Gå til innhold

Tråden 38:)


Amabolla

Anbefalte innlegg

Joda, feiret i høyet på fredag og lørdag:)

 

Tupperwareparty hos meg mandag 9. juni klokken 19:00. MØTEPLIKT!!

Hvis noen ønsker å komme direkte fra jobb, så står jeg for pølser til middag, bare gi beskjed.

 

KlemmerpåAma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Var altså på ul i går jeg da:) Fantastisk gøy. Kom der i fra uten noen av de opplysningene som folk vil ha da nemmlig kjønn og termin!

Terminen kunne ikke settes for daten var nede og kjønnet ville vi jo ikke vite, men hadde ikke vært mulig å se heller

 

 

Gikk hjem fra sykehuset og på vei hjem så begynte det å brenne som om jeg hadde brent meg på leggen, jeg gikk en lang tur og når jeg kom hjem så så jeg at halve leggen var rød og var, så jeg dro bort på legevakta for å få det undersøkt.

 

Legen var usikker på hva det var, men mente det var viktig at jeg hadde bena høyt og at jeg holdt meg i kjølige omgivelser og ikke satt mye stille

 

Ja ha så her sitter jeg da i nærmere 30 grader på kontoret med bena ned og stille sitter jeg også Ikke så greit å følge legens råd på min jiobb i alle fall!

 

 

Mandag cat,kanskje jeg kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaaaaa, kan ikke du komme da!! Hadde vært kjempekoselig:) Lenge siden sist er det også!!

 

You're on fire Herk!! Hehe;) Men rart med det benet ditt altså. Lurer på hva det kan være..

 

Ja, da er jeg på sultediett frem til jeg har vært på sykehuset i morgen. Spiste mitt siste måltid klokken ett, så kommer til å bli sulten i kveld. Kan drikke alt jeg vil av klare drikker da og klar suppe (hva nå det er). Også må jeg drikke noe ekkelt avføringsgreier i kveld og i morgen tidlig. Blææææææ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ny UL snart, herk? Så lenge alt er bra, er det jo morsomt med ekstra kontroller:-)

Hvordan går det med beinet? Nå er jo jeg litt dramatisk av meg noen ganger, så da tenkte jeg selvfølgelig blodpropp. Huff, ikke meningen altså, men du har jo nettopp flydd også.... *slå meg selv i hodet med noe hardt* Hold oss oppdatert, da!

 

Har du mye dopapir, cat? ;-P

Betalte vel ikke akkurat småpenger for den tømmekuren, du heller? Snakk om penger rett i dass! Stålsett deg, for det smaker høgg i ørtende potens. Så er du forberedt liksom... Lykke til!

 

Klarer dere å forestille dere at jeg snakker strengt til naboen? ;-) Det skjedde faktisk i går... De har et veldig avslappet forhold til båndtvang, og det irriterer meg noe så grenseløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboer er til for å snakkes strengt til de;)

 

Har hørt rykter om at det smaker høgg ja!! Kan ikke si jeg gleder meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å få ned dritten:S

Har 20 doruller, så jeg skal nok klare meg.. Men når begynner man å merke effekten? Kommer den med en gang eller? Og er det sånn at jeg må regne med å stå opp hele natten for å drite??

 

Småpenger nei!! Var pokker meg nesten fire hundre for pakken jo!!! Ble helt sjokkert jeg. Ja det er bokstavlig talt penger rett i dass. Lurer på om jeg kommer til å synes alt det andre styret før undersøkelsen er verre enn selve undersøkelsen jeg altså. Er et døgn med styyyyyyr, ingen mat, dritt og blæ i forveien. Undersøkelsen er jo liksom siste greie da, og med litt beroligende så er den vel overlevbar?

 

Noen andre som snart renner bort i denne varmen?? Klager ikke jeg altså, har terrasse, ny parasoll, is i fryseren og kald drikke + svømmebasseng så her er alt bar fryd og gammen. Men en smule hot er det jo da...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjekket meg for blodpropp simba, var ikke det heldigvis.

 

Er like rød og sviende på leggen så jeg gikk hjem for å sitte i sofaen med bena opp istedet.

Sved av noen lapper på mammaklær på veien. Jeg tror det meste minus en bukse kan brukes etter graviditen.

 

Ja huff cat penger rett i dass håper det i alle fall undersøkelsen gir svar. Gr håper du ikke sulter så du blir uvel.

 

 

Så du ga naboen inn simba?

