Gå til innhold

Tråden 38:)


Amabolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, tegnestifter, den var god!

Mamma ble forresten veldig glad for tegningene. Og LH løp rundt i de nye joggeskoene sine på sykehuset, og var så stolt. Én gang holdt han stø kurs inn på ett av rommene, de som bodde der hadde ikke lukket døra helt igjen. Han bare smelte opp døra, så A måtte løpe etter, lettere flau. Mamma har vært på gynekologisk avd. og den ligger sammen med føden/barsel, så vi fikk se mange små babyer da vi besøkte henne. Kjente nesten litt kribling altså.... LH syntes det var spennende med babyer, han nærmest glodde på dem.

 

Ja, sessa, hvordan var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått bekreftet at det er en liten guttebass i magen min. Han ligner søsteren sin, men er litt rundere i kinnene. Ligger bilder på profilen min. Var kjempe bra på ul, altså! Vil absolutt anbefale det. Og tror ikke man blir påtvunget å se kjønnet... men han sjekker jo liksom om alt er som det skal og da kan det kanskje hende man ser noe... Men om man sier i fra så får man sikkert lov til å slippe. Har i hvertfall 36 bilder og 6 filmer (får ikke sett filmene da.. må få nt til å se på det). 800,- er ikke mye for denne opplevelsen synes jeg.

 

Ellers kom jeg for sent til karbonadedeig tilbudet. Gikk ut i går og jeg kom meg ikke i butikken før i dag.... jaja ;)

 

 

Sånn; løp inn på profil og nyt lilleplutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:D Kosleig du stakk nesa innom, lenge siden sist søta;)

 

Jeg har verdens beste venner!!!! MtG og Tiny...dere er supre og superglad i dere og rent flau over alt styret. Setter utrolig stor pris på det-TAKK skal dere ha!!

 

(de passer E i helg selv m begge har planer og må kjøre ham frem og tilbake mellom seg)

 

Nå skal jeg på stallen, så hjem og dusje og så til byn en tur og møte noen utenforstående og så hjem og så pakke ferdig om jeg orker og i morgen leverer vi E i 10-11 tiden så bærer turen opp til Skjåk. Mor fyller 60 i dag:D Gamle dama..hehe

 

God helg alle:)

 

(var den bra ama?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå er det ikke mye igjen av helgen, men det har vært deilig.

nå har jeg så vondt i hode at jeg blir gaaaal.

 

skal til legen i morgen vi Oskar og jeg. Jeg på kontroll og han skal skjekke ørene sine.

vi har begynt å hoste igjen begge to så kryser fingrene for at dette ikke blir nok en skikkelig runde

 

Håper dere andre har hatt en fin helg!

 

håper finværet kommer tilbake:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois! Jeg koser meg med to små gutter jeg:) Har en unge her som har driti og det er ikke min!!!! Min er flink og sover han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med seier'n, herk! Hmmf!

 

Våronna er kjedelig....

I dag fikk jeg forresten ei bok i øyet. Det var jævlig vondt og det ser ikke pent ut! Stakkars LH, ble jo så lei seg da jeg skrek, han hadde vel ikke tenkt at det skulle gjøre vondt, vil jeg tro. Vi har fleipet litt om at A har et forklaringsproblem nå... ;-)

 

Jeg tror forresten at volumknappen til LH er defekt. *vondtiøra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!!

 

En tøff liten Linus, sessa:)

 

Hatt spydritt denne uken jeg også:(

 

I dag har vi vært i sverige og handlet litt, ble 2 nye olabukser på meg:D

 

Heia LSK!!!

 

Men si meg mtg, du burde vel ha testet du nå...i hvertfall så kan det ikke være lenge til. For du skal teste litt før jeg har el skjønner du;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk snuppene mine! Bare si ifra om man kan hjelpe tilbake. Må jo ikke være noe viktig. Bare stikke på kino med gubben..eller kunne sove lenge.

 

Ref fra helg: Frdag-tog!-Oslo! *stolt* brukte litt over 100,--hjemme dritings kl 4:30. *ikkesåstolt* Opp 8:30. Pakke-få barn til barnevakter-40 mil-dusje-fest. Alkofritt så mors barn smuglet og smugdrakk. "Krangle" seg til fest i stua til mor-fyre opp i peisen for å gjøre det koselig for hennes hjemkomst. Spjel?? Røykla hele hus og spes stua. Grattis på dagen mor! I seng 2. Opp 9. Besøke søss. Prøve bunad kl 12. Innimellom alt og spes rett før avreise: midt i lamming. Trillinger og tvillinger, hvilket betyr kopplam (må flaskefores) Dødfødesl. Dra ut lam. Blod og slim. Stresse frem og tilbake. Hente mat på lokalet. Dra 1 time for sent. 40 mil. Hente barn litt før 19. Hjem-legge barn nr. 2. Hente barn nr.1 og sosialt med hans barnevakt. Hjem død ut på sofa i ROTETE og MØKKETE hus.

