Gå til innhold

For oss som venter på mens etter SA / MA...


gima

Anbefalte innlegg

heihei....

 

Her har man fått mens virkelig hardt og brutalt... aldri blødd så masse noken gang! :/ Også såå vooondt då!...

 

Har EL noken daga etter deg arytai :) Bestilt tester på billigtester.no og skal nok def teste etter EL!... Kjekt å vite når den er... og om det eg trur er riktig :)

 

Så IKM neste gang er vel rundt 25 juni... trur kanskje eg har 33 dagers syklus... eller iallefall litt meir enn 28 daga...

 

her er fokuset mest på leilighetssalg... skal legge ut for salg på fredag... visning siste helga i mai... kjempe spennande :)

 

En spontanabort kan føre noko positivt med seg og... eg og sambo kom også mykje nærmare kvarandre... både med graviditeten og med ma'en... var liksom noko som forandra seg litt...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda- det er spennende på jobbfronten, men ville helst sluppet akkurat dette som jeg skal i gang med. For 1 år siden hadde jeg stupt inn i det med hele meg, ambisiøs og gal, men nå er alt litt annerledes. Jeg føler at jeg har endret litt prioriteringer i livet. Men, det blir sikkert spennende.:) Kanskje jeg klarer å koble av?!

 

Rart med den mensen din. De sier jo at man skal blø mer etter en SA.... Det er jo ikke lenge til el for din del da. En drøy uke. Går fort det. Har du tenkt å el teste?

 

Vi skal reise bort i helgen. Gleder meg! Skal treffe svigers og resten av familien til sambo. Det er alltid koselig. Så skal jeg SHOPPE. Jeg gjør alltid det når jeg reiser bort. Da blir det byvandring. Når vi er her i Stavanger så blir vi helst hjemme å styrer på i leiligheten og i hagen. Vi er like hjemmekjære begge to...heldigvis.:)

 

Jeg kjenner meg igjen angående sol og vindusvask.... Jeg tok våre for noen uker siden. Vi har hatt så mye fint vær.:) Det er kaldt her da, selv om solen skinner.

 

Jeg skjønner også hva du mener angående det med at SA fører oss nærmere hverandre. Det føler jeg også. Det som ikke dreper oss gjør oss bare sterkere- jeg overfører det til forhold også...:) Vi fortjener å lykkes nå. Vi har mye kjærlighet å gi til et barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til deg og Scoobydo- vi skrev visst på likt i dag og.:)

 

Spennende med leilighetssalg- håper at dere får solgt til takst ihvertfall.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper salget av leilighet går fort og at gevinsten av det blir stor:)

 

Joda, er enig med deg der scoobydo. Kjekt å vite om man har el når man tror. Jeg blir sikkert å teste jeg. Har jo testet før og da klaffet det med når jeg trodde men det kan jo ha forandret seg etter sa...

 

Jeg har jo også hørt at man blør mer etter en sa så derfor jeg ikke helt forstår hva som har skjedd denne syklusen...Jaja, får vente å se:)

 

Åh, hørtes koselig ut med shopping! Det er gøy av og til men ikke for ofte. Man KAN faktisk bli lei av det også, til tross for hva mannfolk tror om jenter og shopping haha...

 

Jeg gleder meg til å kunne se ut av vinduene. Alt ute blir så mye klarere i farge;P

Å så er det så deilig etterpå når det er rent å pent. Håper bare på at det blir varmere for da er nok muligheten for at det også blir en del verandasitting i helga med jordbær og krem! NAMNAM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm... jordbær! :) Det er sååå godt :) spes med sukker og vaniljesaus... blei så gla her i vår når jordmor sa eg kunne ete det sjølv om eg var gravid hehe! SÅ lenge eg vaska dei veeldig godt :)

 

men foreløbig e jo ikkje det et problem,.. men blir stor innsats for februar baby denna mnd :)

 

Vi ligg nesten likt i løypa da arytai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempearti det da:) Spennende å følge andre:)

 

Jordbær å kesam m/vaniljesmak...mmmmm

Jordbær og råkrem...mmmmm

Jordbær og fløte...mmmmm

Jordbær og krem...mmmmm

 

Jeg merker jeg er mer forsiktig med hva jeg spiser og ikke minst, stygt å si det, forsiktig med hvem som har laget det...:/ Jeg spiser ikke mat fra hvem som helst...

 

Sånn btw, vi fant jo ut for en tid siden at vi skulle bruke prevensjon en stund framover men jeg tror virkelig at de "dongene" blir gamle hos oss... Har enda ikke tatt de i bruk:P

 

ÅÅÅh, jeg føler meg så glad og lykkelig for tiden. Nydelig vær og fine dager på jobb. For ikke å snakke om den kjekke mannen min hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe så morro :)

Ingenting er bedre enn det :)

 

Hvor lenge har der vært sammen!?

