Gå til innhold

Tråden 38:)


Amabolla

Anbefalte innlegg

Heisann og hoppsann og fallerallera

 

 

Sitter på hytta i Vestrefjorden, drikker øl og koser meg:) Leo sover og det samme gjør søskenbarnet hennes. Stebroren min er på fisketur og jeg tenkte på å slenge inn noen ord her.

 

Har dere det bra alle damer? Har no vært inne og lest og noen har jeg pratet med på telefonen-eller heller lytta-hehe.

 

Jeg sluttet å amme i begynnelsen av April jeg- veldig digg egentlig. Er bare det at jeg ikke får Leo til å slutte å klå på dem.....

 

Leo prater som en foss- men hun liker best fargen rød (eller blø som hun sier...).

 

Vi er friske alle i hop endelig-driver med oppfetningskur nå-tror jeg har gått opp alle 4 kg bare i dag!

 

Jeg er ikke gift så slike spm har jeg ikke svar på.

 

Grattis med 1,5 års dag til Cat si!! Hvordan er framgangen hennes nå?

 

Søndag er jeg hjemme igjen- håper toget går som det skal nå da og at jeg ikke blir sittende på en rutebuss igjen-- eller- blir vel satt som haiker i en lastebil denne gangen-hehe.

 

er man supernerd hvis man kan å google?

 

Finevær neste uke:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er interessert i trådferie fra 26.juli til 2. august? Cattefamilien har vært hos Tinyfamilien i dag og vi har lyst til å reise på ferie sammen. Foreløpig så er det snakk om feriehus i danmark (men er åpen for andre muligheter også:) Hvis noen er interessert i å være med så må vi nesten vite det snart, for det er få plasser igjen og vi må jo få bestilt ferie snart om vi skal få noen:) Så vil noen være med, eller skal catte/tiny-familien bare ordne til seg selv?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN, MOLSA MI!!!! LOVE YOU DEEPLY :D

 

Skulle legge inn innlegget presis klokken midnatt, men så klikket helvetesdataen!!!!

 

Men anyways, Happy B-day, baby!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Molle!!!!! Takk for at du har vært snill i år så været er fint i dag også!!!!

 

Store klemmer fra fra Sessa og L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molle er kul

Molle er toppen

Molle er best

med krem på kroppen...

 

(kremt)

 

GRATULERER MED DAGEN MOLLEBOLLA!

 

 

Og ja,sånn by the way- jeg er hjemme i LS igjen-jobb i dag. Finevær ute og håret mitt funker ikke.

 

Skal skrive en pen liten klage til NSB og så kanskje dra på jobb?

 

Have a nice one;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt ja...spes. etter et slikt bilde til å følge det opp, men for all del :D

 

Jeg er gammel!!! Jeg er nå unektelig i slutten av 20åra. Klamret meg krampeaktig til midten jeg...

 

Krembolla:D hahaha

 

Takker dere søte små.

 

Godt å se at man holder tradisjon tro og;)

 

Blitt bedt på middag har jeg blitt og! Jaggu sier jeg bare.

 

Blir fest i august da..hahaha...må jo bare kjøre fest i august nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mat og samvær svanine, kjempekoselig. Som nevnt, må gjøres igjen. Men ikke på mandag;)

 

Takk for øl og trengesegpå Ama;)

 

Takk for is jeg snart skal spise Cat..hehe

 

Og alt av grattiser og meldinger og bilder og slik.

 

 

 

Måtte jo bare svare på denne..haha

http://www.dinbaby.com/forum/thread/137655672

 

Om jeg ikke får meg en god natt søvn snart går jeg med føles det som. Må bli flinkere. Har vært mye i det siste da. Levern min er andpusten! OG til lørran er det på'n igjen:D Firmatur. Tar nok mc opp. Blir sikkert en del stiv i ryggen tenker jeg. Øvelsekjøre litt og da;)

 

Ellers SKAL jeg bare få tatt sånn klatrelappen-dritkult. Og må få meg mc-lappen. Og VIL ha piano igjen.

 

Djiises....jeg er i midtlivskrisa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstantere at suplais og tråd ikke er helt forenlig? ;)

 

Takker for alt. Vet det var meningen å glede. Og setter pris på omtanken.

 

Håper alle kan være med på "det som skjer på fest, blir på fest". Dette da det er barn innvolvert og. Setter pris på om ting ikke heller blir snakket om i ganger, da man ikke vet hvem som overhører hva og dermed hvem som for vite hva. Også fordi man ikke vet hva som skjer fremover. Dette er ikke for min egen skyld.

