Gå til innhold

Tråden 38:)


Amabolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bedritent med sykdom på alle, Mol. Hvordan går det nå?

 

Så gøy med ul da!

 

Bare å pule på om man vil ha noe i posen, Tiny! Grattis med ny vibb! Hva annet kjøpte du? Sessa er nysgjerrig. Tror jeg har nok duppeditter nå, men man vet jo aldri. Siste jeg kjøpte var sånn egg. Det var i utdrinkningslaget mitt... oj, snart tre år siden jo!!! Har vi ikke kjøpt noe etter det? hm.... joa, men ikke sånne til å ha inne eller uten på, heller noe annet stæsj! Er alltids noe man trenger.

Jeg ville ikke tatt inn ringen var jeg det. Jeg fikk den ikke på rett finger etter Linea og i og med at jeg ikke jobbet så veldig hardt for å gå ned etterpå, så forble den på feil finger helt til jeg ble gravid igjen. Måtte ta den av ganske tidlig denne gangen, så nå henger den rundt halsen. Innbilder meg at den blir litt sliten av å bli tatt inn og evt. ut igjen. Hva med å bare legge den igjen hjemme og late som om du er singel?? ;)

 

Skal ut og handle vi da. Svigermor hadde bursdag i går så må handle gave til henne og orket ikke det etter bhg i går. Makan, så sliten man blir av denne magen a!!! Holdt leeeeenge med de få timene i bhg og tur opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. God ide moll å ha dildoparty i bursdag leste Tirilsbursdag jeg så :)'

 

Hva slags ting og tang er det man alltids har bruk for da sessa?

 

Måkke bare bruke kjøpeutstyr om du skal bli gravert tiny, må bruke ekte vare også!!

 

Jobba til 19.30 i går , men dro fra jobb 17 da så resten hjemme.

 

for en fæl natt jeg har hatt. Det ble så intenst i forhold til jobb i går at jeg har stresset med det i hele natt. Så begynte jeg å våkne av vonde hofter og at jeg måtte tisse.

Til slutt ga jeg etter å gikk ned, men det var jo bare en liten skvett (hva er poenget med å signalisere full blære da da?)

 

Opp i seng og 5 min etter ringer %¤%#!%&(###"%& klokka til T. Så skulle han slumre 4 ganger.

Endelig gikk han, så sovnet jeg og sov 45 min før en DUST stelte seg på utsiden og tuta!!

 

Siden o har våknet hver natt siste uken så blir jeg urolig i kroppen fra 4-5 tiden når han ikke våkner SÅ TEIT

 

 

SOLA skinner i dag og jeg er så glad :):)

 

 

Sessa noen tilbud denne uken?

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Molle: veit ikke om du så på msn din i går kveld? Men jeg har noe stæsj her til deg. + at Leo nå har vokst ut av skoa til Bart-så de kan han få tilbake. Takk for lånet:)

 

Tiny: Hvilken str. bruker T nå? Leo har ett par lyserosa converse sko i str 22- lite brukt. + at hun har en bomullsdress i str 86 som er blitt for liten. Det er den rosa og lilla hvis du husker:)

 

Irriterendes at ho skal vokse så fort i beina...

 

Sola har egentlig ikke titta så mye fram her..men ser jo at avisene gauler om noe finevær som skal komme.

 

Jeg har sluttet å amme forresten- har påstått dette før også, men nå er det onkli:) er 8 dager siden forrige pupp i dag og jeg har lagt på meg 1,5 kg... tydelig at amming/ikke amming har noe å si der ja.

 

Neste fredag reiser vi til Ålebyn og blir borte til den 04.mai-så da veit dere det:)

 

Var det noe mer da? Dildoparty ja- hmm-aldri vært på før- kan jo være morro. Tvilsomt at det er noe jeg vil bruke penger på- men kan jo drikke i stedet jeg;)

 

Nei,rydde litt si;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke oppdaget noen tilbud ennå denne uka...

 

Når det gjelder ting og tang, så finnes det jo mye å ta av i butikker med den type utstyr...

 

Husker ikke hva mer jeg skulle si for jeg ble litt avspora på msn av mamman til theo.