 

 

Skal se hva jeg klarer på mandag regener med det er uten barn hihi (jeg har barn som legger seg kl 2230 for tiden )

 

Nå skal jeg ut på båttur håper på å få badet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu. Var det noen her inne som snakket om munn, hån og fotsyke? Mente det, men altså det har visst jeg pådratt meg... er så jævlig vondt i halsen! Jeje...

 

Ville egentlig ønske deg lykke til i morgen Cat78,og jeg synes definitivt det var værst med alt styret før enn selve undersøkelsen.. Smaker helt forjævlig det greiene,men det vet du vel nå. Har vel hivd nedpå et glass vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fy faen som det smaker dritt!! Er 2 timer siden første glasset og flyr på do med jevne mellomrom. Ble så sinnsykt kvalm av det skvipet så tror seriøst at jeg ikke kommer til å få ned den siste dosen i morgen uten å kaste opp:(

 

Men takk for lykkeønskning:) Er en bitteliten trøst i at jeg gjennomgår det verste nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til cat,

 

har kost oss på sjøen så nå er det beina opp igjen

 

O har matet pippipene dvs måkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen, Cat! Synes mer synd på deg enn på meg selv akkurat nå og det betyr mye når det kommer fra meg for tiden altså. ;)

 

Merker at det klysteret man får i forbindelse med fødsel er litt pinglete å klage på....

 

Sessa er FEIT!!!! Må snart få tatt nytt mage bilde tror jeg... Føler meg helt hjelpesløs men nå går det mot slutten. Biter tenna sammen og steller og stuller her hjemme til festen mannen skal ha her for jobben sin på fredag. Jeg og Linnis rømmer huset. ;) Etter den festen så vil jeg at vi kun skal fokusere på at det kommer en til! Er stort sett klar med alt, men er noe småtteri igjen som vi må ordne.

 

Skal legge seg nå, jeg... i morgen er det på'n igjen, men kvelden skal tilbringes med ben i vann og med Lost!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Lykke til i dag Cat-tenker på deg. Den ekle drikkegreia har jeg og vært borti-blærk!

 

Sambo sin pappa sover fortsatt, men han er i hvertfall i Norge nå da. Vi får svar på noen prøver i dag så det blir spennende.

 

Og jeg er fortsatt gravid, men syns jeg hadde flere symptomer da jeg gikk med Leo. Jeg har bare oppblåst mage nå. Forrige uke så hadde jeg mye stikkinger,men ikke nå. Ikke kvalm,litt trøtt kanskje, og svake mensmurringer. Men,men.

 

Er du høygravid allerede Sessa! Herregud så fort tiden går!

 

Kanskje du skal be legen sjekke benet ditt engang til Herk hvis det fortsatt er like rødt.

 

Jeg tror jeg har 10 myggstikk-telte vesla sine og hun har 8.

 

Jeg har glemt passordet mitt til hotmail og facebook jeg- og får å få FB passordet så sender de det til hotmailadr. mi-og for å få passordet til hotmailadr-hvor sender de det? jo til hotmailen! Urk. Er det noen som har en mailadr til kundeservice til hotmail? får bare sånn "mest stilte spm" opp jeg.

 

Finevær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen,

 

Håper alt er bra med dere alle. Har ikke fått lest da det er måneder siden jeg var her sist, men jeg har fått med meg at den ene etter den andre er på tjukka igjen - GRATULERER alle sammen :o)

 

Når har alle termin da? Og hvordan går det med dere alle?

 

Lykke til i dag Cat - vet ikke helt hva du skal, men ser Ama sier lykke til - så da ønsker jeg deg også det, hehe :D

 

Her er alt bra, det går i 100 og A er en blid og glad gutt på snart 2 - utrolig som tiden flyr. Er fly forbanna på den teite barnehagen når det gjelder både det ene og det andre, men har jo ikke fått overflytt - flaks som jeg har. Vi og hu kommunedama er ikke helt på nett tror jeg, hehe...

Om 14 dager er det ferie - deilig. Tyrkia står for tur (for første gang), selv om man egentlig ikke trenger dra noe sted i dette herlige været. Men blir deilig med fri da :o)

 

1. aug begynner jeg i ny jobb. Blir veldig rart etter drøyt 8 år på samme sted, men blir artig.

 

Ønsker dere alle en riktig så fin sommer, både med og uten voksende mager.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei PT!

 

Jeg har termin 04.februar jeg-leeeeeeeenge til. Og MTG har vel i midten av januar tror jeg.

 

Er dere og misfornøyd med bhg? Det er vi og, men har heldigvis fått plass i en annen bhg nå-ser fram til det. Den er altfor stor den bhg´n som Leo og A går i+ at de ikke er særlig imøtekommende på noe.

