Sessa ruger igjen... Skrevet 29. april 2008 #126 Skrevet 29. april 2008 Linea har nettopp våkna, hun! Ville IKKE sove i dag, men da hun begynte å hyl grine for ingenting så var det bare å tvinge henne ned i vogna, gitt. Sovna på 2 min. Fikk sove en halvtime eller no! Nå skal vi snart få A og Theo på middag, det blir kos. Skal lage fiskepinner og hjemmelaget potetmos! Herregud for noen naboer du har Mol!!! Skjønner ikke helt, jeg. Men hadde de tatt møblene deres ut og lagt de bak garasjen?? Er det kanskje på tide med politianmeldelse og på hue og ræva ut eller? Høres jo sykt ut! Cat, kan du ikke høre med legen om han kan sy igjen ræva så du slipper å få det begge veier? (Er jo liksom litt praktisk med munn så man kan ta til seg noe føde, prate litt og sånn, bj...) Sånn bæsjeprøve høres ikke så gøy ut. Må du drite i et beger eller? Er litt rar i magen selv om dagen.. men ikke rennaræv da... bare rar liksom. Lukter ikke akkurat blomster for å si det sånn. Og så er jeg blitt hoven i føttene ser jeg. Ble nesten litt skremt i sted, for hadde ikke ventet å se de sånn med det første. Ser det på henda også. Og håndleddene når jeg ser etter. Gleder meg til å føde jeg gitt. Skal bli drit tynn etterpå. Nt fleiper med at han skal dra til australia igjen, for da han var der før vi ble sammen så trente jeg masse så han ikke kunne si nei til meg da han kom hjem. Må bare gå ned 30 kilo fra der jeg er nå for å nå den vekta jeg hadde. Null problem! Blæh!!!!! Hvordan går det med deg da, mtg? Er du i full gang med navneavgjørelser og innkjøp, eller avventer du litt? hehe Nei, får vel begynne og skrelle poteter, jeg da!
Molait Skrevet 29. april 2008 #127 Skrevet 29. april 2008 Bli tante IGJEN-djiises for teskjekjærring!! SYLTERÆV!!! Uff da, gått ned en del eller? (ikke sånn ment, men aldri så dumt..blabla) Hvem visste vel at ST er rørlegger:D hahahahhahahahah storesterkeguttenminduST-løvju!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. april 2008 #128 Skrevet 29. april 2008 Jeg har ikke direkte rennaræv, er mer løs i magen og hyppig driting og masse luft. Men er liksom litt konsistens på sakene da... Har fått med 3 sånne pinner-i-væske som skal dyppes 3 steder i bæsjen. En hver dag i 3 dager. Jeeeej!! Også en sånn pooperscooper som skal graves godt nedi da vettu og sendes til ullevål. Ble bare mer og mer utilpass ettersom hun legesekretæren fortalte meg hendelsesforløpet. Gjaldt ikke akkurat på kvalmen og uvelheten... Kunne vært greit å sy igjen rassen, men er redd jeg kommer til å spy dritt og _det_ hadde nok vært enda mer ubehagelig:( Ja, hva legger man ikke ut om...
simbamamma Skrevet 29. april 2008 #129 Skrevet 29. april 2008 Det må da gå an å få gjort noe med den naboen, molle? Han/hun/de, eller skal jeg kanskje si "det", høres ikke riktig ut på en flekk! Lykke til, cat! :-p Håper du slipper coloskopi.... Du måtte da være veldig tynn før, sessa? LH hoster og snørrer igjen :-/ Dere som er gift: hvilke blomster hadde dere i brudebuketten og borddekorasjonene?
Herkules Skrevet 29. april 2008 #130 Skrevet 29. april 2008 Vi får begynne med dritt: Cat så fryktelig kjedelig å ha sånn drit så ofte Så bra det blir undersøkt. Jeg ser du har gitt fyldig forklaring så da slipper jeg ang sånn drittprøve. Har altså erfaring med de jeg også Første jeg tenkte på når sessa snakket om å sy igjen var faktsik å spy drit og det hørtes så absolut ikke ut som et alternativ:) De naboene til molle har vel vært politianmeldt så vidt jeg husker? Gærne er de i alle fall. Blomster: Vi hadde roser og orkideer i brudebuketten og så hadde vi pynt fra naturen i område på bordet. Jeg er av typen som kan overlate noe til tilfelidighetene og det gjorde jeg med borddekorasjonen. De som drev stedet vi hadde dekket bord med pynt. Kjempe fint, men husker ikke helt hvilke blomster
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. april 2008 #131 Skrevet 29. april 2008 Var helt normal før, Simba! Men er brei over rompe og hofter og består nå av 100 % fett i motsetning til de musklene jeg hadde før! Var liksom litt strammere i fisken. Har godt opp 12 kilo i svangerskapet til nå så det utgjør jo litt. Hadde vært fornøyd om jeg kunne finne meg en fin plass på 60 tallet et sted! Spy drit hørtes ikke digg ut, er enig det! Hadde orkideer, orkiderøtter og prærieroser i bordpynt og bukett... Var innmari fint altså!!!! også noe grønt da i bordpynt, men husker ikke hva. Legger ut bilde av buketten, jeg.
Molait Skrevet 29. april 2008 #132 Skrevet 29. april 2008 Tenkte også først å spy drit. Si ifra om du trenger hjelp da Cat, that's what friends are for;) Er HAGEmøbler da-ikke salongen liksom. Mannen er gal og orker ikke snakke om det uten å spy (er ikke sydd igjen nei) iaf har M sitti lenge på lensmannskontoret i dag og ødelagt en hånd. (I veggen ikke i naboen (u-)heldigvis) Muskler veier mer enn fett. Bare saker, ikke anmeldelser. Bygger sak nå, men holder igjen anmld. (i samråd med snuten) Målet mitt er 54, men godtar 55:) Så da har jeg 2kg igjen!! SKjønt kroppen ser ikke ut slik den gjorde før ved samme vekt.... Trent *flink* Svøm i morgen. Fri på torsdag:D (lurer på en bytur på onsdag) Sliiiten nå. Dusje og sove. Og der dro StoreT og:)
simbamamma Skrevet 29. april 2008 #133 Skrevet 29. april 2008 Lykke til, håper det blir en løsning etter hvert, molle! Er så irriterende med slike drittgreier som suger all energien ut av en... (den kan gå til cat også, hihi) I kveld fikk jeg forresten tidenes overraskelse når det gjelder bestemora mi: Hun har ikke røyka på fem uker! Gamla er nesten 70, har røyka i over 50 år, med dertil godt opparbeidet hoste, og har alltid vært imot enhver lovgivning på dette området. Men nå, ut av det blå, så har hun altså holdt seg røykfri i fem uker. Det var det siste jeg hadde trodd om henne! Så jenter; når hun kan klare det, så kan dere! ;-) A er ute med traktor og såmaskin, uvisst når han kommer hjem. Liker ikke å legge meg alene, jeg....
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. april 2008 #134 Skrevet 30. april 2008 Ah, hagemøbler ja... da forstår jeg... eller altså forstår jo ikke hva dusten holder på med. Kanskje lurt at det var veggen som tok støyten så ikke det ødelegger saken deres. Greit å holde seg veldig i skinnet så ikke naboen kan komme med noe dritt tilbake. Men fy fader, må være bare slitsomt å leve med det tullet. Er det de som bor i 1.etg forresten? Må kjøpe sommerdyne til L, jeg. Er sånn passe dritvarmt under den dyna hun har og blir liksom ikke kjempe kaldt inne på rommet hennes nå uansett. Jepp, regna med å fa den med muskler og vekt, men altså jeg var litt tightere for 7 år siden. Hadde ikke tømmerstokk overarmer og sånn.... Var 4 kilo over ideal vekta di, Mol. Kan ikke skjønne at jeg var så lett (hehe), men det så pent ut altså, ikke sykt tynn liksom, bare flat mage og stram kropp! Fine dama!!! Hva har skjedd med mannen min?? Han kom hjem fra jobb i går, slappet av litt så var det til smart club og kjøpe ny høytrykksspyler, og på maxbo for å kjøpe terrassebord (skal bygge om terrassen litt til) og så hadde han egentlig tenkt å spyle huset, men Linea var i seng og lillegutt i kjelleren også og han er syk, så tenkte det var greit å ikke bråke sånn. Også lakket han rekkverket på trappa... Makan, vi snakker mannen som vanligvis bare vil kose sofa eller data etter jobb...Er så mye som må gjøres, sier han. Fett for meg, jeg får jo ikke gjort noe så bra han tar ansvar. Tatt seg fri på fredag har han også, så da blir det langhelg.