 

Syntes dildopartyet i utdrikningslaget mitt ble litt kleint... vet ikke helt men synes det er bedre å gå på egenhånd og sjekke ut hva som finnes... Da kan man liksom være litt dristigere enn om man sitter sammen med venninner, nære og litt mindre nære og svigerinner... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

 

skjer det noe spennende da?

Jeg bare jobber, koser med O og sover jeg for tiden.

Trente i går da flink!

 

Skal prøve å trene i 30 min i dag også, Høres lite ut kanskje, men alle monner drar. Det er desuten litt sånn nå at jeg fort får vondt i hode så jeg får heller ta det litt med ro.

 

 

Først en økt her på jobben. Skal ut en tur til gokk et sted. Et sted GPSen min ikke vet hvor er Hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vååååååååååååååååår og soooooooooooooooooooool!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter så fælt på et brev fra nav, at jeg nesten blir sprø!

 

Tanntrekkinga gikk bra forresten. Skjønner ikke hvorfor jeg grudde meg i det hele tatt;-) Men det har vært en del vondt etterpå, da...

 

Sol er bra!!

 

Håper du ikke kjører deg bort, herk. Du vet hvorfor ;-)

 

Er du fortsatt syk, molle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Mol- ti du begynt å bli så kort da?

 

Heisann sveisann berter og fruentimmere:)

 

I dag har vært en fole vakker dag- det har vært sooooool!!! Vår er kult:)

Ikke noe å gjøre på jobb så jeg dro hjem i 11 tiden og ryddet ferdig boden= flinke meg!!!

 

Henta Leo i bhg (hennes avd. var INNE i fineværet-er det mulig) Kjøpte nye sko til henne i str 24- så str 23 har vi hoppa glatt over ja. Tok mål av foten hennes i butikken.

 

Jobb i morgen-+ overtid grunnet fri i dag ja. Og det er meldt nuuuuudelig vær i morgen også:) Blir nok noen røykepauser i sola da ja!

 

Noe mer å fylle på med- hmmmnjei. Heihei til alle:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte meg nesten ikke bort:) og godt er det Simba:)

 

Jeg kjøpte pizza på peppes i dag jeg Rio Grande. O syns det er kjempe godt- til dere som ikke vet det så er vel det den sterkeste pizzaen de har.

 

Ellers har O i alle fall digga det gode været i dag. Bada Flode i vann på terrassen har han også gjort.

 

Deilig vær ja ....

 

Sant som det er sagt at vi nordmenn er serdeles opptatt av været...

Nå får jeg vel gjøre noe smart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også den pizzaen. Har vært litt tårnfrid i det siste, men håper det roer seg litt nå. Pussa bunadssølv, vaska klær, betalt regninger er noe av det jeg har gjort etter at jeg kom hjem. Etter at jeg la de små da. De var ute da jeg kom for å hente de, men synes egentlig de hadde mye på seg? Ikke så greit å vite, tante t hadde på seg varmedress så kanskje det ikke var så varmt som jeg trodde? Cat de hetteluene er fin-fine, de har endelig stort nok hode til å bruke de nå :) Har også kjøpt joggiser, kjøpte 22 og 23. Satser på at det går greit. Synes vel egentlig det er joggeskovær ute nå, men det sies at det er kaldt på formiddagen. I barnehagen er det få barn jeg ser som ikke har vintersko på. Men cherox nå??! Det synes jeg ser veldig klamt ut. Gpretex puster litt i det minste.

 

Legge meg snart tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syk er du egentlig, Mol? Er jo ikke noen liten søt forkjølelse om du er syk fortsatt mener jeg! *blåsepå*

 

Har lagt ut nytt mage bilde, er i uke 29. Puppene har jeg fortsatt gjemt under armene, orker ikke gå med bh når jeg skal vaske huset, de er jo så pyttesmå så de er jo liksom ikke i veien.

"Din svangerskapsuke: 29

Babyen er nå ca 35 cm lang og veier rundt en kilo. Hjertet til barnet slår mellom 120 og 160 slag i minuttet."

 

Har bestilt dekoder nå, så da blir det fest i heimen. Droppa den familiepakken, det er virkelig en familie pakke altså, med to kanaler for "de voksne". Men så vidt jeg husker er det litt kleine filmer som går på de kanalene så går vel ikke glipp av stort.