 

Sliten jeg....

 

Drar til Sverige etterpå. Trening i morgen. Svøm på onsdag. Fri på torsdag:D+trening. Så er det brått fredag igjen! Lørdag-utdrikningslag.

 

Ellers er man oppe 6 og hjemme 17-mat-kos/lek-legging-leksehjelp-vaske rydd klær.

 

Da vi kom hjem var møblene våre..gjett hvor?? Jaaadaaa helt rett-bak garasjen. På hodet denne gangen. Fy faaan så lei jeg er!!!

 

Sånn. Det var mitt liv og er mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veittu Molsa mi, den naboen din begynner å irritere med kraftig!!! Ligger til og med våken om natten og irritetrer meg av rasstappen!!!!

 

Vold løser ingen problemer er det noen som påstår, men det må i såfall være fra en pinge som kun får juling det det!! For jeg er sikker på at litt cattevold kunne fått pungkrympern på litt andre tanker!!!! Grrrrrrr....!!!!

 

Litt av en helg må jeg si!! Her har det vært jobb og ikke i form, men ellers forsåvidt rolig. Skal jobbe igjen tors-søn til uken, så har ikke så mye glede av at gubben har tatt seg langhelg til uken i forbindelse med 1. mai. Men håper vi skal få begynt å bygge platting til helgen.. Spørs når disse mannfolkene får ut fingeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan:)

 

Er i Ålesund, begynner å bli frisk fra omgangsjuka. Men ettervirkningene er der fortsatt- orker ingenting! Og mamma er syk- ligger rett ut. Så stakkars Leo kjeder seg for hun har jo MYE energi å ta igjen:)

 

Og turen til Ålesund var ett helvete! Men det kan dere lese om inne på tråden;)

 

Håper alt står bra til med alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, Ama og Cat, dere må være friske og raske!

 

Bare hyggelig å ha besøk i helgen Mollemin!

 

 

Ellers så har jeg fått nytt nick i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja grattis med nytt nick:) Men nå fikk jeg jo så godt som være med på testing;)

Var nå en svaaaak med tydelig strek på tissepinnen din ja! Artig:) Men du er nå fortsatt en sviiiiiker da!!! ;) Slenger på en drøss med smilefjes jeg altså, for er noen som ikke skjønner ironi så godt *smiiiiiiiiil*

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, Tusen takk:)

 

Ja, var på cat-senteret i lunsjen på jobb i dag for å kjøpe tissepinne. møtte cat og lilletutta og bestemor utenfor og viste cat resultatet når jeg hadde vært på toan:D Tråden henger sammen på de merkeligste måter:)

 

Jeg er kjempeglad jeg! skal ta en ny test om et par dager, må jo se et skikkelig lysende kryss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojojoj, mtg! Grattis! Er vel sånn at svakt utslag er positivt uansett, er det ikke?? Tok tre tester jeg, alle hadde forskjellig styrke på streken. Den første var vel sterkest. Tråden utvides jommen raskt...

 

Har ikke noe jabb å komme med jeg... bare litt lei av mage! Og veldig kry av Linus bildene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KULI Mtg !!!!!!!

Grattis!!!!! Strek er strek ja:)

 

Blir vel akuat vår 09 barn det!?

for du har vel ikke tenkt til å føde no særlig før termin du:)?

 

jeg har hatt en supertravel dag. Vært på kontroll i dag og alt var som det skulle.

 

Litt lei legen for han hører jo ikke på, eller han bryr seg ikke i alle fall.

 

 

Molle hvorfor i allverden havner møblene bak garasjen? Altså skjønner hvem som gjør det men ikke hvorfor- må jo ha en "grunn"?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeee! Grattis mtg! Det er kult å være tobarnsmor altså :-D

 

Har jobbet litt i kveld, og bare spilt én runde med ordspill. Burde seriøst legge meg nå, fordi de søte små er visst stilt inn på tidlig tidlig for tiden.

 

Har lyst å kjøpe kule sitteunderlag å ha i vogna, finnes det på f.eks. babyshop?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobarnsmor er bra:) hehe halvparten her er faktisk det:)

 

Jeg skal bli tante, gratulerer til meg:D Ja og til deg da MtG..hehe..huff jeg må strikke. Lille M/I/A MIA-HAHAHAHA skal få gryteklut av Molle:)

 

STAS!! Dog for tidlig!!!!

 

 

Nabohelvete over styr. Tok helt av i går.

 

Sjef fra hovedkontor inne i dag, lite på nett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen i dag. Akuttime. Spydrittkvalm har tatt helt overhånd, tror jeg har hatt det 10 ganger på under et år jeg altså. Legen trodde jeg hadde en betennelse i tykktarmen, så har tatt en drøss med prøver. Har fått med 4 scoops til å hjemmebruk (les ta prøver av bæsjen selv... jummi). Levere på fredag. Spent på resultatet. Sykmeldt til over helgen, blir sliten av spydrittkvalm når det er hele forbanna tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...