Gå til innhold

Tråden 38:)


Amabolla

Anbefalte innlegg

Ja vi har nå brukt litt q-tips men ikke så mye.

 

 

Vi så på postmann pat i dag og det er jammen meg noe rare greier, Jeg husker ikke mye av det nei.

 

jeg mistenker at det er bare oss igjen ..du skjønner det var en del Lillestrøm suportere som ble bura inne på søndag da Stabek knuste dem på Nadderud.

 

Jeg har syk mobil telefon prøver å få ny, men det går jo så treigt Klarte å forhandle meg ned i lønn gjorde jeg også Skikkelig bra------ mente jeg skulle ha mer for helge jobbing og etter at det ble regna på så ble det mindre!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så stille det er her, da...

 

På mandag skal jeg til kjevekirurg for å fjerne visdomstenner, og jeg gruer meg så fælt. Er det mulig å få noen beroligende ord?

 

10-årsdagen vår ble feiret med tre striper Crispo og en pose micro-popcorn. Morsomt å være blakk, gitt!

 

Gode tips angående legging tas i mot med stor takknemlighet! Vi kan vel ikke kutte dagsovinga allerede? Han sovner lett på dagtid, så det tyder vel på at han fortsatt trenger en lur? Våkner av seg selv etter 1 time, så føler ikke at han sover for mye heller. Men legginga om kvelden er nå helt håpløs, den tar ofte halvannen time :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Simba!

 

De tenna, jeg har fått ut alle fire det gikk veldig bra. De jeg trakk var ikke noe prolbem, mens de jeg opererte ut var litt ømt fordi det var så betent før operasjonen Gikk veldig fort over etterpå da.

 

 

Mulig han ikke legger seg om kvelden fordi han ikke har "tid" Tror ikke på å kutte ut dagsøvnen heller. Er han blid og opplagt på kvelden?

 

Får se å ringe deg Simba, dagene flyr jo og jeg er ikke ferdig med alt før 21.30 men må bare :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så smart, jeg, så visdomstennene mine kommer ikke ut! Men trøste og klappe på og virituelt holde simba i hånda!

 

Har jeg sagt at vi tror prikkene er reaksjon på penicillin? Håper det er det altså, for da går det over av seg selv. Nå er det helt sykt masse!

 

Noen so mvil ha datteren min eller? Hun er veldig grei på dagen men et monster om natten. I går sovnet hun på et kvarter for første gang på leeeeenge, har tatt tre kvarter-en time i det siste. Men hun våknet hundre ganger, og selvom det var nt's natt så våknet jo jeg også. Han tok henne inn til oss halv fem, men da ligger hun jo bare tett inntil meg og lusker/lugger meg i håret, så da får ikke jeg sove. Han måtte legge henne tilbake. Svigers skal kommet og passe henne i kveld/natt, men jeg tror jommen vi kommer tidlig hjem, for jeg unner dem virkelig ikke dette maset. Hva er galt med henne?? For å sovne igjen så drikker hun vann så vi skifter jo bleie nesten hver natt!! AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

 

Når det gjelder legging, Simba, så har jeg ikke så mye gode råd. Dersom han sover godt om natten så tror jeg det er for tidlig å ta dagsovinga, men pass på at han ikke sover for sent på dagen. Kan fortelle hvordan ritualer vi har, for de funker jo egentlig her, bare ikke nå:

Barne-tv kl 18, kveldsmat halv syv, går på badet, leser to bøker og synger to sanger i stua, rett i seng uten noe sang og tull ca rundt 19. Da pleier hun å ville ha litt vann også gir hun flasken til meg og vil jeg skal gå. Hun for beskjed om å legge seg ned og jeg går og så er det inn og ut noen ganger etter det med vann før hun sovner. Det er mye tull nå, men vi tviholder på rutinen for det er hun som skal følge den og ikke den som skal følge henne!

 

Synd med 3. mai, Mol. Nå hadde vel kanskje ikke pingla kommet uansett, men dog.