 

Tråden er kanskje ikke stedet å skrive dette innlegget, men da når jeg de jeg trenger, og resten får bare late som ingenting og hoppe glatt over.

 

Alt man tar i eller er innvolvert i for tiden blir dritt. Trekker meg derfor heller tilbake. Ikke vært meningen å ødelegge eller være til bryderi for noen, så beklager dette.

 

Igjen, tusen takk jenter. Dere er helt utrolig snille og gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann godtfolk:)

 

Hei til Mol-du er i tankene mine-det veit du. Du har faktisk fått en varm og fin liten hybel i hue mitt-hehe.

 

Var på jobb i går jeg-fikk ikke fri-så jeg fikk ikke vært med på suplais:)

 

Dere andre da? Hvordan er ståa med den gravide horden? Og de wannebe gravide og de "må vel få non søsken engang" folka?

 

Må vel køye kanskje? Deilig vær ute og tidlig jobbing i morgen-og sykle til barnehagen i morgen-jippi:)

 

(tiny- har noen røde crocs Leo har vokst ut fra- LilleT låne?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har anonym satt punktum for tråden??

 

Må innrømme at jeg ikke skjønner så mye av ting som skjer for tiden, men jeg håper alle har det etter forholdene bra i hvert fall! De som trenger en klem skal få en her *KLEEEEEEEEEEEM*.

 

Skjer ikke stort i hverdagen for tiden, kroppen er stor og vanskelig å håndtere (bli tynn før neste graviditet) og det begynner å fylles opp med vann både her og der. Nå merker jeg at det carpel tunnel-aktige greiene jeg hadde sist begynner å melde seg. Det gjør nesten konstant vondt så jeg tror jeg må gjøre noe med det. (finnes det støtte strømper for henda mon tro?) Linea bøller som vanlig og på tross av finværet så blir det ikke til at vi er så mye ute som vi burde, rett og slett fordi hun stikker av! Er nødt til å få gjerda inn terrassen så vi i hvert fall kan være der. Linus sparker som en gal og jeg håper det betyr at han vil ut! Er vel 9 uker igjen nå.... men så skal jeg jo føde overtidig denne gangen også... phui!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phui! Hei sessa! Skjønner ingenting jeg heller, men det skulle vi jo bare drite i så det er greit:) men ønsker alle alt bra ogfor de det kan gå bedre for ønsker jeg at det går bedre og for dere som er blide og fornøyde så håper jeg at det vedvarer:)

 

Håper alle har hatt en fin pinse

 

Tenker tilbake på tiden med 9 uker i gjen til termin ,....... Jeg husker det var varmt, ekstremt varmt og at beina var hovne i alle fall.

Det greiene du snakker om er det at du hovner opp i armene ? presserpå nerver og sånn eller?

 

He he har du en aktiv krabat inni der altså:) Lurer på om denne her hos meg har tenkt til å bli aktiv eller ei:)

 

 

Hva skal folket på 17. mai da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hopper elegant over, og later som ingenting*

(Selv om det er fristende å spørre hva i alle dager dere gjør på festene deres?)

 

Er vi bare tre igjen her nå, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da også her, tror jeg? Har kosa oss i pinsen og nå vasker jeg klær. Deilig at det endelig har blitt sommer, selv om det snør nordpå. Håper det har blitt mer sommerlig der i begynnelsen av juni.

 

A har funnet jeg'et, dvs. han sier "jeg" "jeg". E har funnet ut at raserianfall er en fin ting. Og så er jeg redd for at jeg har kjøpt for små sandaler til han. Dji! Trodde liksom ikke 23 var så knapt, A har god plass i 21. Tror jeg må forkaste den eneggerteorien.

 

*vinke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå:)

 

Har vært litt travelt opptatt i det siste:)

 

I dag har vi hatt besøk fra kl 11 og har fortsatt besøk:) Ei venninne med barn kom på formiddagen, tiny med familie kom etter soving og så kom mamma m/mann og skal sove her til i morgen:)

 

På 17.mai skal vi ha Tiny familien til frokost-de som vil være med på det kan bare si i fra så er de velkommen:)

Så skal vi se på barnetoget,så en tur innom bestemora til sambo og så er det tid for middag på fagenborg med svigers. Og etter det er vi vel lei av å gå i bunad og dress alle mann...

