Gå til innhold

Tråden 38:)


Amabolla

Anbefalte innlegg

Forrige tråd: http://www.dinbaby.com/forum/thread/137227137

 

Heisann:)

 

Den andre var så lang og datan min er så treig så av egoistiske hensyn så ble det en ny en!

 

Kjipern sessa om de er bortreist ved fødsel- men de får jo mye kvalitetstid med linus likevel:)

 

Og herk-heihei:)

 

Leo sover og sambo påstår at det sludder ute. Vi ser på film,men sambo har pausa den for han skal prate i tlf. Etterpå blir det på med regntøy og støler-så leo får lufta seg litt.

 

Mol: jeg hadde ikke sovna-satt i stua jeg:)

 

Klemklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere, tenkte jeg skulle si at Malaga var veldig fint og bra. Deilig med litt sommer. Fikk festa litt også, gratis mat og drikke er alltid ok. Og siden det er jobbtur brukte jeg ikke mer penger enn taxfree hjem. Savna gutta da, de var fra seg av begeistring da de så at jeg var på soverommet på lørdagen.

 

H har vært flink alenepappa, men han var nok litt sliten. Så han har hatt fri i dag, mens jeg sto opp med de og dro ut på lekeplassen. Fantastisk deilig å kunne gå til lekeplassen, slippe vogn og tull. Tar jo tid da, men tid har man jo mye av på søndager.

 

Avanserte ord tror jeg ikke vi har noen av, med mindre vovv og brød kommer inn i den kategorien. A sier "se på det" veldig mye. "se på det! se på det! oooooj se på det!" hehe. Også har de begynt å si vovv til katter også nå. E kan åpne ytterdøra så vi må passe på å låse...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er deilig å kunne gå uten vogn noen ganger. men siden du har to så blir det vel helst i trygge omgivelser:)

 

Vi har trillet tur vi en timestid i regnet. Våt hund er tørket og ligger nå å drar seg på teppe i sofaen.

Mens jeg varmer meg med en kopp te.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei til Svanine-fint du har hatt det fint:)

 

Vi har hatt besøk av Mollefamilien. Jeg skulle være flink å lage kake, men den ble no ikke heilt som den skulle. Skulle laget muffins i stedet-den er alltid safe;)

 

Og så har vi gått tur i sluddregnet:) Hadde med oss bæremeis.

 

Jobb i morgen...

 

Vil ha vår jeg nå-var sååå deilig på lørdag med sol og utepils. Jeg hadde barnefri noen timer etter jobb så sambo og jeg nøt en utepils:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå jeg skal skryte av at jeg har spist grillmat ute allerede? Vel, Spania tells kanskje ikke...

 

Har ikke lyst til å spre sorg på også denne tråden, men farfar døde plustelig på fredag. Nå får det faen meg være måte på. 73 år er da ingen alder :-( Og gutta fikk ikke truffet han en gang. Jeg streiker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei så trist Svanine! ENIG i at det holder nå!

Går det bra med deg?

 

Spania tells litt:) men ikke helt.

 

Vi skulle grille i påsken, men så begynte det å snø så gæli.

 

Deilig med fri helg har sovet litt da sovet på sofaen opptil flere ganger i helgen, skulle jo heller gjort så masse.

 

Har boret 12 hull i alle fall.

Kost meg masse med O da. Han har fått en hund fra ikea og vi lånte den halsbåndet til tilla Så har han båndet hennes og så går han rundt i stuen med hunden i bånd.

 

Aller helst vil han gå rundt med Tilla , men det er liksom ikke det hun drømmer om...

 

Trøøtt jeg

 

1 uke til UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem, Svana! Tenker det var deilig å nyte sol og få litt Svane-tid men at det var godt å komme hjem til gutta dine også! Så leit med farfaren din! 73 år? Feilet det han noe eller skjedde det helt uventet? Ish, altså!!! Nå holder det i hvert fall!

