DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 9. september 2008 #176 Skrevet 9. september 2008 Hei Snorkefrøken:) Kjempedeilig å se deg her inne igjen! Familieturen hørte kjempekos ut! Og deilig å høre at dere ser femover og at om dere får grønnt lys, satser igjen:) For å endre på nick og termin: gå inn på Brukerinfirmasjon på Din Egen Side. Gjør endringene og trykk "lagre endringer" Lykke til! Vi må få til treffet snart! Jeg er har ingen store planer fremover foruten bryllup 1.lørdagen i okt. Forslag til dato? En fredag kansje?
Dotten Skrevet 9. september 2008 #177 Skrevet 9. september 2008 Hei! Så bra å lese at du klarer å få så mye glede inn i livet ditt nå Snorke-frøken! Det må jo være deilig å klare å kose seg sammen, og ikke minst at du har noen nydelige og snille barn, og ikke minst en fantastisk mann! Så glad på deres vegne Som D&G skriver så må du gå inn på Din Egen Side til venstre her oppe, og deretter velge Brukerinformasjon (Linjen under smokkene). Der kan du klikke av for noe annet enn termin ev. slette den! mammatil2: Huff hørtes slitsomt ut med alle bivirkningene. Jeg hadde heldigvis ingen når jeg prøvde Pergo. Får håpe det gir resultater nå da og du blir gravid. Vil tro at mannen din ikke var lei seg fordi han "måtte" trå til han også, selv om du hadde hodepine He, he. Lykke til! Ellers skjer det ikke mye her på fronten. Late dager, og ikke tenkt å gjøre store sprellene heller. Til helga er det besøkshjemgutten vår igjen, og så forberedelser til bursdagsfeiring! Skal bli stats vil jeg tro for snuppa. Hennes første barnebursdag med små venner Ha en flott dag alle sammen
Pappalille Skrevet 10. september 2008 #178 Skrevet 10. september 2008 Nei og nei nå hadde vi havna langt nedpå. Jeg har vel ikke egentlig så mye å skrive om kjenner jeg. Formen er ikke god så det ser ut til at jeg skal være hjemme i dag. Har såvidt begynt på jobb igjen, hele to dager, men har en aktiv sykemelding så det er jo greit nok. Det var utrolig deilig å få litt hverdag igjen, kjenner jeg er i mye bedre humør, eller som mannen sa det i går kveld "du sprudler jo!" Det er godt å komme ut av huset, få kjenne seg litt nyttig og ikke minst møte alle de hyggelige kollegaene mine =) Ett drawback er mammauniformen, men de fleste på jobb er veldig greie og påstår jeg er søt i den ;-) De er vel redd Hormonella skal komme og ta dem tenker jeg =D Det var godt å lese det siste innlegget til Snorke-frøken her =) Deilig at du kan ha sånne dager! Nå skal jeg finne på noe produktivt jeg kan gjøre så jeg ikke bare blir sittende på baken i dag. Ja, jeg skal nå prøve å finne noe i hvert fall =) Ha en fin dag jenter=)
Mortine Skrevet 10. september 2008 #179 Skrevet 10. september 2008 Hei! Noen dagers fravær fra nettet har det vært på meg nå. Først en trivelig tur til Trondheim i helga,og deretter et ufrivillig-men for all del hyggelig opphold hos mor! Feeeestlig med gammelt hus vet dere- da rørleggeren skulle koble opp rør osv. til det nye badet oppdaget han at både vann og avløp her var i ferd med å bryte sammen. Da var det bare å få tak i gravere osv. Så nå har vi fått gravd opp hagen...heldigvis har det ikke gått utover rosene mine.. Nå er heldigvis røra på plass igjen, og vi kan gå på do i vårt eget hus igjen! Det var jo greit at ulumskhetene ble oppdaget da! I dag har vi vært på Rikshospitalet og tatt morkakeprøve. Grudde meg veldig, men det gikk fint. Ikke vondt og ikke noe ubehag etterpå. Det var ganske ille sist, men det hjalp nok at jeg visste hva jeg gikk til nå og fokuserte på å slappe av. Det gikk fint med kjæresten denne gangen også, han holdt på å svime av sist. Nå må vi bare veeeeente på svar. Det var en her som lurte på om prøva tas gjennom magen. Ja, på meg gjorde de det, men den kan også tas via sjeden- avh. av hvordan morkaken ligger. Jeg ble også veldig glad for å lese innleggene dine Snorke-frøken. Godt at du tar deg sånne avstikkere og gjør ting som er bra for deg! Det hjelper når livet er kjipt og urettferdig, det har også jeg erfart. Det har vært nevnt treff her- JA!!! Forrige gang noen av oss møttes sa jeg at jeg gjerne tar imot besøk her når huset er ferdig. Nå tar jo det sin tid da..så kanskje vi skal treffes i Oslo igjen? Nå skal jeg lage litt god mat til kjæresten og meg. Vesla er hos mormor og spiser pannekaker sammen med søskenbarna. Mormor og hennes mann (barnas lekekamerat) skal reise bort på lang ferie i morgen og vil derfor være sammen med de små i ettermiddag. Ha en fin ettermiddag og kveld superdamer!!
Dotten Skrevet 12. september 2008 #180 Skrevet 12. september 2008 Hei! Da er helga rett rundt hjørnet og vi skal ha besøkshjemgutten vår. Puh! Ellers skal vi prøve å slappe av og bare ha det kos. Til onsdag fyller snuppa 3 år og vi skal ha den aller første barnebursdagen. Blir spennende! Bake litt kake og ha en pølsefest! Håper de små koser seg... Vet ikke om det er nødvendig å planlegge så mye leker enda jeg? Regner med at de skal sjekke ut alle lekene hennes osv. og tiden flyr jo. Er jo bare snakk om i underkant av 2 timer så! Pappalille: Håper formen din er stigende igjen, slik at du orker å gå litt på jobben. Må være kjedelig å bare være hjemme. I hvert fall siden du vil på jobb Kan ellers tenke meg at mammauniformen er berre lækker, og som du sier så tørr ikke kollegene si noe annet enn at du er søt i den He, he. Neida. Du er sikkert kjempefin!!! Mortine: Så bra dere hadde en hyggelig tur til Trondheim da, og at dere koste dere masse. Kjedelig at røra slo seg vrang, men alltid kjekt med et lite "hotellopphold" og ikke minst nå vil jo de helt nye røra vare i minst 40 år Lykke til med prøvesvarene, og kjempegodt det ikke gjorde vondt! Får dere også vite kjønnet nå... og vil dere vite?? Ellers er også jeg som tidligere skrevet klar for et treff. Helst i Oslo for min del da, men er flyttbar Håper ellers alt er bra med dere. Jeg kommer til å forsvinne litt herfra kanskje en liten stund, da jeg nettopp har fått vite at ene søstra mi har fått brystkreft. Det er ingen andre som vet dette enda, da hun får 100 % bekreftelse i dag og vil selvsagt fortelle dette selv..... Kommer nok derfor ikke til å bruke så mye tid her inne, men jeg titter nok innom....! Ha en god helg jenter, så skravles vi igjen. Jeg gir meg nok ikke helt her inne vet du! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå