Gå til innhold

Tråden 38:)


Amabolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UGh nå har jeg lagt meg i sengen på et hotell som jeg ikke skulle vært på Jeg skulle vært i min egen seng STØNN!

 

Kansellert fly og jeg må være borte i en natt til JEG hadde brystspreng på lørdag jeg og nå har jeg håndmelket for andre gang i dag.

 

Jeg tror jeg faktisk er på grensen til brystbetennelse

 

 

Hm et vanskelig spørsmål. Hvem prioriterer SAS gravide damer med små barn hjemme eller menn i dress?

 

IKKE får vi tannkrem heller!

 

Vi kjøpte en tannkrem på fredag og den måtte kastes siden vi ikke fikke den inn sikkerhetsskjekken, ja så blir vi jo pælma ut igjen da og på hotell

 

Spør etter tannkrem og får beskjed om at de solgte det små tuber til 25 kr. Ja ja tannkrem må en ha, VI SNAKKER SMÅ TUBER går fint 2 stk i en liten fyrstikkeske!

25kr Ja jeg skal ikke betale ved utskjekk i alle fall

 

 

desuten er det såååå deilig å tilbringe en natt ved siden av rullebanen Det er så stille liksom!!

 

God natt

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en liten helg til, jeg!!! Merker at man er blitt voksen når man irriterer seg over alt program man hadde i helgen med fint vær, hvor man heller skulle vært ute i hage og rakt og plantet!!

 

Jeg kjenner en tom, men han er ikke så lik mol... tror ikke de er samme person altså...

 

Linea er seff blitt forkjøla nå som sovingen på natta begynte å bli bra. Var vanskelig hele helgen, men sov greit i natt. Hadde en hel haug med hostekuler, men hun våknet ikke av de... jeg derimot gjorde det. Men hjelper å slippe å gå ut av seng. Nå leker vi i loftsstua med litt tv på samtidig, orker ikke gå ut før sovings for da blir det så vandskelig å få henne i søvn. Tar en tur ut etterpå tenker jeg. Skal uansett bare sove en time.... (tror jeg... om ikke sessa finner ut at det er litt digg å ligge på sofaen likevel) med håp om at natta blir fullstendig!

 

Big surprise, sessa vil ha cola. Også har hun det i skapet til og med. Være flink å ikke hente helt ennå kanskje, men fader også. Sliten etter helgen så jeg fortjener litt kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, også har Linea kastet tre hårstrikker i do! Hvorfor må man leke mellom do og badevegg mens mamma er i dusjen, og putte strikker ned i do liksom bak setet (hun klarer ikke åpne dolokket... thank god, for at vi kjøpte den typen sete!!). Ikke så deilig, eller hygenisk... vasker tross alt ikke doen hver dag! Og har heller ikke intensjoner om å gjøre den så ren at man kan spise av den. jeje. tre hårstrikker mindre da... det får gå!

 

Og ish til Herk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kommet deg hjem, herk? Dårlig prioritering av sas, synes jeg. Verden går da ikke under selv om mannfolka i dress skulle komme litt for sent en dag!

 

LH har hatt det supert hos mormoren sin i helga! Men han våknet i natt og måtte sove helt tett inntil mamma'n sin:-) Skjønner hva du mener med å sove oppi ansiktet, sessa... Vi sov til 9 begge to, flaks det var bhg-fri i dag.

 

Fatt mot, molle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Vært hjemme med 40-graders-E i dag. Stakkars liten. Blir nok hjemme i morgen også, mens bror koser seg i barnehagen. Vi får feire bursdag sammen vi da :)

 

Hvor blir det av tr da? Skulle den ikke komme i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme! Jeg var ikke istand til å dra på jobb idag da, så ble litt dumt det der.

 

sas løp å gjemte seg, de ville helst ikke snakke med oss

 

 

Nå skal jeg legge meg for å være klar for en tur på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag flyttet naboen vår hagemøblene våre bak garasjen...

 

Info: Felles bursdag for svanine og molle i august en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Svana! Juhu!!!!

 

Sitter ute i sola og spiser lunsj, mens linnis sover. Tenkte jeg skulle være litt fornuftig å gjøre noe snart, så får vel logge meg ut og av pc. DIGG MED SOL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an å gjøre noe fornuftig med denne magen. Klarer jo ikke og bøye meg og bekkenet verker! Så da sitter vi rett innenfor terrasse døra og ser på playhouse i stedet. (Juhu!!!! Dekoderen er på plass) Linea har nettopp blitt vekket så hun er ikke så masete på å gå ut ennå. Hvordan skal jeg klare 80 dager til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for gratulasjoner! Har vært hjemme med E i dag, han var i god form egentlig, så vi har bare kosa oss :-D Hadde 40 i f. i natt også, men våkna feberfri og har vært det siden. Titta på hester har vi, og vært på butikk. Fin bursdag, bortsett fra at han nekta å sove. Sovna i ergoen da vi var på tur, og de 10 min var visst nok. Men han kjeda seg nok litt, for han nekta å dra fra barnehagen da vi henta Adrian.