 

Føler meg litt nyforelska her også... skal bli sambuer igjen, kjøpe ny leilighet sammen OG forhåpentligvis bli foreldre i løp av 2009 :) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En herlig følelse er det:)

 

Må jo gratulere da som blivende samboere. Det er jo kjekt at det ble dere igjen da:)

 

Vi har vært sammen litt over to år bare. Men vi er jo nærmere 30 år begge to så det er vel ikke noe å vente på med verken barn eller ekteskap:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei er vel ikkje det då :) Forlova og eller!?

 

Ja innmari morro... føles så utrulig riktig... :) Fikk jo testa det da vi fann ut at vi sku ha unge... det var ingen tviiil om at det var 100% rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant, det kan jo komme noe godt ut av det å miste:)

 

Nei vi er ikke forlovet. Vi har snakket om det så vi får se. Vi har lyst å forlove oss når vi har råd til å kjøpe akkurat de ringene vi har lyst på uten å se på prisen. Men det kan vel bli lenge til...haha

Neida, vi har snakket om forlovelse og ekteskap og det men alt er jo så dyrt. Så vi må jo spare litt først:) Vil jo liksom ikke spare i vårt eget bryllup:P

 

Enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke forlova nei.. Har veldig lyst til å bli fridd til, men ingen av oss har lyst til å gifte seg hehe!...

 

Einaste vi har snakka om er at om det en gang skulle blitt aktuelt så vil det skje i utlandet... med berre nærmaste familie! ... :)

 

Er innmari dyrt å gifte seg ja... går en del penga! Så enten må man bli sponsa eller så må man spare... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sier noe der. Hadde vært utrolig fint å bli fridd til:)

 

Har også lyst til at det bare skal være våre nærmeste som skal dele dagen med oss, hvis vi en gang gifter oss. Men jeg har fra jeg var liten ønsket å gifte med i hagen til foreldrene mine. Den har akkurat passe størrelse på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig da... å gifte seg utendørs... :) KUnne egentlig tenkt meg å giftet med på støylen hjemme... ved vannet der... men der e jo litt vanskelig og upraktisk hehe :) Må jo også da gifte seg humanetisk?! eller noe i den dur...

 

Var på tide å dytte litt i tråden vår, var komt så langt ned... !

 

Mensen er ferdig for denne gang... digg!... Nå er det bare å vente på EL :) Også vente fra EL til IKM hehe...

 

Har fått lagt ut leiligheten vår på finn nå :) var en som ringte på den et par timer etter den kom på nettet... :)

 

Hvordan går det ellers med alle sammen?!

 

Spent på om du har testet Sanna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende, skal krysse fingrene for deg scoobydo:)

 

Orkidè, hvordan går det med deg?:)

 

Nå har vi nettopp bestilt oss sydenreise til august, gleder meg masse. Er faktisk første gang jeg reiser til syden...heh...spent og glad på samme tid.

 

Ellers da jenter, hvordan går det?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hadde SA idag og er selvfølgelig helt knust :( Håper jeg kan få liltt støtte her :) Når kan man prøve igjen etter SA, jeg har lyst til å prøve med en gang blødningene gir seg, men hørt at noen sier man kan gjøre det , andre sier man bør vente en syklus. Så utrolig urettferdig for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei , jeg hadde SA idag og venter på prøver for å se om det er MA (komplisert). Håper jeg kan finne litt støtte her inne for jeg er selvfølgelig helt knust. Når kan man prøve igjen? Jeg har lyst til å prøve rett etter blødningene gir seg, kan man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter no e eg telbake....:)

Fikk tr på sekundet som vanlig..he he...så da er det å starte på 2pp-

har ikm 18.06 det er i uke 25....

ville ikke svare på den nye tråden da ingen av "mine" folk var der...:-S

No skal eg legge meg etter ei hard uka i nord...vi snakkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nurket...

 

Skjønner at du er helt knust.. er fryktelig når det skjer!...

 

Man kan prøve igjen med en gang ja.. grunnen til at de ofte ber deg vente en mens eller helst to er for å lettere kunne finne termindato, og fordi at slimhinnene i livmoren er byttet ut..

 

Fikk beskjed på sykehuset at vi burde vente en mens.. på grunn av at det var lettere at jeg fikk blødninger om jeg ble gravid med en gang igjen.. noe som ville vært en psykisk påkjenning mente legen!

 

VI prøvde igjen.. men det klaffet ikke! Har nå fått 1 mens etter ma'en... fikk den 33 dager etter jeg mistet...

 

Det går heldigvis lettere etterhvert.. syns fortsatt det er kjipt å tenke på.. men nå gleder jeg meg bare til det er en ny spire i magen!....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja då e det berre å prøve vidare... har IKM rundt 20 juni truuuur eg... gikk 33 daga fra Ma til 1 mens... så mulig eg har litt lengre syklusa...