 

Jepp, da skal jeg straks begynne på husvasken, så er det soving på Linea og handling til helgen. Gleder meg til å sitte foran tv i kveld og gjøre ingenting merker jeg... Blir rimelig ræva i kroppen av å ta huset og shopping med Linea er jo ikke bare, bare. Orka bare ikke dra ut alene i går ettermiddag. Sessa er sliiiiiten!

 

Opptatt hele helgen, med utdrikningslag i morgen og barnedåp søndag. Har kjøpt en plastlastebil til nevøen og setter inn penger på fondet deres (skal brukes til skole eller barnehjem i Zimbabwe). Da blir både barn og foreldre glade!!

 

Forresten så er nok prikkene bare en reaksjon på penicillinen altså, nå er de nesten borte på bena, mens venstre armen der det startet er fortsatt ganske ruglete. Minner om da hun hadde hormonutslett som spebarn. Smører for huden er litt tørr, men satser på at resten forsvinner snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav er IKKE min venn!! Vet snart ikke hva jeg skal gjøre, jeg...

 

Koselig med oppdatering om magen, sessa. Jeg hadde forresten allergisk reaksjon på penicillin en gang i svangerskapet, da fikk jeg kløende utslett på store deler av kroppen, så for meg høres det sannsynlig ut at det er det jenta di har.

 

God bedring, molle!

 

I dag skal LH bli hentet av mormor i bhg, og være hos henne til søndag kveld. Holdt på å begynne og grine da jeg leverte ham, for da gikk det opp for meg at det blir veldig mange timer til jeg får se ham igjen, det blir ny borte-rekord denne helga. Men jeg akter å ha det moro slik jeg hadde tenkt, og nekter å la nav ødelegge for meg!

 

Ha ei fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR på torsdag, i rute. Blødd meg ut 3 ganger på halvt døgn. (seriøst?!) 57kg. (mens mens) Far operasjon nr. 9 på fredag. Fortsatt kjøla men litt bedre. Jeg skal handle støvler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring molle, fy flate hvor mye faren din må gjenom.

 

sessa du blir nok sliten med en aktiv frøken på "ryggen" Vaske hus blir man jo sliten av bare å tenke på Gravid eller ikke!

 

 

Jeg skal også ha borte rekord med O i helgen, Han våknet i natt og ropte på mamma. T tok han opp og viste han at sengen min var tom og sa at mamma ikke var hjemme, da roet han seg!

 

 

 

 

 

 

 

Nå må jeg finne noe dok på pcn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er man intens eller for lang eller for kort eller for mye eller for fraværende eller for upresis eller for forklarende eller for bestemmende eller for vag og åpen.

 

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang!!!!!!! Var det som var siste ønske;)

 

Sol og sommer. Varmt. Leo og E søte sammen. Nye sko til E. Kule blå. Men i svarte da!!! Jeg har ikke noe å si da vel! Hva skal jeg si?? Hmmmmm. Jeg jobber. Sliten. Vært syk. E er i bhg. Også spiser og driter vi. Også starter vi runden på nytt. Skal si ifra om det skjer noe spennende.

 

Moll er tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt hetteluene er i bruk, svana:)

 

Da har vi kommet hjem fra spahelg og gjett om vi har koset oss masse!!!! Jacuzzi, kald pils og spabehandling etterpå med massaje og greier:)

God mat og drikke og litt attåt;) En vellykket helg med andre ord:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke vi postet samtidig jeg Mol. Er du Tom??? Trodde du var Molle jeg?? Hva skjer a? Hvem er Molle om du er Tom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moll: hehe- var no heller ett ønske om normal setningsbygging-lang eller kort kan du bestemme selv.

 

 

Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinne;)

 

 

Tom er Molle sin kvasifuturistiske personikatur- kommer no fram en gang i blandt.

 

Plante blomster i dag og nyte sola. Leke UTE uten og bli våt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil være med på å finne på noe idag da??

 

Jeg skal innom messa en tur (har gratisbill) men ellers skal jeg fint lite frem til 18...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...