 

Jeg fikk en eggdeler av H forresten. Finnes det noe mer romantisk? ;-) Ok, jeg fikk noe mer også.

 

Også fikk jeg tr, super bursdagsgave det og, hehe.

 

80 dager er ingenting. Har du ikke bare en inni der Sess? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen svanine!!

 

Høres ut som en fin dag

 

Sess du klarer 80 til skal heie på deg

 

 

Vet du i dag så satt jeg en time i kø og for å komme 5 min unna hjemme. Etter en time i bilen hadde jeg kommet til solvik!!

 

jeg er trøtt gå å legge meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Grattis med dagen ja!!

 

Er jeg den eineste som synes at hull i ørene er en heilt grei ting å gjøre på en unge hvis ungen vil ha det?? Ser på diskusjonen inne på skravle- noen hentyder jo at mødre som gjør det mot ungene sine er barnemishandlere,har lav iq og burde få seg ei dukke og ikke en unge osv... Har ingen planer om å pierce Leo med det første, men av den enkle grunn at jeg venter til ho spør om det- men om noen andre vil ta det på sine unger tidligere-dem om det! Arg-blir irritert når folk farer på hverandre for slike filleting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BÆSJEINNLEGG!!

 

(bare til advarsel...)

 

Leo har lys bæsj-den er bortimot hvit faktisk- og det er diaré. Leo har spydd ned heile senga vår og meg. Jeg vasker sengetøy....

 

Urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda, Herk! 1 time til Solvik!!! Det må jeg si! Forresten, samme tilbud på karbonade deig på meny nå som det var på ultra. Skal dra og kjøpe litt mer jeg.... Kjekt å ha! ;) Også er det 40 % på fru lyng nå! Skal en tur ned på senteret nå så da får jeg se om det er noe der. Var lite der sist.

 

Jeg synes det er helt opp til hver enkelt hvordan de oppdrar barna sine. Personlig så er jeg ikke tilhenger av hull i ørene på små barn, men om andre vil ha det så er det greit for meg. Jeg er bare mamman til Linea, jeg, så det er vel strengt tatt bare henne jeg kan bestemme over. Barnemishandling er et ord flere på skravle kunne trengt å lære seg betydningen av!

 

Lukter ikke akkurat blomster her heller. Tror ikke det er diare men det er noe i samme gata!

 

1,5 times dagsøvn funker som F! Bruker litt tid på å sovne på kvelden men er lerke bild hele tiden. Har bare våknet en gang de to siste nettene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Spania er det vanlig å ta hull i ørene på jentene før man drar fra sykehuset. Klikk-klikk. Jeg kunne funnet på å tatt før ungen spør. Men ikke på gutten. Skriver det kun her og ikke der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså molsa mi, begynner du å miste kamplysten på dine eldre dager;)

 

Hihihihihihihihihihihihihhihihihihihihih;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som jeg sa til molle her om dagen, sessa; fatt mot!

 

LH er litt redd for måker. Dessuten mener han at joggeskoen min er et fint sted for oppbevaring av fargestifter ;-) Han har nettopp laget en tegning som han skal gi til mormoren sin på sykehuset. Hun ble operert i går, så vi skal besøke henne i dag eller i morgen. Det feiler henne ikke noe alvorlig altså.

 

Sol i dag også, jippi!

 

Senere i dag skal vi på etterkontroll pga. ørebetennelsen, og så skal vi kjøpe joggesko og solkrem.

 

Våronna har begynt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke hull i ørene før jeg var 12 år, og tidligere enn det skal ikke mine barn få heller. Noe annet ville være urettferdig. Overfor meg, altså. Personling så håper jeg at EA klarer seg uten dobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk selv hull i ørene til 13 års dagen, men hullene ble ikke tatt før et halvt år senere eller noe... måtte la de gro igjen etter hvert for de ble satt midt på øreflippen og i og med at jeg har store flipper så så det rart ut. Tok nye da jeg var 21.

 

Skal på sniktitt i dag, vi. 3d ul kl 15:45. Blir spennende, men er litt redd for at det plutselig ikke er en Linus inni der likevel. Altså alt er velkomment, men har forberedt meg på en Linus.

 

Orker ikke gjøre noe for tiden = dårlig samvittighet ovenfor alle.... Crap! Skal trykke ut unge og så dra rett og trene så kroppen kommer i form igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynne sist da; Sessa hvordan gikk det!!!! Fortell!!

 

Ja har allerede handltet og spist karbonadedeig på meny:)

 

Svana; ønsker du ikke dobber på gutta? var i møte med en gutt med dob i går og han satt å dro i den.

 

Fikk når jeg var 12 tror jeg . _Det ene har nesten grodd igjen så mulig det blir nytt hull i en alder av 30.

Jeg skal ikke mase på O jeg heller og heller ikke på en eventuell jente

 

Kommenterte her i går men det ble ikke lagret.

 

skrev til deg simba at det var bra det ikke var tegnestifter.

 

Ja og så fant jeg ut hva slags messe tiny hadde vært på:)

 

Hei på molle og cat og andre som har stukket inn nesa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...