 

Men det skal iallefall testast etter EL denna mnd :) Bestilte på billigtester...

 

Har hatt arbeidshelg så sliten her og... i morga er det tidligvakt.. har langhelg neste helg.. det er så utrulig digg :)

 

Koselig med sydentur da... kor dokke skal arytai!? MUlig du skreiv det lengre oppe, men har kortidshukommelse og ser ikkje innlegget ditt når eg skriv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurket09 - Det kjennes kanskje urettferdig ut nå men du vil føle deg bedre og da blir du klar til å prøve å få en ny liten spire i magen din.

Lykke til:)

 

Haha scoobydo, neida jeg skrev det ikke. Vi skal til Hellas. Får bare håpe vi blir fornøyd...:)

 

Jeg har IKM rundt 8 juni men mulig den er forskjøvet da jeg merket el-slim? tror jeg, når jeg ikke hadde regnet med det...Har heller ikke kjent at egget har sluppet og det pleier jeg å gjøre. Får veldig vondt nederst i magen og på sidene både når jeg sitter og går. Kjennes ut som at noe ramler ut av meg. (sorry)...

 

Skal uansett ikke teste før rundt IKM. Jeg er så utrolig avslappet med det å bli gravid. Selv om det er gøy å ha kontroll på når el og mens skal komme så stresser jeg ikke:) og det har jeg gjort til gangs før!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BEKLAGER at jeg startet ny tråd,,men i min sa frustrasjon her så prøvde jeg og lagre mld min uten at det gikk,,to ganger,,så derfor trodde jeg den var full. I ettertid ser jeg jo at begge lagret seg til slutt.

 

Jeg er veldig frustert og synes det er deilig å lese om alle deres om har vært igjennom det samme som er ved så godt mot. Jeg begynnte og sa igår og har kraftige blødninger idag. Jeg lurer da på om vi kan prøve igjen rett etter at jeg slutter og blø (kan jeg regne det som en tr liksom)? eller må jeg vente helt til neste tr før vi kan prøve...det tror jeg ikek jeg klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dokke sikkert :)

 

hehe som noke ramla ut faktisk ;) Venta berre på at tanta skal bli heilt ferdig... plutselig begynte den igjen... merkelige greier :) Har vel El når du har IKM eg då kanskje... :) Eg hadde plana om at eg kje skulle stresse.. men blei fryyyktelig hekta no før eg fikk mens... men håper virkelig at eg kje blir det denna gangen... er så innmari slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)Ja håper vi vil trives...:)

 

Jeg fikk beskjed om å vente til jeg var ferdig med å blø i alle fall. Trengte ikke vente til etter tr. Ja noen sier jo at man kan regne en sa som en menstruasjon men jeg vet ikke:)

Det beste er jo å vente til etter en mens for da er det lettere å regne ut termin. Men prøv bare når dere føler for det:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh... trudde liksom eg skreiv et innlegg her istad, men tydeligvis ikkje!

 

Satse på det ja... så lenge selskapet e bra pleie jo turen å bli bra :)

Som oftest så e syden syden... :) Masse god mat, strand og vaaarmt.. digg :)

 

Eg hadde nok begynt rett på prøvinga... det e jo mange som blir det og kor alt går bra... :) Av og til tar det jo noken mnd før det klaffa ijgen og... men hadde samme følelsen som deg... ville berre ha en positv test igjen med EN gang... No etter eg fekk mensen igjen e eg litt roligare... (heilt fram til EL kanskje hehe)...

 

Greit å ta El testa, då e det lettare å rekne ut termin om man sku bli gravid :)

 

Innmari godt å ha noken å "prate" med som er i samme situasjon.. har hatt veldig stor glede av den tråden her og vi har vært veldig aktive her inne noken av oss og... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Jeg har bare grovlest hva dere har skrevet... Skal lese nøyere senere.:)

 

Har vært i Trondheim i helga. Utrolig fantastisk helg!

 

Har fått med meg at Sanna har fått TR (:() Arytai har bestilt sydenreise til august og Scoobydo venter spent på el....:)

 

Jeg venter fremdeles på el jeg også. Vet ikke om disse billig stavene er noe tess. Det er nå 11 dager siden gyn sa at den ville komme snart. Jaja- får vente å se. Prøve å ikke stresse.

 

Nurket09- trist å lese om din Sa. Hold motet oppe- det vil nok gå bra til slutt. Angående prøving- gjør som du føler for. Jeg har hatt 2 SA og etter første ble jeg gravid uten å ha fått mens først. Det endte jo i SA men det har ikke skremt meg. Vi prøver igjen nå 21 dager etter forrige SA. Min gyn sier at alt er opp til meg. :) Lykke til uansett!

 

Nå skal jeg ha sløvekveld foran TV. Top Model og Ungkaren. Skikkelig patetisk om mandagene.:)

 

Vi snakkes mer senere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...