 

Grattis med ny jobb da, blir morro det. Jeg begynner i ny jobb 01.juli.

 

Jeg har spist 2 is og 5 marshmellows i dag jeg... og klokken er bare 12,sukk...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ikke jeg egentlig vaske vinduer?? Joa, men sofa og pc frista litt, gitt... faen! Vinduene ut mot terrassen MÅ tas før fest på fredag for nt har vaska veggen med husvask = skittent vann rant nedover vinduene! Crap! Mulig jeg tar det i kveld altså... Har vært i matbutikk i dag og skal på senteret etterpå å kjøpe sånn skillpadde som man kan ha sand eller vann i. Det holder egentlig i massevis for en dag.

 

Hei pt! Har termin 12. juli. Mol sier jeg føder 15., regner med 12 dager overtid, i og med at jeg hadde det sist, men håper at jeg føder til helgen... LEI!!!!!! Er super hoven og har vondt i henda!

Håper det ordner seg med bhg og lykke til i ny jobb.

 

Ama! Kom hit med is, a... orker ikke reise meg og har ikke så spennende is i fryseren heller + det ligger 12 kilo reker oppå isen... hmm...

Har tenkt masse på dere og håper det går fint med faren til A.

 

Cat! Hvordan har det gått i dag??? Har tenkt masse på deg i dag. Tipper du føler deg ganske rævkjørt etter det siste døgnet.

 

Vaske da, eller.... kanskje sove litt, Linea leker så bra akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er humoren på topp så nå ler jeg av penger i dass og rævkjørt og mitt oppi morroa så er det cat som lider, Tenker i alle fall på deg i dag!

 

Godt å høre Ama at han har kommet til norge, håper det går bra med dere alle,

 

 

Gravide meg har ikke menstermin 29. oktober.

 

Jeg lurer meg grønn på om jeg skal til legen, jeg hadde svangerskapskontroll time i dag kl 12, men så utsatte legekontoret timet til i morgenog det timen passer ikke i det heletatt. Jeg ba om ny time og da kunne jeg ikke få før neste torsdag Så da sa jeg at da driter jeg i det og sitter og lurer på om jeg skal gå eller ikke gå ti legekontoret på sånn legevaktordning.

 

 

Ellers har jeg tatt to korte dager og i dag skal vi ut med jobben, blir det teit om jeg er med da eller? (dro sent på jobb i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg lever jeg. Var vel døgnet først med drikking av pjukvann og driting som var værst!! Måtte til slutt smøre rassen med zinksalve og det svir faktisk!! Stakars unger som får dette klint i stumpen støtt og stadig!!!

 

Undersøkelsen gikk greit. Fjernet noen polypper langt oppi huttatta, ellers fant ikke legen noe fra den veien, så da blir jeg henvist videre til undersøkelser andre veien... yeeeeey!!

 

Hvem kommer på mandag da? Alle skal vel ikke svikte? Svana skal reise nordover, så det er jo greit. Tiny og mtg har lovet å komme, også satster jeg på at godeste herk kommer med eller uten barn:)

 

Takk for sms i dag simba, det var koselig:)

 

Hei PT :) Ikke så lenge siden vi snakket litt på sms da:)

 

Også har vi 3 års bryllupsdag i dag da! Tenkte litt på det når jeg fikk glidemiddel og legens finger i rassen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævkjørt-haha

 

Håper alt gikk bra (bra? med ting i ræva?!) i dag cat.

 

Spent på resultater Ama.

 

Da jeg leverte i min bhg i dag var det ingen på avd. til E. Det kom det ikke før 9:30 heller. Og hun er også bare vikar. (vært der lenge og super jente, men sett sånn på papiret så var det ingen fast ansatte der)Og ei stakkars halvfrynsete på den andre som da skulle sørge for mottak av 2 avd. kom en vikar, men noe tafatt. Og en dreit ned avd til E så da måtte hun flytte alle barna ut. Og ringe og tørke og blæ. Stakkars Tante-C!!! Jeg kom meg på jobb kl 9... Skulle gå etter å ha satt E til å spise et sted, men det var jo tomt der. Så ville ikke dra når det ikke var noen voksne der. Bhg min er veldig imøtekomende på alt og hyggelige og sånn ellers førnøyd, men personale (les manglen på) bør seriøst gjøres noe med. Kan ikke ha INGEN på jobb liksom. Da jeg skulle gå fra E ute klamret og gråt han og seff var det da ingen han kjente ute. Flere vikarer men. Kom ei til slutt da, men argh altså.