 

Er det lov å ønske seg fint vær nå?? Orker ikke pakke inn denne svære kroppen i trangt regntøy for å være ute, men merker jo at Linea er keen. I dag har det rett og slett ikke vært tid til det da, men i morgen etter sovings kunne jeg f.eks. tenke meg sol eller i hvertfall oppholdsvær!!

 

Har vært hos legen med prikketrollet, men legen skjønner ingen ting! Hun undersøkte på alla bauer og kanter og ringte en barnelege og konfererte. De kan ikke skjønne hva det er, men jeg mistenker at det kan være reaksjon på penicillinen hun har fått nå to ganger på rad. Hun leste fra en bok hun hadde og alle symptomer passet på utslettet hun har på kroppen. Det hun har under føttene ble vi heller ikke kloke på. Vi får gi det litt tid og se om det blir bedre etterhvert. Hvis ikke må vi ta kontakt med legen igjen. Så vi er vel ikke så mye klokere egentlig!

 

Ellers har jeg en husmornerd føljetong på gang! Dagens store glede: tilbud på karbonadedeig på ultra (løp og kjøp, herk!), kun 79,90 pr kilo!!! Så nå har jeg 9 pakker a 400 gram i fryseren! ;) Holder en stund det. Har ikke hatt karbisdeig på lenge for jeg synes det er så surt å betale så mye for det. Vær så snill og si at det er litt søtt, da!! ;)

 

Har en supertrøtt Linea ved siden av meg og er vel ikke akkurat så veldig opplagt selv. Hadde legetime midt i legging så ble en kort liten lur halv tre til kvart over tre. Nå er hun på sin andre lazy town episode for å våkne litt.

 

Hva mener dere om å forhandle med barna? Gjør vi oss selv en bjørnetjeneste? I det siste har vi nemlig måttet forhandle på alt, i forbindelse med legging spesielt. Type: Hvis du tar smokken og legger seg ned så skal jeg synge en sang. Eller: Legg deg ned så skal jeg hente vann. Hun er helt håpløs ved legging for tiden men dette funker. Er bare redd vi ødelegger på ett eller annet vis, bare skjønner ikke helt hvordan vi ødelegger i så fall... hehe Skal spørre på skravle så får jeg vel litt større spekter på svarene. Tråden er gjerne litt mer homogen i meningene sine enn det skravle siden er! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Så rart da Sessa-at legen heller ikke skjønte no. Får håpe det forsvinner av seg selv kjapt. Og ja du er ei superflink husmor:)

 

En del av oppdragelsen er vel å inngå litt kompromiss med barna-er det ikke det da? Det er ofte jeg tilbyr vesla noe i bytte mot at ho gjør ett eller anna. Komme til enighet er en finfin ting og en felles interesse.

 

Jeg har faktsik gnagsår inni hånda- å fjerne extensions er ett herk!

 

 

12 hull-herk i munnen eller veggen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var kjempeflink sessa! Var jo kjempebillig da!

 

Hey jeg ble nevnt to ganger i innlegget til ama, men tror ikke extensions har noe med meg å gjøre!!!?

 

Mener også det er lov å forhandle, mener man kan si om du legger deg synger jeg feks 1 sang. Problemet blir når man ikke er konsekvent

Gi og ta er jo fear det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-herk-hehe tenkte på det etter jeg posta innlegget;)

 

Jeg vil ha lønn!!!! blærk-hater å være blakk. (jo jeg meiner jeg er blakk Mol-du er bare blakkere;))

 

Leo sover-jeg prøver å rydde-men så forteller dr.Phil meg så mye intresangt som jeg bare må høre på! Hehe.

 

Fortsatt gnagsår i hånda.

 

Hva skal godtfolket i helga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også blakk;( Superblakk!!! Men får lønn på fredag da, så må bare holde stroppen til da.

 

Til helgen skal jeg jobbe, men har jo fri på dagen og sånn da. Begynner ikke før 22.15.