 

Håper det står bra til med dere på andre siden av by'n!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egentlig ikke så mye rutiner på kvelden, eller det er jo rutiner men de følges ikke slavisk. Vi har egentlig ikke problemer med legging, emn nå har han 2 netter på rad vært irritert på lakenet,(hadde jeg vist det etter 1. natten hadde jeg byttet til stresjlaken men mannen min sa jo ingen ting)

 

Ellers har O tryna i bordet og bitt seg i tungen, 2 ganger blodet sprutet jo . Stoppet heldigvis fort.

 

nå sover og og jeg nyter en kopp te og sitter her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cat er du her?????

 

 

I dag har vi faktisk fått gjort noe fornuftig i tillegg til jobb og bursdag har jeg tømt seksjonen for vi skal ha ny.

 

Bare male først.

 

Sessa greit om du oppdaterer har om ukens tilbud neste uke også?

 

Fikk handlet karbonadedeig og skjekka fru Lyng.

Nå trenger vi babygym gitt for den vi har lånt har vi lånt av venninnen min som også er gravid!!!

Akkurat som jeg håpet på!! Så nå gleder jeg meg til barseltid med en av mine beste venninner.

Vi er jo de eneste med barn i vennegjengen og snart er vi 2 barnsmødre begge to...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er her:)

Hva blir det til på onsdag? Noen som har mulighet til å ta en tur på formiddagen?

 

Kondolerer med farfar, svana. Holder med tråd-død nå synes jeg!!

 

Har jobbehelg denne helgen. Trøtt er jeg også. Siste natten nå også kan jeg sove i min egen seng en uke:)

 

Hentet deler av flyttelasset som står i kjelleren til pappa i dag da. Så nå som jeg endelig har fått unna en del esker så har jeg fyllt opp med nye!!!! Blææææh!! Så hvis noen kommer på onsdag så får dere bare overse alt annet enn sofaen;)

 

Tiny, hvordan var det på åråsen? Regner med at du tok turen dit i kveld? Sitter og ser matchen på tv vi da:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva blir det til?

Har lyst til å ta oss en tur, men må vite litt hvem, hva, hvor? Hvem er jo ikke så viktig, men litt sånn at er det fler. dumt å ta fri om det ikke blir fler for da burde jeg heller ta en tur en annen gang.

 

Godt du får komme deg hjem til egen seng, det er aller best (men er jo jobbeb din så du er jo inntilt på det)

 

Ligger mett og lat på sofan og ser die hard 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får rope her også da, Mol! Siden du ikke tror på meg. ;) SAVNER DEG!!!!!!!!!

 

Og: Hei, Cat! Long time no see!!!!

 

Sessa er en pingle så onsdag blir ikke noe for oss. Har en del ting å ordne før helgen også så jeg får vel prioritere det (utdrinkningslag på lørdag og barnedåp hvor vi er faddere på søndag).

 

Hva skal vi kjøpe i gave til dåpsbarnet a? Foreldrene er ganske sære så tradisjonelle gaver kan vi glatt styre unna! De ønsker seg vel sikker egentlig penger til et hjelpefond som de har, men det står i søsteren sitt navn så da føler jeg liksom uansett at vi må ha noe ved siden av til lille gutten.

 

Jeg synes det å skifte bleier på natten hører til spebarnstilværelsen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her.

 

Kommer ikke på onsdag.

 

Kjøp en tradisjonell. Kanskje gutten som voksen synes det er fint å faktisk ha en klassisk dåpsgave. E og W har fått slipsnål. MYE brukt. Barnenål altså. Der kan man og finne billige om man vil ha en liten guttegave ved siden av. Flere får bøker...E fik også en GIGAbamse (nesten på str. med meg) Ellers kan dere gi han noe aksjer...eller rettt og slett bare gi penger-enkelt og greit.

 

Er syk. M og syk. E småsyk. Alle 3 hjemme. Sov til 11:30. (E oppe 6-8 da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo i såfall bare deg, meg og ama da Herk + våre håpefulle. Alle andre jobber jo på dagen og sessa er pingle som vanlig;) Ama skulle gi meg tilbakemelding om hun kunne eller ikke , men har ikke hørt noe enda;)

(ikke skyld på at du ikke har bil eller noe sånt den dagen ama, for bussen stopper rett utenfor døra;)).

