dere og håper alt skal gå bra. Skal krysse det jeg har for at infeksjonen holder seg unna. Hørtes utfordrende ut med max 60 min ut av senga hver dag, men det er vel kanskje verd d' med tanke på resultatet!!!!!!!!!!!! Virker nesten på meg som om at det bare blir flere og flere som må ligge gjennom hele svangerskapet pga tynn livmorhals muskel. Blir det keisersnitt på deg nå siden de har sydd igjen eller kan du føde normalt? Eller var det slik at du måtte ha keisersnitt uanset??? Har litt dårlig husk desverre. Uansett, masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er spennende å følge med deg!!!!!!!!!!!!!!!!

Pappalille: Gøy med sånn shopping da!!!!! Skal så smått begynne å kikke på tvillingvogn vi da, litt usikker på om vi skal gå for det eller andre alternativ, men får se litt på kvalitet og pris osv, kom plutselig på at vi kanskje må avvenne gullet fra sprinkelseng til stor seng før lillegull kommer, det ble plutselig veldig skummelt også har vi kjøpt potte, for det hadde jo vært deilig om gullet var delvis tørrlagt når lillegull kommer, mye rart vi skal gjennom med disse små gitt...hehehe... hvordan er formen din nå da? Får du i deg noe væske og mat???

Dotten: Hvordan går det med campinglivet???? Det blir ett stort savn å ikke lese innleggene dine på en stund, men skal vel overleve;) Håper dere koser dere masse og får plenty med sommervær og midnattsol der oppe!!!!!!!!!!!!!!

Så gla: Kos deg såååååååååååå masse på cruise og lykke til denne ppen, denne gangen slår dere knock out på alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da er det vist ikke så lenge til min kjære kommer hjem, så da skal jeg entre sofaen ei lita stund tror jeg.

Snakkes damer

Skrevet

Hei.

Lenge siden sist jeg var innom!

Så godt å lese at det ser bra ut nå Snorke-frøken! Forstår godt at du heller er hjeme enn på sykehuset når det ikke er noen medisinsk grunn for at du skal være der. Fint å være sammen med familien selvom sommeren blir anerledes enn hva dere hadde tenkt. Jeg har ei studieveninne som har hatt det samme som jeg tror at jeg har forstått at du har og hun har ligget seg igjennom to svangerskap med stort hell- om en kan si det på den måten!!

Her hos oss har den store feriefreden senket seg.. Er veldig trøtt og sliten etter ei svært så travel festivaluke forrige uke..tror vi lider av postjazzsyndrom!!! det var masse flotte konserter og mye trivelig sosialt. Fikk vært på flere konserter med vesla også- hun digger det!!

Nå har vi stor aktivitet i tilbygget vårt. Elektrikere, rørlegger, trappesnekker og snekker står på, men det er fortsatt lenge til vi kan begynne å male ser det ut til..jaja, da får vi bare slappe av så lenge da!

Når det gjelder prøving så er vi i full gang..haha! er på dag 10 nå og har hatt høy fertilitet siden dag 8. er spent på hvordan dette går. Prøver å ikke tenke så mye på det,men det er som alle dere vet lettere sagt enn gjort!

¨Det er iallefall på tide at vesla får seg søsken. Nå har hun besøk av ei lita jente fra nabolaget og jeg er redd for at hun sjefer noe voldsomt med henne.

Neste uke skal kjæresten og jeg på tur alene. Det blir sikkert fint! Gleder meg til å være litt alene, men gruer meg til å være borte fra vesla. Har aldri vært borte fra henne så lenge som ei uke før..

Nå skal jeg begynne å forberede litt grillmat som vi skal ha i ettermiddag. Lager spyd med kylling og grønnsaker. Også må vi ha salat til alt vi spiser for tiden..vi har nemlig store forekomster i kjøkkenhagan!! I går spiste vi noe annet fra hagen..nemlig brenneslesuppe! Det var faktisk veldig godt!!!

Ha en fin ettermiddag alle sammen!

Klem

Skrevet

Heisann!!!!!!!!!!