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. april 2008 #135 Skrevet 30. april 2008 Ja gidder du å kommer å stikke testepinner i dritten min da Mol?? Skal ringe når jeg sitter og trøkker jeg så kan du komme opp i lunsjen;) Brudebukett ja.. hadde vel bare hvite roser og masse grønt tror jeg. Husker faktisk ikke på stående fot. Skal se om jeg finner noen bilder jeg simba, så kan jeg sende deg på mail. Spydritt er under kontroll i dag. Har ikke vært noe kvalm i dag, så kanskje jeg kan få et par dager med "fri" før det sikkert kommer tilbake og skal plage meg:( jammen blir man ikke tappet for energi!! Men det rare er jo at jeg ikke går ned i vekt en gang! Jaja, ha en fin dag da jenter!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. april 2008 #136 Skrevet 30. april 2008 Glemte å skrive det jeg egentlig kom for å skrive da... hmf... Gratulerer til lille prinsessetrollet som er 1,5 år i dag:) Og har kuttet ut dagsoving. Det er visst bare for babyer det nå!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. april 2008 #137 Skrevet 30. april 2008 Har noen av dere trådberter som bor i nærheten av oss en reiseseng å låne bort i morgen? Drar til Hvaler i morgen og trenger en reiseseng til snuppelure.
Molait Skrevet 30. april 2008 #138 Skrevet 30. april 2008 Gratulerer med 1,5 Snutt:) Har reiseseng, men bor jo et stykke unna. Om dere henter så... Er en mann på 33 år som bor nede. Selvfølgelig klarer man, er om man vil det er snakk om. Hva skal snellene i dag da? Er fri i morra:D Egentlig drittsliten, men rastløs etter moro og.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. april 2008 #139 Skrevet 30. april 2008 I dag på 1,5 års dagen så har spaden lært seg å vinke og krabbe opp i sofaen helt selv. En skikkelig racer med andre ord;) Hadde håpet noen i LS hadde hatt en reiseseng å låne bort.....
_svana_ Skrevet 30. april 2008 #140 Skrevet 30. april 2008 Grattis med 1.5 lille-L. Nå kom jeg helt på at jeg har glemt å gratulerer G. Mine egne har jeg forsåvidt gratulert. Kjøpte fine vindstopperflispopjakker til gutta i går. Stor oppbrett på armene så passer vel to år til, hehe. Fiiiine. Hva sover deres små i barnehagen nå forresten? Den naboen din Moll skal få spise et tau! Jeg skal trøkke det ned i halsen på han, og la han drite ut tauet. Og så skal jeg dra det opp og ned sånn at alle tarmene hans blir skikkelig most. Eh, ja. Tenker du brudebukett allerede simba? Weeee. Knappe 13 mnd igjen her, men jeg føler jeg har goooood tid. Har jo bestilt lokale og kirke og sånn. Synes jeg er flink (gi meg skryt!). Mye dritt på deg Cat. Håper du blir bra snart. Jeg er ikke tynn, for jeg bare går nedenom og hjem. Ikke aner jeg hva jeg veier heller. Hadde jeg enda vært gravid, men det er jo jo ikke. Men passer stort sett 38 selv om det typer litt ut i noen klær, hehe. Så får jeg bare se 3 mnd på vei ut sånn generelt. Adrians favorittord er forresten "sitte der". Det kan brukes om han selv vil sitte et sted, om han vil at andre skal sitte et sted, om han har plassert en leke et sted, om han vil ha et klesplagg plassert et spesielt sted. "Sitte der", sier han og klapper seg på hodet når jeg kommer med lua. "Sitte der!" vræler han når han vil at jeg skal sitte ved siden av han å lese bok. "Sitte der", sier han bestemt når han plasserer mann i traktor. Edvin har et konsonantproblem tror jeg. Ba(ll), he(st), u(t). Ellers så tror jeg at han kommer til å bli et stort balltallent, man trenger jo ikke konsonanter til det ;-D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. april 2008 #141 Skrevet 30. april 2008 Hehe svana, I love it when you talk dirty;) (ang, moste tarmer og hengte naboer) Får låne reiseseng av Tiny jeg, Mol. Så da drar vi innom ls i morgen og henter.