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, så det etter at jeg hadde svart her:) Ama kommer ikke Herk, så da tror jeg vi bare avlyser tråd-formiddagstreff, så slipper du å skulke;)

Jeg får heller invitere mine ande hjemme-med-barn-venner på onsdag i stedet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig å komme altså, men hvis det bar blir deg og meg så er det bedre å ta det en fridag, mye å gjøre for tiden også på jobben:)

 

 

Vi har vært på ul i dag å sett et pittelite knøtt med armer og bein og dunkende hjerte. Hikka gjorde nurket også, så den fløy i nne i sin lille hule. For en fornøyelse Alt var bra så langt han kan se da:)

 

 

Nei nå må jeg få O i seng. Det koste seg ute mens de ventet på meg og glemte å lage middag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da får vi ta det en fridag i stedet:)

 

Hvor langt trodde legen at du var på vei da? Er stas å være på ul da:) Grattis med et bra lite knøtt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble satt tilbake med 3 dager. så da ble det 11+3. Jeg fikk akkurat samme beskjeden i sist med O når jeg var like langt.

 

uansett så kan jeg strekke meg til 2 dager pga at jeg hadde 30 dagerssyklus gangen før (pleier alltid å ha 28)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei :)

 

Lenge siden jeg har oppdater meg her nå. har hatt supermasse å gjøre på jobben, trent og kost med masse med lillesnupp. dvs hun har vært småsyk med feber og da har vi egentlig kost oss hjemme vi :)

Begynte på onsdag morgen da jeg synes hun var litt rar og varm og målte tempen sånn rett før vi skulle kle på. da var tempen 38. Så da ble hun hjemme med pappa :)

 

Jeg var hjemme fra jobb torsdag og fredag og det var egentlig ganske digg og slippe jobben litt.....

 

Jeg skulle ha vaska her, men det får jeg utsette en dag eller to til for ikveld må jeg forberede foreldremøtet imorgen og imorgen skal jeg først jobbe 6.45-12, så møte fra 15-18 og tilslutt foreldremøte 18.30-20. maratondag kjenner jeg.... Kan ikke si jeg gleder meg veldig.

 

Blåsepåmolle sin syk. Håper den blir borte snart :)

 

Jeg vil også gravid...

 

Jeg må snart ta inn ringen min jeg... men lurer på om jeg skal vente til jeg er ferdig med barn?! Den er sånn at den egentlig bør være i kjede snart for den detter nesten av for ingenting. (supersexyslankmilf blitt)

 

Den treningen gir forresten ikke store utslag på vekt, så jeg fant frem målebåndet igjen og er ganske fornøyd nå ja :) -3 cm på midjen og -2 på lår... Da blir det kanskje bikini til sommern da!

 

Jeg fikk vibrerende pakke i posten idag!!! hehe.. ST ringte meg på jobb idag litt usikker og sier at jeg har fått en pakke som vibrerer... Ber han pakke den opp og se hva det er... Så snakker jeg med noen på jobben som sa det kan være sånn ekstragave fra det dildopartyet jeg var på. Vi skulle vissst få en ekstrating siden man betalte med kort.

Det var en sånn klitorisvibratorting *gliiiiiis*

 

Når passer det at trådmennesker kommer til meg på sånn dildoparty da? Tenkte jeg skulle ha det snart jeg :) Kom med en helg som passer for snellene da :)

 

Nei, nå må jeg dra meg tilbake til worddokumentet mitt igjen. Skal være ferdig innen kl 9 imorgen til gjennomsyn av daglig leder (sjæfen min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med klittevibber!!!! :D (tror jeg må melde ST..hehe)

 

Nå helg er fri, så er jeg opptatt 5 helger og så begynner junibursdagsraidet. Ta dildofårspillbursdagsfest Tiny:)

 

Tiny skal ha møte for meg...søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sånn er det molle :)

 

Kan godt ha det som fårs jeg, skal sjekke dato jeg...

 

(uff jeg skulle jo skrive jeg)

 

Vet jeg er søøøøøt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...