 

Leo har fått plass i bhg rett bortenfor oss f.o.m august-full plass. Og det er finfint. Selvom det er en god tur til den barnehagen hun er i nå, så er det litt greiere å ha den i nærheten.

 

Leo bruker str 24 i sko,hun har en dårlig mamma som ikke merket at hun brukte str 23-så den str hoppet vi over....

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her, men er mye dårlig. Orker ikke så mye og har ikke energi. Lider i tillegg av seriøs anemi og blodprosenten er lav. Spy&bloddritt. Legen finner ikke ut hva det er, men er bekymret. Må undersøkes ved ahus, men er ett års ventetid. Så har blant annet forbud mot alkohol en god stund. Det forverrer bare tilstanden.

 

Finner ikke sko til Linea omtrent jeg, for hun har så små føtter. Og alt er utsolgt i str. 20 :(

 

17. mai vet jeg ikke så mye om enda. Tror vi får gjester om kvelden.

 

Spaden kan såvidt halte avgårde, kun ved å holde i en hånd. Fremskritt. Ellers er det fortsatt hagga hagga som gjelder på språkfronten. Spør man "hvor er øyet?" så strekker hun begge hendene i været som i "så stor er jeg" og smiler fornøyd.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men huffda, cat! Har du fått henvisningen din vurdert ennå? "Greit nok" at det i utgangspunktet er ett års ventetid, men hvis legene på sykehuset vurderer tilfellet ditt som mer akutt, så kommer du inn ganske raskt. Og med de symptomene du har, synes jeg du bør det. Hvis du allikevel må vente, så finn et sykehus med kortere ventetid.

Lykke til, og god bedring!

 

Gratulerer med framskritt! Hun går nok stødig snart, skal du se. Språket kommer etter hvert, hvis det virker som hun hører godt, er det ingenting å bekymre seg for på en god stund ennå. LH har ikke det mest velutviklede vokabularet han heller, men det er framgang å spore. Det siste nye er bleie ;-) LH har store føtter, str. 23-24.

 

Glemte å svare på hva vi skal 17.mai... Vi skal nok til hjembygda til A først på dagen, siden vi var i mi i fjor. LH skal få se farfar spille i korpset :-) Og så blir det middag hos mamma etterpå; rømmegrøt og spekemat. Håper det ikke blir altfor varmt, for LH skal ha bunad med ullstrømper og greier.

 

Hva skal dere, herk?

Hvordan går det med magene rundt omkring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cat har fått meg at du var dårlig og tok tester og sånn, men hva er det du må vente et helt år på ???

Huff og huff du kan ikke være i slaget med de den kombinasjonen!

 

Ja hva skal vi på 17. mai???

vi er litt bedt alle og ingen steder.

For det første er vi vist ikke bedt dit vi alltid er bedt Har liksom holdt av til det, men så snakket vi med dem i går og så sa de ikke noe så da regner jeg med at vu ikke skal dit. Det er et ettermiddagsopplegg så de gidder vel ikke barnefamiler da tenker jeg:)

 

Vi må finne ut hvor de forskjellige arrangementene er til hvilken tid.

Så vi vet altså ikke

Har kjøpte barnebunad- juksebunad til oskar jeg da. Han har ikke sko til kom jeg på.....

 

ellers så bruker han 23-24 tenker jeg

 

har aldri brukt 22 så man hopper vel litt kjære ama Ikke dårlig mor du for det vel:)

 

Magen har det fint. Lurer på om folka på jobben har sett det nå?

 

O snakker som en foss, men skjønner at ikke alle skjønner alt han sier. Velidig opptatt av å snakke om at det er mamma sine sko eller sokker og at dette er pappa sine

 

Ellers har han lært seg pølse, pizza og is så da vet dere favorittene... nei foresten favoritten er PIM PIM! så der ligner han på molle:)

 

 

Hils til molle dere som ser henne da håper ting går seg til.

 

Får spise litt jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange og hvem av dere faste på denne tråden er egentlig gravide igjen nå?

 

Hilsen smugleser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym smugleser!

 

Av de "faste", så er det Herkules og MtG som er gravide igjen. I tillegg er sessa gravid, og hun har til tider vært den mest aktive trådsnella, så hun bør jo regnes med.

Hvis det er flere, så vet jeg i så fall ikke om det.

 

Har du anonyme smugleser gitt deg til kjenne på tråden før, så vi egentlig vet hvem du er? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...