Herkules Skrevet 30. april 2008 #142 Skrevet 30. april 2008 svanine din sadist!!!!! Du har vært flink og ordnet med det som er viktig at man er ute med i god tid! Kirken hadde jeg på plass ca 14 mndr før. Det var søknadsfrist etter 1 juni året før og fikk raskt svar. Adrian kontrollfreak? eller kanskje det er makt? Edvin trenger jo ikke si mer du skjønner han jo:) Edvin får spille med Oskar han er ballgal, og har forøvrig et utrolig kast når han kaster og et godt spark skikkelig kraft i begge deler. Pippiper er veldig populære her for øyeblikket. Har jeg sagt at jeg tror jeg har sluttet å amme? Cat bra dritten holder seg der den skal. Hvordan forbereder man sak molle Hva er det snuten anbefaler dere ang /&¤%#%&/(&¤%%&=)(/&¤#¤ naboen Simba har A kommet seg i hus? Sessa går bra med magen? Jeg har tittet litt på gravidemager på bim og lurer på om folk trekker magen inn eller skyver den ut når de tar bilder? Hva tror dere? Simba jeg ordnet brudebukett i januar og giftet meg i august det blir 7 mnder før det. Fant en sånn ordentlig hyggelig blomsterbutikk hvor det var noen dyktige damer som virkelig hadde tid tl en Så på alt fra mine ønsker kjolen og mine farger (blå øyne osv) Vet dere hvem CariDee English er?
_svana_ Skrevet 30. april 2008 #143 Skrevet 30. april 2008 CariDee English (born May 22, 1985[2] in Fargo, North Dakota) is an American fashion model of Norwegian ancestry. In December 2006 she won Cycle 7 of America's Next Top Model. Her prize was a $100,000 contract with CoverGirl Cosmetics, a modeling contract with Elite Models, and a six-page fashion editorial and cover for Seventeen magazine. She is the second ANTM winner from North Dakota, the other being Nicole Linkletter of Cycle 5, and surprisingly the first winner to have blonde hair.[3] Har du sluttet å amme sier du? Det går mot slutten her og, i alle fall for Adrian. Han vil ofte heller ligge på pappas arm å kose i stedet for å få pupp om morgenen.
simbamamma Skrevet 30. april 2008 #144 Skrevet 30. april 2008 A kom hjem halv tre i natt, kan ikke si at han spratt uthvilt ut av senga kl sju i dag tidlig... Har vært på gården igjen i kveld, men nå er han snart hjemme igjen, kom det melding om. Vet det er tidlig med bukett, er bare kjekt å få litt inspirasjon. Vet ikke engang hvilke blomster som har sesong i juli/august, jeg. I tillegg til de store tingene, som vi allerede har på plass, svanine, så fikk jeg anbefalt å bestille fotograf tidlig. Skal dere ha levende musikk forresten? I dag hoppet LH over sovinga i bhg, så han var møkksur i ettermiddag, men til gjengjeld sovnet han på kun 25 minutter i kveld. LHs favorittord er "hade", eller "haje" som han sier, da. Nå er den møkkete mannen min hjemme. :-D
Molait Skrevet 1. mai 2008 #145 Skrevet 1. mai 2008 SMiler av Svana sitt svar på hvem er:) Lille søte nerden min:) Forliksråd-så politisak. En ting kommer sjelden alene sies det, og så sant så sant. Jeg angrep Ama på tlf i går (bare over en time!) det får jeg bare beklage:) Alene. M dro til Halden med en kompis for å hente en mc. Livet føles snudd på hodet for tiden. Ikke sikkert livet på hodet er så dumt. Tilvenning bare. Legge barn snart. Sykt snutt har slutta sove. E sover gjerne 2-3 timer og han er 20 mnd. beklager der gikk jeg tom....jeg skal ha for forsøket:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. mai 2008 #146 Skrevet 1. mai 2008 Tråden er i live igjen!! juhu!!! Kjenner jeg blir sykt sint på naboen selv, jeg, Mol! Sessa er ikke så skummel å se på, så spørs om han blir så redd om jeg tropper opp på døra hans. Men jeg er god på å sende stygge tanker, da. Magen har det fint, men den er tung sånn langt nede. Og han ligger med hodet mot blæra. Slitsomt å bøye seg, for da føler jeg at jeg bretter hele gutten. Eller mener du