 

Neste helg skal jeg og T på kjærlighetsstur til Arvika:) Tror fredagsmorgen og skal bo en natt på spa hotell! Blir god mat og drikke og en tur i saunaen på kvelden. På lørdag blir det sightseeing og shopping i byen før vi reiser hjemover igjen på kvelden. Og det beste av alt er at mamma skal passe spaden hjemme hos oss mens vi er borte + at hun spanderer hoteloppholdet:) Gleder oss:) Link til hotellet hvis noen vil se www.oscarstatt.com.

 

Noen som har fått selvangivelsen sin da?? Her har den ikke kommet enda, men håper den kommer i løpet av dagen. Er såååå spent!!! Får vi restskatt så henger jeg meg og skyter meg selv etterpå!!

 

Gnagsår i hånda ama... skyld på extensions du.. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehehehehehehehehe (og jeg som alltid tenker koffert og ikke klarte å tenke ut den selv-hehe)

 

 

har ikke fått selvangivelse og får jeg restskatt så kan du henge meg cat så kan jeg skyte deg;)

 

Jeg og vil bo på hotell!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også på hotell. Det hørtes deilig ut. Men det er bare 1 mnd. til jeg skal 4 dager til Tallin da:) Da skal jeg ta spa og kose meg sammen med mamma og storesøster. Mamma betaler:D

 

Jeg fikk selvangivelsen i går. Får foreløpig igjen 7387 kr, men det blir vel bittelitt mer med litt mer fradrag. Håper v får sin i dag. Er så spent. Tror han får igjen en del mer enn meg:)

 

G er febersyk....igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå. Nå har det vært en travel dag. Nå ga jeg opp jobbingen. Orker ikke når jeg ikke har to skjermer eller har utskrift.

 

Nå husker jeg ikke helt men jeg skal ha gått i null på selvangivelsen som sikkert ikke stemmer, men om T sin stemmer så skal vi ha i gjen noe.

 

Det er så deilig å gå til frisøren Ama, har vært nå og deilig å bli stelt med!

God bedring til G

 

Jeg har lyst til å skulke neste onsdag cat, hva med de andre? må se litt an med jobben.

 

cat det hørtes deilig ut med hotell tur, mtg Tallin høres også bra ut. Jeg skal på hotell jeg også snart men T ville ikke være med:(

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle sammen!

 

Og kondolerer til svanine, en god klem er herved virtuelt oversendt.

 

Etter en lang sykdomsperiode, har LH endelig begynt å sove godt om natta igjen. Nå er det bare legging som er dritt....

 

A og jeg har 10-årsdag i dag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho. nå har jeg vært og hentet pakken fra dildoparty som vi var på i helgen. Har allerede prøvekjørt noe og mer skal tastes ut i kveld sammen med v. Jippi! veldig fornøyd altså! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du hatt en bedre formiddag enn meg Mtg;) jeg har skiftet på senger jeg -ikke basa i dem;) Men godt du er fornøyd og får håpe V blir fornøyd også.

 

Vesla sover-jeg og ho skal bort til oldemora om litt-ho har bursdag og så skal vi til ett vennepar av oss etter det.

 

Gnagsåret i håret begynner og forsvinne. (pass på så du ikke får gnagsår Mtg)

 

Grattis med 10 årsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 10 årsdag simba!

 

Håper legging ordner seg snart

 

Her har vi "sove helenatten og våkne en gang per natt" annen hver natt.

 

Uff er litt lei meg på en venninnes vegne, hun har møtt all den motgangen man kan møte i livet og nå skjer det f.. meg no drit for henne igjen Tror ikke jeg utdyper her nå men måtte bare få det ut.....

 

Var fresten i kjøkkenskapene jeg har bora ama

 

Se opp for gnagsår mtg.

 

Hur er det med dritt naboer moll og hvordan er det egentlig med familien din- og sykdom og sånn nå ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med jubileum, simba!

 

Nysgjerrig på hva du har kjøpt, jeg, mtg! Har en fin liten samlig selv, men om det er noe nytt og spennende man burde få med seg så er det jo grei å få vite om det.... ;) Hadde dildoparty i utdrikningslaget mitt, var helt greit men også litt kleint i og med at konene til brødrene mine var der... Ikke såååå om å gjøre at de vet om alt som finnes i skapet vårt liksom.

 

Har gått tur på verket i dag, vi. Og Linea har endelig fått plaska skikkelig i vannpytt. Har ikke testa om skoene hennes er vanntett, men var rett før vi skulle gå hjem så tenkte at det var greit å teste det nå. Kjørte bilen ned da, er jo tross alt 5 min å gå, men veien opp er ikke så morro og vogn er jo ikke poppis for tiden. Begynte å regne i det vi var på vei hjem... Nå ser vi teletubbies og slapper av... Nt jobber sent så vi skal varme opp noen middagsrester om ikke så altfor lenge.

 

Hadde god natt natt til i går, men i natt var det bare tull igjen. Skjønner ikke en dritt. Måtte skifte bleie, pysj og legge håndkle i senga kl 24. Da var bleia full... Er så lei av å ikke kunne forvente å få sove hele natten.

 

Herk, hadde dere dekoder fra anal digital sa du? Hvor mye betaler dere for det? Må sjekke opp litt altså. Keen på å ha det. Kan jo sørge for å få inn litt flere kanaler i samme slengen så tiden hjemme med Linus kan fylles med crap daytime tv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster vel egentlig ikke mye mer enn det analoge ab.. Det er nesten umulig å si pris for kjøper du i kampanje får man dekoderen gratis osv. Det koster i ut gangspunktet noe mer i mnd for digitalt abo, men det som er problemet er vel at du må kjøpe en tilleggspakke med kanaler som vil koste deg noe ekstra i mnd

 

T sier at han tror at leie for dekoder e 49 i mnd, men vi har altså kjøpt dekoder til 10 kr i kampanje.

 

Hvor giftet dere dere sessa?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki! Får sjekke litt priser snart. Linea fikk se mikke hos mormor i dag og hun var helt salig etterpå!! ;)

 

http://www.hillringsbergsherrgard.se/index.asp?lang=2

Her holdt vi selskapet, giftet oss i Glava kirke. Hur så?

 

Det er 30% på utstyrsbutikken til Fru Lyng på storsenteret i tilfellet du trenger noe, Herk! Har kjøpt meg elastisk sjal, en ny drikkeflaske, baby q-tips (for de er så digg å bruke på oss voksne) og solskjerm til bilen. Hadde tenkt å kjøpe bleieposer, men de var utsolgt for de store og jeg regner ikke med at vi begynner bruke de små igjen når Linus kommer.... Lineas bleier kommer vel til å lukte fortsatt regner jeg med!

 

Fikk nettopp telefon om at pappas bestekompis, min fadder, kommer innom en tur for å se hvor vi bor litt over fem. Det var koselig synes jeg!!! Han er en skikkelig god'ing og i bunn og grunner det hans fortjeneste at vi bor her. Er forresten han som eier den herregården vi hadde bryllupet vårt på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må skjekke linken da:) var bare nysgjerrig jeg.

 

Mmm har så lyst til å trenge noe, men gjør ikke det sånn umiddelbart.

Hvor bruker du baby- q-tips?

Apropo O har tydeligvis sett hvordan jeg bruker q-tips så nå tar han q-tips og putter i øret. Så ja nå er det bare å passe på at han ikke får tak i dem

 

Det er vist litt sending fra play house på disney ch. så jeg en dag så det er vel derfor jeg ikke helt har skjønt forskjellen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herk og sessas skravletråd plutselig!

 

Joa, synes den baby q-tipsen er litt mykere. Også fyller den øret på et vis! Brukte de på Linea, men vet jo at man ikke skal bare liker det så godt selv, så etter ørebetenelsen så har vi droppa det.

Mye rart man skal diskutere i grunnen.

 

Ja, de sender bla. en time på morgenen tror jeg, pleier å se supersnuserne i senga før vi står opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...