 

Godt å få ut. Stakkars deg Tiny som skal jobbe uten folk hele tiden. Må være et helvete å få gjennomført ting.

 

Hei PT. Fortalte deg jo terminene på msn da:) Hørte du var syk da du skulle ha avskjedsfest. Så kjett da! Grattis med ny jobb:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, må le litt av rompehumoren på tråden nå...

 

Ang den dumme barnehagen.. Jeg fikk selv en smådesp telefon fra C klokken 7.30 imorges, noe trøtt i trynet sjøl. Fikk med meg at 2 på avdelingen var syke og jeg skulle jo være borte på møte hele dagen. Kjempefestlig! Ringe rundt og ordne mens jeg gjorde meg klar, gjorde Tiril klar. Ikke å anbefale!

Fikk en som var i bhgn til å ordne bemanning, men det er uutholdelig at det skal være sånn på jobbe. (var selv alene fra klokken 14 på fredagen som var og det er skikkelig slitsomt).

Orker ikke mer bemanningsproblemer snart jeg altså.

 

Når det er sagt, har jeg nå fått tilbud om ny jobb. I en barnehage 5 minutter unna heimen. En kombinert stilling som fagarbeider/ped.leder, men stillingen skulle være størst som ped.leder (usikker på % enda). jeg får kortere vei, jeg kan få bhg plass og kanskje få mer hjelp til utdanning enn det Trygge barnehager kan stille med. Er fortsatt litt usikker ifh endel ting så skal snakke mer med styreren imorgen slik at jeg får avklart det jeg lurer på.

Dessuten fortalte jeg det til sjefen min idag også, og hun ville ha en samtale asap! Hun ville visst ikke gi slipp på meg med det første. Skal snakke med henne imorgen og høre om hun kan tilby meg noe mer enn det jeg har idag...

 

Jeg har vel gjort meg opp en mening, men er litt usikker ifht om jeg blir gravid og om jeg da får fast stilling i den andre barnehagen eller bare går på vikariater til jeg er ferdig med skolen om 3 år. *tenketenke*

 

Hei på deg PT, long time, no see :)

Hvordan jobb har du fått deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha tiny i Leo sin bhg!! Og tiril!

 

(og blærk Cat- du skal virkelig få det inn alle veier..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæppi bursdag til dæææi, hæppi bursdag til dææææææi!!!!

 

Hurra for Tinyweenie som er halveis il 50:D

 

Grattis på dan søta!

 

 

Jeg vil ha Tiny i E sin bhg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!! Tenk at jeg husket det helt av meg selv når jeg våknet klokken 5 i dag tidlig (eller i natt heter det vel;))

 

Nå er det bare noen få dager igjen til 20års da'n min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, Tiny!

Kanskje bursdagsbarnet vil starte ny tråd?

 

Høres ikke ut som det var så altfor ille i går, cat. Må du vente lenge på neste undersøkelse? Vil du merke litt bedring etter at de polyppene ble fjernet, eller har det ikke noen sammenheng? Regner med de tok noen prøver fra tarmveggene, men hvis de ikke så noe opplagt galt, så er vel funnene normale også. Det var de i hvert fall hos meg:-)

Det er litt todelt det der. På en måte blir man sjeleglad for at det ikke er noe galt, men samtidig er det frustrerende å ikke finne noe når det tydeligvis må være NOE feil et sted. Ja, du skjønner....

Gratulerer med bryllupsdagen (litt på etterskudd)!

 

Vi var på sommerfest i bhg i går, veldig koselig. Bortsett fra at jeg nå har ca. 45 myggstikk... Liker barna deres pinneis? Det gjør ikke LH, han må ha isen i skål og spise med skje;-).

 

Koselig å se deg igjen, pt! Håper det ordner seg med bhg, og at den nye jobben blir bra. Hvordan går det med skolejenta?

 

Skjønner du blir lei av bhg, tiny. Ja, dere andre som har barn der også, selvfølgelig. Ganske ironisk at det heter Trygge barnehager, for sånn som dere beskriver det, høres det alt annet enn trygt ut.

Blir du noe klokere av grublinga?

 

Hei molle :-D Fikk ikke svar sist, så jeg prøver igjen: Hvordan går det?

 

Har svarene på prøvene kommet, ama? Tenker mye på dere....

 

Mtg; jeg håper du kan stikke innom en tur snart, for det ville vært så koselig med en oppdatering.

 

Beinet ditt, da Herk? Henger det fortsatt på?

 

Synes det er litt varmt, jeg....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kommer forresten på tupperware på mandag? Hadde vært fint med noen endelige bekreftelser...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...