Da er dagens legetime over og det ble en helt fantastisk opplevelse, er 11+3 i dag og fikk se en liten levende krabat som herjet rundt i mammas mage, det var nummeret før tårene trillet gitt, men da jeg begynte å tenke på fødsel forsvant behovet for "rørte" tårer, kjente at jeg ikke er heeeeeeeelt klar for det enda...skrekk og gru, men resultatet blir helt sikkert bra. Var bare så sinnsykt deilig å se at lille gull var i live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gullet var med og satt stille og rolig på gulvet med en eske rosiner og var voldsomt fornøyd, han hadde ingen planer om å reise derifra, gjorde ikke han noe at de "herjet" litt med modern, når han fikk så mye godt å putte i munnen, legen var helt imponert (da måtte jeg le, for gullet er aldrig så rolig som når han får druer eller rosienr...hehehe...)

Snork frøken: Så flinke dere er til å organisere dere når situasjoenen er blitt som den er blitt, dere er jo helt fantastiske!!!!!!!!!!!!!! Skjønner godt at du vil ligge hjemme i stede for på siv, kan ikke sammenlignes;) 40 dager ja, det føles sikkert kjempelenge, men det er jo bare en god mnd da....hvordan takkler mannen din dette? og barna? Du får kose deg så godt som mulig med ferske jordbær med is eller vanilje eller hva som enn måtte friste. Jeg fikk lyst på is gitt, kanskje jeg skal nyte en nå mens gullet sover...

Mortine: Hørtes godt ut med en hel uke alene ferie, vesla di synes sikkert det er kjempespennende å være borte såååååååå lenge eller???? Dere må kose dere masse

Snakkes da jenter

Skrevet

hei.

Snorkefrøken. jeg beundrer virkelig din vilje til å holde ut. Jeg skjønner virkelig godt at du foretrekker å ligge hjemme istede for på sykehuset. Jeg har lest å fulgt med på tråden vår med jevne mellomrom selvom jeg ikke er like flink til å skrive hver gang. krysser fingre og tær for deg å sender gode tanker. Dette går bra!!:-):-)

Jeg er nå 14 uker på vei i dag. Føler meg i fin form egentlig. Skal ikke klage jeg.

Drar på ferie til uka. skal bli deilig å komme seg litt bort fra byen.

Fortsatt god sommer til alle sammen.

Skrevet

Hei og hopp alle sammen =)

Her har det vært besøk fra svigerforeldrene i noen dager. De mellomlandet her på vei til ferie i Afrika =) Det har vært hyggelig, men slitsomt. Jeg har slippet å kjede meg så voldsomt, men merker jo at formen ikke er sånn at det er lett å "underholde" besøk mens mannen har vært på jobb. Nå har jeg utrolige svigerforeldre da, så det har vært mest kos. Stoooor blomsterbukett fikk jeg óg av dem =)

Formen er i ferd med å bli bedre merker jeg. Jeg har fler gode dager, kaster mindre opp og matlysten er god. Jeg drikker appelsinsaft i store mengder, og spiser så mye appelsiner at det alltid lukter appelsin av meg =p I går var jeg til og med en tur ute med svigers og mannen. Først spiste vi ute og så tok vi en kjøretur. Deilig å komme seg litt ut!

Det er så godt å høre at det går, etter forholdene, bra Snorke-frøken =)! Det er klart det blir kjedelig å måtte ligge så mye, men som du sier; motivasjonen er jo tilstrekkelig! Dette går bra! Stor klem!

Skrevet

Hei på dere!

Lenge siden jeg har vært her nå. Etter en ferieuke er jeg på jobb denne uka for deretter å ha 2 uker ferie til. Siste ferieuka skal vi til Danmark; legoland, sommerland, dyrepark - ungene gleder seg veldig.

Jeg har ikm til søndag og må si jeg er spent.....Kjente el veldig godt på dag 14-15. Jeg er overbevist om at akupunkturen er årsaken til at jeg plutselig har sykluser på 28-29 dager. Hurra! Av symptomer kan jeg nevne masse stikking i magen(livmoren?) og smerter rundt halebeinet. Kjenner ikke noe i puppene.

Jeg blir bortreist i 2 uker fra helgen så jeg får ikke meldt ifra her hva som skjer ved IKM, før i uke 31.

Godt å høre at det går etter forholdene bra med snorke-frøken. Kos deg på sofaen! Regner med at du nå kan alle seriene som går på diverse kanaler og har lest noen gode bøker.

God sommer til alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...