magen-magen?? Den er i så fall ikke sånn helt grei. Bra jeg er mye alene med Linea, for hun sier ikke noe på at mamma går og fiser... ei heller at det av og til lukter død! NT og sv.far er ute i regnet og bygger om terrassen. Nice! Hadde aldri skjedd om Nt skulle gjøre det alene, men når det er et far og sønn prosjekt så blir de begge så arbeidslystne at det er søtt å se på. Håper det far/sønn greiene blir tilsvarende med Linus og Nt! I så fall blir det helt knall!!!!! Sv.far er en veldig flink far også, da, ser mye av nt i han. Pappa er også flink, men ikke på samme måten. Vanskelig å forklare! Greit å få unna ting tidlig til bryllup. Kjolen min ble bestilt i mars, kom i juli, giftet oss i august. Ikke tenk så mye på hva som er sessong, Simba, tror de får tak i den blomsten du vil ha likevel. Rart at noen av dere fortsatt ammer ass... Linea kutta jo ut selv ved 11 mnd, var keen på å fortsette jeg, men det var uaktuelt. Soving er litt sånn pø om pø om dagen. En halvtime er nok det lureste... Grattis med spade!! Flink hun er!!! Tror ikke Linea har noen favoritt ord, men hun har noen fine lyder hun gjentar ofte. Høye skingrende lyder som betyr "Får ikke til!!!!!!" Nå skal jeg bajse og dusje og vente på at det blir sovetid. Også kommer vel svigermor og underholder meg etterhvert. Sv.far sa at hun kunne støvsuge for meg... Iiii, veldig hyggelig, men føles litt ukomfortabelt likevel, gitt!
♥Tiny Skrevet 1. mai 2008 #147 Skrevet 1. mai 2008 Heisann hoppsann.. Dumme naboen din skulle vi kaldkvelt molle.... Ikke mer å si om den saken! Husk at vi er her om dere trenger mer hjelp (storeT har uante yrker å trekke opp av ermet hehe) Stor grattis til mtg som skal bli tobarns mor!!!!! *misunnelig* Her jobber jeg med saken for å få en skeptisk mann til å bli med på nummer 2 også, men har nok en vei å gå der ja... Nå har jeg booka tur til oss med color magic til kiel! Gleder meg!!! Litt sånn grattis med bryllupsdagen presang fra oss til oss! Nå har jeg snart en sofa med ingen puter. de blir dytta ned på gulvet av en som sier "pass deg". favoritt ord om dagen: roooosa, aan (annen), gå ut og mange til... Ord og setninger kommer i lange baner. Idag kom den aller første 4 ordssetningen også!!! Flinke jenta mi!!! Når det gjelder soving er den skjerpet til max en time ellers har vi det gående til langt utover kvelden. Og mor ønsker seg fri på kvelden til andre ting... Nå venter husarbeid i all mass på denne fridagen. kanskje jeg kommer litt mer ajour her enn på lenge. Lurer egentlig på hvem det er som roter sånn her jeg... Aua magen har jeg også.. sånn mensen aua, men den skal jo ikke komme før på søndag den... jeje..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. mai 2008 #149 Skrevet 2. mai 2008 Hjemme fra Hvaler. Hatt det kjempefint. Tiny hadde superteit reiseseng til å begynne med, men så var den ikke så teit etterhvert alikevel;) Hvorfor du har mensen nå, det aner jeg ikke mol. Kjennes igrunn ut som den kommer her hvert øyeblikk også. Har sånn mensen vondt. Skrive mer siden. Bestilte kirke og kjøpte kjole i august/september. giftet oss i juni året etter.
Herkules Skrevet 2. mai 2008 #150 Skrevet 2. mai 2008 Hih supernerd svanine Jeg har googlet selv jeg, emn jeg lurte på om det var noen som viste hvem hun var he he sånn uten videre liksom:) Vi måtte søke kirke fordi vi skulle ha en annen enn den vi sognet til. Det var en en populær måned og vi fikk vite at søknadene skulle sendes etter 1 juni året før. Vi bestilte lokaler tidlig også, men måtte bytte pga at det var barnas kulturfestival akkurat den helgen. På Kalvøya og da ville ikke jeg ha noe bryllup der Kjole kjøpte jeg på salg allerede før jul tror jeg Kommer tilbake senere med et klageinnlegg må bare få summet meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå